Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Ik mis de balk en de smilies.
Die chrome werkt bij mij al een week perfect

firefox niet,die heb ik er weer afgeflikkerd,maar chrome is echt super...
quote:misschicken schreef op 20 mei 2009 @ 21:16:

Euh Fniel...ik ben overgestapt op Firefox omdat men die aanraadde nog voor Chrome...en in FF vertoont het forum toch echt ook kuren.

CHROME nemen!!

Echt,je hebt nergens last van...
Ook met Chrome is er traagheid en al dat soort zaken hoor. (Maar die irritante foutmelding heb je niet, dat wel.)
quote:mormeltje schreef op 20 mei 2009 @ 23:04:

[...]

CHROME nemen!!

Echt,je hebt nergens last van...

Tuurlijk, en zo blijf je aanpassen, steeds meer zooi op je pc zetten...

Als Viva nou eindelijk de boel eens gewoon in IE liet functioneren zoals het zou moeten? Gewoon IE zeg maar, de browser die het meest gebruikt wordt?
Helemaal eens met Misschicken!
in IE de bekende foutmelding, in Firefox zo traag dat ik mn huishouden kan doen voordat ik op een topic beland en in Chrome doet de site het momenteel helemaal niet.........
Meiden, laten we allemaal wel even stilstaan bij de IT-mensen van de Viva. Hoewel het grootste gedeelte van Nederland vandaag vrij heeft, zijn zij al dagen (weken?) dag en nacht bezig om dit probleem op te lossen. Niks geen Hemelvaartsweekendje weg, er moet gewerkt worden.

(ik ga er tenminste van uit dat ze niet naar huis gaan voordat dit probleem is opgelost, dat ze al die tijd meer dan 100% van hun energie besteden aan dit probleem en dat het op dit moment ongelooflijk druk is bij de achterkant van het Viva forum. Bij míj op mijn werk wordt het in elk geval niet geaccepteerd als ik mijn werk niet naar behoren uitvoer en zal ik mijn werk eerst op een fatsoenlijke manier moeten afmaken voordat er ook maar gedacht kan worden aan een lang weekend vrij of iets dergelijks)

Dreigementen als "staken met het forum" en "boycot de adverteerders" hebben blijkbaar nog steeds geen effect. Misschien is de tegengestelde benadering een idee? Ik loof een virtuele slagroomtaart uit voor degene die het Viva forum weer netjes aan de praat krijgt!
Wie zegt er dat ze nu werken? En ze zijn al dik 3 weken bezig geloof ik...is het heel erg als het eens gaat werken?
quote:misschicken schreef op 21 mei 2009 @ 10:21:

Wie zegt er dat ze nu werken? En ze zijn al dik 3 weken bezig geloof ik...is het heel erg als het eens gaat werken?*dat was ook wel sarcastisch bedoeld hoor. Ik vind het namelijk ontzettend vreemd dat dit nog steeds niet opgelost is. Je zou er bijna kamervragen over gaan stellen. Het lijkt wel een stelletje prutsers daar! *
Oh gelukkig...mijn sarcasmeradar stond effe niet aan
quote:Vivamod schreef op 20 mei 2009 @ 09:25:

Ik vind je niet zeiken Fiba, jullie hebben volkomen gelijk dat jullie hier ontevreden over zijn. Gisteren kregen technici, Sanne, angel en ik de foutmelding niet meer, maar vanochtend kwam ik 'm inderdaad ook weer tegen... Ze zijn er weer/nog mee bezig.

grtjs, Naomi

Die eerste twee zou ík niet als referentie nemen.

Techniek wordt alleen maar langer betaald bij langere opdracht.

En Sanne had toch al nooit ooit erruges last van (als jouw voorgangert)...
Ik heb in FF en in Google Chrome nog geen problemen weer gehad, behalve af en toe een traag forum. Hier dus geen echte klachten behalve dan die traagheid soms.
Hallo Moderator,

Ik heb niet zozeer een bug, maar misschien wel een verbeter-voorstel.

Ik post op best veel verschillende topics en soms kom ik een week niet op een topic en dan opeens wel weer. Dan is het lastig om mijn laatste posting terug te vinden (en ik weet dat ik vanaf daar niet meer gelezen heb...)

Ik zou het makkelijk vinden als ik de mogelijkheid had om in een topic te klikken op 'ga naar mijn laatste posting'.

Is dat technisch realiseerbaar?
Dit kan al Wolkenvrouw. Ga bovenin naar mijn viva en dan mijn laatste. Dan krijg je eerst de laatste tig topics waar je in hebt gepost en daaronder per topic jouw post, even op je post klikken en je bent er.
Bij GC heb ik gewoon weer icoontjes boven reageerscherm.
quote:gizz schreef op 21 mei 2009 @ 19:37:

Dit kan al Wolkenvrouw. Ga bovenin naar mijn viva en dan mijn laatste. Dan krijg je eerst de laatste tig topics waar je in hebt gepost en daaronder per topic jouw post, even op je post klikken en je bent er.Of gewoon via je eigen vergrootglaasje (onder je avatar)
quote:misschicken schreef op 21 mei 2009 @ 06:39:

[...]

Tuurlijk, en zo blijf je aanpassen, steeds meer zooi op je pc zetten...

Als Viva nou eindelijk de boel eens gewoon in IE liet functioneren zoals het zou moeten? Gewoon IE zeg maar, de browser die het meest gebruikt wordt?Helemaal mee eens! ik installeer ook niets anders
Nou...Firefox besloot op nog minder toeren te draaien dan een 78 toerenplaat....

Heb nu Chroom. Ja hoor, Kip is overstag...Chroom dus. Het werkt.

Misschien tijd voor een disclaimer op het forum?

*DIT FORUM FUNKTIONEERT ALLEEN OP GOOGLE CHROME*
Dan stem ik voor de volgende disclaimer:

*Viva voelt zich niet verantwoordelijk voor het goed functioneren van het forum, dus zoek het zelf maar uit*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Na al mijn geklaag nu maar even iets positiefs. Ik kan al een hele dag forummen in Google Chrome zonder rare meldingen! En kon net zelfs iets posten in I.E. zonder er afgeknikkerd te worden! Zal het dan toch nog allemaal goed komen of was het een toevalstreffer?

Was dus een toevalstreffer want de foutmeldingen stromen weer binnen. (met Chrome)
Er is een update van Google Chrome beschikbaar (2.0.172.28) waarin beloofd wordt dat het nog sneller is.
Hoelang gaan die foutmeldingen nu nog duren???????

Misschien komen er hier niet veel meldingen binnen , maar dar komt ws omdat je steeds een foutmelding krijgt als je wilt posten, ik probeer het hier al een hele dag en nu.....thank god...lukt het eindelijk

Waardeloos
Sarah en Gizz, dat is niet de functionaliteit die ik bedoel. Met jullie oplossingen kan ik zien op welke topics ik gepost heb, maar wat ik wil is iets anders:

Ik wil graag zonder zoeken in het topic teruggebracht worden naar mijn laatste posting in de lijst van een topic, zodat ik daarna alle postings na de mijne kan lezen, en dat kan niet met jullie oplossingen.

Moderator, nogmaals mijn vraag: is dit technisch mogelijk?
Wolkenvrouw, er is technisch sowieso niet zo veel mogelijk, dus ik zou er niet op wachten.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven