Mode & Beauty alle pijlers

Wide set breasts bh

15-05-2021 12:20 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi,

Mijn excuses voor de Engelse titel in dit topic maar ik weet zo gauw niet de Nederlandse term voor borsten die verder uit elkaar staan.
Mijn vraag is of iemand onder de forummers weet welke bh je dan het beste kunt kopen. Ergens vind ik het wel mooi hoe ze 'vallen' maar met een bh worden ze tegen elkaar gestouwd wat ik minder fraai vind en ook niet lekker zitten.
.
De plunge modellen van Passionata. Die koop ik altijd. Redelijk betaalbaar maar ik vind wel dat ze snel wijd worden.
KamilleT schreef:
15-05-2021 12:24
De plunge modellen van Passionata. Die koop ik altijd. Redelijk betaalbaar maar ik vind wel dat ze snel wijd worden.
Fijn, dank je! Ik zie dat ze in de uitverkoop zijn, geven ze wel voldoende steun?
.
El4ra schreef:
15-05-2021 12:27
Fijn, dank je! Ik zie dat ze in de uitverkoop zijn, geven ze wel voldoende steun?
Volgens mij wel. Ik heb 65G dus niet heel groot, maar ze vallen echt perfect.
Ik heb hier nooit speciaal op gezocht maar thanks voor de tip!
Je kunt méér.
Ik vind de voorgevormde bh's van C&A heel fijn (en héél betaalbaar!) Het middenstukje is tamelijk breed dus dat zit goed, en de beugels lopen mooi breed door naar de zijkanten (waar ik ze nodig heb ;)).

Overigens werkt het vaak goed om een cupmaat groter en dan dus een omvangmaat kleiner te nemen (maar bij C&A is dat voor mij niet nodig). Ik draag 80E.

En een bh met voorsluiting doet bij mij altijd wonderen voor het model; soort 'push-in-effect', als je begrijpt wat ik bedoel -- meer naar 't midden om een mooi maar niet hysterisch decolleté te krijgen.
Oost-west borsten, in goed Nederlands
lilalinda schreef:
15-05-2021 13:08
:proud:
Borsten die allebei een andere kant op kijken.
Ik heb dat ook en ik heb twee fijne gevonden bij Oysho: https://www.oysho.com/nl/lingerie/bh%27 ... 92585.html
Sowieso moet ik zonder beugel nemen want die beugels zitten dan altijd dwars over mijn tepels heen.
You can never have too many hats, gloves and shoes
lilalinda schreef:
15-05-2021 13:08
Schitterende term! :lol:
KamilleT schreef:
15-05-2021 12:30
Volgens mij wel. Ik heb 65G dus niet heel groot, maar ze vallen echt perfect.
65 G niet heel groot :lol: ….kom ik aan met 80 B
Ik wist niet dat er een naam voor was maar met mijn leeftijd en borsten trekken ‘oost en west’ richting oksels. Dus ik heb juist bh’s die keurig in het midden ruimte geven, maar dat dan weer teveel doen waardoor mijn borsten aan de zijkant lijken te zitten.

Eigenlijk zoek ik dus de bh’s die bij jullie niet het goede doen;)
Maandag27 schreef:
15-05-2021 16:01
Ik wist niet dat er een naam voor was maar met mijn leeftijd en borsten trekken ‘oost en west’ richting oksels. Dus ik heb juist bh’s die keurig in het midden ruimte geven, maar dat dan weer teveel doen waardoor mijn borsten aan de zijkant lijken te zitten.

Nou, zal niet direct voor alle anderen spreken, maar ik bedoel hetzelfde als jij hoor! Wide-set breasts betekent dat ze gewoon wat wijd uit elkaar zitten/hangen. Zowel qua 'aanhechting', er past makkelijk drie vingers breed tussen, als qua 'richting', dus de tepels kijken enigszins naar opzij, bij mij althans.

En mooier is een beetje naar binnen, dus enigszins voor je lichaam duwen, maar dat moet wel met een goed passende bh met beugels en banden op de juiste plek.

