Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Nou ik ken een zangkoor hier in de stad waar dat volgens mij geen enkel probleem is :D
Veel vrienden van mij ken ik uit de muziek en ik denk dat dat ook wel voor meer 'creatieve' dingen geldt: Juist omdat je in die gezelschappen iets van jezelf deelt (je staat best wel in je nakie als je zingt of muziek maakt) schept dat veel sneller een diepere band met iemand anders daar. Sneller dan bij iets praktisch zoals vrijwilligerswerk of zo, denk ik. Facebook-uitgaansclubjes (dansen, film, concerten) zijn ook gezellig en laagdrempelig (als je dat leuk vindt).
Antoon69 schreef:
26-05-2021 16:50
Nou ik ken een zangkoor hier in de stad waar dat volgens mij geen enkel probleem is :D
Veel vrienden van mij ken ik uit de muziek en ik denk dat dat ook wel voor meer 'creatieve' dingen geldt: Juist omdat je in die gezelschappen iets van jezelf deelt (je staat best wel in je nakie als je zingt of muziek maakt) schept dat veel sneller een diepere band met iemand anders daar. Sneller dan bij iets praktisch zoals vrijwilligerswerk of zo, denk ik. Facebook-uitgaansclubjes (dansen, film, concerten) zijn ook gezellig en laagdrempelig (als je dat leuk vindt).
Dat klopt!
Julus schreef:
26-05-2021 16:53
Dat klopt!
Je hebt veel sneller gevoelsmatig een connectie. Mits je je wel kan uitdrukken in wat je doet dan.
Attraverso schreef:
26-05-2021 06:29
Jammer Dido.
Tja dat verliefd zijn... Was stapelgek op laatste ex waar ik mee samenwoonde waardoor ik hem heel ver en heel lang over mijn grens liet gaan. Weet niet of ik dat wel nog wil.
Moeilijk allemaal, sterkte
Zo bizar en naar is dat he, dat het je gewoon kan overkomen dat je meer pikt van iemand dan je eigenlijk normaliter toe zou staan. Alleen maar door wat hormonen die met je lijf aan de haal gaan, en verstand blijkbaar. Achteraf vraag je je dan af hoe. Dat wil ik ook nooit meer.

Maar ik geloof wel dat het met een goed persoon heel leuk kan zijn, dan sta je er hetzelfde in en wordt er in ieder geval geen misbruik van iemand gemaakt.
meave schreef:
26-05-2021 15:25
Antoon, ik heb me inderdaad laatst bij NMLK aangemeld, maar ik heb er nog niks mee gedaan, behalve kijken wat ze zoal organiseren. Sporten mag ik niet van de fysio, maar ik doe wel dingen voor de sportclub van mijn kinderen. Daar zie ik dus wel mensen, maar eigenlijk alleen taakgericht zeg maar. Creatieve clubjes vind ik lastig op mijn leeftijd. Ik houd erg van een aantal creatieve dingen, maar heb wel een bepaald beeld bij/van de vrouwen die naar die clubjes gaan (en dat vind ik echt niet netjes van mezelf, maar ja...). 😊 Ik zal er ongetwijfeld wel een weg in vinden, ik moet alleen even een drempel over. 🙂

Zeefietser, gezamenlijk contact met familie was het issue niet. Maar er alleen op uit zorgde voor problemen. Zeker als ik met vriendinnen wilde afspreken. Hoe vaak en ver ben jij weg voor je werk? Je zit op de grote vaart begrijp ik?
Je hoeft niet altijd sportief te zijn....ik doe meestal de borrels en etentjes 😂
Ook wel eens stroopwafels staan maken.

En af en toe een wandeling.

Ik ben lid geworden na mijn relatie.
Tijdens mijn relatie mijn eigen vrienden soms wat te kort gedaan.
Mijn ex was vooral in to zijn vrienden en die woonden dichterbij.
Was wel grappig. Ik ben gisteren Rob Jetten gepasseerd. Wat is hij klein! En hij keek chagrijnig.
Wat jammer Dido! Hij was het waarschijnlijk toch niet helemaal. Beter dat je het nu in ziet als dat je inderdaad was doorgegaan.

Hier date afgelopen dinsdagavond nog even gezien. Wilde beide niet tot zaterdag wachten. Hebben heerlijk in mijn woonplaats gewandeld en in het park wat gezeten op een bankje. Geknuffeld en gezoend, jeetje wat voelt dat weer fijn allemaal. Zaterdag gaan we naar het strand, kan niet wachten :flirting:

Wat betreft het niet alleen achter willen blijven, moet eerlijk zeggen dat ik daar niet eens zo mee bezig ben. Ik heb het goed nu, en een partner zou het gezelliger maken. Het is echt een aanvulling. Maak me totaal niet druk over de toekomst. Ik leef nu, en ik geniet. En het mooie weer komt eraan met daarbij de versoepelingen! Nu al zin in om leuke dingen te gaan plannen.
Hier een kleine update van ghoster die ineens weer wat liet horen. Heb toch gereageerd met de vraag waar deze interesse nu ineens vandaan kwam. Hij had een drukke tijd (gehad), "bevriest" dan in het contact met ons omdat alle aandacht naar huis verkopen gaat, wilde heel graag 2e kans, vond mij veel te leuk. Dus ik dacht: dan laat maar zien.....en vervolgens laat ie het totaal niet zien: amper appen, geen interesse vragen stellen etc. Dussss......dat gaat helemaal niks worden natuurlijk. Als je écht iemands hart wil veroveren doe je dat, toch?
vicky_1 schreef:
27-05-2021 10:11
Hier een kleine update van ghoster die ineens weer wat liet horen. Heb toch gereageerd met de vraag waar deze interesse nu ineens vandaan kwam. Hij had een drukke tijd (gehad), "bevriest" dan in het contact met ons omdat alle aandacht naar huis verkopen gaat, wilde heel graag 2e kans, vond mij veel te leuk. Dus ik dacht: dan laat maar zien.....en vervolgens laat ie het totaal niet zien: amper appen, geen interesse vragen stellen etc. Dussss......dat gaat helemaal niks worden natuurlijk. Als je écht iemands hart wil veroveren doe je dat, toch?
Hij houdt je zoals gezegd warm voor de koude en eenzame avonden. Kortom, handig als back- up. Iemand kunnen appen voor als hij jeuk heeft.
Geen interesse tonen= geen interesse. Heel simpel eigenlijk.
Lovelylady89 schreef:
27-05-2021 09:25
Wat jammer Dido! Hij was het waarschijnlijk toch niet helemaal. Beter dat je het nu in ziet als dat je inderdaad was doorgegaan.

Hier date afgelopen dinsdagavond nog even gezien. Wilde beide niet tot zaterdag wachten. Hebben heerlijk in mijn woonplaats gewandeld en in het park wat gezeten op een bankje. Geknuffeld en gezoend, jeetje wat voelt dat weer fijn allemaal. Zaterdag gaan we naar het strand, kan niet wachten :flirting:

Wat betreft het niet alleen achter willen blijven, moet eerlijk zeggen dat ik daar niet eens zo mee bezig ben. Ik heb het goed nu, en een partner zou het gezelliger maken. Het is echt een aanvulling. Maak me totaal niet druk over de toekomst. Ik leef nu, en ik geniet. En het mooie weer komt eraan met daarbij de versoepelingen! Nu al zin in om leuke dingen te gaan plannen.
Leuk ! Dat klinkt allemaal heel goed en wat een heerlijk vooruitzicht heb je. Laat die zomer maar komen!
Lekker laten gaan dan Vicky. Contact zou daarna meteen weer goed moeten gaan, is mijn mening. Als ik kijk naar date en ik, dat was vanaf moment 1 meteen goed. Ging geen dag voorbij dat we niet elkaar hadden '' gesproken''. Ook geen last van afwachten tot de ander wat terug appte, dat ging gewoon vanzelf.

Ik zou zeggen, Next!
Maar dat ligt toch geheel aan de persoon? Ten eerste vind ik via een app niet echt communiceren, hoeveel gezeik je wel niet kunt krijgen om een bepaalde opmerking.

Ik word gek van kerels die de hele dag appen. Ben blij dat mijn date dat niet doet, weet ie ook dat ik dat irritant vindt :-)
Jammer, Vicky. Maar vooral jammer voor hem natuurlijk!

Lovelylady, geniet ervan! En volgende week wordt het 25 graden!
Is ook heel vermoeiend je huis verkopen. Je houdt het netjes, makelaar belt, je gaat even uit huis, ergens heen of naar de overkant bij de molen. Precies het juiste moment om een apje te sturen denk ik dan.
fietsen varen vrouwelijk doen
hagelslagjes schreef:
27-05-2021 12:04
Jammer, Vicky. Maar vooral jammer voor hem natuurlijk!

Lovelylady, geniet ervan! En volgende week wordt het 25 graden!
Godzijdank!!! Ben die regen zo ontzettend zat. Laat de zon maar komen!
Hier eindelijk ook mooi weer. Warm was het al, 23 graden, maar veel wind, golven en deinig. Dat nu voorbij zijn bijna echt bijna aangekomen noord van Jave. Temp is nu ( is hier bijna middernacht) 28 graden. De zee is soort van kalm, dus eindelijk weer kunnen hardlopen en tegelijkertijd werken aan mijn kleur. Met 2 keer een half uur hardlopen in de zon meteen weer een stuk bruiner.
fietsen varen vrouwelijk doen
Zeefietser, ik vind het bewonderenswaardig hoor, hardlopen aan boord. Ik heb al een paar jaar niet meer hardgelopen en hoewel de fysio zegt dat ik het niet moet doen, kriebelt het wel een beetje. Misschien héle langzame rondjes van max 5 km. Dan moet ik wel bij 0 beginnen met opbouwen. Dat wordt nog wat. :-D (Er is niks stuk, is heb alleen veel pijnklachten en hoofdpijnaanvallen door inspanning, dus het kan ook niet echt kwaad...)
Ik werd trouwens supergestresst van ons huis verkopen. We woonden er met 5 jongens en het was echt een ramp om het elke keer netjes en schoon te krijgen voor een bezichtiging. Bloed, zweet en tranen. Maar normaal gesproken zou je denken dat iemand wel even een uurtje heeft om te appen inderdaad.

Rubberlaars, ik vind het wel grappig dat je met jouw nick genoeg hebt van de regen. ;-)

Limo76, ik app op zich wel graag, maar niet de hele dag door. Of het moet echt vrijblijvend zijn. Iemand mag me best vaak appen, maar ik antwoord wanneer ik antwoord. Mijn ex kon behoorlijk claimen. 'Heb je geen tijd voor me?' 'Je kunt wel met je vriendinnen appen en niet mij even antwoorden???' Dat soort. Daar kan ik echt heel slecht tegen. Maar aandacht via whatsapp vind ik op zich wel leuk. Zeker als het beetje spannend is. ;-)

Lovelylady, klinkt heerlijk allemaal. Geniet ervan!

Vicky, ik heb gelukkig (nog?) geen ervaring met een ghoster, maar het klinkt niet fijn.

Julus, een humeurige Rob Jetten... haha. Dat vind ik het enige echte voordeel aan die mondkapjes. Dat ik bloedchagrijnig door de supermarkt kan banjeren en dat dat dan bijna niet opvalt. Ik heb echt een hekel aan boodschappen doen. :-D

Julia, ik zal mijn aanmelding bij NMLK binnenkort een keer omzetten in een betaalde. Dan kan ik ook deelnemen geloof ik. Ik moet in huis nog wat dingen afmaken. Ik zie ineens mogelijkheden. Klusbijeenkomst bij mij thuis. 6 personen. 1,5 meter afstand mogelijk. Ik verzorg het materiaal. :lightbulb: :bonk:
Bedoel je het serieus of is het een geintje ?
Een klusactiviteit is wel eens georganiseerd, maar er was toen weinig animo voor. Ze beloofde pan soep na afloop. Opkomst was 1 of 2 personen hooguit.
Ik zou er ook weinig trek in hebben om bij een ander te gaan klussen. Als het nou een goede vriendin was.
dido68 schreef:
27-05-2021 21:15
Bedoel je het serieus of is het een geintje ?
Een klusactiviteit is wel eens georganiseerd, maar er was toen weinig animo voor. Ze beloofde pan soep na afloop. Opkomst was 1 of 2 personen hooguit.
Ik zou er ook weinig trek in hebben om bij een ander te gaan klussen. Als het nou een goede vriendin was.
Grapje uiteraard. :-)

Dat iemand dat geprobeerd heeft....
meave schreef:
27-05-2021 21:19
Grapje uiteraard. :-)

Dat iemand dat geprobeerd heeft....
Haha oke.
Ja en het was eigenlijk niet eens 1 klusje maar een heel huis wat moest worden geverfd. Nieuwe woning.
Dus het ging om meerdere dagen tot een week, precies weet ik het niet meer. Vond het ook bizar dat je dat durft. Ze dacht natuurlijk als hele groepen zich aanmelden is het zo gefixt.
dido68 schreef:
27-05-2021 22:08
Haha oke.
Ja en het was eigenlijk niet eens 1 klusje maar een heel huis wat moest worden geverfd. Nieuwe woning.
Dus het ging om meerdere dagen tot een week, precies weet ik het niet meer. Vond het ook bizar dat je dat durft. Ze dacht natuurlijk als hele groepen zich aanmelden is het zo gefixt.

Ik heb ook wel eens een tuin voorbij zien komen.
Vind mijn eigen onkruid al genoeg 😀
dido68 schreef:
27-05-2021 22:08
Haha oke.
Haha, valt altijd te proberen toch, voor een pan soep.. Misschien kan ze er een "Challenge" van maken? Op mijn werk was er een tijd geleden zo iemand die van de grootste rotklussen een "challenge" maakte en vervolgens er van uitging dat iedereen enthousiast zou zijn en al het andere werk opzij zou zetten.
NMLK, doen jullie dat om te daten? Of alleen voor gezelligheid.
hagelslagjes schreef:
27-05-2021 22:45
Gezelligheid voor mij.

Maar natuurlijk ontstaan er ook setjes.
En er zijn ook setjes.
hagelslagjes schreef:
27-05-2021 22:45
Zag laatst nog iets voorbij komen van Carlo de oprichter op de website dat het totaal niet voor dating is bedoeld.
Iemand kreeg een waarschuwing van hem omdat ze gelijk aantal mannen en vrouwen wilde voor haar activiteit.

Helaas zijn de mannen bij NMLK wel vaak op zoek en lichtelijk desperate.
Soms ben ik amper thuis of ik krijg al een connectieverzoek, terwijl ik dan meestal geen woord met de beste man heb gewisseld tijdens de activiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven