Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
zeefietser1 schreef:
19-05-2021 04:42
Het songfestival altijd leuk, helaas kan ik het niet zien. Wel lezen dat DIck Advocaat het belachelijk vindt dat Songfestival voorgaat op voetbal. Ehm ff denken hoor soghfestival 250 miljoen kijkers wereldwijd. Voetbal wedstrijdje Feyenoord tegen weet ik veel, 1 miljoen kijkers. Ik weet het niet niet hoor.

Is totaal off topic natuurlijk maar om over mannen met onrealistische verwachtingen te spreken. Dat was er 1 dus.

Oh en voor Sodermalm ik geef je geen ongelijk, dat gevoel had ik ook wel toen ik 32 was. Al had toen netjes een koophuis, was al 1 keer gescheiden. Knip naar nu, 2 keer gescheiden, terug naar een appartement. En voel me beter dan ooit.
Haha...die Dickie die denkt nog Feyenoord wat voorstelt. Hopelijk vliegen ze eruit vanavond!
Geef mij maar voetbal ipv songfestival, maar zelfs ik snap dat dit wel een (Voor heel veel) superbelangrijk iets is.
Rubberlaars schreef:
19-05-2021 16:30
Haha...die Dickie die denkt nog Feyenoord wat voorstelt. Hopelijk vliegen ze eruit vanavond!
Geef mij maar voetbal ipv songfestival, maar zelfs ik snap dat dit wel een (Voor heel veel) superbelangrijk iets is.
Ieder zijn ding denk ik alijd maar. Ik heb helemaal niks met voetbal. En hier is zometeen mijn wacht weer voorbij. Hier zo goed als middernacht nu. Wel leuk heb ik morgenochtend weer leeswerk van wat jullie allemaal besproken hebben. Echt ik weet het nog van toen ik thuis was, op dating sites. Tussen 1800 - 2000 is zowat het rustigste moment rustiger zelds dan om 0400 s'nachts.

En lees het al op mijn twitter, pfoewie die sexwerkers hebben het meteen weer druk gekregen. Maar degenen die het vrijwillig doen zijn er blij mee.
fietsen varen vrouwelijk doen
Goddank! Dat betekent minder bezette mannen op de apps😁😂
Ik heb een match die wil bellen. Ik kan mijn baan wel opzeggen, zo druk is het op Youlove. De berichten en likes gaan door, maar dat is omdat ik nieuw ben natuurlijk.
Julus schreef:
19-05-2021 19:40
Ik heb een match die wil bellen. Ik kan mijn baan wel opzeggen, zo druk is het op Youlove. De berichten en likes gaan door, maar dat is omdat ik nieuw ben natuurlijk.
Dat had ik gisteren op facebook, het hield niet op. Vandaag helemaal niks. Zelfs geen arab die een dick pick stuurde.
zeefietser1 schreef:
19-05-2021 20:07
Dat had ik gisteren op facebook, het hield niet op. Vandaag helemaal niks. Zelfs geen arab die een dick pick stuurde.
😅🙃

Ik heb net even gebeld en het kort gehouden. Ik werd niet erg enthousiast.
En ondertussen is een ander ook weer aan het berichten. Ik ga film kijken.
Rustig aan gedaan vandaag, nog amper dickpics gestuurd. Ik hoop maar dat mijn matches zich nu niet genegeerd voelen, dat zou ik vervelend vinden.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.
Hier iemand die vraagt: "Waar zie jij jezelf binnen vijf jaar?" :pukey:
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
19-05-2021 20:23

Kun je een goede en minder goede eigenschap van jezelf noemen?
permafrost schreef:
19-05-2021 20:15
Rustig aan gedaan vandaag, nog amper dickpics gestuurd. Ik hoop maar dat mijn matches zich nu niet genegeerd voelen, dat zou ik vervelend vinden.
:HA:

Zou het ooit succesvol werken of is het puur een poging om te shockeren?

Ik snap het huidige menselijke brein sowieso niet. Ik voel me af en toe veel te naïef en ouderwets om te daten in de huidige tijd. Hoe doorzie je iemand nou digitaal? :blond:
permafrost schreef:
19-05-2021 20:27
Kun je een goede en minder goede eigenschap van jezelf noemen?
Zou jij jezelf omschrijven als een vrolijk persoon?
wij slapen nooit.
Orbifolia schreef:
19-05-2021 20:29
:HA:

Zou het ooit succesvol werken of is het puur een poging om te shockeren?

Ik snap het huidige menselijke brein sowieso niet. Ik voel me af en toe veel te naïef en ouderwets om te daten in de huidige tijd. Hoe doorzie je iemand nou digitaal? :blond:

Het is de digitale versie van bouwvakkerfluiten denk ik. Het is bedoeld als compliment, zij het ietwat lomp uitgedeeld maar je moet je pas ongerust maken wanneer je ze niet meer krijgt.
19-05-2021 20:30
Zou jij jezelf omschrijven als een vrolijk persoon?

Ben je in werksituaties wel eens tegen een probleem aangelopen en kun je aangeven hoe je dat toen hebt opgelost?
permafrost schreef:
19-05-2021 20:31
Ben je in werksituaties wel eens tegen een probleem aangelopen en kun je aangeven hoe je dat toen hebt opgelost?
Ben jij iemand die veel met duurzaamheid bezig is?
wij slapen nooit.

Wat heb je gezegd, ik weet niet eens wat ik morgen eet. Nouja, ieder zijn meug natuurlijk. 5 jaar zeg, wat kan er dan nog een hoop gebeuren. Werkt hij op en HR-afdeling ofzo?
wij slapen nooit.
Iemands bio:
"Very sapiosexual, creativesexual, beyourselfsexual and makemelaughsexual."

En zojuist is er iemand gepasseerd met gasmasker op.
wij slapen nooit.
19-05-2021 21:29
Iemands bio:
"Very sapiosexual, creativesexual, beyourselfsexual and makemelaughsexual."

En zojuist is er iemand gepasseerd met gasmasker op.

Jeetje, ik krijg bijna de neiging om weer eens een profiel aan te maken:

carnivoor, grote eco-voetafdruk, 4 kliko's waarvan restafval vnl. vol zit.
wij slapen nooit.
Net met wat ik dacht een vrouw gesproken maar nee was een crossdresser net als ik. Maar die gebruikte dus deep fake filters erbij om er online zo vrouwelijk mogelijk uit zien. Heb toen maar gevraagd wat ze daar dan mee wou bereiken. Poef en weg.
Ik heb even een pauze genomen; heerlijk rustig. Ik geniet nu van jullie verhalen ;-D
Ik heb even geswiped om te kijken of ik hier nog wat klagenswaardigs aan toe kon voegen maar helaas, momenteel alleen leuke vrouwen in de carrousel.
permafrost schreef:
19-05-2021 20:15
😁
iceteapeach schreef:
19-05-2021 21:14
Wat heb je gezegd, ik weet niet eens wat ik morgen eet. Nouja, ieder zijn meug natuurlijk. 5 jaar zeg, wat kan er dan nog een hoop gebeuren. Werkt hij op en HR-afdeling ofzo?
:P
Ik kan me niet eens meer herinneren wat ik gisteren heb gegeten.
wij slapen nooit.
Alleen al om de matches/contacten en de reacties daarop via de diverse sites zou ik bijna een profiel aanmaken en het hier delen :biggrin:
wij slapen nooit.
Jij: onder de grond, in een kist?
Pff
iceteapeach schreef:
19-05-2021 21:34
Jeetje, ik krijg bijna de neiging om weer eens een profiel aan te maken:

carnivoor, grote eco-voetafdruk, 4 kliko's waarvan restafval vnl. vol zit.
'Maar draag wel biologisch afbreekbaar ondergoed'
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven