Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Zwaar irritant inderdaad met het forum!

Trusten.
ohh nog 1 blz....

Naatie, vervelend hè van die mensen die zich er mee bemoeien. Ik was vorige week met anne boodschapjes aan het doen, voor het eerst zat ze echt in het karretje. Loop ik 2 stappen weg zegt er 1; ohhh laat mamma je nou helemaal alleen staan? Dus ik meteen; nou mamma staat nog geen meter bij haar vandaan hoor. mens kreeg een boei.

juud, 'gelukkig' is het eczeem. hoop dat het snel opknapt met andere voeding.

mamax, voel je je al wat beter? Is toch ook moeilijk als je graag een derde wil en dat er niet inzit. Je verlangen naar een 1e zwangerschap is net zo groot als naar een 3e. Ik hoop dat je het een plekje kunt geven.

compu, leuk fluisterboot!! In Giethoorn, of ergens anders?

Gaaf dat meisje zelfstandiger wordt!! Kun je zien wat 1 zo'n korreltje doet. We gaan zondag denk ik even naar de kinderboerderij. Ik had met de 2 kids naar trier gekunt; een oom van me heeft een huisje gehuurd voor 2 weken en vroeg of wij ook wilde komen. Ik ben tot woensdag vrij, dus had gekunt. M moet maandag weer werken. 5 uur rijden voor een lang weekend wil ik de kindjes niet aandoen en een week zonder man... Dat ben ik dus nog nooit geweest, dus durfde ik nu niet aan. Ben veel te bang dat ik hem verschrikkelijk ga missen. En als er wat is ben je 5 uren van huis. Man is nu weer vollop aan het klussen, maar we gaan dus wel iets leuks doen nog dit weekend, anders ga ik misschien toch balen dat ik niet ben gegaan.

amalia. uitstrijkje moet ik ook nog. Kreeg in nov 1e oproep. Dokter stelde voor om te wachten na bv. Als het goed is zondag ongesteld, dus die week daarna maar doen.

Star. heb het verslag KA gelezen. Afwachten dus.

suze, gaaf dat baby nu ook ziet schoppen!! Oh heerlijk is dat!!

Enak, gaaf dat kraamfeest succes was. Het was helemaal niet meer tot mij doorgedrongen dat dat vorige week was...

Jinny, balen zeg dat rooster steeds omgegooit wordt! Zo kun je nooit iets leuks plannen. Is dat bij elke piloot zo?
joehoe!! Gelukt!! en dat in 2 uur tijd.

welterusten meiden. bedankt voor alle knuffels doet me erg goed. Durf soms niet zo goed te komen, omdat het dan weer ego is. Wilde wel dat ik meer tijd had.... Nee, moet gewoon op stoel gaan zitten ipv bank, dan ben ik langer wakker.

oh nog vergeten;

Hel, goed dat meisje is aangenomen!! Bij ons zijn in sept/okt de opendagen (christlijke en openbare school) en dan kun je ze opgeven voor januari. Zijn hier geen wachtrijen, das dan weer een voordeel van een uur buiten de bewoonde wereld wonen;-)

Cin, heb je dat ene mysterieuze iets al eens onthuld? Zou je dat voor mij ook nog eens willen doen?

Zo meiden dat was het echt.

Ohh haha heb ik ook nog jaren tût verkeert geschreven!!! Kwam ik vorige week door collega achter. Dus nu goed;

tút ris
Lekker van je af lullen hoor, Ris! Dat doet je vast goed.

Bootje was hier vlakbij in de Eilandspolder.

Goedemorgen trouwens! Wij gaan strakjes op kraambezoek. Ben erg benieuwd hoe CG reageert..
Eens met Compu Ris, lekker van je afkletsen hier! We weten in welke positie je zit momenteel

Veel plezier Compu! Ik denk dat CG het helemaal spannend vindt zo'n mini mensje. Vers uit het ei??

Zo, hier vandaag een betere start van de dag zeg. Jeetje om 8 uur bij ons in bed gekropen en toen nog half uurtje liggen doezelen met zijn 3en is meer mijn ding .

Arme Hellus, ik zou met haar lunchen maar nou heeft ze knallende koppijn (Compu, we wilde dus idd wat eten in "ons" oude buurtje, grappig dat je dat net zei). Beterschap meis!

Uhm...

Oh ja, voor diegene die nog problemen met forum hebben: google chrome heeft het bij mij opgelost!

ff posten
Ris, wat heftig allemaal. Heel veel sterkte gewenst! En ik duim voor je sollicitatie! Wanneer hoor je meer?

Bam, wat is u stil, hoe gaat het?

Naatie, oooh irritant zo´n dwars kind. Erg herkenbaar, helamaal als iedereen het beter weet.

Mal, ben je al op vakantie eigenlijk?

Star, fijn dat het prikken bij het kind in ieder geval goed ging (een moeder heeft heel erg veel ijsjes nodig is mijn ervaring...)

Compu, lekker zo´n dagje voor jezelf zeg. Veel leuke dingen gezien en misschien gekocht?

Suze, irritant die vroege leen koters. Nou ja, bij tante Suze is het vast heel erg leuk vertoeven.
Hai! Ben er weer! Was heerlijk, 5 sterren hotel en allerlei leuke dingen! Genoten saampjes. Nu kids lekker opgehaald dus ook fijn. Kamp is dinsdag t/m vrijdag, dus nu uitrusten voor het volgende!

Ris: voor jou, is ook allemaal niet niks... Idd. gewoon kletsen hier!

Naat: aargh... sommige mensen hè... Goeie actie hoor!

Suus: ha 6 uur, tsja... niet fijn! 8 uur beter inderdaad!

Hel: sterkte met de hoofdpijn!

Compu: ah genoten dus vrijdag, mooi!
Ooh Bridges, je was een weekend weg, dat is waar ook! Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Succes met het kamp!!
Jammer voor je, Hel! Andere keer weer vitamine A opdoen!

Bridges, waar was je en hoe lang? Goed gegaan met de kids? Ga je van de week kamperen?

Niks gekocht Jin! Was weinig tijd voor shoppen. We gingen woonruimte kijken van nichtje.

Niet helemaal vers uit het ei Suus. Superschattig kindje. CG vond haar erg lief en interessant, maar deed niet echt zachtjes. Ze wist niet precies hoe ze met haar om moest gaan dus.

Verwend dat het kindje is! Ouders zitten goed in de slappe was en hadden toch een prachtspullen aangeschaft.
Jin, vertel ff hoe het bij you is! Eh.. du. :-)
Je zusje was er, was het gezellig? Hoe oud is haar meisje?
Morgen!

Jin: hoe is het met jou? en met kids?

Compu: wij waren naar Noordwijk in 5 sterrenhotel. Leuke activiteiten en zo, dus geslaagd weekend! (was van vent zijn werk) Dinsdag gaan we naar B. hier in de buurt. Slapen in een scoutinggebouw en gaan woensdag flinke wandeltocht van goeie 20 km door bos duin en weiland (en als kinderen niet goed kaartlezen door slootjes ) Duimen dus voor mooi weer en in ieder geval woensdag niet teveel regen|!
Mogge
Middag.

20 Km Bridges? Wie heeft dat bedacht? Zooo, dat is wat uurtjes lopen. Blarenpleisters mee!

20 Graden lees ik en een kleine kans op lichte regen. Komt vast goed.

CG valt steeds (veel buiten spelen en veel rennen) en heeft nu voor de 5e keer dezelfde wond. Ik ga 'm nu inpakken met verband, ben er zat van.
He getsie Compu, wat balen! Heeft dat met haar motoriek te maken of is het gewoon pech dat ze steeds valt? Waar heeft ze die wond? Arme CG. Hoe is het met Compuvent? Nichtje is vijf jaar, echt zo´n roze sping-in-het-veld, heerlijk!

Bridges, wat een voornemen zeg, twintig km! Pfff, succes!!!!!

