Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

vrijdag 23 april 2021 om 19:29
Nou ik vind dat aso, waarom gewoon niet vooraf selecteren. Nu geeft zo iemand iemandanders hoop op een leuke date

vrijdag 23 april 2021 om 19:32
Dan kan je niet kussen, dat wordt dan ook niksalongwiththesunshine schreef: ↑23-04-2021 19:25Aurelius kan beter op gamedate. En dan op afstand, online met een headset op.![]()

vrijdag 23 april 2021 om 19:42
In dat geval siert het jou en je neemt de evt gevolgen ( afhaken van date) voor lief.moeras schreef: ↑23-04-2021 19:22Mijn huisgenootje heeft heel erg voor mij klaar gestaan toen ik uit nood (ex) een plek nodig had om naar toe te kunnen.
Ik heb zoveel aan haar te danken, voor mij is het een kleine opoffering om me aan de regels te houden. Nu wel wat lastig gezien die leuke man maar alsnog heb ik het voor haar over.

vrijdag 23 april 2021 om 19:47

vrijdag 23 april 2021 om 19:50
alongwiththesunshine schreef: ↑23-04-2021 19:47Ach joh, straks vindt dat allemaal plaats in een virtuele wereld :") maar dat duurt nog even.

Moet gelijk aan die big bang theory aflevering denken met dat virtueel kussen tussen Howard en Rajesh

vrijdag 23 april 2021 om 19:52
Dat ga ik idd maar even doen, kan denk ik het beste vooraf duidelijk zijn.
vrijdag 23 april 2021 om 20:00
Ik heb dat laatst nog serieus bijna bij iemand overwogen. Maar niet helemaal mijn type, dus een beetje vals om het voor stellen.alongwiththesunshine schreef: ↑23-04-2021 19:25Aurelius kan beter op gamedate. En dan op afstand, online met een headset op.![]()
Maar best geinig, ook al kun je elkaar niet zien, je hebt wel de mogelijkheid samen iets te doen en te kletsen.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
vrijdag 23 april 2021 om 20:04
Woon je toevallig in Amsterdam? HahaSummerIsNear schreef: ↑23-04-2021 20:00Ik heb dat laatst nog serieus bijna bij iemand overwogen. Maar niet helemaal mijn type, dus een beetje vals om het voor stellen.
Maar best geinig, ook al kun je elkaar niet zien, je hebt wel de mogelijkheid samen iets te doen en te kletsen.
wij slapen nooit.

vrijdag 23 april 2021 om 20:12

vrijdag 23 april 2021 om 21:03
Het gaat mij meer om de mindset..ik klik niet met iemand die die corona-onzin zo serieus neemt..en andersom gok ik zo.. Ik draag een mondkapje in de winkel omdat ik geen boete wil maar ik geloof geen seconde dat het nodig is..idem met 1,5 meter en alle winkels dicht enzo... de angst regeert en het gezonde verstand is de pineut.
Wat niet wil zeggen dat ik corona ontken of in samenzweringen geloof..het is als een helm opzetten op de fiets, de gordel om in de auto, een rijbewijs om op een brommer te mogen rijden..registratie van drones als ze een camera hebben..ik geloof meer in vrijheid en gezond verstand dan in al die beperkende maatregelen

vrijdag 23 april 2021 om 21:12
O zo, ja dan heb je geen match met iemand zoals ikAurelius schreef: ↑23-04-2021 21:03Het gaat mij meer om de mindset..ik klik niet met iemand die die corona-onzin zo serieus neemt..en andersom gok ik zo.. Ik draag een mondkapje in de winkel omdat ik geen boete wil maar ik geloof geen seconde dat het nodig is..idem met 1,5 meter en alle winkels dicht enzo... de angst regeert en het gezonde verstand is de pineut.
Wat niet wil zeggen dat ik corona ontken of in samenzweringen geloof..het is als een helm opzetten op de fiets, de gordel om in de auto, een rijbewijs om op een brommer te mogen rijden..registratie van drones als ze een camera hebben..ik geloof meer in vrijheid en gezond verstand dan in al die beperkende maatregelen
vrijdag 23 april 2021 om 21:53
Nouja je hoeft toch niet alleen op seks uit te zijn? Want deze situatie is niet binnen een maand opgelost waarschijnlijk. Dus ik kan mezelf er wel iets bij. voorstellen dat je hier geen zin in hebt.
@Moeras: Wel super attent en aardig van je dat je zo'n rekening met je huisgenootje houdt hoor! Dat zegt ook wel iets over je persoonlijkheid vind ik.
@Vivi: PM gestuurd.

vrijdag 23 april 2021 om 21:58
Dank jeShiverrr schreef: ↑23-04-2021 21:53Nouja je hoeft toch niet alleen op seks uit te zijn? Want deze situatie is niet binnen een maand opgelost waarschijnlijk. Dus ik kan mezelf er wel iets bij. voorstellen dat je hier geen zin in hebt.
@Moeras: Wel super attent en aardig van je dat je zo'n rekening met je huisgenootje houdt hoor! Dat zegt ook wel iets over je persoonlijkheid vind ik.
@Vivi: PM gestuurd.

Ik hoop op begrip van zijn kant, maar ben toch bang dat ik teleurgesteld thuis kom morgen na date

vrijdag 23 april 2021 om 21:59

vrijdag 23 april 2021 om 22:19
Ik zou me nog niet te druk maken en genieten morgen. Je komt er vanzelf achter als het ter sprake komt. Misschien is het helemaal geen issue. Hij vindt je leuk, en zal heus graag willen zoenen. Maar als hij bereid is om te wachten..je weet het nog niet. Geniet!