Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

maandag 17 mei 2021 om 09:16
Haha ik vind het een uitstekende reactie

Ik kan dat soort grappen ook wel waarderen, alleen weet ik vaak niet zo goed wat er op te antwoorden
maandag 17 mei 2021 om 09:28
Hier donderdag (bij droog weer) een date! Deze man woont in dezelfde plaats als waar ik werk. Dus als het droog weer is, en de terrassen zijn langer open, gaan we een hapje eten. Geven allebei aan wel erg nieuwsgierig naar elkaar te zijn, en de gesprekken op de app zijn nog niet stil gevallen. Merk toch dat ik het wel erg fijn vind, om een appje te krijgen zodra ik wakker ben en voordat ik ga slapen elkaar een fijne nacht te wensen. Hij vind dat dus ook, en het lijkt zo goed te klikken op de app. Nu hopen ook irl. En dat ene minpuntje hoeft hopelijk geen echte afknapper te zijn. Ik ben zó nieuwsgierig naar 'm

maandag 17 mei 2021 om 09:50
maandag 17 mei 2021 om 09:51
Leuk dat je een date hebt!Lovelylady89 schreef: ↑17-05-2021 09:28Hier donderdag (bij droog weer) een date! Deze man woont in dezelfde plaats als waar ik werk. Dus als het droog weer is, en de terrassen zijn langer open, gaan we een hapje eten. Geven allebei aan wel erg nieuwsgierig naar elkaar te zijn, en de gesprekken op de app zijn nog niet stil gevallen. Merk toch dat ik het wel erg fijn vind, om een appje te krijgen zodra ik wakker ben en voordat ik ga slapen elkaar een fijne nacht te wensen. Hij vind dat dus ook, en het lijkt zo goed te klikken op de app. Nu hopen ook irl. En dat ene minpuntje hoeft hopelijk geen echte afknapper te zijn. Ik ben zó nieuwsgierig naar 'm![]()
Ik vind eten wel een ding hoor voor een eerste date.. Je kan zomaar niet weg als het niet klikt..
maandag 17 mei 2021 om 11:26
Ik krijg 1, hoogstens 2 likes per week dus voor mij heeft het geen zin om heel kritisch te zijn. Voor mannen werkt tinder nu eenmaal anders dan voor vrouwen.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
maandag 17 mei 2021 om 12:49
Heel veel plezier vandaag Hagelslagjes! Een wandeling is altijd goed, lekker laagdrempelig. En in de randstad schijnt het zonnetje straks te gaan schijnen, maar weet niet of jij ook hier in de buurt woont
@Lovely, ook leuk van jouw date! Kan geen kwaad om het toch een kans te geven, ondanks het drugs verhaal. Zolang het alleen af en toe op feestje gebeurd is het voor mij overigens geen harde nee. En hij klinkt attent verder in zijn berichten, hopelijk is er chemie en een klik!
En dank voor de reactie op mijn gevatte opmerking haha, nog geen reactie terug overigens. Maar dat is ook prima
@Lovely, ook leuk van jouw date! Kan geen kwaad om het toch een kans te geven, ondanks het drugs verhaal. Zolang het alleen af en toe op feestje gebeurd is het voor mij overigens geen harde nee. En hij klinkt attent verder in zijn berichten, hopelijk is er chemie en een klik!
En dank voor de reactie op mijn gevatte opmerking haha, nog geen reactie terug overigens. Maar dat is ook prima

maandag 17 mei 2021 om 13:57
maandag 17 mei 2021 om 14:02
Ik denk dat de horeca nu elke dag wel open is hoor nu het zo beperkt is..hagelslagjes schreef: ↑17-05-2021 11:35Shiverrr, op maandagavond is niet veel horeca open denk ik, maar we zien het wel.
Ik heb net heerlijk geluncht met een vriendin in een aanbouw van een restaurant, en bijna alle horeca was open..

maandag 17 mei 2021 om 14:11
Niet OK. My 2ct: Je wil een man die jong van lichaam, en oud (wijs) van geest is.
Die mannen zijn het omgekeerde. "Jong van geest" maar oud van lichaam, en dat duidt dus op een achterstand in emotionele ontwikkeling waar je niet op zit te wchten. 50-jarige mannen met de emotionele ontwikkeling van iemand van 30 (= 20 jaar achterstand). In een eerder deel van dit topic is hier uitgebreid over gepost. De vrouwen in dit topic verbraken het contact zodra een man tegen hen over zijn leeftijd gelogen bleek te hebben.
Toevoeging: die mannen voelen zich natuurlijk helemaal niet jonger dan ze zijn. Ze proberen gewoon zo jong mogelijke vrouwen te scoren (typisch gedrag, juist van veel oudere mannen die moeite met hun eigen leeftijd hebben). En ik denk ook niet dat het hun daarbij om eh.. de 'spirituele connectie' te doen is.
anoniem_63ab5705e222a wijzigde dit bericht op 17-05-2021 15:00
18.41% gewijzigd
maandag 17 mei 2021 om 15:40
Ik voel me ook jonger dan ik ben*, maar liegen over je leeftijd (of waar dan ook over) is toch geen goede start van een relatie?
*Haha, soms ook wel eens stukken ouder trouwens...
maandag 17 mei 2021 om 16:19
Ik lieg wel over mijn leeftijd. Mijn mannelijk ik is al 46, mijn vrouwelijke ik nog maar 45. Die is pas in November jarig. 15 nov, de dag dat ik de 1e keer helemaal als vrouw buiten kwam.
Echt in 1,5 jaar is mijn leven zo veranderd. Weet niet eens of ik nog wel echt een vaste relatie wil.
Echt in 1,5 jaar is mijn leven zo veranderd. Weet niet eens of ik nog wel echt een vaste relatie wil.
fietsen varen vrouwelijk doen
maandag 17 mei 2021 om 17:21
Moet zeggen dat ik dat nog iets anders vind en je uitleg wel snap en er zit geen 10 tot 20 jaar tussenzeefietser1 schreef: ↑17-05-2021 16:19Ik lieg wel over mijn leeftijd. Mijn mannelijk ik is al 46, mijn vrouwelijke ik nog maar 45. Die is pas in November jarig. 15 nov, de dag dat ik de 1e keer helemaal als vrouw buiten kwam.

maandag 17 mei 2021 om 17:22
Ja denk vooral het liegen dat het een struikelblok is. Leeftijd maakt mij niet zoveel uit. Ben zelf begin 40hagelslagjes schreef: ↑17-05-2021 15:40Ik voel me ook jonger dan ik ben*, maar liegen over je leeftijd (of waar dan ook over) is toch geen goede start van een relatie?
*Haha, soms ook wel eens stukken ouder trouwens...
maandag 17 mei 2021 om 17:23
Mooi omschrevenAntoon69 schreef: ↑17-05-2021 14:11Niet OK. My 2ct: Je wil een man die jong van lichaam, en oud (wijs) van geest is.
Die mannen zijn het omgekeerde. "Jong van geest" maar oud van lichaam, en dat duidt dus op een achterstand in emotionele ontwikkeling waar je niet op zit te wchten. 50-jarige mannen met de emotionele ontwikkeling van iemand van 30 (= 20 jaar achterstand). In een eerder deel van dit topic is hier uitgebreid over gepost. De vrouwen in dit topic verbraken het contact zodra een man tegen hen over zijn leeftijd gelogen bleek te hebben.
Toevoeging: die mannen voelen zich natuurlijk helemaal niet jonger dan ze zijn. Ze proberen gewoon zo jong mogelijke vrouwen te scoren (typisch gedrag, juist van veel oudere mannen die moeite met hun eigen leeftijd hebben). En ik denk ook niet dat het hun daarbij om eh.. de 'spirituele connectie' te doen is.

maandag 17 mei 2021 om 18:14
Ik vind dat raar, snap niet waarom iemand dat nodig heeft. Hetzelfde met (ben ik 1x ingetrapt) foto's plaatsen van 15 jaar en 20 kilo eerder. Had afgesproken maar ben na 1 kop koffie opgestapt. Uiteraard was ik de bitch. Ammehoela.
wij slapen nooit.
maandag 17 mei 2021 om 18:21
iceteapeach schreef: ↑17-05-2021 18:14Ik vind dat raar, snap niet waarom iemand dat nodig heeft. Hetzelfde met (ben ik 1x ingetrapt) foto's plaatsen van 15 jaar en 20 kilo eerder. Had afgesproken maar ben na 1 kop koffie opgestapt. Uiteraard was ik de bitch. Ammehoela.
Het zou ook aan de voordelige lichtinval en het mooi afkledende colbertje hebben kunnen gelegen natuurlijk.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
maandag 17 mei 2021 om 18:31
permafrost schreef: ↑17-05-2021 18:21Het zou ook aan de voordelige lichtinval en het mooi afkledende colbertje hebben kunnen gelegen natuurlijk.
Ja vast. Jammer dat je eigen ogen er geen filter overheen kunnen leggen

wij slapen nooit.