Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!
zondag 13 december 2020 om 21:25
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
dinsdag 13 april 2021 om 09:01
Het blijft de hele dag ‘goed’ weer hoor, Dreamer
Ze hebben mijn collega gebeld gisteren, die heeft een nekhernia en heeft vlg week een consult bij Bergmankliniek.
Moet alle medische gegevens nog opsturen, terwijl dat van mij er al ligt.
Hij zou voor donderdag gebeld worden en ik zou voor woensdag gebeld worden.
Ik wacht het af.
Bah Lientje, die opvliegers
Naar de Action moet ik ook nog steeds, maar ga geen afspraak maken.

Ze hebben mijn collega gebeld gisteren, die heeft een nekhernia en heeft vlg week een consult bij Bergmankliniek.
Moet alle medische gegevens nog opsturen, terwijl dat van mij er al ligt.
Hij zou voor donderdag gebeld worden en ik zou voor woensdag gebeld worden.
Ik wacht het af.
Bah Lientje, die opvliegers

Naar de Action moet ik ook nog steeds, maar ga geen afspraak maken.
Pieremachochel
dinsdag 13 april 2021 om 10:21
Nu: zon schijnt én het hoost!

Pieremachochel
dinsdag 13 april 2021 om 10:43
dinsdag 13 april 2021 om 19:01
Ik was blijkbaar zelfs nog iets vergeten. Maar ik had al voor 112 euro!!noglangnietjarig schreef: ↑13-04-2021 10:43Dan had je wel voor een vrachtwagenlading
gekocht zeker?![]()
En maar 2 tassen dus niet eens een vrachtwagen.
Ondergoed, doucheschuim, shampoo, schrijfblok, pennen, koptelefoon, laadsnoer, batterijen, kauwgum, batterijen, chocolade, haarborstel, haarelastiekjes, mierenpoeder,scheermesjes, wd40, slijpschijven, fietslampjes , luchtverfrisser en ontbijtbordjes.
Oh en stickers en tippex en opzetborstels voor de elektrische tandenborstel
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 13 april 2021 om 19:30
lientje69 schreef: ↑13-04-2021 19:01Ik was blijkbaar zelfs nog iets vergeten. Maar ik had al voor 112 euro!!
En maar 2 tassen dus niet eens een vrachtwagen.
Ondergoed, doucheschuim, shampoo, schrijfblok, pennen, koptelefoon, laadsnoer, batterijen, kauwgum, batterijen, chocolade, haarborstel, haarelastiekjes, mierenpoeder,scheermesjes, wd40, slijpschijven, fietslampjes , luchtverfrisser en ontbijtbordjes.
Oh en stickers en tippex en opzetborstels voor de elektrische tandenborstel

woensdag 14 april 2021 om 11:04
woensdag 14 april 2021 om 11:38
Het is koud buiten vind ik.
Moeder is thuis. Ik maakte nog een doodstak bij het ziekenhuis omdat ik een afstapje miste
Niks gebroken gelukkig maar wel een ontvelde knie, zere pols en zere enkel en een verbogen bril. Grrr, altijd fijn als je moet werken
Moeder is thuis. Ik maakte nog een doodstak bij het ziekenhuis omdat ik een afstapje miste

Niks gebroken gelukkig maar wel een ontvelde knie, zere pols en zere enkel en een verbogen bril. Grrr, altijd fijn als je moet werken
woensdag 14 april 2021 om 19:33
donderdag 15 april 2021 om 07:33
Goedemorgen
Het is schitterend weer en als het goed is blijft het dat nu ook eens. Vandaag weer heren bij mij in de tuin aan het werk. Straks met de hond naar de dokter en ik vrees het ergste
Hij is steeds heel benauwd en volgens mij hebben de medicijnen iets geholpen, volgens m'n man niet. Gisterenavond leek het of de hond ineens helemaal geen adem meer kreeg. Vanmorgen huppelt hij dan weer redelijk vrolijk rond, hoestend en proestend, dat wel.
Sterkte ook vandaag, Fladderak. Ik ken je niet goed, maar woon niet al te ver uit de buurt, dus als ik wat voor je kan doen, geef maar een gil.

Het is schitterend weer en als het goed is blijft het dat nu ook eens. Vandaag weer heren bij mij in de tuin aan het werk. Straks met de hond naar de dokter en ik vrees het ergste

Hij is steeds heel benauwd en volgens mij hebben de medicijnen iets geholpen, volgens m'n man niet. Gisterenavond leek het of de hond ineens helemaal geen adem meer kreeg. Vanmorgen huppelt hij dan weer redelijk vrolijk rond, hoestend en proestend, dat wel.
Sterkte ook vandaag, Fladderak. Ik ken je niet goed, maar woon niet al te ver uit de buurt, dus als ik wat voor je kan doen, geef maar een gil.

Later is nu
donderdag 15 april 2021 om 11:19
Hoop dat het meevalt bij de dierenarts Dreamer.
Ik had gisteren weer een zware avonddienst. De collega's vinden de avonddienst niet zwaar , ik heb liever dagdienst. Mijn avonddiensten vind ik vrij pittig, in je eentje 18 mensen naar bed helpen ( collega heeft er 2 voor mij gedaan) vind ik erg zwaar. Vooral als er dan nog een calamiteit zoals ziekte is. En dat liep ik gisteravond wéér op.
4 avonden nu gedraaid en drie van de 4 problemen.
Ik leer er wel heel veel van. Dat dan weer wel ....
Maar ben behoorlijk op vandaag. Veel pijn ook dus rustig aan maar
Ik had gisteren weer een zware avonddienst. De collega's vinden de avonddienst niet zwaar , ik heb liever dagdienst. Mijn avonddiensten vind ik vrij pittig, in je eentje 18 mensen naar bed helpen ( collega heeft er 2 voor mij gedaan) vind ik erg zwaar. Vooral als er dan nog een calamiteit zoals ziekte is. En dat liep ik gisteravond wéér op.
4 avonden nu gedraaid en drie van de 4 problemen.
Ik leer er wel heel veel van. Dat dan weer wel ....
Maar ben behoorlijk op vandaag. Veel pijn ook dus rustig aan maar
donderdag 15 april 2021 om 11:30
Nou zeg dat Lientje, rustig aan
Heftig en zwaar zoveel mensen in je eentje!
Wss meerdere patiënten die op hetzelfde ogenblik hulp nodig hebben, dat kan toch niet?
Sterkte met je hond, Dreamer
Fladderak ook van mij weer een
Ik zit maar te wachten dat Bergmankliniek belt.
Ze belden maandag, maar kon er niet tegen grijpen: tuut tuut tuut opgehangen en dat terwijl ik de foon in mn handen had he.
Meteen teruggebeld, ja mevrouw u wordt dan wel weer gebeld.
Not
Dinsdag zelf weer gebeld, blijkt dat het MZ me een lege vd rom had meegegeven.
Gisteren weer gebeld; ze bellen als cd rom binnen is van MZ.
Ik zal toch vanmiddag niet weer moeten bellen he?

Heftig en zwaar zoveel mensen in je eentje!
Wss meerdere patiënten die op hetzelfde ogenblik hulp nodig hebben, dat kan toch niet?
Sterkte met je hond, Dreamer

Fladderak ook van mij weer een

Ik zit maar te wachten dat Bergmankliniek belt.
Ze belden maandag, maar kon er niet tegen grijpen: tuut tuut tuut opgehangen en dat terwijl ik de foon in mn handen had he.
Meteen teruggebeld, ja mevrouw u wordt dan wel weer gebeld.
Not

Dinsdag zelf weer gebeld, blijkt dat het MZ me een lege vd rom had meegegeven.
Gisteren weer gebeld; ze bellen als cd rom binnen is van MZ.
Ik zal toch vanmiddag niet weer moeten bellen he?

Pieremachochel