Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
zondag 16 mei 2021 om 19:26
Ik denk dat Julus vooral bedoelt; of alleen binnen Europa in een all inclusive zitten of écht op rondreis en de wijde wereld zien met verschillende culturen. En ja, doe mij maar intercontinentale vliegreizen hoor. Hoop volgend jaar een vriendinnen in Canada & US te bezoeken. Maar wellicht is dat de ‘millennial’ in mij

zondag 16 mei 2021 om 19:26
Natuurlijk, maar ik denk dat Julius meer doelt op het type dat een pakketreis naar een all-inclusive het hoogtepunt vindt.
zondag 16 mei 2021 om 19:27
Zijn wij het even eensVivi3338 schreef: ↑16-05-2021 19:26Ik denk dat Julus vooral bedoelt; of alleen binnen Europa in een all inclusive zitten of écht op rondreis en de wijde wereld zien met verschillende culturen. En ja, doe mij maar intercontinentale vliegreizen hoor. Hoop volgend jaar een vriendinnen in Canada & US te bezoeken. Maar wellicht is dat de ‘millennial’ in mij![]()

Mwah, ik denk dat het de leeftijd is. Tussen mijn 25ste en 30ste trok ik de wereld over.
zondag 16 mei 2021 om 19:30
alongwiththesunshine schreef: ↑16-05-2021 19:18Voor een man winkelen is ook heel leuk, veel leuker dan voor mezelf. Iemand allemaal idiote kledingstukken laten aanschaffen en voor schut laten lopen. Eigenlijk het werk dat verkoopmedewerkers normaliter uitvoeren. "Staat je ECHT leuk."
Dat weet ik, je zult niet de enige zijn die een man die gefrustreerd op jacht is naar een spijkerbroek zonder frutsels of zo'n irritant vaal kleurtje of modieus slimfitgeneuzel ongevraagd voorziet van adviezen wat betreft bijpassende overhemden.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
zondag 16 mei 2021 om 19:33
Je wilt ze ook de kost niet geven die de adolescentenlus door Zuid-Oost Azie hebben gedaan en obligaat Machu Picchu hebben bezocht en zich enorm wereldwijs wanen.
zondag 16 mei 2021 om 19:34
Ik denk dat woorden als ‘spitsvondigheid’ en ‘eigengereidheid’ weinig op datingprofielen zullen staanpermafrost schreef: ↑16-05-2021 19:06Je hebt toch iets nodig om een mentale schifting te maken en of iemand meldt dat ze van reizen houdt of ondernemend is zegt me weinig, dat zijn van die algemeenheden waar ik niets mee kan. Ik word aangetrokken door spitsvondigheid, intellect en eigengereidheid, dat valt voor mij vaak wel enigszins uit een profieltekst af te leiden.
zondag 16 mei 2021 om 19:39
Show, don't tell...
Bijna bijbels.. Maar goed, in de volksmond is dat dus gewoon iemand die beetje bijdehand/scherp is. Zou je uit een tekst kunnen lezen, maar het blijft altijd de vraag of het écht zo is. Daten is in dat geval weten. Of bellen, zegt ook een hoop.
Voor een date moet er natuurlijk eerst een match zijn. Ik neem aan dat jij ook niet met iedereen op date gaat die dat vraagt. Bellen vind ik overigens verschrikkelijk.
zondag 16 mei 2021 om 19:39
Ach, toffe reis toch? En ik neem aan dat de ‘adolescentenlus’ niet in jouw leeftijdscategorie/doelgroep vallen op datingapps als ik het zo lees, dus zal je weinig last van hebbenpermafrost schreef: ↑16-05-2021 19:33Je wilt ze ook de kost niet geven die de adolescentenlus door Zuid-Oost Azie hebben gedaan en obligaat Machu Picchu hebben bezocht en zich enorm wereldwijs wanen.

zondag 16 mei 2021 om 19:41
Ik trek nog steeds de wereld over, dit schrijf ik nu ergens zuid van Mauritiues. Daar wordt ik voor betaald. Ben ik thuis mag ik nog steeds graag reizen. Maar dat is dan wel slower dan als de boot waar ik op vaar. Naar Parijs fietsen, naar Oostenrijk fietsen. Nieuwe plan is rondje Schotland. En als mijn ouder verhuisd zijn, dan even naar mijn ouder lopen die dan 35 km verderop wonen ipv de 120 km nu.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 16 mei 2021 om 19:42
Ongetwijfeld, maar dat soort reizen hebben wat mij betreft weinig met avontuur te maken, dat is gewoon massatourisme. Cultuur ervaren is ook meer dan een paar vervallen Buddhabeelden op de foto zetten.
zondag 16 mei 2021 om 19:43
Ik trek nog steeds de wereld over, dit schrijf ik nu ergens zuid van Mauritiues. Daar wordt ik voor betaald. Ben ik thuis mag ik nog steeds graag reizen. Maar dat is dan wel slower dan als de boot waar ik op vaar. Naar Parijs fietsen, naar Oostenrijk fietsen. Nieuwe plan is rondje Schotland. En als mijn ouder verhuisd zijn, dan even naar mijn ouder lopen die dan 35 km verderop wonen ipv de 120 km nu.
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 16 mei 2021 om 19:48
Eigenlijk wel, maar voordat het tot een date voorstel komt dan gaat daar natuurlijk wel een gesprek aan vooraf. En vaak merk je al wel snel wanneer een gesprek fijn is om af te spreken. En ik was eigenlijk ook niet zo van het (video)bellen, maar toch wel als prettig ervaren! Het filtert namelijk nog makkelijker en scheelt een awkward date. Heb wel eens gehad dat ik namelijk al vrij snel voelde dat iemand zijn stem/manier van praten niet aansprak. En dan moet de date nog beginnenpermafrost schreef: ↑16-05-2021 19:39Show, don't tell...
Voor een date moet er natuurlijk eerst een match zijn. Ik neem aan dat jij ook niet met iedereen op date gaat die dat vraagt. Bellen vind ik overigens verschrikkelijk.

zondag 16 mei 2021 om 19:50
Dat zijn nou reizen waar ik blij van word!zeefietser1 schreef: ↑16-05-2021 19:43Ik trek nog steeds de wereld over, dit schrijf ik nu ergens zuid van Mauritiues. Daar wordt ik voor betaald. Ben ik thuis mag ik nog steeds graag reizen. Maar dat is dan wel slower dan als de boot waar ik op vaar. Naar Parijs fietsen, naar Oostenrijk fietsen. Nieuwe plan is rondje Schotland. En als mijn ouder verhuisd zijn, dan even naar mijn ouder lopen die dan 35 km verderop wonen ipv de 120 km nu.
Wat is een adolescentenlus?
zondag 16 mei 2021 om 19:58
Rubberlaars schreef: ↑16-05-2021 19:50Dat zijn nou reizen waar ik blij van word!
Wat is een adolescentenlus?
Ik ben zwaar jaloers op zeefietser en zou bijna een nier willen afstaan om een keer zo'n vaarreis met hem mee te maken.
Onder de adolescentenlus verstond ik in dit geval het rondje Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja. Met de hele kudde raften in Vang Vieng, op de boot in Ha Long Bay, fotomomentje voor de Anghor Watt, en party op Koh Pha Ngan. Daar zit het vol met verwachtingsvolle jongeren die allemaal in dezelfde hotels verblijven, banana pancakes als ontbijt eten en zo zorgeloos hun trip maken. Hartstikke leuk en prima maar wat mij betreft niet noodzakelijk interessanter dan de avonturen van iemand die door de bossen van Slowakije hiket, een road trip maakt door voormalig Joegoslavie of door Schotland reist.

zondag 16 mei 2021 om 20:18
Wat, dat hij zich als reislustig profileert? Dat kan heel goed binnen Europa hoor.
Mensen die continue van die lange vliegreizen (willen) maken zijn voor mij best een afknapper eerlijk gezegd. Beetje hetzelfde als 3 kg biefstuk eten per dag.
zondag 16 mei 2021 om 20:23
zondag 16 mei 2021 om 20:30

zondag 16 mei 2021 om 20:33
permafrost schreef: ↑16-05-2021 19:58...
Onder de adolescentenlus verstond ik in dit geval het rondje Thailand, Laos, Vietnam, Cambodja. Met de hele kudde raften in Vang Vieng, op de boot in Ha Long Bay, fotomomentje voor de Anghor Watt, en party op Koh Pha Ngan......
Dit beschouw ik echt als tokkie-gedrag.

zondag 16 mei 2021 om 20:34
permafrost schreef: ↑16-05-2021 20:30Ik heb trouwens nog wel schaamhaar, maar misschien is dat de reden dat ik zo weinig matches binnenkrijg. Of zou het volstaan om me op Tinder te profileren als iemand zonder schaamhaar terwijl ik het in werkelijkheid alleen een beetje bijpunt?
Ik zou het wel een frosting geven dan

wij slapen nooit.

zondag 16 mei 2021 om 20:37
Pff ik word er niet gelukkiger van over jullie perikelen te lezen haha. Ik date zelf in de categorie 25 - 30 jaar ongeveer, en dan is uiterlijk nog heel belangrijk bij mannen. Dan kom ik niet lekker uit de verf obv alleen foto's op zo'n app, de competitie is moordend in die categorie. Het beste compliment waar ik op kan hopen is 'je hebt wel een leuke lach' wat je eigenlijk vooral zegt tegen iemand als je verder niet weet wat je moet zeggen.
Het lijkt me stiekem wel fijn om ouder te worden en je minder druk te hoeven maken over je looks. Maar goed, iedere leeftijdscategorie heeft zo weer z'n eigen haken en ogen.
Het lijkt me stiekem wel fijn om ouder te worden en je minder druk te hoeven maken over je looks. Maar goed, iedere leeftijdscategorie heeft zo weer z'n eigen haken en ogen.
zondag 16 mei 2021 om 20:40
permafrost schreef: ↑16-05-2021 20:30Ik heb trouwens nog wel schaamhaar, maar misschien is dat de reden dat ik zo weinig matches binnenkrijg. Of zou het volstaan om me op Tinder te profileren als iemand zonder schaamhaar terwijl ik het in werkelijkheid alleen een beetje bijpunt?
Heb je harige op je profiel staan dan en vergat je te vermelden dat het een foto van de achterkant van je hoofd was
zondag 16 mei 2021 om 20:41
Ik wil je niet ongelukkig maken, maar de mannen van pakweg 15 tot 25 jaar ouder zijn net zo kritisch op uiterlijk. ‘Verzorgd’ is een term die vaak voorbij komt. En als ik de foto’s van de andere dames zie op een site, dan zijn het veel gestyleerde kapsels, uitgebreide make-up, outfitjes en ook filters.Potpourri schreef: ↑16-05-2021 20:37Pff ik word er niet gelukkiger van over jullie perikelen te lezen haha. Ik date zelf in de categorie 25 - 30 jaar ongeveer, en dan is uiterlijk nog heel belangrijk bij mannen. Dan kom ik niet lekker uit de verf obv alleen foto's op zo'n app, de competitie is moordend in die categorie. Het beste compliment waar ik op kan hopen is 'je hebt wel een leuke lach' wat je eigenlijk vooral zegt tegen iemand als je verder niet weet wat je moet zeggen.
zondag 16 mei 2021 om 20:42
Dat valt wel mee. Heel veel jongeren doen dat (ik heb me daar zelf ook aan bezondigd al was dat nog in een iets ander tijdsgewricht) en het is een leuke 'gentle introduction to the orient' maar echt avontuurlijk is het niet, en dat geldt evenzo voor soortgelijke backpack-hotspots.
Goed idee, denk dat me dat uitstekend zou staan.