Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖

10-04-2021 22:49 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.

Ter nagedachtenis aan Aurelius.

En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
pavlova schreef: Mijn lief weet dat ik hier schrijf en soms laat ik hem ook wel eens iets lezen. Hij vindt het schattig en herkent zich ook vaak in jullie verhalen.
Vaak verzuchten we dan tegen elkaar hoe blij we zijn dat we elkaar gevonden hebben.
wij slapen nooit.
Julia_20 schreef:
29-05-2021 15:36
Ik heb mijn tuinmeubelen gebeitst en ben nu met pauzes mijn onkruid aan het verwennen met kokend water 😎
Schoonmaakazijn doet het ook goed 😜
mats schreef:
29-05-2021 15:47
Hi Rubberlaars,

Dat zou heel goed kunnen, dat is even geleden.
Het zou zomaar kunnen zijn dat ik je weer kan herleiden naar met welke nick ik heb gesproken destijds en zo niet is het ook niet erg.
Ben ergens wel nieuwsgierig want heb mensen waar ik prive mee schreef altijd als prettig en waardevol ervaren, een compliment dus 🙂

Ik ben ergens naar toe gereden en heb even lekker aan een waterkant in de zon gezeten, heerlijk! straks een bbq 🙂
Ik heb je een pb gestuurd!
Julia_20 schreef:
29-05-2021 15:44
Oh dan kom ik wel 😂
Gezellig je bent altijd welkom!!
Mimali schreef:
29-05-2021 15:51
Schoonmaakazijn doet het ook goed 😜
Dat is wel heel erg slecht voor de bodem en voor de insecten.
Mimali schreef:
29-05-2021 15:50
Straks lekker in de tuin eten met mijn dochter en dan The Streamers kijken..
Kijken jullie ook?
Ik ga onverwachts vanavond even naar vrienden. Met dat ik hier typ appte ze
Misschien kijken hun het?
julia_20 wijzigde dit bericht op 29-05-2021 15:58
5.65% gewijzigd
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 15:55
Dat is wel heel erg slecht voor de bodem en voor de insecten.
Ik heb alleen tegels in mijn tuin, dus dat zal dan wel loslopen denk ik..
Dat mis ik dan weer niet aan de tuin. Lief is nu ook aan het onkruid verwijderen. Dat is dan weer een voordeel een balkon.
Mimali schreef:
29-05-2021 15:50
Straks lekker in de tuin eten met mijn dochter en dan The Streamers kijken..
Kijken jullie ook?
Dat eerste is wel weer heerlijk dat het kan.
Dat 2de weet ik niet wat het is, een film? Maar vanavond champions league finale. Dus dat ga ik kijken.
Benieuwd of je reactie krijgt van hem, op.je datevoorstel voor volgende week.
Hier vanavond date! Gewoon wat drinken.
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 16:01
Dat eerste is wel weer heerlijk dat het kan.
Dat 2de weet ik niet wat het is, een film? Maar vanavond champions league finale. Dus dat ga ik kijken.
Benieuwd of je reactie krijgt van hem, op.je datevoorstel voor volgende week.
Jaaa echt fijn
Nee dat is een live stream van een concert met allerlei artiesten.. Dit is de laatste van de drie.. Vanuit de Kuip..
Mimali schreef:
29-05-2021 16:43
Jaaa echt fijn
Nee dat is een live stream van een concert met allerlei artiesten.. Dit is de laatste van de drie.. Vanuit de Kuip..
Denk dat ik daar wel iets over opgevangen heb. Heb me daar verder niet in verdiept!
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 17:14
Denk dat ik daar wel iets over opgevangen heb. Heb me daar verder niet in verdiept!
Dat kan😉
Ik hoop ook dat ik nog wat hoor (overheen gelezen dat je daar nog iets over zei)
Ik ga vanavond een thriller kijken. Morgen naar een vriendin, lekker buiten zitten.

Als een man amper of heel traag reageert dan haak ik af en ga er ook niet mee daten. Ik krijg dan altijd het idee dat ik een back- up ben, voor als hij even niks te doen heeft. Beetje zoals met een fwb. Je bent alleen leuk om de verloren uren in te vullen. Zo voelt dat iig. Niet fijn. Je wil je gewild voelen.
Redrose fijne date vanavond! Is het iemand met wie je al langer contact hebt?

Ik ben nog steeds date app vrij😀
Gelukkigworden schreef:
29-05-2021 15:25
Wat doen jullie als iemand steeds laat reageert? Of soms pas na x aantal dagen en dan doet alsof er niks aan de hand is, dat die persoon gewoon druk is geweest. Ik kan hier namelijk niet goed mee omgaan. Geven jullie dat dan aan?
Ik ben daar ook niet zo goed in. Ik ben dan wel niet aan het daten, maar ben laatst wel tegen iemand aangelopen en dat lijkt op een FWB situatie uit te komen. Precies wat ik nu fijn zou vinden. Meer nog de B, dan de F. 😉😊 Maar hoe dat contact nu goed vorm te geven, vind ik lastig. Hij is niet zo apperig, is ook gewoon druk en voor mij is dit hele single gedoe nog zo vreemd en onzeker dat ik mezelf daar echt streng in moet toespreken. Go with the flow, we zien wel waar het schip strandt, zonder deze FWB had ik het ook prima, dat soort dingen...
Julus schreef:
29-05-2021 17:34
Ik ga vanavond een thriller kijken. Morgen naar een vriendin, lekker buiten zitten.

Als een man amper of heel traag reageert dan haak ik af en ga er ook niet mee daten. Ik krijg dan altijd het idee dat ik een back- up ben, voor als hij even niks te doen heeft. Beetje zoals met een fwb. Je bent alleen leuk om de verloren uren in te vullen. Zo voelt dat iig. Niet fijn. Je wil je gewild voelen.
Maar jij bent erg anti man hé op het moment.. 😉
Ik heb beetje het idee dat je wat verbitterd bent over het hele datinggebeuren of heb ik het mis?
Mimali schreef:
29-05-2021 18:34
Maar jij bent erg anti man hé op het moment.. 😉
Ik heb beetje het idee dat je wat verbitterd bent over het hele datinggebeuren of heb ik het mis?
Dat laatste. Ik ben verre van verbitterd. Ik heb alleen geen zin in daten / in een man momenteel.
Zoals ik al vaker zei, vind ik het prima zo.
Julus schreef:
29-05-2021 18:40
Dat laatste. Ik ben verre van verbitterd. Ik heb alleen geen zin in daten / in een man momenteel.
Zoals ik al vaker zei, vind ik het prima zo.
Dat is helemaal goed toch.. jouw leven..

Ik heb nu zoiets, ik wacht het af, komt het tot een date dan is het leuk, en zo niet dan niet..
Niet iedereen is van het heen en weer appen en we hebben elkaar nog nooit gezien dus misschien is hij van eerst ontmoeten voordat ik vanalles vertel..
Precies. Als ik verbitterd zou zijn, zou ik niks met mannen te maken willen hebben. Alle mannen maar stom vinden en nooit meer iets aangaan. Dat is niet zo. Ik ben totaal geen verbitterd mens, dat vind ik echt zonde, in boosheid leven.

Ja, het kan alle kanten op. En het is alleen maar goed als je er luchtig in kunt staan. Geen match, jammer. En door!
Julus schreef:
29-05-2021 18:54
Precies. Als ik verbitterd zou zijn, zou ik niks met mannen te maken willen hebben. Alle mannen maar stom vinden en nooit meer iets aangaan. Dat is niet zo. Ik ben totaal geen verbitterd mens, dat vind ik echt zonde, in boosheid leven.

Ja, het kan alle kanten op. En het is alleen maar goed als je er luchtig in kunt staan. Geen match, jammer. En door!
Daar schiet je idd niks mee op en heb je uiteindelijk alleen jezelf mee..

Zo is het.. De bal ligt nu bij hem en ik kijk wel of hij hem terug schiet..
Een vraagje: als iemand gebruik maakt van een vertaal ding, kan het dan ook gewoon perfect Nederlands zijn? Of zie je dat toch? Ik dacht zelf dat laatste nl maar misschien heb ik het mis. Weet iemand dit?
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 19:45
Een vraagje: als iemand gebruik maakt van een vertaal ding, kan het dan ook gewoon perfect Nederlands zijn? Of zie je dat toch? Ik dacht zelf dat laatste nl maar misschien heb ik het mis. Weet iemand dit?
Meestal krijg je wat kromme zinnen. Overdreven vriendelijkheid.
En wordt je ook nog wel eens met u aangesproken.
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 15:53
Ik heb je een pb gestuurd!
Mijn inbox zegt van niet.
Julia_20 schreef:
29-05-2021 19:50
Meestal krijg je wat kromme zinnen. Overdreven vriendelijkheid.
En wordt je ook nog wel eens met u aangesproken.
Dit idd, het is nooit perfect Nederlands..
Rubberlaars schreef:
29-05-2021 19:45

De zinnen lopen doorgaans niet heel lekker en doen wat kunstmatig aan, zeg maar zoals in mijn posts. Ik ben dan ook een bot.
I’m not a big fish, William. I’m Moby Dick.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven