Film terugkijken
donderdag 22 april 2021 om 12:45
Weet iemand een gratis mogelijkheid om films terug te kijken?
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
donderdag 22 april 2021 om 12:51
Dat kan niet bij rtl8. Niet alle programma’s van alle zenders hebben deze optie
donderdag 22 april 2021 om 13:27
Irregular_Choice schreef: ↑22-04-2021 12:51Dat kan niet bij rtl8. Niet alle programma’s van alle zenders hebben deze optie![]()
Ziggo wel iig, net even gecheckt.
Aanvulling: TO, heb jij XS4ALL als provider, deze biedt nl als enige programma’s terugkijken niet aan.
https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/rtl-8
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 22-04-2021 13:32
27.34% gewijzigd
donderdag 22 april 2021 om 13:31
donderdag 22 april 2021 om 13:33
Klopt, maar ik heb zojuist gecheckt of ik alle films op RTL8 kon terugkijken van deze week en ja, dat kan.
donderdag 22 april 2021 om 13:35
De films die to bedoelt moeten nog komen, toch?
Het hangt ook van je abo af óf en hoe lang je mag terugkijken volgens mij.
Opnemen is sowieso een betere optie, want bij terugkijken kun je de reclame vaak niet doorspoelen. Heel irritant.
.
donderdag 22 april 2021 om 13:55
donderdag 22 april 2021 om 14:03
Ze heeft het in de OP over deze week en terugkijken, dus ik neem aan dat het over deze week gaat. Ik kijk nooit RTL8, dus geen idee wanneer het filmweek is.
donderdag 22 april 2021 om 14:17
donderdag 22 april 2021 om 14:22
donderdag 22 april 2021 om 14:42
Opnemen, terugkijken.... Ik heb Ziggo maar die mogelijkheden heb ik helemaal niet
donderdag 22 april 2021 om 14:52
Opnemen moet je vaak voor bijbetalen, maar via de gids kan je de meeste programma's als het goed is gewoon terugkijken.
Vind het ideaal. Vooral op FOX en TLC, omdat je daar ook de reclame mag doorspoelen. Chill!
donderdag 22 april 2021 om 14:56
Zou niet weten hoe, volgens mij kan het hier niet.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑22-04-2021 14:52Opnemen moet je vaak voor bijbetalen, maar via de gids kan je de meeste programma's als het goed is gewoon terugkijken.
......
donderdag 22 april 2021 om 15:15
Kan jij ook niet als je een programma kijkt op de blauwe (of groene?) knop duwen, dat het programma dan van voor af aan begint?
Ik ga altijd via menu - gids en terugkijken en dan kan ik het meeste gewoon terugkijken. Of eigenlijk alles wat ik ooit geprobeerd heb. Maar ik probeer dan ook geen films te kijken want al die reclame tussendoor vind ik rete-irritant.
donderdag 22 april 2021 om 15:27
Naar het begin van een op dat moment lopend programma is het enige dat kan, bij het simpelste abo.MarvelousMrsMaisel schreef: ↑22-04-2021 15:15Kan jij ook niet als je een programma kijkt op de blauwe (of groene?) knop duwen, dat het programma dan van voor af aan begint?
Ik ga altijd via menu - gids en terugkijken en dan kan ik het meeste gewoon terugkijken. Of eigenlijk alles wat ik ooit geprobeerd heb. Maar ik probeer dan ook geen films te kijken want al die reclame tussendoor vind ik rete-irritant.
.