Proost!
zondag 24 mei 2009 om 14:06
Haai haai!
Lekker rustig wederom...
Wil weer eens eruit, mijn rotbui verdringen die ik te vaak heb op zondag...en iedereen, ja echt iedereen is andere dingen doen. verjaardagen shoppen, met t vriendje op stap, weekendje weg, kraamvisite...en dan kunnen die mensen er echt echt niks aan doen, maar, voor de zoveelste keer, ik voel me toch zo ellendig...net gedouched en mezelf lekker opgetut om me beter te voelen, maar de tranen hebben alles weer door elkaar gegooid...
Misschien moet ik gewoon in mijn eentje een stuk gaan wandelen of rijden of whatever...Ergens het bos in ofzo, maar ik krijg mezelf niet opgepakt om te gaan.
Lekker rustig wederom...
Wil weer eens eruit, mijn rotbui verdringen die ik te vaak heb op zondag...en iedereen, ja echt iedereen is andere dingen doen. verjaardagen shoppen, met t vriendje op stap, weekendje weg, kraamvisite...en dan kunnen die mensen er echt echt niks aan doen, maar, voor de zoveelste keer, ik voel me toch zo ellendig...net gedouched en mezelf lekker opgetut om me beter te voelen, maar de tranen hebben alles weer door elkaar gegooid...
Misschien moet ik gewoon in mijn eentje een stuk gaan wandelen of rijden of whatever...Ergens het bos in ofzo, maar ik krijg mezelf niet opgepakt om te gaan.
maandag 25 mei 2009 om 12:38
Als je ff naar Proostchat@live.nl mailt dan mail ik je de link Quattro
En verders: Hallo allemaal! Ardennen was leuheuk en 2 dagen veeeeels te kort!
En verders: Hallo allemaal! Ardennen was leuheuk en 2 dagen veeeeels te kort!
maandag 25 mei 2009 om 17:06
maandag 25 mei 2009 om 20:24
quote:minny schreef op 25 mei 2009 @ 17:06:
Tja Pakje, dat krijg je met allemaal mensen die een leven hebben he? Het zou pas zorgwekkend zijn als we hier zo'n 50 berichten per dag hadden
Verder wil ik gaarne mijn onvrede uiten over het feit dat ik moet werken terwijl de zon zo fijn schijnt. Niet oke. Wie heeft dat bedacht? Nou? Zeg op! Wie?
Mag ik even zeggen dat ik het er hártgrondig mee eens ben??
Ik het potverjandorie tot 5 uur achter glas gezeten op kuttoor.
Terwijl ik govver lekker op een terras had kunnen zitten met een witbiertje.
Maarja, als ik niet op kuttoor zat, kon ik die witbiertjes niet betalen.
pffff lastig, lastig.....
Tja Pakje, dat krijg je met allemaal mensen die een leven hebben he? Het zou pas zorgwekkend zijn als we hier zo'n 50 berichten per dag hadden
Verder wil ik gaarne mijn onvrede uiten over het feit dat ik moet werken terwijl de zon zo fijn schijnt. Niet oke. Wie heeft dat bedacht? Nou? Zeg op! Wie?
Mag ik even zeggen dat ik het er hártgrondig mee eens ben??
Ik het potverjandorie tot 5 uur achter glas gezeten op kuttoor.
Terwijl ik govver lekker op een terras had kunnen zitten met een witbiertje.
Maarja, als ik niet op kuttoor zat, kon ik die witbiertjes niet betalen.
pffff lastig, lastig.....
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
dinsdag 26 mei 2009 om 09:23
quote:minny schreef op 26 mei 2009 @ 09:18:
Goedemorgen!
Slecht geslapen, maar niet door storm want volgens mij viel dat hier heel erg mee. Moet wel een pietsie wakker worden want heb vanavond ook nog een verjaardag....bij voorbaat breuh dus.
Was het maar storm Minny,er was hier een ongelooflijk onweer en regen het leek wel een wolkbreuk..
Donderklappen zo hard dat je daar onmogelijk niet wakker van kon worden..
Dochter kwam ook om 5 uur al doodsbang uit haar bed..
Goedemorgen!
Slecht geslapen, maar niet door storm want volgens mij viel dat hier heel erg mee. Moet wel een pietsie wakker worden want heb vanavond ook nog een verjaardag....bij voorbaat breuh dus.
Was het maar storm Minny,er was hier een ongelooflijk onweer en regen het leek wel een wolkbreuk..
Donderklappen zo hard dat je daar onmogelijk niet wakker van kon worden..
Dochter kwam ook om 5 uur al doodsbang uit haar bed..
dinsdag 26 mei 2009 om 09:28
dinsdag 26 mei 2009 om 11:24
dinsdag 26 mei 2009 om 11:29
Fijn dat het wat beterder gaat Lalein.
En door dat gemopper van jullie zeikt het hier al de hele dag van de regen! En natuurlijk moet ik vanmiddag een paar keer de stad doorkruisen op de fiets. Mooi is dat
Hier onwijs noodweer geweest vannacht, storm, enorme onweer. Op de singels liggen gewoon meerdere bomen plat.
En door dat gemopper van jullie zeikt het hier al de hele dag van de regen! En natuurlijk moet ik vanmiddag een paar keer de stad doorkruisen op de fiets. Mooi is dat
Hier onwijs noodweer geweest vannacht, storm, enorme onweer. Op de singels liggen gewoon meerdere bomen plat.