2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
neuh, weinig boeiends...laptop op schoot en tv aan.
Mamadeb, nee een mobiel krijgt ze pas als ze een half jaar is! Onze uk slaapt erg veel overdag en ook van 17-19:30. Dan voed ik haar en dan blijft ze meestal wakker tot 20:30 a 20:45. Ze ligt nu lekker op bed.

Gelukkig ging het goed bij jou vannacht. Nog 1 nachtje dus...

Teddy, ik doe altijd "hieperdepiep... hoera" en dan haar handjes in de lucht. Schijnt hilarisch te zijn. Ook als ik het doe voor haar gezicht.

Ik heb vanmiddag Luuf gehaald maar het lijkt al beter te gaan, dus ik heb het nog niet gebruikt.
ja die doet het ook altijd goed.

mamadeb heb jij ook nog een late voeding of niet meer?
Jeetje zit ik steeds te F5 en heb ik gewoon niet gezien dat t op de volgende pagina verder is gegaan...... duh

Ja, ik geef ook nog een late voeding, rond half 11 en dan niet meer. Ja, t CB zei dat ik wel naar 4 voedingen kon...... ja daaaaaaaaaaag das een goeie! Mocht wel rijstebloem door de fles doen, maar dat is nog niet zon succes dus dat heb ik ook alweer afgeschaft.
lekker handig mamadeb....

waarom was het geen succes? heb hier ook zo'n zakje rijstebloem liggen. heb het nog niet geprobeerd. voorlopig gaat het goed met de flessen hier. Ze heeft er genoeg aan
Nou de 1e fles hadden we er te weinig in, waardoor hij zich verslikte en de 2 volgende keren zat er wel genoeg in, maar ging dus alsnog te snel met drinken (3standen speen) en op t laatst was de pap weer te dik.... op de 1 of andere manier nog niet de juiste mix gevonden en hij kwam toen na zon fles gewoon snachts, dus tja zette geen zoden aan de dijk, dan maar weer het oude vertrouwde!
aha, hoeveel drinkt uk nu per keer? Mini drinkt hier 165 ml per fles. Zal donderdag op het cb vragen of dat genoeg is voor haar gewicht. Ze doet het er prima op.
Nog niet bijgezelen - wordt morgen pas want ben net thuis na een gezellige dag weg en ben echt heel heel moe, maarre.... zag ik nou snel dat Jobje zich vandaag niet gemeld heeft???????

Tot morgen, slaap lekker allemaal!
michigan heb op hyves gezien dat jobje heerlijk op het terras zit....
Hhhmmm volgens mij heb ik Jobje wel gezien, of was dat nu gister??? weet t niet, slaap lekker michigan!

Teddy hij krijgt nu 180 water en 6 schepjes, das 200 ml per x, maar drinkt ze niet altijd leeg, is niet echt een pijl op te trekken bij hem.
Ik sluit de boel af meiden, trusten!
trusten!
Nou, ik ben nog wakker, de kutburen zijn nog steeds ongelofelijk veel kabaal aan het maken met hun wekelijkse feestje... Keihard lachen, praten in de tuin en ook al hebben we alle ramen en deuren dicht, je kunt het nog steeds supergoed horen (zoals ik al schreef op de mail).

En Jobman die heeft nu een soort galsteenaanval en heeft heel veel pijn en moet steeds overgeven. Dit heeft hij nog nooit gehad, maar hij weet wel dat hij galstenen heeft. Misschien komt het door de vette tapaz. Net de huisartsenpost gebeld en die denken ook dat er een galsteen dwars zit en zeggen dat hij pijnstilling moet nemen. Dat heeft hij net gehad, maar als het over 3 kwartier niet over is moeten we langskomen. Hij vergaat van de pijn. Wel zielig.

Nou, in ieder geval maar goed dat ik nog geen weeen heb, komt nu niet goed uit.
He Jobje, getsie zeg... Hoe is het nu???

Hier een redelijke nacht achter de rug. Uk is 1 x wakker geweest om 4 uur, maar na een klein flesje weer in slaap getukt tot 7:15 uur, dus das wel prima. Vandaag komt mijn vent weer terug!!!!!! Yes!
Bah Jobje, hoe is het afgelopen? Hopelijk geen nachtelijk ritje naar het ziekenhuis...

Mamadeb, yeah! Hij is bijna thuis! Zie je wel dat je het prima redt alleen? Supermama!!

Onze uk hier drinkt de eerste en laatste voeding veel (hoeveel weet ik niet). De 2e voeding drinkt ze ongeveer 130 ml, de 3e en 4e voeding ongeveer 160-170 ml. Ik zou ook op 4 voedingen over mogen, maar ze heeft 's ochtends en 's avonds erg veel honger dus ik durf het niet te minderen. Eerst maar kijken hoeveel ze is aangekomen dinsdag. Veraman gaat naar het cb, ik heb cursus. Ben benieuwd hoe hij het vindt, de prikjes enzo.
he bah jobje! hoe is het nu? voelt jobman zich al wat beter? Wat schrikken zeg. En dan die K**buren erbij. Laat die weeen dan nog maar even wachten.

Mamadeb, weer een goeie nacht dus? Goed gedaan toch?

Ik heb mini gisteravond een flesje van 180 ml gegeven en die ging er helemaal in. Daarna in bed en geen kik gegeven. Geen nachtelijke kletspartijen. Vanmorgen om 7 uur werd ze wakker.

Ze spuugt nog wel veel (niet bij elke voeding trouwens) en als ze dan ligt te kletsen, zoals vanmorgen, dan gorgelt ze. Er zit dus wel voeding in haar mond/keel.

Vanmiddag is Teddyman er weer en dan hebben we een verjaardag. Lekker buiten zitten.

tot later
Goedemorgen dames,

Jobje hoe is het nu?

Wij hebben een leuk feestje gehad alleen vertikte mini het om te gaan slapen, zelfs tijdens zijn laatste fles was hij klaar wakker. In zijn kamertje was ook veel te veel lawaai, wist niet dat je boven zoveel kon horen. Uiteindelijk is hij wel gaan slapen en om 6.30 kwam hij weer. Normaal ben ik daar erg blij mee, nu was ik wel moe...tja vier uurtjes slaap is ook niet veel.

Nu ga ik gauw met mini alle lege flessen weg brengen.

Kom later wel reageren!

Geniet van het mooie weer, liefs
Jobje, jeetje mina dat is schrikken zeg! Hoe gaat het nu met jobnman? Hoop dat de pijn weer is weggetrokken en dat hij zich beter voelt.

Mimpje, jou feestje was dus zeer geslaagd? Even lekker bijslapen vandaag?

Teddy, veel plezier vandaag op het feestje. Het is prachtig weer.

Mijn weekend hangt ook vol met feestjes, dus ga weer gauw aan de slag. Mama is jarig en had beloofd een lekker taartje te bakken.

Fijne dag allemaal!!
Hey meiden, even snel een berichtje van mij! Ik geniet zo van die vrije dagen en dan dat heerlijke weer... We zijn druk, veel to-do dingetjes, feestjes en verjaardagen en tussendoor lekker met een boekje in de tuin, helemaal super.

Gaan nu even naar Ikea, kijken of ze daar leuke gordijnen hebben voor de babykamer.

Fijne zondag allemaal, kom later even bijlezen en reageren.

X
Hoi meiden, ik ben er ook, maar geniet heerlijk in de tuin dus tot later
Hoi, ben ik weer. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen vannacht. Jobman had helaas de pijnstillers er ook weer uitgegooid als je begrijpt wat ik bedoel, maar na bijna 2 uur pijn, ging hij heel even liggen en 5 min. later kwam hij overeind en toen schoot de galsteen waarschijnlijk uit de galbuis en toen had hij ineens geen pijn meer. Een hele opluchting. Dus gelukkig niet meer naar het ziekenhuis gehoeven.

De buren wilde ik zo even langsgaan, maar nu hoorde ik net dat ze volgens mij weer bezoek krijgen. Het zal toch niet... Begint de ellende weer opnieuw. Toen wij gisteren rond een uur of 2 naar bed gingen waren ze nog steeds bezig...

Hmm, als ze bezoek hebben durf ik eigenlijk niet langs te gaan...

Missc, klinkt lekker al die leuke dingen die jullie doen! Is het gelukt met de gordijnen?

Mimpje, heb je de kleine dan steeds in de draagdoek gehad tijdens het feestje?

Rossia, voel je al iets?

Mamadeb, joepie, je bent het weekend heelhuids doorgekomen! Nu weet je dat je het kunt.

Ellein, is het lekker in de tuin?
Heb even een persoonlijk vraagje op de mail gezet.
Oh nee, sorry weer ego, Jobman is net zijn telefoon verloren. En hij moet nu natuurlijk wel bereikbaar zijn.

Hij heeft met mijn telefoon zijn eigen nummer gebeld en toen nam er een man op die een adres noemde en zei dat hij hem om half 10 kon ophalen, omdat hij nu niet thuis was. Hmm, vaag, ik hoop zo dat het een eerlijke man is. Het is ook nog eens een dure Iphone en hij heeft er heel veel foto's, muziek, bestanden etc. opstaan... Nou, het is me het weekendje wel zeg...

Sorry dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik moet het allemaal even van me afschrijven.
jobje, gelukkig gaat het nu beter met jobman. en wat balen zeg van die telefoon. hopelijk krijgt ie 'm terug straks.

heb op je mail gereageert.
AAAARGH!!!!!!!!!

Heel verhaal getikt, foutmelding, verhaal weg!! Bah bah bah en het zit toch al niet mee, want de conceptmail die ik open had staan met reacties aan jullie - de afgelopen 2 dagen samengesteld - is ook al weg omdat ik vergeten was hem op te slaan Het zit niet mee.

Nu dan in etappes, eerst dit posten, dan ego bericht, dan reageren....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven