Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
donderdag 13 mei 2021 om 14:28
Soms is er onrust en meestal kan ik het goed aan..Kamperfoelie schreef: ↑13-05-2021 14:09Het is wat Jules zegt: zo lang jij er mee om kunt gaan en er geen pijn van hebt, kunnen jullie een leuke en gezellige tijd hebben. Ik merk bij mijzelf zo'n situatie veel onrust geeft. Dat heb ik de man in kwestie laten weten en op het moment kan ik het goed loslaten
Goed van je dat je gekozen hebt wat voor jou goed is, hopelijk komt er snel iets op je pad wat wel goed voelt..
donderdag 13 mei 2021 om 14:30
Nee uiteindelijk wil ik wel vastigheid natuurlijk, maar dat is ook niet te vinden nu... Dus dan kan ik het toch beter leuk hebben zolang ik het aankan..

donderdag 13 mei 2021 om 14:44
donderdag 13 mei 2021 om 14:55
Zonde...hagelslagjes schreef: ↑13-05-2021 14:50Een man die ik wel heel leuk vond, maar al een tijd niet actief was, toch maar een berichtje gestuurd. Vandaag zegt hij dat hij voorlopig niet wil daten door omstandigheden. Zo jammer.
Denk je toch maar een berichtje sturen, en is het toch weer een teleurstelling..
Maar.. hij geeft tenminste wel antwoord..

donderdag 13 mei 2021 om 16:31
Het is hier heerlijk weer, de kinderen zitten lekker te schilderen in de tuin en op hun telefoon enzo, ze vragen al of de bbq sraks aan gaat..
Tja..dan is gescheiden zijn best kut..je wilt nu, nu de kinderen zo oud zijn dat je niet constant meer hoeft te zorgen, toch ook lekker samen met iemand aan een biertje of wijntje en genieten van het moment.
Ik neem zelf wel een biertje en de bbq gaat straks gewoon aan..maar het zijn van die momenten waar ik mij echt even besef dat ik samen echt leuker vindt.
Sta op het punt om mijn ex te vragen of ze zin heeft in wijn en bbq
Tja..dan is gescheiden zijn best kut..je wilt nu, nu de kinderen zo oud zijn dat je niet constant meer hoeft te zorgen, toch ook lekker samen met iemand aan een biertje of wijntje en genieten van het moment.
Ik neem zelf wel een biertje en de bbq gaat straks gewoon aan..maar het zijn van die momenten waar ik mij echt even besef dat ik samen echt leuker vindt.
Sta op het punt om mijn ex te vragen of ze zin heeft in wijn en bbq

donderdag 13 mei 2021 om 16:37
Is de relatie tussen jou en je ex van zo'n aard, dat dat zou kunnen? Dan zou ik dat gewoon lekker doen.Aurelius schreef: ↑13-05-2021 16:31Het is hier heerlijk weer, de kinderen zitten lekker te schilderen in de tuin en op hun telefoon enzo, ze vragen al of de bbq sraks aan gaat..
Sta op het punt om mijn ex te vragen of ze zin heeft in wijn en bbq![]()
Wij doen hier dat ook zo ongeveer iedere maand.
donderdag 13 mei 2021 om 16:51
Dat is zo herkenbaar, mijn dochter gaat ook haar eigen gang, en ik zou dan zo graag een drankje doen in de tuin met een leuke man ernaast ipv in mijn eentje met een boek..Aurelius schreef: ↑13-05-2021 16:31Het is hier heerlijk weer, de kinderen zitten lekker te schilderen in de tuin en op hun telefoon enzo, ze vragen al of de bbq sraks aan gaat..
Hoop het ooit nog mee te gaan maken..
donderdag 13 mei 2021 om 16:56
Herkenbaar als niet gescheiden single zonder kids ook.Aurelius schreef: ↑13-05-2021 16:31Het is hier heerlijk weer, de kinderen zitten lekker te schilderen in de tuin en op hun telefoon enzo, ze vragen al of de bbq sraks aan gaat..
Rond om mij heen zit men buiten in de tuin of zit op terras/camping met iemand (en sturen daar berichtjes over) en ik zit met boek en wijntje in mijn up.

donderdag 13 mei 2021 om 16:56
Ik kom ook weer even binnenvallen. Heb misschien een wandeldate aanstaande zondag. We wonen zo'n 50 km uit elkaar dus het plan was om ergens in het midden af te spreken. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik er zin in heb. Ik ken hem verder niet (ontmoet via een online forum), een weekje wat heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Op zich is het wel mijn wens om snel af te spreken zodat je weet of het klikt. Maar ik heb nog nooit aan online dating gedaan en merk dat ik toch heel veel tegenzin voel om me helemaal op te tutten voor een vreemde, naartoe te reizen met het risico dat er niemand staat, het hele weekend zenuwwachtig te zijn enz.
Wellicht is dit een teken dat online daten niet voor mij is, of wellicht moet ik mijn sociale angsten onder ogen komen... Moeilijke keuze. Werd het bij jullie makkelijker naarmate je vaker gedate had of moet je iedere keer door die zenuwen heen?
Wellicht is dit een teken dat online daten niet voor mij is, of wellicht moet ik mijn sociale angsten onder ogen komen... Moeilijke keuze. Werd het bij jullie makkelijker naarmate je vaker gedate had of moet je iedere keer door die zenuwen heen?
donderdag 13 mei 2021 om 17:02
Waarom denk je dat hij niet zou komen?Potpourri schreef: ↑13-05-2021 16:56Ik kom ook weer even binnenvallen. Heb misschien een wandeldate aanstaande zondag. We wonen zo'n 50 km uit elkaar dus het plan was om ergens in het midden af te spreken. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik er zin in heb. Ik ken hem verder niet (ontmoet via een online forum), een weekje wat heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Op zich is het wel mijn wens om snel af te spreken zodat je weet of het klikt. Maar ik heb nog nooit aan online dating gedaan en merk dat ik toch heel veel tegenzin voel om me helemaal op te tutten voor een vreemde, naartoe te reizen met het risico dat er niemand staat, het hele weekend zenuwwachtig te zijn enz.
Ik heb nog niet heel veel gedate maar ik vond het wel iets makkelijker worden nadat de eerste keer meeviel..
Ik zou zondag nog een berichtje sturen, iets van tot straks ofzo..
donderdag 13 mei 2021 om 17:06
Ik zou van te voren even bellen of videobellen Potpourri. Dan kun je alweer iets beter peilen of iemand je daadwerkelijk aanspreekt. Tenzij de verbinding heel slecht is en je de ander nauwelijks hebt verstaan en je dichtklapt omdat je zenuwachtig bent en je opeens niet meer kunt nadenken. Dan niet.
En daten blijft altijd spannend. Ikzelf maak er niet een al te groot gebeuren van. Dus niet zwaar uitgedost en zo, gewoon: ik zie het wel. Denk dat dat de beste instelling is.
En daten blijft altijd spannend. Ikzelf maak er niet een al te groot gebeuren van. Dus niet zwaar uitgedost en zo, gewoon: ik zie het wel. Denk dat dat de beste instelling is.
wij slapen nooit.

donderdag 13 mei 2021 om 17:15
Potpourri schreef: ↑13-05-2021 16:56Ik kom ook weer even binnenvallen. Heb misschien een wandeldate aanstaande zondag. We wonen zo'n 50 km uit elkaar dus het plan was om ergens in het midden af te spreken. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik er zin in heb. Ik ken hem verder niet (ontmoet via een online forum), een weekje wat heen en weer geappt en foto's uitgewisseld. Op zich is het wel mijn wens om snel af te spreken zodat je weet of het klikt. Maar ik heb nog nooit aan online dating gedaan en merk dat ik toch heel veel tegenzin voel om me helemaal op te tutten voor een vreemde, naartoe te reizen met het risico dat er niemand staat, het hele weekend zenuwwachtig te zijn enz.
Ik moet eerlijk zeggen dat je je wel begrijp. Best wel een drempel om daar daadwerkelijk helemaal heen te gaan inderdaad. En dan je best doen om het gezellig te maken met een vreemde. Misschien ben je eigenlijk helemaal niet zo enthousiast.
Is er dichterbij in je eigen stad niemand leuks te vinden?

donderdag 13 mei 2021 om 17:37
Bellen/videobellen vind ik nog veel verschrikkelijker dan in het echt afspreken, haha. Ik heb wel al vaker met mensen van het internet afgesproken, maar dat was dan altijd puur vriendschappelijk. Dan hoef ik niet te stressen over hoe ik eruit zie en of ik wel aantrekkelijk genoeg ben.
Ik ken hem verder niet Mimali, en je leest wel eens verhalen dat mensen niet komen opdagen op een date. Ik kan niet inschatten of hij ook zo'n soort persoon is. Je moet toch weer een deel van je zondag af blokken voor zo'n date. En dan is het zonde van de tijd en het geld (zou met de trein moeten reizen) als iemand er niet is of last minute canceled.
Ik ken hem verder niet Mimali, en je leest wel eens verhalen dat mensen niet komen opdagen op een date. Ik kan niet inschatten of hij ook zo'n soort persoon is. Je moet toch weer een deel van je zondag af blokken voor zo'n date. En dan is het zonde van de tijd en het geld (zou met de trein moeten reizen) als iemand er niet is of last minute canceled.
donderdag 13 mei 2021 om 17:44
Kun je niet doen alsof het vriendschappelijk is? Je hoeft je toch niet helemaal uit te dossen voor iemand, zeker niet als je normaal niet zo bent. Je hoeft niet meteen te gaan trouwen, he.
Kun je ook wat anders leuks doen in die andere stad? Dan is het niet zonde als de ander niet komt opdagen, want dan ga je daar gewoon shoppen of wandelen of weet ik wat.

Kun je ook wat anders leuks doen in die andere stad? Dan is het niet zonde als de ander niet komt opdagen, want dan ga je daar gewoon shoppen of wandelen of weet ik wat.
donderdag 13 mei 2021 om 18:07
Als ik zo je bericht lees merk ik dat je niet echt enthousiast bent idd, dan zou ik afzeggen denk ik..Potpourri schreef: ↑13-05-2021 17:37Bellen/videobellen vind ik nog veel verschrikkelijker dan in het echt afspreken, haha. Ik heb wel al vaker met mensen van het internet afgesproken, maar dat was dan altijd puur vriendschappelijk. Dan hoef ik niet te stressen over hoe ik eruit zie en of ik wel aantrekkelijk genoeg ben.
Als je al zoveel dingen hebt wat tegenstaat..
donderdag 13 mei 2021 om 18:51
Ik had ook daarstraks precies dit gevoel. Ik denk trouwens dat ik je bericht ook op een fb groep voorbij heb zien komen, kan dat?Aurelius schreef: ↑13-05-2021 16:31Het is hier heerlijk weer, de kinderen zitten lekker te schilderen in de tuin en op hun telefoon enzo, ze vragen al of de bbq sraks aan gaat..