Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Ik heb even vluchtig bijgelezen, moest allerhande leuke dingen doen met drukke kindjes Darly: klinkt goed, dat gesprek M'anas, klinkt goed, 2 weken vrij voor de verhuizing! Ik opteer nog steeds voor klein jongensgrutkledingspul

**mental note**

meisjestas voor Chip niet vergeten!

Oh. Kindjes worden nu druk ende lastig. Hmmm.

Ziekenhuis belde net: ze hebben getest op de gangbare ziketeverwekkers, en die waren het allemaal niet. Ze hebben dus geen idee waardoor de infectie wel kwam. Maar dat er een infectie zat, dat was wel duidelijk. En verder is ie kerngezond en heeft ie prima bloed dus dat is mooi
Alle reacties Link kopieren
En nog een Ik ben los gegaan bij de hema wat hebben ze opeens leuke tops! En leuke rokjes! Waar waren die al die jaren?
Fijn Tila.

Iets heel anders.

Wat spreken we af voor morgen?

Wanneer beslissen we wat we gaan doen?
Knmi zegt: Komende ochtend wordt op de meeste plaatsen de zon door sluierbewolking wat afgezwakt, maar in het zuidoosten is het bewolkt en is er kans op wat buiige regen. Vooral 's middags neemt op veel plaatsen de bewolking toe en kan een enkele bui, mogelijk met onweer en windstoten, tot ontwikkeling komen. In het zuidwesten blijft het hoogstwaarschijnlijk de hele dag droog. De middagtemperatuur ligt rond 20 graden. De wind is eerst zwak en veranderlijk en later matig en westelijk.

We kunnen ook bij Suup thuis afspreken, lekker in de tuin zitten met de mogelijkheid om naar binnen te vluchten als het rotweer wordt?
Ik vind het allemaal prima.

Maar Lil wil geloof ik wel heel graag strand.

We kunnen ook beginnen op het strand zoals afgesporken rond 1 uur en dan eind van de middag als het weer niet eerder is omgeslagen naar suuphuisje voor een avondmaaltijd.

Ennne mocht het iemand verleiden, het is niet mee te nemen naar het strand, maar ik heb aspergesoep, van de kontjes van de asperges die ik vanavond gegeten heb (echte brabantse gisterochtend nog op het land eh dinsdagochtend dus inmiddels aangezien het nu na 12 uur is). En kontjes klinkt een beetje smerig, maar het zijn wel eetbare delen
Het is enigszins grauw en grijs hier nog.

En kan ik een keer uitslapen ben ik al wakker ondanks nog moe in de benen en het hoofd.

*zet koffie neer*
**neemt koffie**

Ik opteer voor strand en dan naar Suuphuis vluchten indien nodig. Ik heb Jom en MK namelijk net beloofd dat we naar een heeeeele grote zandbak gaan
Ok, zandbak it is :-)

Suup, ik ga met de auto dus je kunt meerijden als je wilt!
Graag Darly. Tila kan ik dan bij jullie in de auto terug, aangezien Darly al wat vroeger vertrekt?

Hoe laat ben je hier Darly, tussen 12 en half 1?
Ja rond half 1 denk ik.
Ok.
Is goed! Dus rond 1300 op het strand?
Darly mailt nog even route naar strandtent bij afspreekplek
Veilig thuis! Kindjes in bed (sliepen niet eens voor de snelweg, dat duurde zowaar nog een tijdje!), mijn schouders zij ernstig krokant gebakken en ooooh, wat was het leuk! Ik heb zo genoten!
Fijn

Ik begreep van smsje van mims dat mops zo vertrokken was.

Het was leuk

Familie Kjong is net de deur uit en de woonkamer ziet er dankzij Kjong niet eens meer ontploft uit. De keuken daarentegen.....X-D

Nou ja ga ik me morgen wel mee bezig houden.

Ik ben helemaal rozig van het strand en duik zo met boekje het bed in.

Dot heeft zowaar nog gepoept bij oma (op wc, hoerahoera ) en ik ben thuis en moe ende tevredenblij.

Welterusten lieve dames!
He, heb ik Kjong nou gemist? Wat jammer!
Kjong kwam aspergesoep happen.

Truste lil, is het gek zo'n leeg huis?
*stommelt wat onvast van de vele cocktails op kousevoeten het Kasteel binnen en neuriet de Mojito-song*

Wauw wat was het leuk om jullie allemaal te zien! Echt te gek! Jammer dat ik eerder weg moest! Snel weer hoor wat mij betreft!

*ploft op bed* Welterusten iedereen!
Het wàs echt leuk Ik heb wel hele rode schouders Die show ik nu hartstochtlijk met een van mijn leuke nieuwe topjes
Er was dus genoeg drank Darly?

*zet smeerseltje neer voor Tila d'er rode schouders.

Ben benieuwd hoe het met de boezem van Mims is .

Koffie iemand?
*gaat plakjes komkommer in yoghurt dopen om op Tila's schouders te leggen*

*Pakt koffie en gaapt*

Ja drank was er genoeg :-)

We waren ook met 8 meiden een soort van mix van Sex in the City en Rozengeur en Wodka Lime: uitgebreid kakelen over mannen, sex, werk, kinderen (die geen van allen had, sterker nog: slechts 2 hadden er een relatie) , ex-en, recepten enz.

Ik heb trouwens niet echt een kater...dat heb je met wodka en rum he :-)

Ik vond het echt een topdag gisteren!
Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, en wat jammer dat ik al die jolijt gemist heb. Ik had Kjong ook weleens willen zien, trouwens.

Maar now for the good news:

HET HUIS IS KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou ja, niet 100% helemaal oppetop klaar, want er zijn nog wat kleine klusjes die gedaan moeten worden, maar we zijn verhuisklaar. En het is prachtig geworden! De laatste dagen hebben we echt als bezetenen gewerkt, samen met mijn vader, broer en schoonzus (een Nobelprijs voor die 3, mijn vader is 80 en al dagenlang in touw voor ons, klussen en oppashulp, IKEA-chauffeur en hoop in bange dagen, broer is de hardste werker ever, die latext in een middag meer dan ik in 2 dagen, schoonzus werkt zich rot én zorgt voor de vrolijke noot, dus ik heb ook nog gelachen tijdens deze dagen). Morgen staat er een heel verhuisteam van familieleden en vrienden klaar en zondag nemen we een rustdag. Mijn ouders hebben namelijk stad en land afgezocht naar De Perfecte Kado's voor alle kinderen, voor hun nieuwe kamer. Ze zijn zelfs naar verre steden gereden omdat een klein dingetje plaatselijk uitverkocht was en dat Onontbeerlijk was voor de beoogde knutselhoek van Jongste Zoon . Zondagavond komen mijn ouders dus eten, bepakt en bezakt met de verrassingen voor de kinderen, en dan sluiten we een maand vol klussen en 100 liter latex (geen grapje), af met een flinke bel champagne en een warm familiesamenzijn.

Gisterenavond tot laat nog alle plinten gelakt, want vandaag is het schoonmaakbedrijf bezig. Eind van de dag zetten we alle nieuwe bedden in elkaar, en dan morgen de verhuizing. Joecheeeee!
.
O. Damn.

Even een domper op de euforische stemming. Man staat bij IKEA om het nieuwe bed voor de Freule op te halen, en belt net dat hij zijn portemonnee vergeten is. En heel gek, maar dan willen ze het bed niet meegeven bij IKEA. Wederom is mijn vader de redder in nood, hij rijdt nu naar IKEA met geld :-)).
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven