Klaar met 'online' daten

01-05-2021 15:34 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal...

Best wel spannend dit topic te delen, maar ik doe het toch. Zoals de titel al zegt: Ik ben helemaal klaar met online dating-apps. Ik heb deze apps al ruim 10 jaar op mijn telefoon staan, nog nooit is er iet serieus uit gekomen. Ook bij serieuze datingsites waar je voor betaald. Daar wordt ik keer op keer afgewezen, ook al stuur ik gewone geintereseerde berichtjes. Ik heb normale foto's en een normale profielbeschrijving.

Alle mannen op dating-apps zijn alleen maar uit op ***. Niemand toont echt serieuze interesse in wat ik doe. Helaas heb ik nog geen relatie gehad (ik ben bijna 29 en nog nooit verliefd geweest). Mijn sociale kring is klein. Voor Corona had ik wel wat opgebouwd, maar alles wat ik deed en waar ik mensen tegen kwam, kan nu niet meer.

Is dit echt hoe het tegenwoordig gaat..? Ik wordt er soms echt verdrietig van dat mannen geen serieuze intenties hebben. Om me heen krijgt iedereen een relatie, gaat samenwonen, krijgen kinderen.. Ik ben nog niet verliefd geweest. Er zijn wel mannen geweest waar ik contact mee heb gehad, maar die woonden te ver weg of ik durfde niet af te spreken.

Gewoon even van me afschrijven.. kijken of er herkenbaarheid is.
dianaf schreef:
09-05-2021 20:08
Ik kan mij dat gewoon slecht voorstellen, maar misschien omdat ik in de supermarkt alleen maar ouder mensen zie. En ik gewoon te druk ben met mijn boodschappen. Idem in een café, restaurant ed.
Achteraf is het ook onwaarschijnlijk en ik heb verder nooit iets geprobeerd in een supermarkt. Zij was ook bezig met waarvoor je naar de supermarkt komt dus het aanspreken was voor haar onverwacht.

Wat Mumper zegt herken ik, benaderbaarheid was heel belangrijk. Mijn gedachte was letterlijk bij haar durf ik het.
In_Tenebris schreef:
09-05-2021 21:06
Ik weet nooit wat ik moet met oogcontact in de supermarkt.
Je moet er ook niks mee. Maar doe eens raar en lach gewoon terug. Flirt een beetje. Doe aardig tegen die bejaarde voor je in de rij. Maak gewoon contact met mensen, zo moeilijk is dat toch niet?
In_Tenebris schreef:
09-05-2021 21:06

Ik weet nooit wat ik moet met oogcontact in de supermarkt. Meestal vraag ik me af of ze me kennen of dat er iets raars met mijn haar is. Is het wel zo dat ik vaak mensen niet herken als ik ze lang niet gezien heb.

Ik glimlach en knipoog dan wel eens.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Zeeuws_meisje schreef:
09-05-2021 22:00
Je moet er ook niks mee. Maar doe eens raar en lach gewoon terug. Flirt een beetje. Doe aardig tegen die bejaarde voor je in de rij. Maak gewoon contact met mensen, zo moeilijk is dat toch niet?

Zo ben ik ook wel, ik maak juist heel makkelijk een praatje en leg makkelijk contact. Maar wat moet je met iemand die je echt lang aankijkt? Natuurlijk zeg ik dan hallo, maar als het daarbij blijft en ze blijft wel kijken weet ik niet meer wat ik er mee moet. Ik ga dan inderdaad denken of ik iemand niet toevallig ken, maar niet herinner. Ik ben ook wel direct genoeg om haar gewoon aan te spreken, maar dat is raar als blijkt dat je iemand al lang kent. Als iemand je wel leuk vindt open je ook niet best als je vraagt je elkaar toevallig kent.

Het contact op zich is niet moeilijk, het is alleen ook niet zo dat ik in een gesprek met een vrouw gelijk daar me bezig ben, meestal niet eigenlijk.
permafrost schreef:
09-05-2021 22:14
Ik glimlach en knipoog dan wel eens.

Ik glimlach meestal wel naar mensen. Knipoog zal ik niet snel doen met onbekenden. Ik heb wel een sprekende blik, volgens mij straal ik vaak een vraagteken uit, je ziet me denken volgens mij.
In_Tenebris schreef:
09-05-2021 22:25
Ik glimlach meestal wel naar mensen. Knipoog zal ik niet snel doen met onbekenden. Ik heb wel een sprekende blik, volgens mij straal ik vaak een vraagteken uit, je ziet me denken volgens mij.
Knipogen naar vrouwen die je niet kent is een beetje eng hoor, dus goed dat je dat niet doet. Maar heb je een interessant leven? Veel vrienden? Leuke hobbies? Goede baan, mooi huis? Via je eigen sociale kringen is zoveel makkelijker dan hopen op een leuk gesprekje met een vreemde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven