Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
zondag 24 mei 2009 om 21:02
Nou...vrijdag zijn Erykah en ik wezen borrelen in rotterdam en daar kwamen we in een leuke kroeg een stel engelsmannen tegen. Tenminste we hoorden dat ze engels waren en toen hadden we het gelijk over de sex met engelsmannen naar aanleiding van het singlestopic tuurlijk
We hebben later een hele tijd staan kletsen en toen we vroegen wat voor werk ze deden antwoordde een van hen...'we are bscuit-designers' Afijn was natuurlijk niet waar, maar was wel lachen.
Aardig wat biertjes later begon er een wat aan te pappen met me. Heb m'n telefoonnummer gegeven en hem beloofd dat ik hem mee zou nemen naar Amsterdam omdat hij daar nog nooit geweest was. 's Nachts toen ik thuis kwam hing hij aan de telefoon en nu net weer dus
We hebben later een hele tijd staan kletsen en toen we vroegen wat voor werk ze deden antwoordde een van hen...'we are bscuit-designers' Afijn was natuurlijk niet waar, maar was wel lachen.
Aardig wat biertjes later begon er een wat aan te pappen met me. Heb m'n telefoonnummer gegeven en hem beloofd dat ik hem mee zou nemen naar Amsterdam omdat hij daar nog nooit geweest was. 's Nachts toen ik thuis kwam hing hij aan de telefoon en nu net weer dus
zondag 24 mei 2009 om 21:12
Hahahaha, Erykah, ja jij krijgt ook vragen, hahahaha!
En Appel: ik zeg: doen!!! Was hij leuk/lekker? Heb je meteen een leuk vakantie adresje in Engeland!
Ja, ik heb een vraagteken in het smsje gezet, als in: Was je feestje in *locatie* leuk?
Maar nog geen reactie....... Zucht.... ik was even vergeten dat je na een smsje elke keer moet wachten op een antwoord, als dat uberhaupt al komt...
En Appel: ik zeg: doen!!! Was hij leuk/lekker? Heb je meteen een leuk vakantie adresje in Engeland!
Ja, ik heb een vraagteken in het smsje gezet, als in: Was je feestje in *locatie* leuk?
Maar nog geen reactie....... Zucht.... ik was even vergeten dat je na een smsje elke keer moet wachten op een antwoord, als dat uberhaupt al komt...
zondag 24 mei 2009 om 21:13
oh wat heb ik toch een schat van een baas...mail m net t hele verhaal (hij heeft blackberry), krijg ik meteen reactie: wat gigantisch klote voor je en ik maar grappen maken over die hakken van je....
hij belt me zo nog even.
Ik ga deze week nog nette platte schoenen kopen!
Haha Appeltje, wat een verhaal weer! maar sluit me aan bij Indi!
hij belt me zo nog even.
Ik ga deze week nog nette platte schoenen kopen!
Haha Appeltje, wat een verhaal weer! maar sluit me aan bij Indi!