Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Haha ik ben iets minder van de flauwe grappen over de mannen in mijn leven en gereedschap 🤪 Dus heb gereageerd: hopelijk heb jij geen 2 linkerhanden, anders heb ik niks aan je.
Vivi3338 schreef:
17-05-2021 09:12
Haha ik ben iets minder van de flauwe grappen over de mannen in mijn leven en gereedschap 🤪 Dus heb gereageerd: hopelijk heb jij geen 2 linkerhanden, anders heb ik niks aan je.
🤭
Vivi3338 schreef:
Haha ik vind het een uitstekende reactie :applause:
Ik kan dat soort grappen ook wel waarderen, alleen weet ik vaak niet zo goed wat er op te antwoorden
Hier donderdag (bij droog weer) een date! Deze man woont in dezelfde plaats als waar ik werk. Dus als het droog weer is, en de terrassen zijn langer open, gaan we een hapje eten. Geven allebei aan wel erg nieuwsgierig naar elkaar te zijn, en de gesprekken op de app zijn nog niet stil gevallen. Merk toch dat ik het wel erg fijn vind, om een appje te krijgen zodra ik wakker ben en voordat ik ga slapen elkaar een fijne nacht te wensen. Hij vind dat dus ook, en het lijkt zo goed te klikken op de app. Nu hopen ook irl. En dat ene minpuntje hoeft hopelijk geen echte afknapper te zijn. Ik ben zó nieuwsgierig naar 'm :flirting:
Vivi3338 schreef:
Goeie reactie haha
Ben benieuwd wat er terug komt..
Lovelylady89 schreef:
17-05-2021 09:28
Hier donderdag (bij droog weer) een date! Deze man woont in dezelfde plaats als waar ik werk. Dus als het droog weer is, en de terrassen zijn langer open, gaan we een hapje eten. Geven allebei aan wel erg nieuwsgierig naar elkaar te zijn, en de gesprekken op de app zijn nog niet stil gevallen. Merk toch dat ik het wel erg fijn vind, om een appje te krijgen zodra ik wakker ben en voordat ik ga slapen elkaar een fijne nacht te wensen. Hij vind dat dus ook, en het lijkt zo goed te klikken op de app. Nu hopen ook irl. En dat ene minpuntje hoeft hopelijk geen echte afknapper te zijn. Ik ben zó nieuwsgierig naar 'm :flirting:
Leuk dat je een date hebt!
Ik vind eten wel een ding hoor voor een eerste date.. Je kan zomaar niet weg als het niet klikt..
Vivi, goede reactie!

Mijn humor is het niet, maar mogelijk ben ik een beetje overgevoelig geworden na alle horken. Ik ben meer van de wat hardere humor.
Shiverr, we gaan een stukje wandelen in de stad. Ik hoop dat het niet al te hard regent. En anders moeten we het maar gezellig maken onder de paraplu haha.

Vivi, ik vind het een grappige reactie op hem. Wat zei hij daarop terug?
@Vivi: Goede reactie toch! Weet je ook gelijk of hij humor heeft.

@Hagelslagjes: Ah oke leuk en nu zijn de terrassen open, kan je altijd aansluitend nog een drankje drinken als het klikt.
Shiverrr schreef:
17-05-2021 08:26
@Permafrost: Maar waarom niet alleen de vrouwen die voorbij komen liken? Heb je op deze manier echt zoveel meer 'kans?'

Ik krijg 1, hoogstens 2 likes per week dus voor mij heeft het geen zin om heel kritisch te zijn. Voor mannen werkt tinder nu eenmaal anders dan voor vrouwen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Shiverrr, op maandagavond is niet veel horeca open denk ik, maar we zien het wel.
Heel veel plezier vandaag Hagelslagjes! Een wandeling is altijd goed, lekker laagdrempelig. En in de randstad schijnt het zonnetje straks te gaan schijnen, maar weet niet of jij ook hier in de buurt woont 😇

@Lovely, ook leuk van jouw date! Kan geen kwaad om het toch een kans te geven, ondanks het drugs verhaal. Zolang het alleen af en toe op feestje gebeurd is het voor mij overigens geen harde nee. En hij klinkt attent verder in zijn berichten, hopelijk is er chemie en een klik!

En dank voor de reactie op mijn gevatte opmerking haha, nog geen reactie terug overigens. Maar dat is ook prima :)
Mogelijk hebben jullie het al eens besproken maar hoe kijken jullie tegen mensen, in mijn geval mannen, aan die liegen over hun leeftijd? Ik lijk vaak mensen aan te trekken die zich jonger voelen en daarom ook die leeftijd op de app gebruiken?
hagelslagjes schreef:
17-05-2021 11:35
Shiverrr, op maandagavond is niet veel horeca open denk ik, maar we zien het wel.
Ik denk dat de horeca nu elke dag wel open is hoor nu het zo beperkt is..
Ik heb net heerlijk geluncht met een vriendin in een aanbouw van een restaurant, en bijna alle horeca was open..
beau30 schreef:
17-05-2021 13:57
Mogelijk hebben jullie het al eens besproken maar hoe kijken jullie tegen mensen, in mijn geval mannen, aan die liegen over hun leeftijd? Ik lijk vaak mensen aan te trekken die zich jonger voelen en daarom ook die leeftijd op de app gebruiken?

Niet OK. My 2ct: Je wil een man die jong van lichaam, en oud (wijs) van geest is.

Die mannen zijn het omgekeerde. "Jong van geest" maar oud van lichaam, en dat duidt dus op een achterstand in emotionele ontwikkeling waar je niet op zit te wchten. 50-jarige mannen met de emotionele ontwikkeling van iemand van 30 (= 20 jaar achterstand). In een eerder deel van dit topic is hier uitgebreid over gepost. De vrouwen in dit topic verbraken het contact zodra een man tegen hen over zijn leeftijd gelogen bleek te hebben.

Toevoeging: die mannen voelen zich natuurlijk helemaal niet jonger dan ze zijn. Ze proberen gewoon zo jong mogelijke vrouwen te scoren (typisch gedrag, juist van veel oudere mannen die moeite met hun eigen leeftijd hebben). En ik denk ook niet dat het hun daarbij om eh.. de 'spirituele connectie' te doen is.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 17-05-2021 15:00
18.41% gewijzigd
Ik had trouwens weer eens een match op Tinder gisteravond. Ik dacht eerst ik wacht het af, maar vanochtend toch berichtje gestuurd.. Ben benieuwd..
beau30 schreef:
Ik voel me ook jonger dan ik ben*, maar liegen over je leeftijd (of waar dan ook over) is toch geen goede start van een relatie?
*Haha, soms ook wel eens stukken ouder trouwens...
Ik lieg wel over mijn leeftijd. Mijn mannelijk ik is al 46, mijn vrouwelijke ik nog maar 45. Die is pas in November jarig. 15 nov, de dag dat ik de 1e keer helemaal als vrouw buiten kwam.

Echt in 1,5 jaar is mijn leven zo veranderd. Weet niet eens of ik nog wel echt een vaste relatie wil.
fietsen varen vrouwelijk doen
Zeefietser, dat vind ik iets heel anders dan over leeftijd liegen. En fijn dat je nu zo gelukkig bent!

Ik had er een tijdje terug ééntje, die was vier jaar jonger dan ik. Op Tinder was hij plots juist vier jaar ouder....
zeefietser1 schreef:
17-05-2021 16:19
Ik lieg wel over mijn leeftijd. Mijn mannelijk ik is al 46, mijn vrouwelijke ik nog maar 45. Die is pas in November jarig. 15 nov, de dag dat ik de 1e keer helemaal als vrouw buiten kwam.
Moet zeggen dat ik dat nog iets anders vind en je uitleg wel snap en er zit geen 10 tot 20 jaar tussen ;)
hagelslagjes schreef:
17-05-2021 15:40
Ik voel me ook jonger dan ik ben*, maar liegen over je leeftijd (of waar dan ook over) is toch geen goede start van een relatie?
*Haha, soms ook wel eens stukken ouder trouwens...
Ja denk vooral het liegen dat het een struikelblok is. Leeftijd maakt mij niet zoveel uit. Ben zelf begin 40
Antoon69 schreef:
17-05-2021 14:11
Niet OK. My 2ct: Je wil een man die jong van lichaam, en oud (wijs) van geest is.

Die mannen zijn het omgekeerde. "Jong van geest" maar oud van lichaam, en dat duidt dus op een achterstand in emotionele ontwikkeling waar je niet op zit te wchten. 50-jarige mannen met de emotionele ontwikkeling van iemand van 30 (= 20 jaar achterstand). In een eerder deel van dit topic is hier uitgebreid over gepost. De vrouwen in dit topic verbraken het contact zodra een man tegen hen over zijn leeftijd gelogen bleek te hebben.

Toevoeging: die mannen voelen zich natuurlijk helemaal niet jonger dan ze zijn. Ze proberen gewoon zo jong mogelijke vrouwen te scoren (typisch gedrag, juist van veel oudere mannen die moeite met hun eigen leeftijd hebben). En ik denk ook niet dat het hun daarbij om eh.. de 'spirituele connectie' te doen is.
Mooi omschreven :) en ik ga eens teruglezen in oudere topics dank!
beau30 schreef:

Ik vind dat raar, snap niet waarom iemand dat nodig heeft. Hetzelfde met (ben ik 1x ingetrapt) foto's plaatsen van 15 jaar en 20 kilo eerder. Had afgesproken maar ben na 1 kop koffie opgestapt. Uiteraard was ik de bitch. Ammehoela.
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
17-05-2021 18:14
Ik vind dat raar, snap niet waarom iemand dat nodig heeft. Hetzelfde met (ben ik 1x ingetrapt) foto's plaatsen van 15 jaar en 20 kilo eerder. Had afgesproken maar ben na 1 kop koffie opgestapt. Uiteraard was ik de bitch. Ammehoela.

Het zou ook aan de voordelige lichtinval en het mooi afkledende colbertje hebben kunnen gelegen natuurlijk.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
permafrost schreef:
17-05-2021 18:21
Het zou ook aan de voordelige lichtinval en het mooi afkledende colbertje hebben kunnen gelegen natuurlijk.

Ja vast. Jammer dat je eigen ogen er geen filter overheen kunnen leggen :biggrin:
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven