Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.

zaterdag 29 mei 2021 om 15:53
Ik heb je een pb gestuurd!mats schreef: ↑29-05-2021 15:47Hi Rubberlaars,
Dat zou heel goed kunnen, dat is even geleden.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik je weer kan herleiden naar met welke nick ik heb gesproken destijds en zo niet is het ook niet erg.
Ben ergens wel nieuwsgierig want heb mensen waar ik prive mee schreef altijd als prettig en waardevol ervaren, een compliment dus
Ik ben ergens naar toe gereden en heb even lekker aan een waterkant in de zon gezeten, heerlijk! straks een bbq![]()

zaterdag 29 mei 2021 om 15:57
zaterdag 29 mei 2021 om 15:57
Ik heb alleen tegels in mijn tuin, dus dat zal dan wel loslopen denk ik..Rubberlaars schreef: ↑29-05-2021 15:55Dat is wel heel erg slecht voor de bodem en voor de insecten.

zaterdag 29 mei 2021 om 16:01
Dat eerste is wel weer heerlijk dat het kan.
Dat 2de weet ik niet wat het is, een film? Maar vanavond champions league finale. Dus dat ga ik kijken.
Benieuwd of je reactie krijgt van hem, op.je datevoorstel voor volgende week.
zaterdag 29 mei 2021 om 16:43
Jaaa echt fijnRubberlaars schreef: ↑29-05-2021 16:01Dat eerste is wel weer heerlijk dat het kan.
Dat 2de weet ik niet wat het is, een film? Maar vanavond champions league finale. Dus dat ga ik kijken.
Benieuwd of je reactie krijgt van hem, op.je datevoorstel voor volgende week.
Nee dat is een live stream van een concert met allerlei artiesten.. Dit is de laatste van de drie.. Vanuit de Kuip..

zaterdag 29 mei 2021 om 17:31
Dat kanRubberlaars schreef: ↑29-05-2021 17:14Denk dat ik daar wel iets over opgevangen heb. Heb me daar verder niet in verdiept!
Ik hoop ook dat ik nog wat hoor (overheen gelezen dat je daar nog iets over zei)

zaterdag 29 mei 2021 om 17:34
Ik ga vanavond een thriller kijken. Morgen naar een vriendin, lekker buiten zitten.
Als een man amper of heel traag reageert dan haak ik af en ga er ook niet mee daten. Ik krijg dan altijd het idee dat ik een back- up ben, voor als hij even niks te doen heeft. Beetje zoals met een fwb. Je bent alleen leuk om de verloren uren in te vullen. Zo voelt dat iig. Niet fijn. Je wil je gewild voelen.
Als een man amper of heel traag reageert dan haak ik af en ga er ook niet mee daten. Ik krijg dan altijd het idee dat ik een back- up ben, voor als hij even niks te doen heeft. Beetje zoals met een fwb. Je bent alleen leuk om de verloren uren in te vullen. Zo voelt dat iig. Niet fijn. Je wil je gewild voelen.

zaterdag 29 mei 2021 om 17:39
Ik ben daar ook niet zo goed in. Ik ben dan wel niet aan het daten, maar ben laatst wel tegen iemand aangelopen en dat lijkt op een FWB situatie uit te komen. Precies wat ik nu fijn zou vinden. Meer nog de B, dan de F.Gelukkigworden schreef: ↑29-05-2021 15:25Wat doen jullie als iemand steeds laat reageert? Of soms pas na x aantal dagen en dan doet alsof er niks aan de hand is, dat die persoon gewoon druk is geweest. Ik kan hier namelijk niet goed mee omgaan. Geven jullie dat dan aan?
zaterdag 29 mei 2021 om 18:34
Maar jij bent erg anti man hé op het moment..Julus schreef: ↑29-05-2021 17:34Ik ga vanavond een thriller kijken. Morgen naar een vriendin, lekker buiten zitten.
Ik heb beetje het idee dat je wat verbitterd bent over het hele datinggebeuren of heb ik het mis?

zaterdag 29 mei 2021 om 18:40
Dat laatste. Ik ben verre van verbitterd. Ik heb alleen geen zin in daten / in een man momenteel.
Zoals ik al vaker zei, vind ik het prima zo.
zaterdag 29 mei 2021 om 18:50
Dat is helemaal goed toch.. jouw leven..
Ik heb nu zoiets, ik wacht het af, komt het tot een date dan is het leuk, en zo niet dan niet..
Niet iedereen is van het heen en weer appen en we hebben elkaar nog nooit gezien dus misschien is hij van eerst ontmoeten voordat ik vanalles vertel..

zaterdag 29 mei 2021 om 18:54
Precies. Als ik verbitterd zou zijn, zou ik niks met mannen te maken willen hebben. Alle mannen maar stom vinden en nooit meer iets aangaan. Dat is niet zo. Ik ben totaal geen verbitterd mens, dat vind ik echt zonde, in boosheid leven.
Ja, het kan alle kanten op. En het is alleen maar goed als je er luchtig in kunt staan. Geen match, jammer. En door!
Ja, het kan alle kanten op. En het is alleen maar goed als je er luchtig in kunt staan. Geen match, jammer. En door!
zaterdag 29 mei 2021 om 19:09
Daar schiet je idd niks mee op en heb je uiteindelijk alleen jezelf mee..Julus schreef: ↑29-05-2021 18:54Precies. Als ik verbitterd zou zijn, zou ik niks met mannen te maken willen hebben. Alle mannen maar stom vinden en nooit meer iets aangaan. Dat is niet zo. Ik ben totaal geen verbitterd mens, dat vind ik echt zonde, in boosheid leven.
Zo is het.. De bal ligt nu bij hem en ik kijk wel of hij hem terug schiet..

zaterdag 29 mei 2021 om 19:50
Meestal krijg je wat kromme zinnen. Overdreven vriendelijkheid.Rubberlaars schreef: ↑29-05-2021 19:45Een vraagje: als iemand gebruik maakt van een vertaal ding, kan het dan ook gewoon perfect Nederlands zijn? Of zie je dat toch? Ik dacht zelf dat laatste nl maar misschien heb ik het mis. Weet iemand dit?
En wordt je ook nog wel eens met u aangesproken.
zaterdag 29 mei 2021 om 19:57
Mijn inbox zegt van niet.
zaterdag 29 mei 2021 om 20:07
Rubberlaars schreef: ↑29-05-2021 19:45Een vraagje: als iemand gebruik maakt van een vertaal ding, kan het dan ook gewoon perfect Nederlands zijn? Of zie je dat toch? Ik dacht zelf dat laatste nl maar misschien heb ik het mis. Weet iemand dit?
De zinnen lopen doorgaans niet heel lekker en doen wat kunstmatig aan, zeg maar zoals in mijn posts. Ik ben dan ook een bot.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.