Roddel hier mee over Sarah, Bridget, Mo en Dré

zaterdag 10 april 2021 om 13:29
zaterdag 10 april 2021 om 13:34
Klopt ook van Elvis en Priscilla Presley.welcomehome schreef: ↑10-04-2021 13:29Het is toch echt Dre die al een paar keer soortgelijke foto’s heeft geplaatst toch ?
Erg vermakelijk dat hij het idee heeft dat hij ook maar ergens in de buurt komt van dat soort artiesten . De grootheidswaanzin echt .
zaterdag 10 april 2021 om 14:48
https://www.mediacourant.nl/2021/04/rac ... -en-jamai/
Rachel loopt te miauwen over het feit dat Andre Sr geen wassenbeeld kreeg....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 10 april 2021 om 15:01
Nou ja, op zich wel heel vreemd natuurlijk dat een Jim en Jamai er direct eentje kregen. Ik zou me dan ook wel gepasseerd voelen eerlijk gezegd. Niet dat ik een beeld zou willen, maar het is wel raar.koreana schreef: ↑10-04-2021 14:48https://www.mediacourant.nl/2021/04/rac ... -en-jamai/
.
zaterdag 10 april 2021 om 15:16
Op zich heb je wel een punt, maar Sr deed niet heel veel ten tijde dat Jim en Jamai wonnen en die waren natuurlijk de eerste lichting van Idols wat op dat moment heel uniek en vernieuwend was.
Hazes deed in die tijd volgens mij niet heel veel behalve veel drinken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 10 april 2021 om 15:17
Binnenkort heeft ze donker haar, vermoed ik.Zonnebrillie schreef: ↑10-04-2021 10:55Sarah heeft een nieuwe story; foto van Brangelina... Als Andre Brad is, zou zij dan Angelina zijn ?(misschien denkt ze van wel, vanwege de grote lippen)
Ook een Pluviofiel
zaterdag 10 april 2021 om 15:26
Maar hij was wél een icoon. En dat kun je van Jim en Jamai niet zeggen. Ik snap helemaal niet wat die in Madam Tussaud doen.
.
zaterdag 10 april 2021 om 15:30
hij werd pas een icoon na zijn dood.
Het was ook best een tijd helemaal niet zo hip om Hazes goed te vinden.
Ik weet nog dat een jonge Anouk een keer bij de TMF Awards Hazes het podium op had gevraagd omdat zij vond dat hij te weinig eer kreeg.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 10 april 2021 om 15:31
Nee joh, echt niet! Het ging toen wel over de top, maar de man was al decennia razend populair. In élke kroeg werd zijn muziek gedraaid en meegezongen.
.
zaterdag 10 april 2021 om 15:43
tenenkrommend weer haar verhaal daar aan tafel. Ze gaf wel toe dat ze 15 jaar was toen ze wat met hem begon, maar niemand die dat aan tafel raar vond ofzo.koreana schreef: ↑10-04-2021 14:48https://www.mediacourant.nl/2021/04/rac ... -en-jamai/

zaterdag 10 april 2021 om 17:54
Er was nog nooit eerder zo'n gekte geweest als rond die Idols finale met Jamai en Jim. Er keken 5 miljoen mensen en de hele Dam stond vol met gillende mensen, er stonden honderdduizenden mensen te gillen voor 2 jochies van 15 en 16. Miljoenen mensen hadden zo'n poster voor hun raam, ik denk dat het echt een van de meest iconische momenten uit de Nederlandse televisiegeschiedenis is. Staat in ieder geval in de top 10 of zelfs top 5.
Am Yisrael Chai!

zaterdag 10 april 2021 om 18:38
Dit bedoelde ik dus.fashionvictim schreef: ↑10-04-2021 17:54Er was nog nooit eerder zo'n gekte geweest als rond die Idols finale met Jamai en Jim. Er keken 5 miljoen mensen en de hele Dam stond vol met gillende mensen, er stonden honderdduizenden mensen te gillen voor 2 jochies van 15 en 16. Miljoenen mensen hadden zo'n poster voor hun raam, ik denk dat het echt een van de meest iconische momenten uit de Nederlandse televisiegeschiedenis is. Staat in ieder geval in de top 10 of zelfs top 5.
Ik herinner mij nog die enorme gekte die er was.

zaterdag 10 april 2021 om 18:41
Precies. Juist slim van madam Tussauds om door op in te spelen. Het trok bezoekers.fashionvictim schreef: ↑10-04-2021 17:54Er was nog nooit eerder zo'n gekte geweest als rond die Idols finale met Jamai en Jim. Er keken 5 miljoen mensen en de hele Dam stond vol met gillende mensen, er stonden honderdduizenden mensen te gillen voor 2 jochies van 15 en 16. Miljoenen mensen hadden zo'n poster voor hun raam, ik denk dat het echt een van de meest iconische momenten uit de Nederlandse televisiegeschiedenis is. Staat in ieder geval in de top 10 of zelfs top 5.
zaterdag 10 april 2021 om 18:47
Rachel was 13.
Er zijn zo vreselijk veel mensen die dat zeggen . Even googelen en je kunt het vinden.
Het is zoziezo wel een bijzonder verhaal hoe alles daarom heen gegaan is , hoe sr. zijn toenmalige vrouw heeft laten vallen , zijn eerste twee kinderen en al zijn vrienden. En wat er bv gebeurd is na zijn dood met beeldmateriaal en al zijn vrienden en kennissen.
Er staat veel in: “André Hazes en ik van Jos van Zoelen”. Prima boek voor als je een keer ziek bent. Niet te moeilijk !
Je leest dan ook dat Junior bezig is het leven van zijn vader te kopiëren.
Dat staat niet zo in het boek maar haal je er zo uit. (Mijn mening)
Leuk dus voor als je niks te doen hebt!
Die jongen heeft zo weinig eigen persoonlijkheid dat hij zijn vader kopieert, iedereen zijn vader noemt en in tijden van een vriendinnetje denkt dat hij Elvis is of Brad

Zou hij weten dat beiden een gigantische drank-cokeverslaving hebben/hadden
En beiden in grote vechtscheidingen zijn beland
Of dat er 1 al dood is? Of is ie zelfs daar te dom voor
Even een vraagje:
Sarah heeft een super lekker uitziende taart in haar stories. Iemand enig idee waar ze die heeft gekocht?
Er zijn zo vreselijk veel mensen die dat zeggen . Even googelen en je kunt het vinden.
Het is zoziezo wel een bijzonder verhaal hoe alles daarom heen gegaan is , hoe sr. zijn toenmalige vrouw heeft laten vallen , zijn eerste twee kinderen en al zijn vrienden. En wat er bv gebeurd is na zijn dood met beeldmateriaal en al zijn vrienden en kennissen.
Er staat veel in: “André Hazes en ik van Jos van Zoelen”. Prima boek voor als je een keer ziek bent. Niet te moeilijk !
Die jongen heeft zo weinig eigen persoonlijkheid dat hij zijn vader kopieert, iedereen zijn vader noemt en in tijden van een vriendinnetje denkt dat hij Elvis is of Brad
Even een vraagje:
Sarah heeft een super lekker uitziende taart in haar stories. Iemand enig idee waar ze die heeft gekocht?
zaterdag 10 april 2021 om 18:58
Voor die ene week dat ze echt 'beroemd' waren.watdachtjehiervan schreef: ↑10-04-2021 18:41Precies. Juist slim van madam Tussauds om door op in te spelen. Het trok bezoekers.
.
zaterdag 10 april 2021 om 19:10
Ze zijn toch nog steeds heel bekend? Jim doet films, musicals, Jamai deed ook musicals, maar presenteert ook volgens mij en heeft in latere Idols in de jury gezeten.
Zij zijn wel van de eerste lichting, maar de rest is nagenoeg niet blijven hangen, volgens mij.
zaterdag 10 april 2021 om 19:27
Niet beroemd genoeg voor een wassen beeld vind ik. Kun je heel Hilversum daar wel neerzetten.
Ik vind het echt geen vergelijk met Hazes senior.
Maar goed ik heb er verder ook geen last van dat ze daar staan. En ik mis het beeld van Hazes ook niet. Ik ben nog nooit bij Tussauds geweest en was dat ook niet van plan.
.
zaterdag 10 april 2021 om 19:41
ik vind het vooral heel triest, niet grappigsolinge102 schreef: ↑10-04-2021 18:47Rachel was 13.
Even een vraagje:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zaterdag 10 april 2021 om 19:44
Het gaat er niet om wie beroemder is voor Tussaud. Het gaat er om wie de meeste bezoekers trekt. Jim en Jamai waren echt tiener idolen. Die gaan/gingen sneller naar Tussaud dan de gemiddelde Hazes fan gok ik.impala schreef: ↑10-04-2021 19:27Niet beroemd genoeg voor een wassen beeld vind ik. Kun je heel Hilversum daar wel neerzetten.
Ik vind het echt geen vergelijk met Hazes senior.
Maar goed ik heb er verder ook geen last van dat ze daar staan. En ik mis het beeld van Hazes ook niet. Ik ben nog nooit bij Tussauds geweest en was dat ook niet van plan.