Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik wil alleen niet dat hij een motor koopt. Verder gaat hij zijn goddelijke gang maar.

Ik had de kus gedaan, naar goed voorbeeld van Citro (positief benaderen)

Hij heeft ook teveel gehad. Dit is een typische Pamman reactie op teveel stress. Afgelopen zondag heb ik hem naar beneden gestuurd omdat zijn humeur funest was voor de kinderen, die werden zo strontvervelend. Mini helemaal over de emmer, Mannie jankend in bad. Dan doe ik het wel alleen.

Hij is nog niet thuis trouwens. Gelukkig heb ik hem al wel zo ver dat hij morgenochtend niet ook nog eens naar kantoor gaat rijden maar gewoon thuis werkt.
nou dat scheelt, dat ie niet ook nog naar kantoor wil.

Ik wilde naar bed maar iedere keer dat ik me dat voorneem begint Nandarijn te brullen, voor de 7e keer (ofzo) vanavond.

Als mijn man zijn goddelijke gang gaat met zijn pleziertjes dan is ie ons kwijt. Dus beter van niet.
Ik ga snel nog wat in die koffer gooien en dan ook slapen.

Sterkte met
trusten, en veel plezier, en ik ga toch ook maar...
Mandarijn vindt van niet, zucht..
Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
Heb je Mandarijn nog kunnen overtuigen, Citro?

Echo gehad, en daar was niks bijzonders op te zien. Als ik er na een half jaar nog last van had, moest ik nog maar eens terugkomen. Voorlopig is dit nog normaal.

Veel pelzier, Pammie!
Pammeke laat weten dat Pamman zeeeeeeer vrolijk is in het huisje

En dat het dus allemaal tot nu toe erg gezellig is.
Mooi! en we kunnen wel direct merken dat us Pammeke er niet is: tis rustig hier vandaag! :-)

Fijn dat er niks ernstigs was, Miffy! Hoop dat het bloedverlies snel over is.

Vandaag (en gisteren) had ik op het werk bar weinig te doen: ik moet voor diverse klussen wachten op werk van anderen, voor het document dat ineens voor de helft weg was moet een tapje uit Apeldoorn komen en een andere grote klus kan pas volgende maand. heb bijna duimen zitten draaien en dat werkt niet echt prettig. gelukkig heb ik vrijdag een ovrleg én heeft iemand als het goed is, een deel van een klus af, zodat ik dan weer aan de bak kan.

En verder heeft Slof nog steeds bulten én ontstoken oogjes ; hij had ook wat verhoging. En Poek is met d'r oorschelp op de kist gevallen, waardoor ze er een behoorlijke wond aan had; het ding was ook een beetje blauwig. Arm kind.
Zo, eens kijken hoe lang het duurt voor ik er weer uitgeflikkerd word....

Pam gemist, als je nog meeleest vanaf vakantieadres: veel plezier, lekker uitrusten!

Sok, wat sneu voor slof! Hoop dat het snel beter gaat. En arme Poek, met een oorschelp op een kist vallen. Wel knap trouwens.

Ik ben net terug van wandelen met vriendin, weer een goed eind erop zitten. Lekker.

Ga zo ook lekker naar bed. Ben ook na werk weer naar sportclubje gegaan. Ik zit nu op min 4,5 kilo dus het gaat nog steeds heel goed. Pas weer allemaal 'oude' broeken dus heb er lol in. Evengoed zit ik nu wel aan een wijntje, moeten niet overdrijven natuurlijk.

Esmee, boek voor vriendin is vandaag op de post gegaan.
Es: goed hoor! En idd: je kunt niet direct met alle 'geneugten des levens' stoppen; er moet nog wel te genieten overblijven.

kga zo maar eens slapen: energie opdoen voor drie dagen 'single-mum'. Morgen op de fites naar vriendin: iig een ochtend gevuld
Ik werd er weer uitgegooid. Ik heb nu netscape gedownload eens kijken of dat beter gaat.
Hm. Ik heb een bericht geplaatst en ik ben er nog. Dat is al winst. Nog een keer proberen.
Cool, het lijkt te werken! Kanik eindelijk weer forummen.

Over zwemles, Liz is begonnen met vier en en Bel gaat straks in juni ook. Maar die komen wel vanaf ouder en kind zwemmen, zijn met zes maanden al begonnen. Dat zal wel schelen.
Wah, wat gaaf! Het werkt gewoon. Esther Gates! Heb zelfs browser op desktop. Nu nog uitvogelen hoe de favorites werken.
hier ook ouder en kind zwemmen, dus wie weet. heeft Liz eigenlijk al een diploma? (ben ut een beetje kwijt, sorry)
Mogge!

Liz heeft vorig jaar rond deze tijd A en vier weken daarna B gehaald, ze was toen vijf (in januari geworden). C hebben we nog een tijdje gedaan maar dat liep niet zo lekker dus ben ik gestopt, ze zit nu alweer bijna een jaar op turnen.
Ik ga zo scones bakken met de kletsen want we gaan straks picknicken met ander fijn gezinnetje. Schattig he?
Wieowie (vroeg zij nieuwsgierig )?

Nippi is met ruim 4,5 op zwemles gegaan en heeft nog steeds geen diploma's (en wel babyzwemmen vanaf 6 maanden). Hij is gewoon motorisch niet zo handig.

Goed zeg Es, -4,5! Dat is echt veel. Hier waren de kilo's er weer aan het bijkomen, dus het is tijd om mijn dieet weer aan te passen.

Verder zit ik er alweer / nog steeds een beetje doorheen. Maar er is hoop: Nipje werd gisteren pas om 5 uur wakker en vanochtend pas om kwart vooor 6! De late voeding is dan wel weer terug, maar ik ben al lang blij als hij van 11 tot 6 slaapt. Hopelijk zet dit door.

Fijn dat er niks was Miffy, waar wel balen dat alles niet meteen weer normaal is.
O ja, iemand een stukje taart?

[img]http://www.hema.nl/images/products/_gen ... al.jpg[img]
Hmm, had ik speciaal de taart opgezocht die we net hebben verorberd, doe ik iets verkeerd. Ik kan geen plaatjes meer plakken...

O ja, en ik ben ook nog tante geworden! Baby heet bijna net als Remmeis, maar dan in een variant die we hier wel eens lezen .
Als het goed is, landt man binnen nu en een half uur, en dan zijn we echt klaar met alle tripjes en gaan we weer gewoon gezinnetje spelen. Het zou niet bij me opkomen om hier een topic te openen over even weg zijn bij je kind, maar de afgelopen tijd was zelfs mij een beetje te veel.

Pluis is vanmorgen in de speeltuin van een stoeprandje gevallen, dus ik lever hem wel af bij zijn vader met een enorm ei op zijn voorhoofd.

Sok, jij succes met single mum zijn. Ik vind het nu een heel stuk makkelijker dan een jaar geleden, in mijn uppie, maar hoe is dat als je er eentje van Poeks leeftijd bij hebt?

Nip, volgens mij moet er aan het eind van je plaatjes poging niet [img] maar [/img] of [\img] staan (ik vergeet altijd welke slash het is). Taart sla ik over, want ik heb heel huiselijk een cake in de oven staan.

Hoe die baby heet, snap ik nog niet helemaal. Heeft de naam een letter meer dan Remmeis?

Es, 4,5 kilo? Dat gaat best hard dan. Gefeliciteerd! Hoeveel wil je er nog kwijt?

Pluis was een beetje vroeg wakker de laatste dagen, en ik ga altijd te laat naar bed als ik alleen ben. Ben een beetje moe nu..

Wanneer kwam Anky ook alweer terug? Was dat dit weekend?
Een letter meer inderdaad.

[/img]http://www.hema.nl/images/products/_gen ... Normal.jpg[/img]
Die slash dus niet

[\img]http://www.hema.nl/images/products/_gen ... Normal.jpg[\img]

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven