Betaalde seks, no. 2

10-09-2006 12:00 2938 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Omdat ik het topic "betaalde seks" mis, en merkte dat ik geinteresseerd

was in hoe het mijn "collega's" is vergaan in de tussentijd, zou ik

graag het topic nieuw leven in willen blazen. Ik zit nu op een

zondag-ochtend thuis een stuk te typen voor mijn studie, en kan alle

afleiding gebruiken die ik krijgen kan. Ik heb ook geprobeerd contact

te zoeken met Wild Thing, maar dat is niet gelukt via de Angel. Dus

Wild Thing, zou je een mailtje kunnen sturen naar nessuna_e_perfetta at

yahoo dot com? Ik zou het erg fijn en nuttig vinden om wat informatie

uit te wisselen als je daar tijd voor wilt maken, omdat ik het idee heb

dat ik een hoop van je kan leren.

Verder ben ik natuurlijk erg benieuwd hoe het met andere meiden, zoals

BellaX, Jennifer en de dame van de bruidsmandjes gaat. Met Persephone

heb ik een heel fijn mailcontact gehad, dus ik weet een beetje hoe het

met je gaat, en lees altijd graag wat je te melden hebt.

Ik zal zelf het spits afbijten: Ik ga a.s. dinsdag voor 2 dagen naar

Oostenrijk. Alles is geregeld, en ik heb zoiets nog nooit gedaan, dus

ik ben wel zenuwachtig. Hoe moet ik twee dagen gaan vullen met iemand?

Ik hoop dat ik boeiend genoeg ben om iemand zo lang geinteresseerd te

houden. Ik hoop ook dat het me twee dagen gaat lukken om leuk, speels,

geil en sexy te zijn. Ik zit nu gedrenkt in het burgerlijk procesrecht,

dus ik voel me ongeveer net zo sexy als een volle wasmand.

Iemand anders nog iets spannends meegemaakt?

Groeten, Nessuna
quote:hans66 schreef op 04 mei 2009 @ 19:36:

Tsja...

Zucht, ik heb al een paar keer verteld dat de oorzaak ook gedeeltelijk bij mij ligt.En wij proberen je nu te vertellen dat je volgens ons de oorzaak beter helemaal bij jezelf kunt leggen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Hans , ik weet niet of het schokkend danwel kwetsend is als ik autisme als handicap betitel en even voor het " gemak " gelijkstel aan het hebben van een houten been .

Hoe eerlijk is het als iemand met een houten been de hele atletiekvereniging de schuld geeft dat hij nooit de eerste plaats haalt omdat de andere leden niet mank ( willen ) lopen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:hans66 schreef op 04 mei 2009 @ 19:36:

Tsja...

Zucht, ik heb al een paar keer verteld dat de oorzaak ook gedeeltelijk bij mij ligt.De oorzaak ligt 100% bij jou. Het spijt me.
We zullen het nooit eens worden, vrees ik.
World of Warcraft: Legion
Hans, uiteindelijk verandert 'de vrouw' niet.

Dat het al jaren niet lukt betekent (hoe sneu ook) toch dat er iets goed mis gaat in de communicatie tussen jou en de vrouwen.

Jij kan ál die andere mensen niet veranderen, dus uiteindelijk moet je zélf iets gaan veranderen in je omgang met anderen. Ik denk niet dat je jezelf gaat veranderen als je de 'schuld' gedeeltelijk bij anderen gaat leggen, zo van 'ja maar zíj...' Niets niet zíj, zíj zijn ook perfectly happy zónder jou, alleen jij bent niet perfectly happy zonder die leuke dame.

Sja, daar zul je jezelf (je communicatie, whatever) nog meer voor moeten veranderen.

Ik denk echt dat je de afgelopen jaren al heel veel bereikt hebt. Als ik zie hoe je je nu uitdrukt op het forum en in de chat, zie ik een enorm verschil met jaren terug hier op het forum. Ik merk ook dat je vaak grappige woordspelingen maakt en dergelijke. Alleen non-verbale communicatie (en dat is zooo belangrijk bij het flirten) is gewoon vreselijk moeilijk te 'leren'. En uiteindelijk moet je écht moeite doen voor mensen, ook als je het gevoel hebt dat ze niet geïnteresseerd zijn in je. Als jij interesse toont in anderen, zul je dat uiteindelijk terug krijgen. Als jij open staat voor anderen, zul je dat terug krijgen. En misschien kom je dan ook wel iemand tegen die geduld heeft met jouw moeilijkheden op gebied van non-verbaal gedrag. Maar iemand moet het al die energie wel wáárd vinden...
quote:hans66 schreef op 04 mei 2009 @ 20:27:

We zullen het nooit eens worden, vrees ik.

Maar ook als de schuld wel voor een deel bij de dames ligt, wat heeft het voor zin om hen de schuld te geven? Je kunt er toch niks aan doen! Ik denk dat je alleen maar boos en gefrustreerd raakt door het probleem te veel bij de dames neer te leggen.

edit: ik lees nu de post van Tangerine pas, die iets soortgelijks zegt.
tonkje wijzigde dit bericht op 04-05-2009 20:57
Reden: beetje mosterd
% gewijzigd
Het is ook niet alleen de energie waard vinden. Ikzelf zou gruwelijk onzeker worden van een man die mij niet de aandacht zou schenken die ik verwacht (bv. na een date ofzo) en liefst begin ik daar gewoon niet aan. Ik denk dan heel snel 'he's just not that into you'.

Een tijdje terug hoorde ik van een vrouw die twee jaar lang har best heeft gedaan om haar man te verleiden. Uiteindelijk gelukt en ze zijn nu gelukkig getrouwd en hebben een kind en eentje onderweg. Ik kan me daar helemaal niets bij voorstellen! Ik wil iemand die me het hof maakt, die overduidelijk laat merken helemaal weg van mij te zijn, etc. Als iemand mij dat niet zou kunnen bieden zou ik er geen relatie mee aangaan omdat ik dan zelf zou blijven twijfelen over zijn liefde voor mij.

Maar zoals ik al eerder zei, ik denk dat als je daar moeite mee hebt het misschien vruchtbaarder is gewoon vrouwen te leren kennen, bv. bij de muziekvereniging, volleybalclub of whatever. Dan kan er toch iets moois groeien. Maar in de kroeg geef ik iemand die niet goed is in versieren (wat de reden daarvan ook is en of die nou man of vrouw is) bar weinig kans.
Dat is eigenlijk ook een beetje wat ik bedoel margaretha, met 'energie waard vinden'. Ik steek alleen energie in mensen waarvan ik het idee heb dat het wel eens nut kan hebben .

Als ik geen aandacht krijg van de man in kwestie steek ik er ook geen energie in, want 'hij vindt me vast niet zo leuk'.
Ik snap wat je bedoelt Tang, maar het klonk zo hard vond ik terwijl het dus ook voor een deel onzekerheid van de vrouw kan zijn.
quote:tangerine schreef op 04 mei 2009 @ 20:35:

Ik denk echt dat je de afgelopen jaren al heel veel bereikt hebt. Als ik zie hoe je je nu uitdrukt op het forum en in de chat, zie ik een enorm verschil met jaren terug hier op het forum. Ik merk ook dat je vaak grappige woordspelingen maakt en dergelijke.

Ja, dat doe ik inderdaad als ik op mijn gemak voel. Dat is hier op dit forum, in de chat, en IRL met collega's en sommige leerlingen. Ik doe de laatste tijd dat ook bij onbekenden bij wie al toevallig contact is.

quote:En uiteindelijk moet je écht moeite doen voor mensen, ook als je het gevoel hebt dat ze niet geïnteresseerd zijn in je.

