Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Oooooh wat ben ik ook een kluns, nou doe ik het weer..sorry Xen..

je kunt natuurlijk niet goed eten..
Eet smakelijk alvast, Olive!

Ik ben slaperig..van de zon en de biertjes..
lieve In, kan/durf alleen niet zo goed te bijten, maar kan wel voedsel naar binnen werken hoor. Kan dus best chinees bestellen of zo, maar heb niet zon trek (nog)
Ben benieuwd of het aankomt Indi hahaha...

Lekker rozig van het zonnetje? Heerlijk is dat...

Ik hoorde bier.... ja daar heb ik wel trek in
is goede service hoor, heb je online ook betaald? dat is echt ideaal ! ik ga lekker sla maken denk ik.
Hoi!

Erykah en Appel, je kan ook vragen: beschrijf jezelf in 5 woorden. En dan vragen waarom hij juist die 5 woorden kiest! (Tenzij hij er 5 minuten over na moet denken).

Gaan jullie ook bordjes maken met cijfers? Als ie dan wegloopt oet je dat bordje als volleerd vakjurylid omhoog houden!

Gaaf feestje trouwens!!

Xen, (kom ik weer hoor met mn krukken) zou je niet wat krukken ophalen bij een thuiszorg? Dan ben je op je werk een stuk mobieler.

Ik snap heel goed dat je niet ziek wilt melden, omdat je je niet ziek voelt. Ik heb daar ook een hekel aan, maar ik ben (sinds die enkel) er iets makkelijker mee geworden. Ik heb toen ook een week thuis gezeten. Ik ben nu met pijn in mn rug een stuk voorzichtiger geworden, want het gaat echt niet over als ik ga werken.

Enne.... ik heb niet meer op mn handjes gezeten, ik heb wel gesmst. Meerdere mensen vonden dat ik het gewoon kon doen.

Merk aan mezelf dat ik er heel erg mee bezig ben in mn hoofd, en dat is niet goed, maar ja...
Oh ja, nog geen reactie terug gekregen, ben benieuwd.

Eet smakelijk voor allemaal, ik ga lekker aan de toastjes met beleg, heb nog heel veel in de koelkast dat op moet.
ik denk dat t met een dagje rust wel weer ok is hoor, net ging t traplopen ook goed. Maar thanks pop voor je tip met de krukken.

En ohoh toch gesmst..wat was de inhoud?
Ha pop! Toastjes met beleg klinkt ook goed En toch gesmst? Ben benieuwd wat je hebt gestuurd

@Xen: Was je salade lekker??

Ik wil graag een digitale spiegelreflexcamera kopen voor mijn vakantie geld en ben driftig aan het speuren naar een mooie camera om mee te beginnen..ik kan me er echt op verheugen!
Oh leuk Indi! Fotograferen is best een lastige bezigheid (als je mooie foto's wilt natuurlijk).

Ik heb gesmst of zn feestje leuk was en dat ik het niet te laat had gemaakt, wat achteraf wel goed was, want half elf verhuizen was toch wel wat vroeg:)

Ik ben benieuwd.
Ik ook, pop!

Olive..heb je je eten inmiddels??
ik zit aan de sla met tomaten en feta, simpel maar lekker (en een rose uiteraard).

Stond er wel een vraag in je smsje, Pop? zo van: was je feestje leuk? of meer: ik hoop dat je feestje leuk was.

Haha de mannenlogica in t algemeen is niet reageren als er geen directe vraag gesteld wordt. Hoe laat heb je gesmst?
Eten zit er in :-) Het was er binnen 3 kwartier, da's best rap.

Pop ik ga heel hard voor je duimen dat je een leuk smsje terug krijgt!!

Indi wow, een spiegelreflex camera... ga je er wel vaker op uit om foto's te maken?
Goedeavond!

Bedankt voor de leuke reacties op mijn nog-te-komen-date-verhaal.

TP: veel plezier op je weekeind!

Xen: heb je al met je baas gebeld. Ben benieuwd wat zijn visie is. Volgens mij was het wel een schappelijke man toch?

Erykah en appel: een singles-avond! Ben erg benieuwd! Iets als 'Pizza of neuken?Of houdt je niet van pizza?'.

Op internet je eten bestellen? Wow, ben benieuwd hoe dat gaat ook met tijd enzo.

Pop; hopelijk krijg je iets terug!

Heb mijn portie man weer gehad dit weekeind. Ben stapel op die hoofdrolspelen van 'Joeseph'. Jammer dattie homo is....

Echt een mega vette musical; heel vol, swingend en grappig!

Daarna geterrasd en gedanst. Nu met een half oor de cd van de musical aant luisteren; een erg vrolijk weekend zo!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
@Olive: Ik ga er nooit op uit om foto's te maken..daar gaat dan nu verandering in komen Ik ben wel dol op fotograferen en mijn moeder zegt dat ik het wel goed kan

@Ingel: Leuk dat je naar Joseph bent geweest! Lijkt me een supermusical!

@Xen: Eet smakelijk!

@Pop: Goed smsje lijkt me!

En dames..dat online eten bestellen is echt heel handig! je kunt zelfs gelijk betalen..
Ik ben vliefd!!

kijk nou wat schattig!!! Mams is even weg..

http://www.beleefdelente.nl/steenuil
Helleudie! Brave poez heeft haar tuin en schuur opgeruimd en heringericht, nu kunnen de fietsen er in geparkeerd. Nodig, want deze week zijn er voor de tweede keer fietsen uit mijn tuin gestolen *mopper*.

Wat ik zou vragen op een speeddatedinges: (mag ik mee, trouwens? waar is het? Lijkt me zo lachen)

- zwemmen met of zonder strand? (indicatie van type vakantieganger, vind ik altijd leuk te weten. kampeerders kiezen de zee, hotelgangers het zwembad)

- lust je slakken? (geeft aan hoe hij met eten is, als ie ze nog nooit geproefd heeft kan je er vanuit gaan dat ie niet echt van de experimenteerderige is)

- zoenen op de eerste date: done of notdone? (nouja dat spreekt voor zich)

- uit of thuis? (en waarom, natuurlijk, leuk onderwerp wel)

- Radio 2, 3 of 4? (beetje inschatten qua cultuurbarbarisme)

Zoiets?

-
quote:Indi schreef op 24 mei 2009 @ 20:40:

Ik ben vliefd!!

kijk nou wat schattig!!! Mams is even weg..

http://www.beleefdelente.nl/steenuilAhhhh wat lief! Ben gek op beestjes! En dan vooral dat kleine spul Maar ze moeten niet minder dan 2 of meer dan 4 poten hebben
Iedereen lekker gegeten? Ik was even op de bank in slaap gevallen...lekker hoor!

Pop....kon je niet meer langer op je handen zitten? Ik ben heel benieuwd wat ie terug gaat smsen. En heb je er vraagteken in gezet in je smsje?

Ingel..fijn dat je zo leuke middag hebt gehad. Nog contact gehad met je aanstaande date?
Iedereen mag mee naar de Singlesparty!!

MP...goede vragen!! Ik zat net te bedenken dat wij natuurlijk ook vragen kunnen krijgen....daar had ik even geen rekening mee gehouden
quote:misspoez schreef op 24 mei 2009 @ 20:43:

Helleudie! Brave poez heeft haar tuin en schuur opgeruimd en heringericht, nu kunnen de fietsen er in geparkeerd. Nodig, want deze week zijn er voor de tweede keer fietsen uit mijn tuin gestolen *mopper*.

Wat ik zou vragen op een speeddatedinges: (mag ik mee, trouwens? waar is het? Lijkt me zo lachen)

- zwemmen met of zonder strand? (indicatie van type vakantieganger, vind ik altijd leuk te weten. kampeerders kiezen de zee, hotelgangers het zwembad)

- lust je slakken? (geeft aan hoe hij met eten is, als ie ze nog nooit geproefd heeft kan je er vanuit gaan dat ie niet echt van de experimenteerderige is)

- zoenen op de eerste date: done of notdone? (nouja dat spreekt voor zich)

- uit of thuis? (en waarom, natuurlijk, leuk onderwerp wel)

- Radio 2, 3 of 4? (beetje inschatten qua cultuurbarbarisme)

Zoiets?

-

Goed lijstje! Thnx MP en van mij mag je mee hoor, weet alleen niet of je een beetje in de buurt woont. Kan het misschien wel even op de group zetten? Is that alright with you Erykah?

Ja sorry hoor Ery...maar 2x raden wie ik net aan de lijn had haha
quote:Erykah schreef op 24 mei 2009 @ 20:47:

Iedereen mag mee naar de Singlesparty!!

MP...goede vragen!! Ik zat net te bedenken dat wij natuurlijk ook vragen kunnen krijgen....daar had ik even geen rekening mee gehouden hihi ook blonT net als ik
Appel...toch niet die English guy van vrijdag??
quote:Erykah schreef op 24 mei 2009 @ 20:49:

Appel...toch niet die English guy van vrijdag??jawel..the biscuit designer
we moeten het even uitleggen denk ik anders is het niet leuk voor de anderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven