Film terugkijken
donderdag 22 april 2021 om 12:45
Weet iemand een gratis mogelijkheid om films terug te kijken?
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
Deze week is het filmweek op RTL8 en die wil ik in alle rust terugkijken, jammer genoeg lukt het me niet.
Nu wilde ik zo'n proefabonnement afsluiten, maar op al die sites moet je vooraf al 1 cent betalen en na die proeftijd kunnen ze gewoon bij je rekening. Ik heb niet zulke goede ervaringen met abonnementen opzeggen.
De films die ik wil zien staan jammer genoeg niet op Netflix
donderdag 22 april 2021 om 15:33
donderdag 22 april 2021 om 15:33
donderdag 22 april 2021 om 15:35
Nlziet. Kun je alles terugkijken. Niet gratis natuurlijk
Hoewel ze laatst een update hebben uitgevoerd waar veel klachten over komen.
Onoverzichtelijke EPG, terug en vooruitspoelen niet altijd zo handig en nog aantal dingen.
Verder goede app, zeker als de oude versie terugkomt want die was lekker overzichtelijk.
Hoewel ze laatst een update hebben uitgevoerd waar veel klachten over komen.
Onoverzichtelijke EPG, terug en vooruitspoelen niet altijd zo handig en nog aantal dingen.
Verder goede app, zeker als de oude versie terugkomt want die was lekker overzichtelijk.
donderdag 22 april 2021 om 15:38
Ik ook niet, en ik heb her en der talloze proefabonnementen gehad. Of gewoon een maandje voor een paar euro, wat kost dat nou helemaal? Nog geen tientje.
donderdag 22 april 2021 om 15:45
donderdag 22 april 2021 om 15:55
Ja we hebben zo'n digi kastje voor de tv, van Ziggo.
Maar dan mag jij mij uitleggen hoe ik naar het begin van een lopend programma ga want ik kan het niet vinden.
donderdag 22 april 2021 om 15:58
We hadden tot een half jaar geleden nog een analoog signaal, waar we een klein oud toestel op de slaapkamer op hadden aangesloten. Dat werkt nu niet meer. Ik vind het wel een nadeel van digitaal dat je lang moet wachten voordat je beeld hebt als je de tv aanzet. Zappen gaat ook met vertraagde reactie. Terwijl met analoog de tv meteen reageerde.
donderdag 22 april 2021 om 16:10
Ik heb kpn en daarbij kan het ook niet. Ik heb ook geen duur pakket verder overigens. Kan wel het nieuws enzo terug kijken op rtl8, maar niet die films.loisnvt schreef: ↑22-04-2021 13:27Ziggo wel iig, net even gecheckt.
Aanvulling: TO, heb jij XS4ALL als provider, deze biedt nl als enige programma’s terugkijken niet aan.
https://www.breedbandwinkel.nl/zenders/rtl-8
donderdag 22 april 2021 om 16:13
Daar heb ik Discovery+ voorMarvelousMrsMaisel schreef: ↑22-04-2021 14:52Opnemen moet je vaak voor bijbetalen, maar via de gids kan je de meeste programma's als het goed is gewoon terugkijken.
Vind het ideaal. Vooral op FOX en TLC, omdat je daar ook de reclame mag doorspoelen. Chill!
donderdag 22 april 2021 om 16:13
Ik heb XS4all digitale TV. Onlangs een nieuwe TV-ontvanger gekregen, de TV is nu direct aan als ik hem aanzet! Opnemen van alle gewenste programma's. Dus bekijken wanneer het mij uitkomt. (Ik zit nu AYNIL te kijken...).
Series hoef je maar éénmaal te programmeren.
Opgenomen programma's blijven minstens een jaar beschikbaar.
Reclames doorspoelen : 800 en dan > >, ben je zo 8 minuten verder.
donderdag 22 april 2021 om 16:16
Opnemen heb ik ook inderdaad. En hele serie’s opnemen met 1 druk op de knop. Vind ik echt ideaal! Vooral voor bijvoorbeeld ik vertrek. Dat programma komt dan weer wel en dan weer niet. Hij neemt het nu gewoon standaard op als het komtBeter.Laat schreef: ↑22-04-2021 16:13Ik heb XS4all digitale TV. Onlangs een nieuwe TV-ontvanger gekregen, de TV is nu direct aan als ik hem aanzet! Opnemen van alle gewenste programma's. Dus bekijken wanneer het mij uitkomt. (Ik zit nu AYNIL te kijken...).
donderdag 22 april 2021 om 16:42
Welk kastje heb je?
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen
Als je XL hebt en goedkoopste abonnement dan kun je inderdaad niet opnemen. Ik vind het zelf wel de moeite waard om dit paar extra euro te betalen om te kunnen opnemen en terugkijken.
donderdag 22 april 2021 om 16:42
Er is toch al betaald voor die film? Want die is op tv geweest. Alleen TO heeft het niet gezien dus wil graag alsnog kijken. Als hij op het tijdstip van uitzending had gekeken had hij toch ook niet bij hoeven te betalen?
donderdag 22 april 2021 om 16:46
TinyTiny schreef: ↑22-04-2021 16:42Welk kastje heb je?
https://www.ziggo.nl/televisie/mediaboxen
Als je XL hebt en goedkoopste abonnement dan kun je inderdaad niet opnemen. Ik vind het zelf wel de moeite waard om dit paar extra euro te betalen om te kunnen opnemen en terugkijken.
Humax. Ik heb daar net ook al zitten kijken en er staat dat er knoppen moeten zijn om voor of achteruit spoelen. Die heb ik dus al niet. Misschien een te oude humax afstandsbediening
donderdag 22 april 2021 om 16:47
Maar TO keek niet op dat tijdstip en wil nu terug kijken. En dat zit in je abonnement, als je er maar voor betaald. Als je dat niet wil, moet je het dus opnemen of op het tijdstip van uitzenden kijken.
donderdag 22 april 2021 om 16:51
Geen last meer van met de nieuwste Ziggo mediabox (de Next) . Alles reageert supersnel.ñuca schreef: ↑22-04-2021 15:58We hadden tot een half jaar geleden nog een analoog signaal, waar we een klein oud toestel op de slaapkamer op hadden aangesloten. Dat werkt nu niet meer. Ik vind het wel een nadeel van digitaal dat je lang moet wachten voordat je beeld hebt als je de tv aanzet. Zappen gaat ook met vertraagde reactie. Terwijl met analoog de tv meteen reageerde.
Edit: Oh wacht, boven hebben wij ook alleen zo'n kastje dat digitaal signaal geeft en verder niks kan. Die is idd traag!
impala wijzigde dit bericht op 22-04-2021 16:54
11.82% gewijzigd
.
donderdag 22 april 2021 om 16:53
Irregular_Choice schreef: ↑22-04-2021 16:47Maar TO keek niet op dat tijdstip en wil nu terug kijken. En dat zit in je abonnement, als je er maar voor betaalt. Als je dat niet wil, moet je het dus opnemen of op het tijdstip van uitzenden kijken.
Het gaat erom dat mensen zeggen dat de filmmakers ermee benadeeld worden als TO op een later tijdstip kijkt. Dat is hier helemaal niet aan de orde vind ik.
donderdag 22 april 2021 om 16:59
Tuurlijk wel. Als je kan terugkijken, kijken er meer mensen naar. Dan wordt de film minder exclusief en kunnen ze hem minder makkelijk nog eens aan een andere zender verkopen/verhuren, want die trekt er dan geen kijkers meer mee omdat meer mensen hem al hebben gezien. Minder exclusief=minder waard.
.
donderdag 22 april 2021 om 17:04
impala schreef: ↑22-04-2021 16:59Tuurlijk wel. Als je kan terugkijken, kijken er meer mensen naar. Dan wordt de film minder exclusief en kunnen ze hem minder makkelijk nog eens aan een andere zender verkopen/verhuren, want die trekt er dan geen kijkers meer mee omdat meer mensen hem al hebben gezien. Minder exclusief=minder waard.
Ja oke, als je het zover doortrekt. Ik bedoelde in het individuele geval van TO.
donderdag 22 april 2021 om 17:31
Misschien dan sowieso vragen bij ziggo of je een andere box kan krijgen? Wij kregen geloof een klein jaar geleden bericht dat onze oude humax eruit zouden gaan en daarom een nieuwe box. Weet niet meer welk type dat was.
Maargoed, als je het goedkoopste abbo hebt, kun je alsnog niet terug kijken of opnemen. Alleen een programma dat al gestart was van het begin bekijken.
donderdag 22 april 2021 om 17:36
Je hebt dan verhoudingsgewijs dan ook minder betaald dan je zou betalen voor iets dat je onbeperkt opnieuw kunt kijken.
donderdag 22 april 2021 om 18:25