Overigens vond ik oost-west een montere term, na zwangerschappen en bv zijn ze bij mij nu eerder zuid-oost en zuid-west geworden... :whistle:
Tunamelt schreef:
15-05-2021 19:33

Overigens vond ik oost-west een montere term, na zwangerschappen en bv zijn ze bij mij nu eerder zuid-oost en zuid-west geworden... :whistle:
Nou. Dat dus. Plunge bh’s zijn voor mij dus echt niet ok. Bh’s met voor sluiting, dan er een keurig suez kanaal tussen oost en west, maar het hangt daardoor wel richting mijn oksels;) Eigenlijk zou push-up misschien mooier zijn, want die duwen borsten naar elkaar en naar voren, maar dat in mijn maat is bijna niet verkrijgbaar en levert wel heel erg ‘je borsten op een dienblad’ op.
C&a niet voorgevormde beugel beha’s van satijn met kant. Ik heb die al jaren, in 3 kleuren ( zwart, wit en goud kleur). Niet duur en kunnen prima heel vaak mee in de was in een waszakje. De witte en gouden verkleuren wel mettertijd. Maar verder top beha’s. Geloof €13,- per stuk.
Ik heb al een tijd niet meer naar goedkope bh’s gezocht, maar die hebben ze pas vanaf omvang 75 toch? Dat gaat dan echt niet werken, 70 kan wel van sommige merken (en van andere merken krijg ik 65 niet eens dicht), maar 75 beweegt alle kanten op.
Aantal BH’s van PrimaDonna hebben een brede middenstuk, waardoor je nog gladde decolleté hebt ipv plooien doordat je borsten tegenelkaar wordt geduwd.
:rofl: zuid-oost en zuid-west en Suezkanaal :rofl:
Maandag27 schreef:
15-05-2021 16:01

Wat moeten ze dán doen? Je borsten nog verder je oksels onder duwen??
KamilleT schreef:
15-05-2021 22:06
Ik heb al een tijd niet meer naar goedkope bh’s gezocht, maar die hebben ze pas vanaf omvang 75 toch? Dat gaat dan echt niet werken, 70 kan wel van sommige merken (en van andere merken krijg ik 65 niet eens dicht), maar 75 beweegt alle kanten op.
C&A heeft omvang 70 t/m 115 en cup AA t/m G. Niet alle modellen in de hele range, natuurlijk.

Bijvoorbeeld deze is in 70F of 70G te krijgen:
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/the- ... %2C70+G%3B
patsy--stone schreef:
16-05-2021 11:53
De natuurlijke lijn volgen althans voor mij dan :)
.
SEM72 schreef:
15-05-2021 14:32
65 G niet heel groot :lol: ….kom ik aan met 80 B
Volgens mij weet jij niet hoe de maten werken? G is niet per se groter dan B, hoor.
patsy--stone schreef:
16-05-2021 11:53
Nee, vandaar dat ik zeg dat ik het tegenovergestelde van to wil;) Ik begrijp dat to ze misschien niet onder haar oksels wil, maar wel meer ruimte in het midden. Ik heb genoeg ruimte in het midden, maar daardoor kruipen de borsten wel naar de zijkant. Dus wat bij to niet werkt- zal dat bij mensen met ‘zuid-oost en zuid-west’-borsten juist wel doen.
Maandag27 schreef:
16-05-2021 17:43
Nee, vandaar dat ik zeg dat ik het tegenovergestelde van to wil;) Ik begrijp dat to ze misschien niet onder haar oksels wil, maar wel meer ruimte in het midden. Ik heb genoeg ruimte in het midden, maar daardoor kruipen de borsten wel naar de zijkant. Dus wat bij to niet werkt- zal dat bij mensen met ‘zuid-oost en zuid-west’-borsten juist wel doen.
Ik maak uit het bericht van TO op dat ze een beha zoekt die een breder tussenstukje heeft, juist omdat er tussen haar borsten ook meer ruimte zit.

Ik heb ook oost-west borsten (fijn dat er nu een term voor is ;-D ) met behoorlijke cupmaat. 'Gewone' beugelbeha's heb ik opgegeven. De beugels prikken altijd in mijn huid door het te smalle stukje en doordat mijn borstbeen ietsje naar voren staat, nóg meer. Ik zoek beha's die het juiste tussenstukje hebben, aan de zijkanten voldoende steun geven (iets naar binnen duwen), voorgevormd en bij voorkeur beugelloos. Een speld in een hooiberg....
El4ra schreef:
16-05-2021 15:24
De natuurlijke lijn volgen althans voor mij dan :)
Nou en daarvoor zie ik allemaal tips staan (en gaf ik zelf ook) dus ik snap het niet zo goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven