Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Vivi, eens met Julia. Veel ex dates gaan ineens maanden later weer appen. Het is niets meer dan peilen of je nog ergens voor te porren bent. Je had er juist vrede mee en hij kon jou niet bieden wat je nodig hebt. Mensen/hun gedrag veranderen niet in 2 maanden tijd. Het lijkt mij dat hij een hengel uitgooit in de hoop op wat vertier.

Lekker op vakantie gaan en deze laten zitten. Echt. Hij heeft iig al voor elkaar dat je een gesprek aanging. Maar hij had geen verklaring. Zegt genoeg toch?
Hij gaat er nog steeds niet voor, maar zijn ego is gestreeld want je hapt.

Je klinkt niet enthousiast over je date dus ook die zou ik laten zitten. Dat kan echt veel leuker! Gewoon door blijvem zoeken totdat je wel echt enthousiast bent.
hagelslagjes schreef:
20-05-2021 11:18
Ik hou wel van iemand die een beetje weerwoord kan geven. Gewoon elkaar wat kunnen plagen. Daarin zit voor mij veel humor. Ik hoop dat mijn date zaterdag ook een beetje los komt, want ik heb bij hem nog niet echt humor kunnen ontdekken. Hij lacht wel om mijn grapjes, dat is alvast iets.
Ik ook hoor. Elkaar prikkelen en uitdagen inderdaad.
Misschien komt je date los.
Eens met Julus Viv.. heb het gevoel dat hij zich gewoon hetzelfde blijft gedragen, maar af en toe aandacht komt halen bij je. Dat zorgt denk ik voor meer onrust bij je dan plezier.

Heb hier inderdaad ook een ex die maar blijft proberen. Nu kan het allemaal wel. Maar ik heb er echt geen zin meer in. Heb mijn rust weer terug en dat is me veel waard.
Vivi, ook eens met de anderen. Hij probeert gewoon of je available bent. En met jou hoeft hij niet eerst weer dat hele kennis maken te doen, dus makkelijk. Gewoon nog steeds een eikel dus en nu ook nog een luie eikel.
Julus schreef:
20-05-2021 10:39
Die kom ik eigenlijk nooit tegen. En als dat zo is haak ik af. Ik heb daar niks mee.
Heb de vraag ooit gekregen, tijdens een online gesprek van iemand die ik totaal niet kende. Vond het raar. Gesprek beëindigd.
Meer dan af en toe swipen doe ik niet op Tinder. Is er een match die al enkele dagen mijn aandacht probeert te trekken door 'goeiemorgen' 'goeie avond' te sturen... Na zijn 5 de bericht deze ochtend (goeiemorgen) besluit ik deze middag te reageren met 'Hey, X, aangenaam!'
Reaeert hij met 'goeiemiddag'... Ipv een gesprek op gang te trekken :facepalm: zo geen zin in dit...

Kwam ik net een profiel tegen met 1 zin: 'ben een leuke man, wel een beetje jaloers.' :facepalm: :mrgreen:
Nou jullie denken al van waarom stuur ik foto van mijn voeten naar een random dude, die wou al die ik zijn meesteres werdt. Ja nu dus maar als goedmakertje hier mijn voeten.

En echt dat zijn nog niet eens de raarste vragen die ik krijg. Vandaag ook nog ten huwelijk gevraagd door een pakistaanse. Sla ik dus netjes af, vraagt ze alsnog van waarom niet.

En dan nog met een iemand anders in gesprek. Een vrouws persoon uit Chili, mits het een vrouws persoon is. Dat is ook niet altijd duidelijk maar dat boeit mij niet heel erg (je bent bisexueel of niet) die wou graag mijn string zien, hoppa daar is tie. En nu ook graag een wil ze "het"ook een dick pick. Als erom gevraagd wordt. Waarom niet.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ja is ook zeker waar! Het triggert iets natuurlijk, was wel fijn om nog even mijn zegje te kunnen doen omdat het er nog wat dingen dwars zaten. Dat is nu gedaan en ga er verder ook niks mee doen. Vooral omdat er verder niks concreets uit gesprek is gekomen, voegt het inderdaad weinig toe aan mijn leven 😬 Behalve dat iets weer wordt aangewakkerd, wat wel vervelend is. Maar dat zal hij waarschijnlijk dondersgoed weten..
Vivi3338 schreef:
20-05-2021 18:04
Ja is ook zeker waar! Het triggert iets natuurlijk, was wel fijn om nog even mijn zegje te kunnen doen omdat het er nog wat dingen dwars zaten. Dat is nu gedaan en ga er verder ook niks mee doen. Vooral omdat er verder niks concreets uit gesprek is gekomen, voegt het inderdaad weinig toe aan mijn leven 😬 Behalve dat iets weer wordt aangewakkerd, wat wel vervelend is. Maar dat zal hij waarschijnlijk dondersgoed weten..
Waarschijnlijk wel ja 😉
Zeefietser je moet doen wat je leuk vindt uiteraard!
Ik werd ook eens ten huwelijk gevraagd jaren geleden! Denk binnen de 10 minuten na de match. Door iemand uit het midden oosten. Toen ik weigerde werd hij boos en zei dat het niet kon dat ik op mijn leeftijd niet getrouwd en zonder bescherming van een man leefde.
Yeah! de zomervakantie is geboekt. Ik ga op eenoudervakantie met de kinderen, is 2 jaar geleden goed bevallen. Gewoon in Nederland hoor.

En mijn vloer wordt waarschijnlijk komende week gelegd..joehoe!!!

Wel een stuk of wat tinder matches maar geen 1 die antwoord geeft..zou bijna denken dat Tinder ghost profielen automatisch matched ofzo..

maar ja ik zeg ook geen 5 keer goedemorgen en goedeavond, 1 keer en geen antwoord is na een week of 3 ontmatchen..

en nu even lezen hoe het met jullie gaat :)
Attraverso schreef:
20-05-2021 19:14
Zeefietser je moet doen wat je leuk vindt uiteraard!
Ik werd ook eens ten huwelijk gevraagd jaren geleden! Denk binnen de 10 minuten na de match. Door iemand uit het midden oosten. Toen ik weigerde werd hij boos en zei dat het niet kon dat ik op mijn leeftijd niet getrouwd en zonder bescherming van een man leefde.
:rofl:

Hup hup trouwen en achter t aanrecht!
Vivi3338 schreef:
20-05-2021 18:04
Dat dat dat het beste besluit is ja! Maar ik begrijp heel goed dat je nog met hem in gesprek ging, omdat hij je wel nog wat doet.

Zo hopelijk afleiding met Songfestival 😬😁
wij slapen nooit.
Hopelijk is/was je date leuk Lovely!
wij slapen nooit.
Ik heb weer een match en een berichtje op Tinder.. Maar het valt me op dat er op elke foto 3 witte puntjes naast elkaar staan in de linkerbovenhoek..
Wat is dat ook alweer? Ik dacht dat dan de foto's ergens vanaf gehaald zijn, dus fake account?
Staat mij iets van bij maar weet het niet meer zo goed..
mimali wijzigde dit bericht op 20-05-2021 21:11
0.66% gewijzigd
Het online date-leven voor een man die niet goed in het pulletje valt gaat niet over rozen...
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
alongwiththesunshine schreef:
20-05-2021 20:53
Dat dat dat het beste besluit is ja! Maar ik begrijp heel goed dat je nog met hem in gesprek ging, omdat hij je wel nog wat doet.

Zo hopelijk afleiding met Songfestival 😬😁
Jaaa IJsland 👏👏
Vivi3338 schreef:
20-05-2021 21:44
Jaaa IJsland 👏👏
Polen ✌️✌️
wij slapen nooit.
permafrost schreef:
20-05-2021 21:03
Het online date-leven voor een man die niet goed in het pulletje valt gaat niet over rozen...
Misschien zitten de dames die bij je passen gewoon niet online. Is niet ieder zijn ding natuurlijk.

Ik heb weer een paar chats lopen en kan er gewoon zo weinig mee digitaal. Eerst vaak een half kruisverhoor, waarbij ik dan al afhaak.

Songfestival is weer een bijzondere verzameling dit jaar.
Finland vind ik wel iets voor Julia.
wij slapen nooit.
De Oostblok vrouwen met opgeschoten lippen en extensions zijn weer veelvuldig aanwezig 😂
Go Finland
*Zingt*
There ain't no apocalypse
Long as you're here on my lips
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
20-05-2021 22:07
Finland vind ik wel iets voor Julia.
Ik kijk geen sf.

Stevige muziek? 😂
Hou ook van rustig hoor.

Zat "strike" te kijken. Afgehakt onderbeen werd bezorgd.
Morgen deel 2 afkijken.
Ik heb even gekeken, maar kreeg er hoofdpijn van. Wat slecht zeg!
Zwitserland wel mooi ( geschreven door Duncans producer!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven