Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julus schreef:
23-04-2021 17:54
Jawel. Gewoon iedereen geliked en daarna ontmatchen wat je niet aanstaat. Of de allerleukste matches houden van degenen die je geliked hebt. Ik begrijp het wel.
Ik zit er ook allang niet meer mee.
Nou ik vind dat aso, waarom gewoon niet vooraf selecteren. Nu geeft zo iemand iemandanders hoop op een leuke date
alongwiththesunshine schreef:
23-04-2021 19:25
Aurelius kan beter op gamedate. En dan op afstand, online met een headset op. :lol:
Dan kan je niet kussen, dat wordt dan ook niks :P
moeras schreef:
23-04-2021 19:22
Mijn huisgenootje heeft heel erg voor mij klaar gestaan toen ik uit nood (ex) een plek nodig had om naar toe te kunnen.
Ik heb zoveel aan haar te danken, voor mij is het een kleine opoffering om me aan de regels te houden. Nu wel wat lastig gezien die leuke man maar alsnog heb ik het voor haar over.
In dat geval siert het jou en je neemt de evt gevolgen ( afhaken van date) voor lief.
Julus schreef:
23-04-2021 19:42
In dat geval siert het jou en je neemt de evt gevolgen ( afhaken van date) voor lief.
Ja klopt, ik neem het maar zoals het komt.

Mijn eigen behoefte zal ik even opzij moeten zetten
Ik hoop dat het goed uitpakt!
Julus schreef:
23-04-2021 19:44
Ik hoop dat het goed uitpakt!
Ik ook, maar als ik zo lees hier dan zal het waarschijnlijk niet goed uitpakken voor mij.
moeras schreef:
23-04-2021 19:32
Dan kan je niet kussen, dat wordt dan ook niks :P
Ah joh, straks vindt dat allemaal plaats in een virtuele wereld :") maar dat duurt nog even.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 23-04-2021 19:49
0.23% gewijzigd
wij slapen nooit.
Wat ik zou doen - om verwachtingen te mamagen en teleurstelling te voorkomen-, hem vertellen hoe jij er in staat mbt fysiek contact. Dan kan hij nu bepalen of hij daar in mee wil gaan.
Als hij sowieso gaat voor seks dan haakt hij direct af.
23-04-2021 19:47
Ach joh, straks vindt dat allemaal plaats in een virtuele wereld :") maar dat duurt nog even.
:hihi:

Moet gelijk aan die big bang theory aflevering denken met dat virtueel kussen tussen Howard en Rajesh
Julus schreef:
23-04-2021 19:48
Wat ik zou doen - om verwachtingen te mamagen en teleurstelling te voorkomen-, hem vertellen hoe jij er in staat mbt fysiek contact. Dan kan hij nu bepalen of hij daar in mee wil gaan.
Dat ga ik idd maar even doen, kan denk ik het beste vooraf duidelijk zijn.
23-04-2021 19:25
Aurelius kan beter op gamedate. En dan op afstand, online met een headset op. :lol:
Ik heb dat laatst nog serieus bijna bij iemand overwogen. Maar niet helemaal mijn type, dus een beetje vals om het voor stellen.

Maar best geinig, ook al kun je elkaar niet zien, je hebt wel de mogelijkheid samen iets te doen en te kletsen.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
SummerIsNear schreef:
23-04-2021 20:00
Ik heb dat laatst nog serieus bijna bij iemand overwogen. Maar niet helemaal mijn type, dus een beetje vals om het voor stellen.

Maar best geinig, ook al kun je elkaar niet zien, je hebt wel de mogelijkheid samen iets te doen en te kletsen.
Woon je toevallig in Amsterdam? Haha
wij slapen nooit.
moeras schreef:
23-04-2021 19:50
:hihi:

Moet gelijk aan die big bang theory aflevering denken met dat virtueel kussen tussen Howard en Rajesh
🤣Die met die kissing machine?
wij slapen nooit.
23-04-2021 20:05
🤣Die met die kissing machine?
Yep :-D
moeras schreef:
23-04-2021 19:26
Veel plezier op je wandeldate (of niet date)

Nee? Zou het voor jou sowieso geen optie zijn om te wachten.
Het gaat mij meer om de mindset..ik klik niet met iemand die die corona-onzin zo serieus neemt..en andersom gok ik zo.. Ik draag een mondkapje in de winkel omdat ik geen boete wil maar ik geloof geen seconde dat het nodig is..idem met 1,5 meter en alle winkels dicht enzo... de angst regeert en het gezonde verstand is de pineut.

Wat niet wil zeggen dat ik corona ontken of in samenzweringen geloof..het is als een helm opzetten op de fiets, de gordel om in de auto, een rijbewijs om op een brommer te mogen rijden..registratie van drones als ze een camera hebben..ik geloof meer in vrijheid en gezond verstand dan in al die beperkende maatregelen
Maar los van die mindset en of dat matched..stel nou dat je een enorme klik hebt en vlinders en helemaal goed..en dan ga je 1,5 meter afstand houden? zeg maar dag tegen de vlinders als je dat 2 weken volhoudt
Aurelius schreef:
23-04-2021 21:03
Het gaat mij meer om de mindset..ik klik niet met iemand die die corona-onzin zo serieus neemt..en andersom gok ik zo.. Ik draag een mondkapje in de winkel omdat ik geen boete wil maar ik geloof geen seconde dat het nodig is..idem met 1,5 meter en alle winkels dicht enzo... de angst regeert en het gezonde verstand is de pineut.

Wat niet wil zeggen dat ik corona ontken of in samenzweringen geloof..het is als een helm opzetten op de fiets, de gordel om in de auto, een rijbewijs om op een brommer te mogen rijden..registratie van drones als ze een camera hebben..ik geloof meer in vrijheid en gezond verstand dan in al die beperkende maatregelen
O zo, ja dan heb je geen match met iemand zoals ik
Julus schreef:
23-04-2021 19:48
Nouja je hoeft toch niet alleen op seks uit te zijn? Want deze situatie is niet binnen een maand opgelost waarschijnlijk. Dus ik kan mezelf er wel iets bij. voorstellen dat je hier geen zin in hebt.

@Moeras: Wel super attent en aardig van je dat je zo'n rekening met je huisgenootje houdt hoor! Dat zegt ook wel iets over je persoonlijkheid vind ik.

@Vivi: PM gestuurd.
Ik zie ineens leuke mannen op Happn. Wie weet..

Aurelius, je stipt precies mijn eerdere punt aan. Je moet op 1 lijn zitten mbt de corona standpunten/maatregelen.
Shiverrr schreef:
23-04-2021 21:53
Nouja je hoeft toch niet alleen op seks uit te zijn? Want deze situatie is niet binnen een maand opgelost waarschijnlijk. Dus ik kan mezelf er wel iets bij. voorstellen dat je hier geen zin in hebt.

@Moeras: Wel super attent en aardig van je dat je zo'n rekening met je huisgenootje houdt hoor! Dat zegt ook wel iets over je persoonlijkheid vind ik.

@Vivi: PM gestuurd.
Dank je :)

Ik hoop op begrip van zijn kant, maar ben toch bang dat ik teleurgesteld thuis kom morgen na date :(
Julus schreef:
23-04-2021 21:54

Aurelius, je stipt precies mijn eerdere punt aan. Je moet op 1 lijn zitten mbt de corona standpunten/maatregelen.
Ja wie weet, hoop het voor je

En je hebt gelijk hoor, beter sta je er het zelfde in op corona gebied
Julus schreef:
23-04-2021 21:54

Oh ik heb net happn er weer af gegooid!
fladder schreef:
23-04-2021 22:04
Oh ik heb net happn er weer af gegooid!
Gelijk weer terug! 😁
moeras schreef:
23-04-2021 21:58
Dank je :)

Ik hoop op begrip van zijn kant, maar ben toch bang dat ik teleurgesteld thuis kom morgen na date :(
Ik zou me nog niet te druk maken en genieten morgen. Je komt er vanzelf achter als het ter sprake komt. Misschien is het helemaal geen issue. Hij vindt je leuk, en zal heus graag willen zoenen. Maar als hij bereid is om te wachten..je weet het nog niet. Geniet!
Happn is echt dood vergeleken met Tinder in omgeving 020 en paiq ligt al 5 jaar onder de grond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven