Bestellen bij Sephora, hoe?
maandag 12 april 2021 om 09:07
Heeft iemand van jullie al eens besteld bij Sephora in Frankrijk, aangezien dat de dichtstbijzijnde is? Ik vond op internet een uitleg, waarbij ik eerst mijn adres moest registreren en dan spullen in mijn winkelmandje doen.
Ik had niet direct besteld, maar kwam later in m'n mandje terug - en toen was mijn hele adres foetsie. Vervolgens kwam ik niet meer in mijn account, een week erover gedaan om hulp te krijgen, nieuw ww etc. En nu moet ik mijn adres opnieuw invullen, maar kan ik nergens Nederland selecteren. Zucht.
Opgeven is het makkelijkst inderdaad, maar ze hebben daar wel iets wat nergens anders verkocht wordt, anders was ik daar sowieso niet terechtgekomen. Dus iemand hier misschien ervaring??
Ik had niet direct besteld, maar kwam later in m'n mandje terug - en toen was mijn hele adres foetsie. Vervolgens kwam ik niet meer in mijn account, een week erover gedaan om hulp te krijgen, nieuw ww etc. En nu moet ik mijn adres opnieuw invullen, maar kan ik nergens Nederland selecteren. Zucht.
Opgeven is het makkelijkst inderdaad, maar ze hebben daar wel iets wat nergens anders verkocht wordt, anders was ik daar sowieso niet terechtgekomen. Dus iemand hier misschien ervaring??
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 12 april 2021 om 10:14
https://nl.trustpilot.com/review/www.se ... guages=all
Ik kan geen frans maar ze hebben hele slechte reviews wel!
Ik kan geen frans maar ze hebben hele slechte reviews wel!
maandag 12 april 2021 om 10:22
Huh?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 12 april 2021 om 10:25
Nee mij is het ook net gelukt inderdaad.
Als je 'valider mon panier' doen krijg je in de eerste instantie een scherm waar je idd geen Pays Bas kan invoeren. Als je vervolgens rechtsboven op kruisje klikt kom je in het verdere bestelscherm en staat er Pays Bas en 5,95 en betaalmethodes.
maandag 12 april 2021 om 10:45
Oeps ik had niet ver genoeg doorgeklikt inderdaad. Ik kreeg dat scherm wel weg maar kwam weer in een soort loop terug bij mijn mandje. Maar net lukte het weer wel.Star3 schreef: ↑12-04-2021 10:25Nee mij is het ook net gelukt inderdaad.
Als je 'valider mon panier' doen krijg je in de eerste instantie een scherm waar je idd geen Pays Bas kan invoeren. Als je vervolgens rechtsboven op kruisje klikt kom je in het verdere bestelscherm en staat er Pays Bas en 5,95 en betaalmethodes.
donderdag 15 april 2021 om 16:41
Noujaaaaa. Nou is het met m'n adres gelukt, maar kan ik niet betalen. Mijn creditcard accepteert ie op de een of andere manier niet.
En Paypal gebruik ik eigenlijk niet meer, en kom er ook niet in. Er staat een onjuist telefoonnummer geregistreerd (niet per ongeluk), maar je hebt je telefoonnummer nodig om dat aan te passen. Toen las ik bovendien dat Paypal je bestraft met 12 euro als je het een jaar niet gebruikt hebt, dus daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Mon dieu, wat een blamage. Gebruiken jullie allemaal Paypal?
En Paypal gebruik ik eigenlijk niet meer, en kom er ook niet in. Er staat een onjuist telefoonnummer geregistreerd (niet per ongeluk), maar je hebt je telefoonnummer nodig om dat aan te passen. Toen las ik bovendien dat Paypal je bestraft met 12 euro als je het een jaar niet gebruikt hebt, dus daar heb ik eigenlijk ook geen zin in.
Mon dieu, wat een blamage. Gebruiken jullie allemaal Paypal?
donderdag 15 april 2021 om 17:06
vrijdag 16 april 2021 om 12:38
Ja, zeker weten, echt drie of vier keer geprobeerd. En het gekke was dat ik vanmorgen op mijn cc-overzicht wel een transactie van Sephora zag, maar voor 0,0 euro.. heel raar.
Vanmorgen in een andere browser geprobeerd, en HOEZEE, hij deed het! Of lag het eraan dat ik nóg een product in mijn mandje legde?
Vanmorgen in een andere browser geprobeerd, en HOEZEE, hij deed het! Of lag het eraan dat ik nóg een product in mijn mandje legde?