Erg gezellig met zustertje en nichtje. Echt zo leuk, naar een winkel geweest waar je zelf je knuffelbeer kunt laten maken, en de kindjes mogen dan veel zelf doen. Helemaal super (en stikduur haha).
Ik denk de motoriek, Jin. Ze wil rennen en valt dan steeds.

CV gaat lekkerrrr, heeft nu een Vespa dagje. Dan gaat hij zijn vrijheid vieren, lekker touren en is daarna weer supertevreden.

Harmonie viert hoogtij hier.

Wat leuk dat ze die beer zelf mochten maken!

Enne..hoor ik daar tussen de regels door het verlangen naar rose in huis?

Wil je jullie site op Hyves zetten bij 'verjaardagen'? Ik ben al mijn favorieten kwijt, vanwege computerproblemen.
Zo! Druk hier zeg!

Jin: wow wat leuk, zo'n knuffelfabriek! Site van? Is dat hier ook?

20 km is geen voornemen hoor. Moet gewoon. Pfff... Heb het eerder al gered dus ga het deze keer ook doen!

Compu: ha vespadagje! fijn dat hij daar zo van kan genieten! En wat vervelend van dat vallen telkens. Op knietjes?
Ja man, wat een aanlllllooooop hiero! Iedereen het fantastische weer aan het vieren natuurlijk. Wij zijn ook lekker buiten aan het keutelen geweest. Boekje lezen, kind in (nou ja naast want eng, eng, eng) badje druk met thee zetten enzo. Goed te doen zo'n lang weekend. Ik heb zin in de vakantie op zulke dagen!

Bridge, knuffelmaakwinkel is iig ook in Amstelveen winkelcentrum. Dus dat nog redelijk in de buurt, nietwaar?

Compu, dat is inderdaad rot voor moppie. Raakt ze zelf ook gefrustreerd? Zit er in die motorische vaardigheden wel vooruitgang dat jij ziet? Rot voor haar en voor jou want het is toch ook niet leuk om je mop steeds te zien vallen!

Jinster, klinkt als een gezellig bezoek. Hebben jullie daar ook lekker weer trouwens? En was je vent ook eens thuis dit weekend? Ik had nog niks gezegd over je frustraties van vorige week maar kan me inderdaad wel voorstellen dat een zo onregelmatig schema knap irritant is voor je gezin. Mooi balen voor jou!

Gezien dat ik los ben gegaan op kledingsite ? Ik heb maar niks tegen mijn meneer gezegd. Die ziet het vanzelf (en dan kan ik altijd nog zeggen dat het niet duur was, ha ha ha).

Iemand trouwens verstand van bijen? We hebben (denk ik) een nest op de grond. Ik weet dat ze niks doen maar wil er toch vanaf. Getver.

Het barst hier trouwens van het wildlife: score vandaag een pad en een veldmuis gespot naast de talloze mieren (ik vergeet steeds lokdozen te kopen, slim) en pissebedden en die bijen dus.

ff posten
Bridge, buildabear.nl in Amstelveen en Utrecht
Bammie, hoest vrouw? Met je strotje en je gezicht?
Berenwinkel in Amstelveen is gesloten. Utrecht station ook dacht ik.
Oh, Bridge, je weekend met de man klinkt leuk! Nou hopen dat je kamp ook ze lekker is. Dinsdag geen grootste plannen gelukkig want dan is het echt geen mooi weer. Ik duim dat het woensdag lekker droog en zonnig is.

Amalia, Jeetje vond het nieuwe truitej van haar zusje ook schattig. Haar pop moest het aan. Ik heb hem maar snel opgeborgen want anders weet je het wel...

Hellie, hoest vandaag meis? Beetje beter dan gisteren? Ik hoop dat je een beetje van weer hebt kunnen genieten vandaag?
Welke site ben je los gegaan Suus? Ik wil ook los gaan maar gebrek aan leuke sites
Hel stresshoofdpijn?
quote:Star schreef op 24 mei 2009 @ 20:55:

Berenwinkel in Amstelveen is gesloten. Utrecht station ook dacht ik.

echt? Site doet het nog gewoon inclusief agenda met workshops.

Avond trouwens .

Alles lekker daar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven