Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Ik denk dat ik de date voor morgen af ga zeggen. Ik heb er na gisteren niets meer gehoord, en hij toont al enige dagen geen interesse meer in mij. We hadden wat algemene gesprekjes over de app, maar als ik vroeg wat zijn plannen waren voor de avond, was er geen interesse om dit van mij te weten. En nu ik er na gisteravond niets meer van gehoord hebt, denk ik dat ik het gewoon zal laten gaan.

Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik een berichtje kan sturen om te vragen of er nog wel interesse is en of de date nog wel door gaat.
Mijn hemel wat een invasie van lompe gasten de laatste tijd. Bah bah. Wat een lul. Ik zou inderdaad afzeggen.
wij slapen nooit.
Potpourri schreef:
13-05-2021 17:37
Bellen/videobellen vind ik nog veel verschrikkelijker dan in het echt afspreken, haha. Ik heb wel al vaker met mensen van het internet afgesproken, maar dat was dan altijd puur vriendschappelijk. Dan hoef ik niet te stressen over hoe ik eruit zie en of ik wel aantrekkelijk genoeg ben.

Ik ken hem verder niet Mimali, en je leest wel eens verhalen dat mensen niet komen opdagen op een date. Ik kan niet inschatten of hij ook zo'n soort persoon is. Je moet toch weer een deel van je zondag af blokken voor zo'n date. En dan is het zonde van de tijd en het geld (zou met de trein moeten reizen) als iemand er niet is of last minute canceled.
Misschien ben je niet enthousiast genoeg over je date, maar zelf krijg ik de indruk dat je enthousiasme getemperd wordt door je zorgen: of hij komt opdagen en of hij je wel aantrekkelijk genoeg vindt.
In jouw geval zou ik aangeven dat je het erg spannend vindt en vragen of hij de eerste keer naar jouw stad wil komen. Ik heb trouwens al vaker verder weg gedate en het voelt inderdaad altijd als een risico (dat hoort idd een beetje bij het daten), maar het is nog altijd goed gegaan. Wat ik meestal doe is - en dit doe ik ook bij dates dicht bij huis - dag voor vertrek tijdstip afspreken en op de dag zelf aangeven dat ik ga vertrekken of dat ik in de trein zit.
Hopelijk veel plezier! 😬
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 13-05-2021 19:18
1.47% gewijzigd
wij slapen nooit.
Heb je er nog zin in? Anders niet vragen of het nog doorgaat maar afzeggen. Je kunt een eerlijk antwoord geven of een smoes verzinnen. Dat je ziek bent ofzo.
Levensgenieter ;)
Grappig van jouw ‘videobel date’ Along! Maar niet voor een echte date dus?

@Mimali, snap inderdaad dat het nu wel veilig voelt met je scharrel. Maar ook goed dat je beseft dat dit uiteindelijk niet zal brengen wat je wil. En die ervaring hebben we allemaal helaas, het levert een hoop verdriet op. Vooral als hij dadelijk iemand tegen het lijf loopt en jij achter blijft met je gevoelens. Goed om dus wel vooruit te blijven kijken!

@Lovely, flauw zeg! Wellicht dat het toch te maken heeft met dat je niet thuis wil afspreken en zijn intenties niet helemaal goed waren.. Hoe dan ook wel erg jammer. Ik ben zelf wel iemand van duidelijk communicatie en zou hem dus nog wel een berichtje sturen. Maar als je klaar mee bent zou ik niet vragen ‘gaat date nog door’, maar gewoon ‘ik zie er vanaf’.

