Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?

maandag 25 mei 2009 om 22:02
Hier geen onweer, gelukkig!
Ingel, tip voor de volgende keer: kopieer het verhaal eerst voor je het opstuurt, scheelt opnieuw typen. Al wat gehoord van je date?
Mozz, wat maak jij leuke dingen zeg!!!
Als jullie bij Vleer kijken dan kunnen jullie mij ook vinden. Ik heb allen besloten om geen vriendjes te worden.
Indi, wij gaan naar verkeerspark Assen, altijd leuk vooral met mooi weer (en dat zal het hopelijk morgen ook zijn).
Mn wijntje roept vanaf de bank, dus daar ga ik weer heen!
Ingel, tip voor de volgende keer: kopieer het verhaal eerst voor je het opstuurt, scheelt opnieuw typen. Al wat gehoord van je date?
Mozz, wat maak jij leuke dingen zeg!!!
Als jullie bij Vleer kijken dan kunnen jullie mij ook vinden. Ik heb allen besloten om geen vriendjes te worden.
Indi, wij gaan naar verkeerspark Assen, altijd leuk vooral met mooi weer (en dat zal het hopelijk morgen ook zijn).
Mn wijntje roept vanaf de bank, dus daar ga ik weer heen!
maandag 25 mei 2009 om 22:09
'Pop; ja ik kom pas op dat idee als ik niet meer weg kan klikken van de foutmelding.....
Gister ff gsmst met mn crush. Verder niets, hoeft ook niet, want 'te hard van stapel lopen' schrikt hem ook alleen maar af geloof ik....
Pop... TM nix meer laten horen?
Gaan we stemmen 4 juni? En op wie?
Ik ga voor de SP.
Gister ff gsmst met mn crush. Verder niets, hoeft ook niet, want 'te hard van stapel lopen' schrikt hem ook alleen maar af geloof ik....
Pop... TM nix meer laten horen?

Gaan we stemmen 4 juni? En op wie?
Ik ga voor de SP.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
maandag 25 mei 2009 om 22:18