Film terugkijken

22-04-2021 12:45 62 berichten
Weet iemand een gratis mogelijkheid om films terug te kijken?

Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
Alle reacties Link kopieren
illegaal downloaden. En ik vind het een beetje raar dat je niet wil betalen, die films zijn ook niet van lucht betaald
Kun je ze niet gewoon terugkijken via de gids op je tv?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Of opnemen?

Edit, je bedoelt natuurlijk de films die al geweest zijn :facepalm:

Wat Lollypopje zegt dus ;-)
lollypopje schreef:
22-04-2021 12:47
Kun je ze niet gewoon terugkijken via de gids op je tv?
Dat kan niet bij rtl8. Niet alle programma’s van alle zenders hebben deze optie :)
Ik heb zelf nog nooit problemen gehad die abonnementen weer op te zeggen, kan over het algemeen gewoon via de app. Je kunt het dan direct opzeggen en dan loopt het door tot eind proefperiode. ANdere manieren om het gratis te kijken zijn illegaal lijkt me.
Vandaag en morgen kum je in ieder geval nog opnemen.
Ik kan een week lang terugkijken bij KPN. Misschien iets voor jou?
Irregular_Choice schreef:
22-04-2021 12:51
Dat kan niet bij rtl8. Niet alle programma’s van alle zenders hebben deze optie :)

Ziggo wel iig, net even gecheckt.

Aanvulling: TO, heb jij XS4ALL als provider, deze biedt nl als enige programma’s terugkijken niet aan.

https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/rtl-8
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 13:32
27.34% gewijzigd
Je kunt bij de bekende aanbieders rustig die 1 cent betalen. Als je direct opzegt zal er verder niks afgeschreven worden.
.
loisnvt schreef:
22-04-2021 13:27
Ziggo wel iig, net even gecheckt.
Ook bij Ziggo kun je niet alles terugkijken (wel als je het opneemt maar niet altijd via terugkijken). Sommige programma's of films mogen ze maar 1x uitzenden en niet terug laten kijken. Dat heeft te maken met de rechten.
.
impala schreef:
22-04-2021 13:31
Ook bij Ziggo kun je niet alles terugkijken (wel als je het opneemt maar niet altijd via terugkijken). Sommige programma's of films mogen ze maar 1x uitzenden en niet terug laten kijken. Dat heeft te maken met de rechten.
Klopt, maar ik heb zojuist gecheckt of ik alle films op RTL8 kon terugkijken van deze week en ja, dat kan.
loisnvt schreef:
22-04-2021 13:33
Klopt, maar ik heb zojuist gecheckt of ik alle films op RTL8 kon terugkijken van deze week en ja, dat kan.
De films die to bedoelt moeten nog komen, toch?
Het hangt ook van je abo af óf en hoe lang je mag terugkijken volgens mij.
Opnemen is sowieso een betere optie, want bij terugkijken kun je de reclame vaak niet doorspoelen. Heel irritant.
.
Karl_Marx schreef:
22-04-2021 12:46
illegaal downloaden. En ik vind het een beetje raar dat je niet wil betalen, die films zijn ook niet van lucht betaald
ik vind gratis films best een uitkomst, net zoals gratis boodschappen, gratis benzine en doe er een gratis auto bij
Als iemand nog tips heeft??
impala schreef:
22-04-2021 13:35
Opnemen is sowieso een betere optie, want bij terugkijken kun je de reclame vaak niet doorspoelen. Heel irritant.

Ze heeft het in de OP over deze week en terugkijken, dus ik neem aan dat het over deze week gaat. Ik kijk nooit RTL8, dus geen idee wanneer het filmweek is.
Nog nooit problemen met opzeggen gehad. Kan inderdaad in de app en het stopt per de aangegeven datum. Incasseren ze, dan storneer je het. € 0,01 is net niet gratis, maar zie het probleem niet... Rokjesdag en Voor elkaar gemaakt (films afgelopen dagen) staan op Videoland.
lilalinda schreef:
22-04-2021 13:55
ik vind gratis films best een uitkomst, net zoals gratis boodschappen, gratis benzine en doe er een gratis auto bij
Als iemand nog tips heeft??
Misschien werkt TO ook wel gratis.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
impala schreef:
22-04-2021 13:35

Opnemen, terugkijken.... Ik heb Ziggo maar die mogelijkheden heb ik helemaal niet :blond:
ñuca schreef:
22-04-2021 14:42
Opnemen, terugkijken.... Ik heb Ziggo maar die mogelijkheden heb ik helemaal niet :blond:

Opnemen moet je vaak voor bijbetalen, maar via de gids kan je de meeste programma's als het goed is gewoon terugkijken.

Vind het ideaal. Vooral op FOX en TLC, omdat je daar ook de reclame mag doorspoelen. Chill!
MarvelousMrsMaisel schreef:
22-04-2021 14:52
Opnemen moet je vaak voor bijbetalen, maar via de gids kan je de meeste programma's als het goed is gewoon terugkijken.

......
Zou niet weten hoe, volgens mij kan het hier niet.
dubbel
ñuca schreef:
22-04-2021 14:42
Dan heb je het goedkoopste tv abo van Ziggo.
.
impala schreef:
22-04-2021 14:57
Dan heb je het goedkoopste tv abo van Ziggo.

Dat kan, ik dacht dat er bedoeld werd dat het een standaard functie is.
ñuca schreef:
22-04-2021 15:04
Dat kan, ik dacht dat er bedoeld werd dat het een standaard functie is.

Kan jij ook niet als je een programma kijkt op de blauwe (of groene?) knop duwen, dat het programma dan van voor af aan begint?

Ik ga altijd via menu - gids en terugkijken en dan kan ik het meeste gewoon terugkijken. Of eigenlijk alles wat ik ooit geprobeerd heb. Maar ik probeer dan ook geen films te kijken want al die reclame tussendoor vind ik rete-irritant.
MarvelousMrsMaisel schreef:
22-04-2021 15:15
Kan jij ook niet als je een programma kijkt op de blauwe (of groene?) knop duwen, dat het programma dan van voor af aan begint?

Ik ga altijd via menu - gids en terugkijken en dan kan ik het meeste gewoon terugkijken. Of eigenlijk alles wat ik ooit geprobeerd heb. Maar ik probeer dan ook geen films te kijken want al die reclame tussendoor vind ik rete-irritant.
Naar het begin van een op dat moment lopend programma is het enige dat kan, bij het simpelste abo.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven