NIET groepje
zondag 24 mei 2009 om 11:23
zondag 24 mei 2009 om 12:04
zit regionet te kijken en hoor ";
drama op golfbaan opa slaat vriend van kleinzoon perongeluk dood
de jongen wilde nog even het golfballetje goedleggen dat opa aan slag was opa had het niet gezien en sloeg de jongen vol in de nek
gosternokke !
de 16 jarige jongen is gisteravond overleden in het ziekenhuis
drama op golfbaan opa slaat vriend van kleinzoon perongeluk dood
de jongen wilde nog even het golfballetje goedleggen dat opa aan slag was opa had het niet gezien en sloeg de jongen vol in de nek
gosternokke !
de 16 jarige jongen is gisteravond overleden in het ziekenhuis
zondag 24 mei 2009 om 12:41
haaaaaaaai, ik ben ook weer even aanwezig,straks weer op ziekenbezoek en vanavond eten bij een vriend van me
jeujj tandjes , doet dat geen zeer met voeden?
ik had het gisteren al gelezen van dat golfongeluk, het zal je gebeuren
hier ook een strak blauwe lucht
jeujj tandjes , doet dat geen zeer met voeden?
ik had het gisteren al gelezen van dat golfongeluk, het zal je gebeuren
hier ook een strak blauwe lucht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 24 mei 2009 om 23:36
maandag 25 mei 2009 om 02:14
zo daar ben ik weer.
nog steeds de buurman aan het pesten, dat mag hier midden in de nacht want dat deed hij gisteren ook, en dat ga ik dus ook de rest van de week doen voor de duidelijkheid ik ben het nu dus echt zat, en dit is blijkbaar het enige dat ik er tegen kan doen...
stil geweest hier vandaag, jullie hebben zeker allemaal in de zon gezeten enzo?
werkse voor strax allemaal, en tot laters!
nog steeds de buurman aan het pesten, dat mag hier midden in de nacht want dat deed hij gisteren ook, en dat ga ik dus ook de rest van de week doen voor de duidelijkheid ik ben het nu dus echt zat, en dit is blijkbaar het enige dat ik er tegen kan doen...
stil geweest hier vandaag, jullie hebben zeker allemaal in de zon gezeten enzo?
werkse voor strax allemaal, en tot laters!
maandag 25 mei 2009 om 06:28
goedemorgen meisjes
gister asociaal genoten van het zonnetje
lekker naar de sauna geweest
stiekum gekolft op het zonneterras hoewel je bij de sauna de sleutel kan krijgen voor het zonnebanken kamertje zodat je prive kan kolven had ik geen zin om binnen te gaan zitten.
het zonneterras was zo goed als leeg er lag een dame verderop te slapen, en er zat er eentje achter een zonnescherm diep verzonken met haar gedachten in een boek.
met mn rug naar hen toe gekeerd alleen mn schoonzus kon t zien, maar daar lig ik niet wakker van ... toch raar dat je je afvraagt of mensen zuks als "aanstootgevend" zullen ervaren
het was heerlijk een dagje zonder yammini, en het was nog veel fijner om weer thuis te komen en mn poppie te knuffelen en zelf te voeden
al vond ik nu die tandjes niet zo geinig meer
gister asociaal genoten van het zonnetje
lekker naar de sauna geweest
stiekum gekolft op het zonneterras hoewel je bij de sauna de sleutel kan krijgen voor het zonnebanken kamertje zodat je prive kan kolven had ik geen zin om binnen te gaan zitten.
het zonneterras was zo goed als leeg er lag een dame verderop te slapen, en er zat er eentje achter een zonnescherm diep verzonken met haar gedachten in een boek.
met mn rug naar hen toe gekeerd alleen mn schoonzus kon t zien, maar daar lig ik niet wakker van ... toch raar dat je je afvraagt of mensen zuks als "aanstootgevend" zullen ervaren
het was heerlijk een dagje zonder yammini, en het was nog veel fijner om weer thuis te komen en mn poppie te knuffelen en zelf te voeden
al vond ik nu die tandjes niet zo geinig meer