En ik ben net zoals jou Along, ik communiceer ook altijd dag voor de date en op dag zelf welke tijd en wanneer ik wegga etc. Daardoor ook gelukkig nooit gehad dat iemand niet kwam opdagen. In andere stad vind ik niet zo’n probleem, maar voelt wel als extra moeite en soort investering. Liever dus eerste date gewoon in mijn stad, maakt drempel wat lager haha. @Potpourri, bij teveel twijfel zou ik het niet doen. Het klinkt inderdaad alsof je al wat excuses aan het verzinnen bent haha
Lovelylady89 schreef:
13-05-2021 18:51
Ik had ook daarstraks precies dit gevoel. Ik denk trouwens dat ik je bericht ook op een fb groep voorbij heb zien komen, kan dat?
yup, maar nu weet ik nog niet wie jij daar bent :-D
anoniem_64fdc73270cfb wijzigde dit bericht op 13-05-2021 19:29
10.40% gewijzigd
alongwiththesunshine schreef:
13-05-2021 16:51
Dat hebben ze van hun pa :p
Hier trouwens bewolkt.
Ik stimuleer ze wel om van alles te proberen ja, tekenen, muziek, schrijven, creatief denken....en het helpt dat ze wat werk van papa kunnen zien in huis natuurlijk.
Rubberlaars schreef:
13-05-2021 16:37
Is de relatie tussen jou en je ex van zo'n aard, dat dat zou kunnen? Dan zou ik dat gewoon lekker doen.
Wij doen hier dat ook zo ongeveer iedere maand.
Het zou kunnen ja, maar meestal houd ik het wat af. te privé om in detail uit de doeken te doen maar voelt nog niet helemaal goed zeg maar
Aurelius schreef:
13-05-2021 19:19
yup, maar nu weet ik nog niet wie jij daar bent :-D
Ik ben een stille meelezer daar :)
Date toch maar gecanceld, ik was er idd niet enthousiast genoeg over. Plus het is meer dan een uur reizen met het OV en dat vind ik het niet waard voor iemand waar ik verder geen binding mee heb. Als ik zo lang in de trein ga zitten voor iemand, moet er al wel iets van een vonkje zijn, anders kan ik beter dichter bij huis daten.
my 2 cents, als vrouw hoef je niet te reizen voor een 1e date, hij komt maar naar jouw stad/dorp toe. Als ie dat niet doet...next.
Lovelylady89 schreef:
13-05-2021 20:24
Ik ben een stille meelezer daar :)
Stiekemerd!
Potpourri schreef:
13-05-2021 20:39
Date toch maar gecanceld, ik was er idd niet enthousiast genoeg over. Plus het is meer dan een uur reizen met het OV en dat vind ik het niet waard voor iemand waar ik verder geen binding mee heb. Als ik zo lang in de trein ga zitten voor iemand, moet er al wel iets van een vonkje zijn, anders kan ik beter dichter bij huis daten.
Hehe ja daar heb ik nou geen last van. ZOlang men tegen mij aan blijven praten nou dan zijn we op het moment zo 3 maand verder voor we ontmoeting/date kunnen doen. Moet degene die dan in NL zit ook maar zin hebben natuurlijk. Is bij mij al heel veel op afgeketst,
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik lees gecancelde dates. Ik heb net ook weer een positieve ervaring gehad, not.

In gesprek geraakt met iemand die al vrij snel vroeg om te bellen. We hebben bijna 2 uur aan de telefoon gehangen, was leuk en met veel overeenkomsten. Ineens was de verbinding weg, dus ik stuur iets via Paiq. Hij was online, maar ging direct offline.

Heb hem nog een appje gestuurd waarop hij niet meer heeft gereageerd.
Ik vind het respectloos. Gewoon ophangen middenin een gesprek. Daarna negeren.

Als iemand dit snapt?
Ik ga morgen en overmorgen leuke dingen doen. Dat helpt😊
Maar pffffffff, wat is het een rotgevoel als een leuk gesprek zo moet eindigen. Fatsoensnormen zijn totaal verdwenen.
Julus schreef:
13-05-2021 22:52
Ik lees gecancelde dates. Ik heb net ook weer een positieve ervaring gehad, not.

In gesprek geraakt met iemand die al vrij snel vroeg om te bellen. We hebben bijna 2 uur aan de telefoon gehangen, was leuk en met veel overeenkomsten. Ineens was de verbinding weg, dus ik stuur iets via Paiq. Hij was online, maar ging direct offline.

Als iemand dit snapt?
Zijn vrouw kwam thuis
@Jules: Oh wauw dat is wel heel respectloos gewoon midden in een gesprek ophangen en je daarna negeren. Dat mensen niet meer terug appen of het laten doodbloeden snap ik en dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar dit is toch wel weer next level hoor.
Ik heb net zoiets raars..ik maak er een gewoonte van om altijd even al het snoep te proeven dat de kinderen graag eten..gewoon even weten wat er speelt en wat ze hebben enzo..

maar ik proef net dus haribo dragibus en dat smaakt serieus naar de parfum van 1 van mijn zoenvriendinnetjes die ik pre-corona tegen kwam op dansfeesten..echt bizar..

dat snoep ruikt er niet naar maar als je het in je mond doet proef en ruik je de parfum die zij altijd op had...weird...of zou ze gewoon zich verrot eten aan dat snoep stiekem altijd?
Shiverrr schreef:
13-05-2021 23:05
@Jules: Oh wauw dat is wel heel respectloos gewoon midden in een gesprek ophangen en je daarna negeren. Dat mensen niet meer terug appen of het laten doodbloeden snap ik en dat heb ik ook wel eens gedaan. Maar dit is toch wel weer next level hoor.
Ik denk altijd dat het niet erger kan, maar ja dus. En het was een leuk gesprek he? Eerst dacht ik nog dat de verbinding door de provider werd verbroken. Maar zijn negeren daarna zegt genoeg. Ik denk dat dit het teken is dat ik echt helemaal moet stoppen.
Aurelius schreef:
13-05-2021 23:12
Ik heb net zoiets raars..ik maak er een gewoonte van om altijd even al het snoep te proeven dat de kinderen graag eten..gewoon even weten wat er speelt en wat ze hebben enzo..

maar ik proef net dus haribo dragibus en dat smaakt serieus naar de parfum van 1 van mijn zoenvriendinnetjes die ik pre-corona tegen kwam op dansfeesten..echt bizar..

dat snoep ruikt er niet naar maar als je het in je mond doet proef en ruik je de parfum die zij altijd op had...weird...of zou ze gewoon zich verrot eten aan dat snoep stiekem altijd?
Apart! Een geurtje dat naar snoep ruikt dus?
Julus schreef:
13-05-2021 23:22
Ik denk altijd dat het niet erger kan, maar ja dus. En het was een leuk gesprek he? Eerst dacht ik nog dat de verbinding door de provider werd verbroken. Maar zijn negeren daarna zegt genoeg. Ik denk dat dit het teken is dat ik echt helemaal moet stoppen.
Dat is wel echt raar hoor en jullie waren twee uur aan het bellen en opeens doet hij zo. Echt heel bijzonder hoor, kansloos ook.

Maar de verhalen die ik hier lees, zelf ben ik die niet zo extreem tegengekomen de keren dat ik op een datingapp zat. Wel van die kansloze openingszinnen of dat ze alleen seks wilden. Al vroegen sommigen ook gewoon direct wat ik zocht, zo kan het dus ook.

@Aurelius: Wat apart, een snoepje dat naar parfum smaakt. Klinkt totaal niet lekker haha.
Julus schreef:

Als iemand dit snapt?
Het ligt niet aan jou, het ligt niet aan jou....

Per dag lijken ze wel een nieuwe graad van horkerigheid te bereiken.
Julus schreef:

Als iemand dit snapt?
Herkenbaar verhaal. Paar jaar geleden gehad. Ook midden in gesprek ineens verbinding verbroken en toen ik berichtje via tinder wilde sturen ' was de match ook ineens weg.
Ik begreep er toen ook helemaal niks van.

Ik snap steeds minder van mannen.
Ik ben gewoon ontsnapt aan een onoprecht persoon. Zo zie ik het maar.
Maar jeetje. Als je na uren bellen zo wordt afgeserveerd..what's next?

Ik heb me uitgeschreven bij Paiq. Dieptepunt is bereikt.
Aurelius schreef:
13-05-2021 23:12

Hahaha dit vind ik echt een leuk verhaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven