Film terugkijken
donderdag 22 april 2021 om 12:45
Weet iemand een gratis mogelijkheid om films terug te kijken?
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
donderdag 22 april 2021 om 18:31
De zender betaalt een bedrag om de film uit te mogen zenden en verdient dat o.a. terug door tijdens de film reclames te laten zien. De kosten die de zender voor die reclames in rekening kan brengen hangt af van hoeveel mensen naar die film gaan kijken. Als iedereen onder het mom van "de film komt toch al op tv, daar heb ik voor betaald, dus ik heb recht op een gratis film" de film online gaat kijken, verdient de zender niets meer aan de reclame.
donderdag 22 april 2021 om 19:00
Die reclameblokken blijven toch als je een film later wil kijken? En het is ook niet zo dat alleen het aantal kijkers wordt geteld tijdens de echte uitzending. Alles wordt meegeteld dus ook de mensen die achteraf kijken. Ik denk niet dat wat jij zegt klopt.nerdopviva schreef: ↑22-04-2021 18:31De zender betaalt een bedrag om de film uit te mogen zenden en verdient dat o.a. terug door tijdens de film reclames te laten zien. De kosten die de zender voor die reclames in rekening kan brengen hangt af van hoeveel mensen naar die film gaan kijken. Als iedereen onder het mom van "de film komt toch al op tv, daar heb ik voor betaald, dus ik heb recht op een gratis film" de film online gaat kijken, verdient de zender niets meer aan de reclame.
donderdag 22 april 2021 om 19:13
Maar TO wil de film niet later kijken, maar gratis online.
donderdag 22 april 2021 om 19:27
TinyTiny schreef: ↑22-04-2021 17:31Misschien dan sowieso vragen bij ziggo of je een andere box kan krijgen? Wij kregen geloof een klein jaar geleden bericht dat onze oude humax eruit zouden gaan en daarom een nieuwe box. Weet niet meer welk type dat was.
Maargoed, als je het goedkoopste abbo hebt, kun je alsnog niet terug kijken of opnemen. Alleen een programma dat al gestart was van het begin bekijken.
Hoe doe je dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
donderdag 22 april 2021 om 19:45
Ze wil de film wel later kijken alleen niet via de tv maar online. Als haar provider een app had waarmee dat kon was het ook goed geweest.
donderdag 22 april 2021 om 21:28
donderdag 22 april 2021 om 21:32
Analoge TV vreet capaciteit op de kabel. Aangezien er nu veel meer vraag is naar hogere internetsnelheden dan snel zappen is het logisch dat analoog is uitgezet. Die capaciteit kan nu worden gebruikt voor hogere snelheden en veel meer digitale zenders. Verder zijn moderne televisies zo goed dat je daar eigenlijk niet meer analoog op wilt kijken. En voor die paar kleine oude toestellen op slaapkamers is het te duur om analoge tv in leven te houden.ñuca schreef: ↑22-04-2021 15:58We hadden tot een half jaar geleden nog een analoog signaal, waar we een klein oud toestel op de slaapkamer op hadden aangesloten. Dat werkt nu niet meer. Ik vind het wel een nadeel van digitaal dat je lang moet wachten voordat je beeld hebt als je de tv aanzet. Zappen gaat ook met vertraagde reactie. Terwijl met analoog de tv meteen reageerde.
vrijdag 23 april 2021 om 08:16