Dat zou de bottle-neck kunnen zijn. Die voorwaarde stel ik vooral bij minder bekende en onbekende vrouwen. Het probleem is dat ik daar vroeger minder kieskeurig in ben, met alle gevolgen van dien. Ik krijg een negatieve reputatie waar ik vrijwel niet vanaf kom. De enige manier: verhuizen. Dan kan ik met een schone lei beginnen. Naarmate ik ouder werd, werd ik voorzichtiger, geslotener. Ik ben een klein beetje weer opener geworden, maar normaal contact leggen met onbekenden is lastig.

quote:Als jij interesse toont in anderen, zul je dat uiteindelijk terug krijgen. Als jij open staat voor anderen, zul je dat terug krijgen.

Ik probeer wel interesse te tonen in de ander en dat heeft inderdaad het succes die je zegt: Als ik interesse toon in anderen, zal ik dat uiteindelijk inderdaad terugkrijgen. En erg open ben ik niet. Ik loop niet graag weer onherstelbare schade op. De kans daarop zal nu wel minder zijn.

Ik heb vroeger nooit normaal contact met meisjes en vrouwen gehad. Ze gaan anders met mij om dan met elkaar of met andere jongens en mannen. Nu gaat het een stuk beter. Vrouwen gaan nog steeds anders met mij om dan met elkaar of met mannen. Ik zou haast zeggen: een extreme variant van "Vrouwen komen van Venus; mannen van Mars". Er schijnt nu gelukkig meer overeenstemming te zijn tussen hoe ik denk dat ik overkom en hoe anderen mij vertellen dat ik overkom. De positieve eigenschappen zoals vrolijk, gezellig, sociaal, behulpzaam, grappig (zo word ik althans door andere collega's en de directie omschreven) zijn voor onbekende vrouwen bijna niet zichtbaar. Tja, ik vind dat jammer. Het zij zo. Ik zou me moeten veranderen, maar naarmate ik ouder word, zie ik dat steeds meer als een dood vogeltje. Het zal niet het gewenste effect hebben. Ik denk dan nog eerder: "Kijk, daar zie ik weer een vrouw die zogenaamd interesse in mij heeft. Hoelang zal het dit keer duren voordat het blijkt, dat ik de zaken weer verkeerd heb gezien, of dat ze weer aftaait. De vorige keer was dat 10 minuten. Hoelang is het dit keer?" Een niet bepaald bevordelijke gedachte, maar zo'n gedachte wordt dan steeds weer bewaarheid. Genegenheid (die ik bij een relatie essentieel vind) is totaal afwezig; er is eerder sprake van het tegenovergestelde: wantrouwen (en vroeger haat).
maar dat is ook logisch toch dat jou positieve eigenschappen voor onbekende vrouwen niet zichtbaar zijn, die worden pas zichtbaar als ze je beter leren kennen. en ja dat is langer dan 10 minuten.

gaat het er in de kroeg/uitgaansleven niet vaak om: zien en gezien worden?

misschien is dat gewoon niet waar jij het moet zoeken. maar elders zoals iemand anders al opperde een muziekvereniging oid
Waar Hans last van heeft noemen we geen autisme. Het heet een negatief zelfbeeld en in tegenstelling tot autisme is hier wel iets aan te doen.

Als je net zoveel energie in het vinden van een vrouw had gestoken als in het opbouwen van al die negatieve zelf overtuigingen was ze er al vele jaren geleden geweest.

Beantwoord deze vraag eens voor jezelf:

Heb ik er alles aan gedaan om een vrouw te vinden?
dit hoort toch op een hele andere pijler thuis?

wel of geen autisme, negatieve zelfbeelden helpen je nergens behalve waar je wilt zijn (zelfbevestiging)

been there done that
quote:hans66 schreef op 05 mei 2009 @ 18:10: Ik denk dan nog eerder: "Kijk, daar zie ik weer een vrouw die zogenaamd interesse in mij heeft. Hoelang zal het dit keer duren voordat het blijkt, dat ik de zaken weer verkeerd heb gezien, of dat ze weer aftaait. De vorige keer was dat 10 minuten. Hoelang is het dit keer?"

Misschien was de interesse van die dame wel domweg '10 minuutjes met iemand kletsen'. Niks zogenaamds aan.

Vraagje, als jij denkt dat een vrouw interesse in jou heeft, wat stel jij je dan voor bij die interesse?
quote:nice_clouds schreef op 05 mei 2009 @ 20:22:

Waar Hans last van heeft noemen we geen autisme. Het heet een negatief zelfbeeld en in tegenstelling tot autisme is hier wel iets aan te doen.Hoezo zou de oorzaak niet autisme zijn? Op andere vlakken is autisme niet hinderlijk. Op andere vlakken, en op dit vlak wel. Ik denk dat er - helaas voor mij - een kern van waarheid zit in datgene wat hier eerder verteld is.quote:Beantwoord deze vraag eens voor jezelf:

Heb ik er alles aan gedaan om een vrouw te vinden?

Er zijn in principe diverse mogelijkheden op een vrouw te vinden:

- op datingssites. Op datingssites zijn er te veel mannen en te weinig vrouwen. Dus om één vrouw staan meerdere mannen te dringen;

- in de kroeg. Daar is te veel lawaai. Ik moet mijn stem schor schreeuwen om me verstaanbaar te maken. Zangles heeft het probleem gedeeltelijk opgelost. Je leert je stem niet alleen juist te gebruiken bij zingen, maar ook bij spraak;

- op de muziekschool. Ik was bij een koor. Vrouwelijke koorleden zijn in de meerderheid, maar ze hebben een relatie, ze zijn getrouwd of ze hebben geen interesse;

- op straat en in de trein. De meeste vrouwen, ook waar ik het van in de gaten krijg, dat ze me leuk vinden, zie ik maar één keer, en daarna nooit weer.

De kansen worden sterk verminderd groot deel door mijn houding, en dat geef ik toe, en gaf ik toe. Voor een weliswaar kleiner deel door gebrek aan interesse bij vrouwen voor mij. Mijn passiviteit en negatief zelfbeeld kan een rol spelen, maar mijn autisme ook.
Hans, je problemen met vrouwen vertrouwen zijn waarschijnlijk wel herkenbaar voor vrouwen die net als jij autistisch zijn. Ken je anderen met autisme en zou communicatie met een andere autist niet eenvoudiger zijn? Dan heb je mijns inziens in ieder geval niet zo snel last van het mannen van Mars vrouwen van Venus syndroom.

Jouw kansen om iemand te ontmoeten en over je schroom, verlegenheid en angst heen te komen en iemand echt leuk te gaan vinden en durven toe te laten en ook de kans geven om je te laten zien zoals je bent zijn groter als je langer bij iemand in de buurt bent. Dus jouw kans is het grootst als je ergens een hobby gaat doen. En tevens zou ik in het achterhoofd houden dat iemand die interesse toont en op een gegeven moment weer wegloopt of wat anders gaat doen wellicht gewoon even wat anders wil doen, of jou rust wil gunnen. De interesse in jou is er dan nog wel, en bij een volgende ontmoeting kan dat zich weer voortzetten.
quote:aikidoka schreef op 06 mei 2009 @ 17:56:

Hans, je problemen met vrouwen vertrouwen zijn waarschijnlijk wel herkenbaar voor vrouwen die net als jij autistisch zijn. Ken je anderen met autisme en zou communicatie met een andere autist niet eenvoudiger zijn? Dan heb je mijns inziens in ieder geval niet zo snel last van het mannen van Mars vrouwen van Venus syndroom.

Dat kan behoorlijk verschillen. Autisten zijn verschillend en niet-autisten (wij autisten noem ze NT-ers, neurotypicals, autistenslang) ook.

- Autisten kunnen soms lotgenoten zijn en dan kun je inderdaad gemakkelijk samen praten over struikelblokken die je in de maatschappij tegenkomt;

- Doordat autisten verschillend zijn kan er extra communicatieve problemen zijn. Omdat ik ook gedragseigenschappen heb die als anderen als (erg) sociaal worden gezien, kan ik soms dezelfde problemen ervaren met andere autisten, die niet-autisten ook met hen ervaren. Een autist die erg introvert is, is voor mij moeilijk te benaderen. Dat geldt ook voor erg verlegen niet-autisten. Ik maak soms gebruik van lichaamstaal en dat wordt door autisten niet altijd goed begrepen, tenzij ze dat expliciet aangeleerd hebben. Soms moet ik autisten sociale situaties die ik wel begrijp maar zij niet, expliciet uitleggen. Die ervaringen heb ik met een zwaar autistische vrouw. Zij heeft problemen die ik niet heb.

- Het voordeel van niet-autisten is dat ze benaderbaarder zijn, ze begrijpen lichaamstaal veel sneller. Ze zijn wat extraverter. Ze tonen meer empathie of invoelingsvermogen;

- Het nadeel van niet-autisten dat ze soms onbegrip hebben. Sommige niet-autisten zijn erg sociaal en zien mij dus als een persoon met kwaliteiten. Anderen niet. Daaruit trek ik de conclusie, dat ze dus erg verschillend kunnen zijn. Ik heb tekortkomingen die de meeste niet-autisten niet hebben. En dat begrijpen ze niet, terwijl ik op verstandelijk niveau een voorsprong op hen heb. Ik was zo jarenlang bevriend met een niet-autistische vrouw (ik heb er geen relatie mee) die nogal introvert was en zich nogal van andere collega's afzonderden, maar vreemd genoeg niet van mij. Maar goed; ik was er in het begin verliefd op, maar de verliefdheid verdween na enige tijd, maar de vriendschap bleef bestaan, totdat ze verhuisde naar Canada.

Het kan dus met andere autisten en niet-autisten geheel verschillend verlopen. Het ligt maar aan de persoonlijkheid.

Ja, eigenlijk zou dit in een apart topic horen, omdat de discussie steeds minder met betaalde seks te maken heeft, en steeds meer met sociale interactie, m.i.
"Off-Topic": Hans heb je wel n's hier naar gekeken: http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypothyreoïdie

Welke variant van "Autisme" ben jij mee beplakt?

Ik zou "PDD-NOS" hebben; bleek predominantly Hypothyreoïdie icm enkele HyperThyreoïdie verschijnselen te zijn.

soms wel vs. soms niet is dus gewoon niet. (naar mijn inzicht.)

Vrouwen hebben vaak gewoon 'n andere verschijningsvorm, maar er werd domweg vanuit gegaan dat mannen amper Hypo- & Hyperthyreoïdie hebben/hadden.

Generalisatie ten top, al 'n eeuw lang.

Dat r** handboek dsm; ik ben d'r volledig klaar mee.

Ik was dus 'n CHT ventje met relatief strakke regulering. (ben ook vrij lang)

Nu kun je mij letterlijk wegsmijten overigens.

Maargoed goed om te lezen dat je eerder 'ontmaagd' bent dan ik (strikt gekeken naar jaartal, niet naar leeftijd ;-p)

Advies is simpel strenger naar diagnose stellingen kijken (vooral in psychiatrie); en véél succes verder met zelfverzekerder worden in het openbaar.

(leuk hè zo'n topic-hijacking.)

p.s: heb overigens sinds eind vorig jaar wel meer begrip voor de dames van 'lichte zeden & hard werk' gekregen, kwestie van jezelf terugvinden zullen we maar stellen. (ik heb mezelf -deels- terug gevonden.)
anoniem_35363 wijzigde dit bericht op 17-05-2009 23:05
Reden: **Tè laat jezelf leren kennen is "niet" handig. ehem..**
% gewijzigd
Ik begrijp niet helemaal wat je punt is... je hebt het wel over hypothyr-, eh... dinges i.p.v. schildklierafwijkingen.
Hans, ook mensen zonder autisme kunnen het lastig vinden een partner te vinden. Ik denk wel dat je autisme je belemmert, maar wel in combinatie met je houding. Die is op het vlak van relaties vrij negatief.

Je geeft aan dat bijvoorbeeld in dat zangkoor enkel vrouwen met relaties zitten. Nu lijkt me dat statistisch gezien niet helemaal zo (maar hey, misschien gaan getrouwde vrouwen wel vaker in een koor, who knows). Maar dan kun je toch nog een beetje oefenen? Redelijk safe, want je weet dat een relatie er niet in zit. Zie het als rijles nemen voor je op de grote weg gaat rijden in je eentje.

Kroegen. Je hebt schreeuwerige kroegen en ook wat stillere kroegen. Simpel door niet naar een kroeg te gaan waar je de muziek van buiten al kunt horen. Misschien zijn er poezie-avonden, of muziekavonden. Daar gaat het niet om comazuipen en luidruchtigheid.

In de trein ontmoet je niet echt relatiemateriaal, maar het kan leuk zijn voor een praatje. God, ik heb heel veel praatjes in vervoersmiddelen, of op straat. Maar ook genoeg dames beginnen met mij een praatje, en die bedoelen er niets mee. Toch leuk, eventjes sociaal doen. Goed ter oefening.

Relatiesites. Ja, vrouwen zijn in de minderheid en vrouwen worden nu eenmaal meer benaderd dan mannen. Zo werkt het al eeuwen. Denk niet dat er voor vrouwen geen nadelen aan zitten. Immers, een vrouw die assertief is en aangeeft iemand te zien zitten is vast een slet. So there you go, aan alle kanten nadelen. VInd je een vrouw leuk op zo'n site, werk dan zelf aan een leuk profiel, een goede mail, spreek haar aan op haar interesses die jij ook leuk vindt. Natuurlijk is het niet altijd meteen raak, maar voor wie wel? Zelfs de meest sociale knappe mens vindt niet meteen iemand die echt bij hem of haar past.

Geloof me nu maar Hans, als niet-autist heb ik genoeg problemen met een connectie vinden met iemand. Alleen kan ik nog doen alsof, maar hey, las wel verloochening van jezelf en zo blij wordt een mens daar niet van.
quote:Digitalis schreef op 22 mei 2009 @ 17:53:

Hans, ook mensen zonder autisme kunnen het lastig vinden een partner te vinden. Ik denk wel dat je autisme je belemmert, maar wel in combinatie met je houding. Die is op het vlak van relaties vrij negatief.

Tja, ik kan dat vrijwel niet veranderen. Uit de voorgaande berichten blijkt dat mijn seksloosheid en "relatieloosheid" geheel aan mij ligt, en op geen enkele manier aan vrouwen. Ik heb een andere mening, namelijk dat het 60 of 70 % aan mij ligt, en 40 of 30 % (resp.) aan vrouwen die onvoldoende signalen uitzenden, maar die van zichzelf vinden dat ze wel voldoende signalen uitzenden. Een onenigheid die niet gemakkelijk te overbruggen is.

Bovendien ben ik ook voorzichtig met interesse tonen in anderen. Ik merk dat veel vrouwen daar niet van gediend zijn (nadat ze eerst wel interesse lijken te tonen), dus ben ik er voorzichtig mee. Ik vind dat die voorzichtigheid niet voor 100 % aan mij ligt. Dat ligt gedeeltelijk ook aan hen. En ik blijf dat vinden, ondanks wat hier eerder door anderen gezegd is. Ik heb meer respect voor vrouwen die mij direct afwijzen, dan voor vrouwen die een spelletje met me spelen, waarvan ik niet echt gediend ben.
Hans jij DENKT dat er een spelletje wordt gespeeld. Als een man met me begint te praten, dan praat ik normaal gezien gewoon terug. Vaak denkt een man dan dat ik interesse heb, maar dat ligt aan HEM: ik heb geen interesse. Geen spelletjes, niets behalve een verkeerde inschatting van die man.

Een wereld werkt op een bepaalde manier. Zo is het nu eenmaal. Het spel kun je niet veranderen, wel de spelregels naar je hand zetten. Ooit nagedacht over het feit dat vrouwen vaak niet geacht worden interesse te tonen voordat de man interesse toont? Omdat ze anders een sloerie zijn bijvoorbeeld of wanhopig? Zo liggen maatschappelijke verhoudingen. Daarom is het 9 van de 10 keer de man die het eerst een duidelijke interesse aangeeft. Misschien ben je daar niet goed in. Maar ligt dat aan je 'opponent'?

Ik vind het naar overkomen. Dit is wat veel seriemoordenaars bijvoorbeeld ook zeiden als eerste stap. Zij (die vrouwen) moeten me niet ===> alles ligt aan hen ===> vrouwenhaat ====> moord en verkrachting

Nu zeg ik uiteraard niet dat je een seriemoordenaar (in de dop) bent, maar het is een bepaalde gedachtengang van in the core erg onzekere mensen.
Het heeft inderdaad geleid tot vrouwenhaat, toen ik ongeveer 20 was of zo, maar een stap van vrouwenhaat naar moordzucht en neiging tot verkrachten is wel heel erg groot. Iemand die echt gaat moorden en verkrachten is m.i. door en door verknipt, en in dat stadium zal ik nimmer terechtkomen. Daar ben ik veel te evenwichtig en te stabiel voor. Ik ben "teruggegaan" naar "zij (die vrouwen) moeten me niet".

Waarschijnlijk ben ik inderdaad niet goed in het aangeven van "een duidelijke interesse". Daarvoor moet ik me kwetsbaar opstellen. Vrouwen zien dan een mogelijkheid om me om hun vinger te winden. Erg aanlokkelijk, maar daar leen ik me echt niet voor. Dus in die zin veroordeel ik vrouwen en met name hen die dat inderdaad doen. Ze zijn van mening (waarom?) dat er nooit sprake zijn van een relatie. Of van seks zonder verplichtingen. "Waarom zou ik het met Hans proberen? Veel te veel gedoe. Ik neem de moeite niet. Ik doe het wel bij een man bij wie dat [zogenaamd] minder ingewikkeld is." De negatieve houding van vrouwen jegens mij, is datgene wat me stoort. En dat ligt toch aan hen, niet aan mij. Vrouwenhaat is een stadium die ik alleen achter me gelaten heb; vrouwen hebben afgezien van relaties, genoeg andere goede kwaliteiten, waardoor ik ze gelijkwaardig wil zien. Ik denk dat echte vrouwenhaters vrouwen op alle gebieden haten of hevig veroordelen. Dat is bij mij nl. niet het geval.

Maar ik ben nu 42, en ik heb genoeg van dode vogeltjes, waarvan de laatste DVP er één van is. Ik kan het niet voorkomen dat mensen misbruik van mij maken, door mijn naïviteit, door mijn goedheid. Ze doen dat; op één af andere manier lok ik dat ook uit; weet ik veel? Ik word er in elk geval schijt- en schijtziek van.
Je kunt nu wel blijven doorzaniken dat het aan de dames ligt, want die zijn onduidelijk en vinden jou maar moeilijk, maar wat schiet je daarmee op? Helemaal niks, integendeel. Met zo'n negatieve houding maak je alleen maar nog minder kans. En vrouwen gaan zich echt niet anders gedragen omdat Hans66 hen onduidelijk vindt.

Merk je dat dames jou een moeilijk geval vinden? Laat je dan van je beste kant zien, laat zien dat je helemaal niet zo moeilijk bent, maar juist leuk en de moeite waard!

Heb je de indruk dat een dame jou wel leuk vindt, maar zoals altijd zijn de signalen weer onduidelijk? Stap op d'r af of koop een boek met als titel 'wat vrouwen bedoelen als ze aan hun haar frunniken', of weet ik veel. Maar blijf niet in die negatieve cirkel rondhangen, want ik heb de indruk dat je dat doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven