Mode & Beauty alle pijlers

Bestellen bij Sephora, hoe?

12-04-2021 09:07 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand van jullie al eens besteld bij Sephora in Frankrijk, aangezien dat de dichtstbijzijnde is? Ik vond op internet een uitleg, waarbij ik eerst mijn adres moest registreren en dan spullen in mijn winkelmandje doen.

Ik had niet direct besteld, maar kwam later in m'n mandje terug - en toen was mijn hele adres foetsie. Vervolgens kwam ik niet meer in mijn account, een week erover gedaan om hulp te krijgen, nieuw ww etc. En nu moet ik mijn adres opnieuw invullen, maar kan ik nergens Nederland selecteren. Zucht.

Opgeven is het makkelijkst inderdaad, maar ze hebben daar wel iets wat nergens anders verkocht wordt, anders was ik daar sowieso niet terechtgekomen. Dus iemand hier misschien ervaring??
Such fun!1
Ik heb ooit een half jaar geleden ofzo eens gekeken en toen kon het in ieder geval niet. Leverden toen niet in NL. Nu nog niet als ik het zo zie:

https://www.sephora.fr/pays.html
Bij ASOS anders bestellen? Of via een andere partner.

Ik weet nog die uitverkoopdagen bij de v&d waar ik dan 's ochtends vroeg stond. Fijn merk!
Ken je niet iemand die in Frankrijk woont die het voor je kan bestellen en dan naar jou opsturen?
Arequipa schreef:
12-04-2021 09:11
Bij ASOS anders bestellen? Of via een andere partner.

Ik weet nog die uitverkoopdagen bij de v&d waar ik dan 's ochtends vroeg stond. Fijn merk!
O lees dat t niet meer kan via asos! Misschien op deze manier: https://monstyle.nl/sephora-bestellen-z ... errechten/
Arequipa schreef:
12-04-2021 09:13
O lees dat t niet meer kan via asos! Misschien op deze manier: https://monstyle.nl/sephora-bestellen-z ... errechten/
Ha dat werkt, 5,95 verzendkosten.
Star3 schreef:
12-04-2021 09:09
Ik heb ooit een half jaar geleden ofzo eens gekeken en toen kon het in ieder geval niet. Leverden toen niet in NL. Nu nog niet als ik het zo zie:

https://www.sephora.fr/pays.html

Nou ja, de tip kwam van iemand die daar besteld had, dus onmogelijk lijkt het me niet.
Such fun!1
Nee, Sephora doet heel ingewikkeld.

Net als dat je ook niet naar de Amerikaanse website kunt switchen. Ook niet om te kijken, of om iets te bestellen om in Amerika te laten bezorgen.

Beautybay, SpaceNK, Cultbeauty of Feelunique al geprobeerd?
anoniem_402201 wijzigde dit bericht op 12-04-2021 09:36
14.29% gewijzigd
Arequipa schreef:
12-04-2021 09:13

Ja en dat heb ik dus allemaal doorlopen en nu werkt het alsnog niet! Terug bij de vraag in de OP dus weer :proud:
Such fun!1
novaviva schreef:
12-04-2021 09:34

Net als dat je ook niet naar de Amerikaanse website kunt switchen. Ook niet om te kijken, of om iets te bestellen om in Amerika te laten bezorgen.

Ja heel irritant. Ik moet een vpn gebruiken om te kunnen kijken op de Amerikaanse sephora site. TO; enkele jaren geleden heb ik weleens besteld op de Franse sephora site, dat ging toen prima. Betalen met Paypal. Alleen wist ik niet dat “pays-bas” Nederland betekent. Dus dat was even verwarrend :-D Jij weet het vast wel, maar voor de zekerheid zeg ik het even :lol:
MarindaH schreef:
12-04-2021 09:33
Nou ja, de tip kwam van iemand die daar besteld had, dus onmogelijk lijkt het me niet.
Dan zou ik diegene vragen of ie verder kan helpen of het namens jou kan bestellen?
novaviva schreef:
12-04-2021 09:34

Daar verkopen ze geen Sephora :(
Such fun!1
Butterflywhy schreef:
12-04-2021 09:39
Dan zou ik diegene vragen of ie verder kan helpen of het namens jou kan bestellen?

Het was een tip op het interwebs ;)
Such fun!1
Het sephora eigen merk is heel slecht hoor. Qua make-up. Drama.
Sjulia schreef:
12-04-2021 09:39
Ja heel irritant. Ik moet een vpn gebruiken om te kunnen kijken op de Amerikaanse sephora site. TO; enkele jaren geleden heb ik weleens besteld op de Franse sephora site, dat ging toen prima. Betalen met Paypal. Alleen wist ik niet dat “pays-bas” Nederland betekent. Dus dat was even verwarrend :-D Jij weet het vast wel, maar voor de zekerheid zeg ik het even :lol:

Dank je, dat weet ik inderdaad :hyper: ik krijg hem alleen niet van 'France metropolitaine' af.
Such fun!1
Ik heb een account gemaakt met mijn Nederlandse adres en als ik iets wil kopen dan dat gewoon met plm €7 verzendkosten.
Open deur maar: je hebt pays Bas geselecteerd? ;-)
Palmbomen-zijn-cool schreef:
12-04-2021 09:47
Open deur maar: je hebt pays Bas geselecteerd? ;-)

De eerste keer wel, maar dat adres is dus helemaal verdwenen uit mijn account. Nu probeer ik opnieuw mijn adres in te stellen, en nou wil ie niet van France wijken!

Misschien moet ik het met een gloednieuw emailadres proberen, dit lijkt echt hopeloos.

Goed om te weten dat het bij jou gelukt is in ieder geval!
Such fun!1
Ik heb laatst nog besteld. Maar ik heb een old skool hotmail adres, dat zal het zijn :rofl:
Surebaby schreef:
12-04-2021 09:53
Ik heb laatst nog besteld. Maar ik heb een old skool hotmail adres, dat zal het zijn :rofl:
Hahaha same!
MarindaH schreef:
12-04-2021 09:42
Daar verkopen ze geen Sephora :(
Oh, het gaat je om Sephora eigen merk, dan werkt het niet, nee.
Sjulia schreef:
12-04-2021 09:43
Het sephora eigen merk is heel slecht hoor. Qua make-up. Drama.
Ik heb een paar fijne kwasten.
Andere browser proberen, of een in-private sessie?
Misschien dat ze ivm lockdown niet meer verzenden naar buiten Frankrijk?

Ik zal eens een poging doen, zo terug.
novaviva schreef:
12-04-2021 09:57
Ik heb een paar fijne kwasten.
Die ken ik niet. Wel foundations en lipproducten geprobeerd van Sephora, echt ranzig gewoon. o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven