Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Xenia66 schreef op 26 mei 2009 @ 18:35:

haha Vleer, ik word meer geil van de zon :-)

Scroll anders even terug (in oude topic dus) daar hebben we toen een consumententest gehad, remember?das teveel werk heb vakantie
*vloek en scheld en afschuwelijke woorden braak*

Word net gebeld door GGD, dat mijn luescontrole niet goed is, dat nadere check heeft uitgewezen dat de besmetting ouder is dan 1 1/2 jaar (en dus niet max een half jaar ten tijde van de eerste test (zoals ex me na de aanvankelijke ontkenning vertelde van een eenmalige actie vlak voor de zomer van vorig jaar)). Ben echt zo kwaad, zelfs in een bekentenis vond hij het nog nodig te liegen. Mocht ik ooooooit nog een leuke man vinden en ooooooit denken dat ik zonder condooms wil n**ken dan moet hij toch zwart op wit met een handtekening van de arts aantonen dat hij niets heeft. Ik ben echt zo kwaad. Raar eigenlijk want ik wist al dat hij onbetrouwbaar is en een mega-loser. Gossiemikkie wat ben ik kwaad...

einde egopost
MP das mooi kut !!

Lues blijft altijd in je lichaam/bloed aanwezig.. Je kan hem zelfs aanklagen daarvoor.
Aanklagen? Ik zit wel echt te denken wat ik zal doen...iets met zijn nieuwe verkering en Hyves enzo.
MP : als je hulp nodig hebt hehehe ik kom je graag helpen op hyves
Vleer het mooiste zou zijn als er mensen uit zijn stad bijvoorbeeld, liefst mannen eigenlijk, zeg maar 'waarschuwingen' op zijn Hyves zouden zetten. Snap je?

Zo ik ben slecht...
quote:misspoez schreef op 26 mei 2009 @ 19:05:

Vleer het mooiste zou zijn als er mensen uit zijn stad bijvoorbeeld, liefst mannen eigenlijk, zeg maar 'waarschuwingen' op zijn Hyves zouden zetten. Snap je?

Zo ik ben slecht...gaat een hyves aanmaken als man uit de stad van MP ex
Jeetje MP, kan me voorstellen dat je nu echt kookt!

MP: wat zul jij je kut voelen zeg en kan me heel goed voorstellen dat je je woede af wilt reageren op diegene die dit gedaan heeft. Ik vind er nix mee om zn vriendin te informeren, is alleen maar verstandig denk ik, voor hetzeflde besmet hij haar ook. Om t wereldwijd bekenbaar te maken, zou ik iets voorzichtiger mee zijn, maar kan me je wraakgevoelens wel goed voorstellen
quote:Mozzarella schreef op 25 mei 2009 @ 21:19:

[...]

Oooh, valsspeulster!

Geintje

Halloooooo allemaal!

Heb nog niet teruggelezen hoor...ben een beetje brak, lui, etc. van het lange reizen vandaag.
Jeetje MP! Wat klote zeg....

Ik zou idd zn vriendin op een of andere manier wat laten weten...
Ola!

Heb hartstikke goed geslapen vanacht; heeft ook niet geonweerd hiero volgens mij.

Vleer: heb je een vieb op stroom dan? Met batterije isse portable en handiger toch ?

MP: tjee wat een loser...... knuff voor jou!

Wraakactie steun ik volledig!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hoi!

Xen, fijn dat je tandjes zo mooi zijn! En nee, idd, geen sms. Stom!

MP, gadver de gadver zeg! Maar ik zou oppassen met wraakacties! Je bent nu zo kwaad, lijkt me niet zo handig.

Vleer zegt dat je hem kan aanklagen? Op welke grond dan? Dat lijkt me een betere actie dan via zn hyves berichtjes achterlaten.
was weer ff weg...

Wat fijn van je tanden Xen! En ook dat je snel geholpen kon worden. Is je gezicht ook al een beetje bijgetrokken?

Vleer...ik lees belangstellend mee over de vieb. Krijgen we kwantum-korting als we meerdere bestellen?
Zou je een vieb ook 2 weken op proef mogen hebben ?
quote:Vleermuis28 schreef op 26 mei 2009 @ 20:45:

Zou je een vieb ook 2 weken op proef mogen hebben ?
Hi allemaal,

Net thuis van bodypumpen, ik ben helemaal into sporten

MP...wat een ontzettend kut zeg! Kan me zo voorstellen dat je pisnijdig bent. Ik zou ook die vriendin informeren! Dikke knuffel voor jou.

Xen....hoe gaat met je pootje? En wat fijn dat je zo snel terecht kon bij de tandarts en het helemaal gefixt is.

Appeltieeeee.....hoi!! :-)

Pop..heb je al berichtje terug? Of had je al geschreven hier...heb nog niet echt teruggelezen.

Vleer....toe aan een nieuwe vieb, kan je die hier niet gratiees krijgen bij de Viev? Je forumt hier al zo lang dat ze je weleens kadootje mogen geven.

Effe bakje thee zetten.....

of

of

quote:Erykah schreef op 26 mei 2009 @ 20:57:

Vleer....toe aan een nieuwe vieb, kan je die hier niet gratiees krijgen bij de Viev? Je forumt hier al zo lang dat ze je weleens kadootje mogen geven.

.Zeg das een briljant idee
Ik kan je niet helpen Vleer....nooit zo'n ding met haasje, aapje, dolfijntje gebruikt
Pff, de wraakactie-ideeën kwamen erg kort na het telefoontje van de GGD in mijn hoofd boven, ik ben nu weer afgekoeld en ga me niet verlagen tot dat niveau...
Zo ik heb alles gedaan wat ik moest doen in de vakantie..

Naja morgen alleen ff tandarts hier in t dorp bellen en tandarts in adam bellen om te vragen of ie mijn gegevens naar mijn nieuwe tandarts stuurt..

En dan is ik helemaal readyyyyyyyyyyyy
Ah, MP, weer iets kalmer? Maar ik kan me goed voorstellen dat je woedend was/bent!

Ben ik nog heel erg benieuwd naar die aanklacht die vleer bedoelde. Hoop niet dat je het ongepast vindt MP dat ik dit nog vraag.

Ik ben uit recalcitrantie vanwege het niet reageren van TM weer eens even op RP gaan kijken. Veel reacties gehad, waaronder wel een leuke kerel geloof ik. Ik waag me maar eens aan de mail!
Trusten voor jullie allemaal!
Hoi,

Kom nog even snel binnen vallen en ga gelijk door naar bed...Kom net thuis en ben nu echt helemaal op..

MP: Wat een klootzak zeg..

@Xen: Fijn dat je weer mooie tanden hebt!

En *zwaai* voor de rest!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven