Mode & Beauty alle pijlers

Ervaring evelynbag?

09-04-2021 08:49 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zag een advertentie voorbij komen van de Evelyn bag. Nu zou ik deze tas graag willen bestellen, maar ik zie hele wisselende reviews voorbij komen, met name over de klantenservice. Product wat niet of heel laat geleverd wordt, klantenservice niet bereikbaar... maar ik kan niet helemaal duidelijk krijgen of dat over getevelynbag.com gaat of over een andere site die deze tas verkoopt.
Iemand ervaring met deze site en/of deze tas?
Ik zie echt al meteen dat dit een dropshipper is. Niet bestellen dus. Hebben niet eens een KvK-nummer (=verplicht!!!) op de site staan.
Als een website zoveel korting geeft, moet je erg alert zijn. Is het geen dropshipper?

Edit: 10-14 dagen levertjes wegens grote vraag. M’n hoela. Ze bestellen zelf gewoon in China en laten het bij jou bezorgen.
Werkt dit zo?
https://a.aliexpress.com/_vd7eBj
Volgens mij is het een dropshipper als ik de website zo bekijk. Die zien er allemaal hetzelfde uit. Ik zie een hoop rode vlaggen. De hoge korting, de standaad-website, het bedrijf zelf zit in de VS, hele lange en vage voorwaarden. Ergens noemen ze ook dat ze het product uit China laten komen en dat de levertijd maximaal 90 dagen is dat je dan pas je geld terug krijgt. Maar het duidelijkste vind ik de Over ons. Dat is zo'n nietszeggend verhaal dat ik denk dat er een dropshipper achter zit. De meeste "small business" met vrouwen als eigenaar (wat ze hier wel pretenderen) doen heel veel aan personal branding. Hier staat niet eens hoe de dame heet.

Je zou nog even kunnen checken op de Facebookpagina van Ali versus de rest (hilarisch website trouwens). Zij zijn heel goed in dropshippers ontmaskeren.
Ik vond het ook al een beetje vaag, maar ik zag ook een uitgebreide nederlands gesproken reclame voorbij komen op youtube dus ging ik toch weer twijfelen...
Maar teveel alarmbellen dus, ik ga het maar niet doen! Bedankt voor jullie input ;)
Screenshot maken en zoeken in de AliExpress app geeft binnen 2 seconden antwoord

€ 10,28 50%OFF | Canvas Vrouwen Schoudertassen Hoge Kwaliteit Multifunctionele Vrouwen Rugzak Voor Studenten School Reistassen Grote Capaciteit
https://a.aliexpress.com/_v6L1wL

Dropshipper inderdaad
Maar wat ik dan apart vind, op de site wordt gemeld dat het een vegan product is. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo is als het een goedkope tas van Ali is. Mogen ze dat zomaar zo noemen dan? Dat zou behoorlijk misleidend zijn toch?
Maar een canvas tas met wat stukken goedkoop nepleer is toch ook vegan?
Maar dat zegt niks over de kwaliteit.
Yaspril schreef:
11-04-2021 07:40
Maar wat ik dan apart vind, op de site wordt gemeld dat het een vegan product is. Kan me niet voorstellen dat dat echt zo is als het een goedkope tas van Ali is. Mogen ze dat zomaar zo noemen dan? Dat zou behoorlijk misleidend zijn toch?
Zo te zien is de shop niet in Nederland geregistreerd en in het buitenland gelden soms andere regels. En dit soort sites trekt zich toch al niet veel aan van wat mag of niet, die bestaan een tijdje, doeken de site op en beginnen onder een andere naam een nieuwe.

In dit geval krijg je misschien nog wel een tas van Ali, maar sites genoeg waarvan duidelijk is dat het gewoonweg niet kan voor de voorgestelde prijs. Ik krijg op het moment regelmatig reclame van een site met exact dezelfde opbouw als die van deze tas. Artikel kost daar 45€, gratis gemonteerd en geleverd. Het echte artikel begint bij 2200€, montage alleen is al 500€. Op het zogenaamde adres zit een heel andere échte zaak (die er niets mee te maken heeft) , en er zijn nog 150 andere webadressen op dat adres geregistreerd. En nog trappen mensen er in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven