Dyson airwrap
woensdag 5 mei 2021 om 11:57
Ik ben totaal niet handig met haar. Een roterende fohnborstel, föhnen met een losse ronde borstel, diffuser, ik kan er niks mee... ik föhn mijn haar na het wassen helemaal droog en dan gebruik ik een stijltang. Glad föhnen zonder pluis zodat die stijltang niet meer nodig is krijg ik met geen mogelijkheid voor elkaar. Nu overweeg ik een Dyson airwrap te kopen, maar alleen als ik daardoor het resultaat krijg wat ik nu dus heb met föhnen en stijlen. Heeft iemand ervaring? Is het zijn geld waard en vooral: is ie makkelijk in gebruik niveau kind kan de was doen, kan niet fout gaan?
donderdag 27 mei 2021 om 14:12
Kun je 'm terugsturen als ie na gebruik niet bevalt?Ljubavi schreef: ↑25-05-2021 14:27Ik heb ‘m inmiddels! Nu zo’n twee keer gebruikt maar ik krijg hetzelfde effect als met een gewone föhn en moet nog steeds de stijltang er doorheen halen. Snap niet wat ik fout doe want de filmpjes spreken voor zich en kan niet mis zou je denken. Het blijft pluizig en verwilderd en niet het gladde smooth effect. Ik probeer het deze week nog 1x en anders gaat ie terug helaas.![]()
Als dat zo is, dan hak ik denk ik de knoop door. Ik zit al eeuwen op dat ding te loeren, maar ben bang voor een tegenvaller en daar vind ik 'm te duur voor (ik vind 'm sowieso schreeuwend duur). Als je hem eerst kunt testen en terugsturen als het tegenvalt, dan ga ik overstag.
donderdag 27 mei 2021 om 14:19
Ik vond het hele ding niks. De krul zakte meteen uit en er blijft vrij 'weinig' over. Ik vond het teveel geld voor dat effect.
De klantenservice van dyson is overigens een DRAMA. Ik heb 2.5 maand op een retourlabel moeten wachten en dus op mijn 500 euro. Telefonisch amper bereikbaar, per mail redelijk bereikbaar, maar sturen vage dingen terug dat ze het niet sneller konden doen etc.
Al met al geen succeservaring.
De klantenservice van dyson is overigens een DRAMA. Ik heb 2.5 maand op een retourlabel moeten wachten en dus op mijn 500 euro. Telefonisch amper bereikbaar, per mail redelijk bereikbaar, maar sturen vage dingen terug dat ze het niet sneller konden doen etc.
Al met al geen succeservaring.
vrijdag 28 mei 2021 om 15:44
welk hulpstuk gebruik je nu? Bij bijvoorbeeld die borstels met harde pinnen: die moet je eigenlijk onder je haar door halen, dus niet zoals je normaals borstel maar andersom, ook zet ik daarbij de kracht van de fohn lager.Ljubavi schreef: ↑25-05-2021 14:27Ik heb ‘m inmiddels! Nu zo’n twee keer gebruikt maar ik krijg hetzelfde effect als met een gewone föhn en moet nog steeds de stijltang er doorheen halen. Snap niet wat ik fout doe want de filmpjes spreken voor zich en kan niet mis zou je denken. Het blijft pluizig en verwilderd en niet het gladde smooth effect. Ik probeer het deze week nog 1x en anders gaat ie terug helaas.![]()
Ik krijg eigenlijk het meest gladde (dus antipluis) effect als ik de krulstukken gebruik, de krullen zakken dan wel uit maar het resultaat blijft mooi glad.
Ach, het ligt ook allemaal aan wat voor haar je precies hebt en welk effect je wil bereiken. Ik heb een beetje Monica Geuze haar denk ik, en kan met de dyson het heel makkelijk of stijler en glad dus zo

of juist met wat krul en volume onderin maken zoals dit: