2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Floor, foei, ontaarde huisvrouw . Ben er ook niet zo goed in, maar doe mijn best . Goed genoeg houden we het maar op. Hangze en laat je maar lekker verwennen door floorman. Daar zijn de mannen in zulke situaties voor toch? Nog geen fiets gescoord, maar de afgelopen 2 weken ook alleen maar over gedacht...... geen tijd gehad om te kijken en om proef te fietsen. Valt dus toch nog wel mee ?

Rossia, lekkere broodjes? Vriendlief is onderweg vanaf de supermarkt met broodjes en filet americain. Oh sorry, dat mag jij natuurlijk niet hebben .

Zo, beneden is gepoetst, alleen nog ff stofzuigen. Oh, vriendlief is gearriveerd dus nok hem snel, voordat hij ziet dat ik nu even wat minder productief bezig ben *en weg*
zo, rustig hier...

jobje?

ann, nog goed nieuws te melden vandaag?

floortje heb je je lekker laten verwennen vandaag?

hoest met de rest?
Hey meiden, hier beetje een depri mama.... voel me echt een muts. Ben gewoon hopeloos verloren zonder mijn vent..... bah, wat kansloos zeg. Ben de hele dag ook heel zenuwachtig ofzo, zie zo mega op tegen vannacht. Ff als antwoord op je vraag Ellein, de kleine slaapt nog steeds niet zoals het hoort. Sliep hij laatst een week zomaar door, afgelopen week kwam hij 2 nachten wel 2x..... Dus zie enorm op tegen het weekend, omdat ik alles alleen moet doen...

Grote man is gelukkig wel mega lief en een hele goeie slaper! Dat scheelt een stuk.

Nou goed, ga tv kijken en ff afleiding zoeken op het internet. Nu maar hopen dat alles goed gaat hier....
Hoi Teddy, hier ben ik!

Het was inderdaad rustig hier. Ik heb vandaag wel de berichtjes gelezen op mijn Iphone, maar heb geen tijd gehad om de computer op te starten en te reageren.

Best wel goede dag gehad. Mijn schoonouders kwamen langs om allerlei klusjes te doen. Dus toen ben ik ook maar wat actiever geworden. Heb het wiegje opgemaakt, plantjes in de tuin in potten gezet, etc. Tussendoor hebben we lekker geluncht met broodjes en zo. Mijn schoonmoeder heeft alle ramen gewassen.

Jullie nog leuke dingen gedaan of moest iemand van jullie werken vandaag?
Cross, mamadeb.

Wat vervelend dat je zo zenuwachtig bent en het gevoel hebt dat je het niet alleen kunt. Ik ben nog niet echt mama dus weet niet zo goed hoe het voelt, maar volgens mij kun je het heel goed alleen hoor! Probeer maar wat te ontspannen. (zeg ik als leek...)
ach mamadeb goed teken dat je manlief mist. En je kunt het best alleen. echt! Niet zo onzeker. Vervelend dat je ventje niet zo goed slaapt. Hopelijk spaart ie je een beetje vanacht.

jobje wat een luxe zo'n schoonmoeder die al je ramen wast. Stuur haar maar even door...

Dus het wiegje staat er helemaal klaar voor? Nou laat maar komen dan!
Jazeker, maar dat doet ze normaal nooit hoor. Ik denk dat ze ook nestdrang (of hoe noem je dat?) heeft, haha.

Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat het zomaar kan beginnen. Voel me zo rustig en heb helemaal geen buikpijn of zo. Maar ja, maandag alweer 39 weken, dus in principe zou het best kunnen. Maar heb in ieder geval nog geen voortekenen.

Wat waren jullie eerste voortekenen of begon het gewoon in 1 keer gelijk goed?
dag meiden,

Iedereen genoten van het lekkere weer? Wij hebben voorbereidingen getroffen voor een feestje morgen avond, we vieren de verjaardag van manlief. Nu voornamelijk voor vrienden en buren. Gezellig hoor, maar ben wel benieuwd hoe mini gaat reageren op de drukte. Ik hoop zo dat hij gaat slapen in zijn bedje en ik ook een beetje vrijheid heb. Ach anders neem ik hem in de draagdoek.

Jobje spannend wordt het he, wat fijn dat je schoonmoeder je geholpen heeft. En het wiegje klaar, leuk! Ik vond het zo bijzonder dat daar ineens een klein mensje in lag te slapen.

Bij mij begon de bevalling met weeen, maar de dagen ervoor had ik steeds al wat kramp. Al zegt dat geloof ik helemaal niets.

Mamadeb vervelend dat je manlief zo mist, en ik vind je zeker geen muts want ik ben precies zo. Over anderhalve week sta ik er ook voor 3 dagen alleen voor...brr niets aan. Succes vannacht, ik hoop dat je kleintje lekker doorslaapt.

Veel plezier alvast met je broer en schoonzus!

Teddy nog wat leuks gedaan vandaag?
ik heb af en toe 's nachts wat krampen (niet erg pijnlijk, meer zeuren) gehad en wat harde buiken. dit was ongeveer 2 weken van te voren. Toen het echt begon herkende ik pas wat iedereen zei: een echte wee herken je wel.

hoe was de partneravond eigenlijk gegaan? of heb ik daar overheen gelezen?
gezellig mimpje zo'n feestje. Zou fijn zijn als ventje lekker in z'n eigen bedje gaat slapen. Probeer hem voor de tijd niet van arm naar arm te laten gaan. Kan zijn dat ie daar wat onrustig van wordt, maar misschien valt het mee.

ik heb weinig leuks gedaan vandaag. Schoonmaken, was en boodschappen. En natuurlijk met mijn skatje geknuffeld. Das dan wel weer leuk
Ziggie ik zag prachtige foto's op de mail. Wat een heerlijk grietje heb je!

Maar wat ontzettend vervelend dat het met jou niet zo lekker gaat, ik hoop van harte dat je snel opknapt en je weer de oude gaat voelen.

Floor wat balen dat je ziek bent, ik hoop dat floorman je vandaag goed verzorgt heeft. Voel je je al weer ietsje beter?

Ellein ging je vandaag weer proef fietsen, of had ik dat verkeerd begrepen? Zo ja heb je wat leuks uitgezocht?
teddy ik was van plan om hem voor de visite komt in bed te leggen, en anders blijft hij bij mij in de draagdoek. Hij kan nietzo goed tegen drukte nml
oh dat lijkt me inderdaad een slim plan. vooral als hij moeite heeft met drukte. Dan komt het vast goed
Mamadeb, tuurlijk kun je het wel alleen! Alleen is het met z'n 2en wel wat makkelijker. Maar je laat je toch niet zomaar uit het veld slaan?

Jobje, bij mij begon het met het verliezen van wat vruchtwater. De laatste dagen voor de bevalling had ik nergens last van.

Mimpje, gezellig zo'n feestje!

Voor onze dag, zie mail!
Mamadeb, natuurlijk kun je het wel alleen!! Maar ik kan me voorstellen dat je het niet prettig vindt en dat je tegen de nacht opziet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat hier Vriend binnenkort 6 dagen weg moet voor zijn werk en dat ik daar nu al tegen op zie, dus ik kan het me heel goed voorstellen. Maar alles gaat vast heel erg goed, meid!

Jobje, ik verloor een paar dagen van tevoren de slijmprop. Verder nooit voorweeën ofzo gehad. (voor het gemak reken ik de 2 dagen weeën voorafgaand aan de daadwerkelijke bevalling even niet mee dan) Maar vandaag heb je je dus weer wat beter weten te vermaken? En oma-to-be die nesteldrang heeft

Floortje, alweer wat opgeknapt? Gelukkig dus een paar dagen vrij, hopelijk knap je snel op!

Mimpje, gezellig een feestje! Misschien wel een goed idee om mini in de draagzak te nemen als 'ie het daar goed in doet. Gelukkig maar trouwens dat het met mini inmiddels weer een stuk beter gaat!

Teddy, zo'n dagje rustig aan doen is ook wel eens lekker. En knuffelen met je skatje is altijd goed!

Ellein, ik ben benieuwd naar je dag, ik zal zo eens even op de mail gaan lezen.

Rossia, super-seabert die nu al zoveel ruimte inneemt dat je broodje er niet in past

Mini heeft net zijn eerste fles kunstvoeding gehad. Niet dat ik niet genoeg melk in de vriezer heb staan ofzo , maar ik wil graag dat hij er nog een tijdje van kan drinken en als we hem nu al af en toe kv geven, went hij daar ook alvast aan. Moest toch wel even slikken hoor...

Verder een relaxt dagje gehad, even wezen kijken voor de trouwringen, ik heb de mijne zelf ontworpen en we wilden even weten waar het het goedkoopste was om hem te laten maken. Lief is hecht iets minder belang aan hoe zijn ring eruit ziet Nu gaan we vd week terug om de ringen te bestellen. Leuk!
en hoe reageerde mini op de kv?

en wat leuk zeg, dat je je eigen ring ontworpend hebt. wat voor kleur wordt het?
OGG, jij ontaarde moeder dat je je kind zomaar kunstvoeding geeft foei! Uk drinkt het hier alsof het limonade is......

Leuk dat je je eigen ring hebt ontworpen. Ook wel van de creabea dus. Eerst de kaart en nu al de ringen. En wat fijn dat mannen het vaak allemaal wel goed vinden......

Waar is iedereen ?
Goedemorgen!!!

Hier ben ik even. Heerlijk uitgeslapen na een avondje uit en een feestje. Nu lekker ontbijten en dan gaan we heerlijk naar buiten met dit mooie weer.

Mamadeb, wat vervelend dat je je man zo mist. Je doet het echt hartstikke goed en voor je het weet is hij weer terug.

OGG, inderdaad creatief zeg. Gelukkig dat a.s. ook tevreden en blij is. Dat is toch wel heel bijlangrijk he hihi

Mimpje, heel veel plezier op een feestje vandaag. Het is er prachtig weer voor.

Ellein, ga zo even je mail bekijken. Ik vermoed al wel iets...

Jobje, alles nog rustig vandaag.

Teddy, na het schrobben en knuffelen van gister nog plannen voor vandaag?
ook goedemorgen

uiteraard ga ik met dit mooie weer op het terras zitten. Teddyman heeft een vrijgezellenfeest (het gaat hier gewoon door..) en ik ga lunchen en terrashangen met mini en een vriendin.

verder een snelle zwaai, ik ga mini badderen.
jeetje zeg, rustig hier. Tis ook veels te mooi weer om binnen te zitten,

mamadeb hoe is de nacht gegaan? Viel het mee?

mimpje veel plezier vanavond. hebben jullie de bbq aan?

mini heeft hier een nieuwe hobby. 'Praten' en dan niet een beetje brabbelen, nee hele gesprekken. En vooral als ze in bed ligt. Sjong, vanacht hield ze maar niet op. hejejejejejajajjeeeeee aiwieueauuuu....ajjjehehehhieee. Ze houdt zichzelf wakker. en mij ook. En op de een of andere manier weet ze niet meer hoe ze haar speen moet vasthouden. Als ik die in haar mindje stop, dan plopt ze hem er automatisch weer uit. Soms heeft ze hem even en dan is ze ook gelijk stil en valt ze in slaap...maar dan een kwartier later...plop en daar gaan we weer. Gelukkig huilt ze niet, maar slapen doet ze ook niet. Maar ze is ook niet moe dan ofzo. De grootste glimlach als je binnenkomt. Spartel spartel in bed. joepie daar is mama! Uiteindelijk valt ze dan in diepe slaap en slaapt ze wel tot de volgende ochtend, maar tis wel vermoeiend. herkenbaar voor iemand?
Hee meiden, vanmiddag heb ik eindelijk bij kunnen lezen, maar nu pas tijd om te reageren. Ik ben dus voor het grootste gedeelte vergeten wat er geschreven is... sorry! Even kijken wat ik me nog herinner.

Teddy, wat toevallig weer. Ik heb net gefilmd dat uk in de box lag te 'brabbelen', precies hetzelfde hoe jij het omschrijft. Ik dacht eerst dat ze lag te huilen, maar nee. Ze doet het alleen (nog) niet 's nachts gelukkig. Een speen gebruiken we niet, dus ook dat is niet herkenbaar. Lekkere avond voor jezelf?

Rossia, hoe gaat het meid? Al zwangerschapstekenen? Zou wel vroeg zijn, maar toch. Nog 9 nachtjes slapen, dan weet je het. Oeh, ik krijg er de kriebels van!

Floortje, we spreken idd af dat jij volgende maand niet ongesteld wordt. Ik hoop ik ook niet, maar dat om een andere reden dan jij. Ben je alweer beter?

OGG, nu dan uiteindelijk kv geprobeerd? Succes met de luiers, haha! Nee serieus, vindt hij het lekker?

Ziggie, het gaat dus niet helemaal van een leien dakje nog bij jou? Ik ben benieuwd naar de foto's, ik zal zo kijken.

Ellein, ik word wel nieuwsgierig naar je dag. Ook dat ga ik zo lezen. Heb je nog een fiets gescoord?

Mimpje, lekker aan het feesten? Wat een superweer hebben jullie uitgekozen!

Jobje, hou je het nog een beetje vol? Bij mij begon het met weeen, maar dat was niet plotseling want het kwam na de 2e keer strippen. Ik zat dus echt af te wachten of ze nog zouden verdwijnen. Wel had ik al met Kerst en O&N al krampen. Dat waren voorweeen dus, maar dat hoeft niet altijd te komen.

Mamadeb, wanneer is manlief weer terug? Heb je het een beetje gered vannacht?

Nou... dat viel best mee met mijn geheugen toch?

Ik zit hier met de kleine op schoot te typen en volgens mij wil ze ook meedoen. Ze pakt steeds mijn handen en duwt op het toetsenbord, haha. Ze is nog steeds erg verkouden. Zo zielig, als ze moet hoesten vertrekt haar gezichtje en moet ze een beetje huilen. Verder is ze nog net zo lief en lacht ze veel. Het is ook zo'n schatje! Verder gaat het ook wel goed hier. Ik vind het wel jammer dat ik niet zo vaak meer op het forum kan zijn ivm werk. Maar ja, het is niet anders.
Hey Teddy, het is hier idd rustig geweest vandaag zeg. Bij mij is het vannacht goed gegaan! Grote man geen kik en uk werd om 6 uur wakker en toen kon ik t nog tot half 7 rekken, dus dat was prima. Ik sliep wel laat, want kon moeilijk in slaap komen, maar goed nog 1 nachtje te gaan.

Dat praten herken ik wel, maar gelukkig niet als hij op bed ligt. Lijkt me erg lastig ja, maar ja wat doe je eraan he... uk blieft hier de speen helemaaaaaaaal niet, dus kan m ook altijd moeilijk sussen daarmee.

Succes met die meid van je!

De rest van de dames bedankt voor jullie lieve reacties van gister!!
Hey Vera dus de kleine meid een beetje verkouden? Sneu zeg. En gezellig met mams achter de computer! Tja, het wordt tegenwoordig ook al vroeger, heeft ze al een mobiel??? hehe

Zeg hoe laat doe je jouw ukkie savonds op bed dan?
zooo na een half uur klessebessen is ze dan in slaap gevallen. Heb haar maar gewoon even laten gaan. En dat werkt, nu is ze vertrokken. Vanacht ook maar proberen. 9 van de 10 keer slaapt ze hier ook zonder speen, maar soms wordt ze er erg rustig van. Beetje sabbelen. Zodra ze slaapt, valt ie vanzelf uit.

Mamadeb, ik ben vanacht ook alleen. Teddyman is in Grun. Vrijgezellenfeest. Fijn dat het goed ging vanacht. Biedt goeie vooruitzichten voor vanacht.

vera, hier ook grijpgrage handjes. Ze pakt ook steeds mijn handen vast en dan 'dansen' we samen. Vooral de tandenborstelshow (kennen we die nog?) dans is favoriet. Tada-tada-ta-ta-daaa tada-tata-ta-taaa-tataa. En dan de armpjes op en neer. Gerandeerd een brede grijns.

Vervelend dat ze zo verkouden is. Ik heb hier een potje Luuf staan. heb je dat al geprobeerd? Werkte hier heel goed.
Dus ook alleen Teddy. De kerels ook altijd maar de hort op en wij vrouwen maar weer thuis bij de kids.... ach ja, met liefde zeggen we dan maar he! Ga je nog wat boeiends doen of gewoon voor de buis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven