met rokje op de fiets???

25-05-2009 20:18 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik ben gewoon benieuwd of iemand van jullie de gouden tip heeft...

ik ga graag met mijn fiets naar mijn werk en draag graag rokjes of jurkjes. Die combi werkt niet zo. Of je moet het prettig vinden om bij wind compleet in je ondergoed rond te fietsen. En met alle macht alles naar beneden houden fietst ook zo rot ;)

Hoe doen jullie dat? Gewoon geen rokjes aan op de fiets? Andere kleding voor op je werk meenemen? Of heeft iemand DE tip waar ik gewoon niet aan denk?

(tja, waar een mens zich al niet druk om maakt, ik weet het..)
Hee Jij:

kan iedereen wel leuk roepen 'nou nou zien ze je onderbroek! boehoee!' ten eerste draag ik nooit onderbroeken maar strings. Wil niet met mn blote naad op de fiets. En zit je dan ook in je bikini op de fiets? op je bikini op je werk? nou nou, op het strand draag je dat toch ook, sjees zeg.

IK vind het wel vervelend ja als ik op de fiets zit en anderen zien mn ondergoed. Dat een ander dat niks uit maakt moet ie zelf weten.

En ten tweede????????
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Een burkini schijnt hier een perfecte oplossing voor te zijn, heb je nergens meer last van.
Paque
quote:IvyRosa schreef op 25 mei 2009 @ 20:58:

Als je op je rok zit, kom je toch nooit in je blote naad te zitten?

Verder knietjes bij elkaar houden tijdens het fietsen. Dan zien ze hooguit een stukje stof. Boeie.Dat bedoel ik.
Heb met mooi weer nooit een broek aan, altijd jurkjes of rokjes en echt... ik heb dit PROBLEEM nog nooit gehad. Echt niet. Weet niet wat jullie allemaal doen op de fiets. Fietsen jullie standaard met benen wijd ofzo?

Maar goed, wat ik al eerder schreef: het zou me ook niet kunnen schelen.
als je op je rok zit.... en hij is een beetje lang en wijd... dan zie jij toch niet dat iemand een stukje stof ziet.... dan waait dat ding voor je smoel bij veel wind
Ik denk hier eigenlijk nooit over na, terwijl ik behoorlijk vaak fiets met korte rokjes. Het interesseert me niet zo. :-)
Ik denk hier eigenlijk nooit over na, terwijl ik behoorlijk vaak fiets met korte rokjes. Het interesseert me niet zo. :-)
denk t Fleur, WIJD beens. kan de boel eens lekker luchten
Niks zo lekker als die frisse wind door de bilspleet. En de schaamlippen niet te vergeten.
Met flapperende schaamlippen, dat wel.

*is beelddenker* Proest!!
stoeltje voor op de fiets scheelt ook een hoop.

Ik heb rokjes waarmee ik prima kan fietsen en die niet opwaaien. Legging is ook een prima oplossing.

Verder verkoopt Didi een soort van minijurkjes voor onder een jurk, dat is een soort van extra lang hemd. Dat werkt dan weer goed onder wijdere jurkjes.
Ken je die gewichtjes die je aan het tafelkleed van de tafel van het tuinstel kan hangen? Die heb ik wel eens gebruikt aan de zoom van een dun rokje. Er waaide helemaal niks meer omhoog. Bij de Blokker of de Hema.
een stoeltje voor op de fiets?

Moet ik er dan een kind verplicht bijnemen?
quote:manuela schreef op 25 mei 2009 @ 21:36:

Ken je die gewichtjes die je aan het tafelkleed van de tafel van het tuinstel kan hangen? Die heb ik wel eens gebruikt aan de zoom van een dun rokje. Er waaide helemaal niks meer omhoog. Bij de Blokker of de Hema.Die heb ik lang geleden eens van mijn man gekregen voor als het hard waaide (ik draag veel lange rokken die bij normaal weer gewoon blijven hangen, maar waardoor ik bij harde wind bijna van mijn fiets afwaaide). Levensgevaarlijk, het waaide weliswaar niet meer op maar ze sloegen aan alle kanten tegen mijn fiets aan. Heb je dat met een korte rok minder? En zorgen die gewichtjes niet voor punten aan je rok als die van dun stof is?
Toby:
Ik zie ze af en toe fietsen... echt genant. En dan zit ik zelf met een rok en dan waait die ook omhoog, vreselijk en dan gelijk toeterende auto's, opmerkingen. Vreselijk. Ik wil dat iig niet, maar draag ook graag rokken, rokjes en jurken. Bij wat slechter weer trek ik gewoon mijn regenbroek aan, die is lekker groot en gaat overal overheen. In de zomer een legging of fietsbroek eronder en op het werk uit. Fiets ik toch een stuk lekkerder.
loodjes in de zoom van je rok, of van die gewichtjes die je normaal aan je tafellaken hangt! Haha! Ik doe meestal een spijkerrokje aan, die 'wappert' niet zo..

Natuurlijk heb je altijd van die vieze mannetjes die erop kicken om dan te toeteren of anderszins te reageren..maarja, het blijven natuurlijk mannen...beetje sneu..
Als je er echt last van hebt kun je natuurlijk ook de voor en de achterkant van je rok met een veiligheidsspeld aan elkaar maken de tijd dat je op de fiets zit...
Of je pakt de auto
Mij boeit het ook niet zo, laat lekker waaien. Maar ik heb wel eens bij eentje die echt voor m'n gezicht waaide mijn haarklem vastgezet op de voor en achterkant en dat bleef prima zitten.
quote:IvyRosa schreef op 25 mei 2009 @ 20:59:

Oh, en je kan ook even met een wasknijper eea om je heen vast zetten. Zeker bij een wikkelrok handig.

Dat doe ik, een wijde rok met een knijper vastzetten. Het is gewoon lastig als je rok je gezicht in waait.

En verder, je kan wel boeie roepen.

Ik woon in een buurt waar je voor een rok net boven je knie al voor hoer wordt uitgemaakt. Ook als je niet fietst.
Volgens Bennie Jolink :

De zomer is de tied dat iedereen genieten kan

dan bunt der toch nog dames met een lange bokse an

een lange boks en met zo'n hitte dat is toch gin gezicht

't is spannender as 't røksken deur de wind wurt opgelicht

dames loat die rockjes now moar waaien

lekker in de frisse wind

want de wint maakt toch gin kind

wi-j mannen bunt ok niet van steen

tut 't dikke van 't been

op de fiets dan bunt de dames ok al heel wat mans

één hand an 't stuur, één op de rock, dan heb de wind gin kans

moar stekken zie een hand uut umdat zue de bocht um mot

dan kommen zie op dat moment wel handjes te kort

lekker in de frisse wind

tut 't dikke van 't been

't ende van dit liedjen hef zeer zeker een moraal

de nederlandse vrouw telt met, moar dan veural verbaal

van deze dames hebt d'r nog vøl de bokse an

veur ons mot dames met een rock an op 't eerste plan

lekker in de frisse wind

tut 't dikke van 't been

lekker in de frisse wind

tut 't dikke van 't been

lekker in de frisse wind

tut 't dikke van 't been
[knip quote van Fleur] Ik weet niet, dit getut doet me denken aan toen ik nog op hockey zat: toen deden ze allemaal een boxershort onder hun rokje, als de dood dat iemand hun onderbroek zou zien.

-----------------------------------------------------------------------------------

Hockeyrokjes hedentendaage hebben een broekje er in verwerkt. Ik snap dan weer niet waarom uberhaupt dan nog een rokje dragen, met meidenvoetbal doe je dat toch ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven