Zelfbruiner
zondag 30 mei 2021 om 10:00
Ik zweer bij Bondi Sands Ultra Dark foam, aanbrengen met een speciaal handschoentje.
Na 12 uur douchen. Tot aan je eerste douche is het behoorlijk bruin, erna prachtige kleur.
Ik heb ook ervaring met Marc Inbane, was ook prima voor de winter, maar ben tevredener over deze omdat deze bruiner wordt en ik ben van mezelf al olijfkleurig met donkere haren en ogen. In de zomer geeft Marc Inbane weinig verschil, al blijf ik goed uit de zon en draag altijd SPF50.
Na 12 uur douchen. Tot aan je eerste douche is het behoorlijk bruin, erna prachtige kleur.
Ik heb ook ervaring met Marc Inbane, was ook prima voor de winter, maar ben tevredener over deze omdat deze bruiner wordt en ik ben van mezelf al olijfkleurig met donkere haren en ogen. In de zomer geeft Marc Inbane weinig verschil, al blijf ik goed uit de zon en draag altijd SPF50.
-
zondag 30 mei 2021 om 10:00
Je hebt gezichtsdruppels en druppels voor je lichaam (ik gebruik de body gewoon op mijn gezicht trouwens)ChicaHolandesa schreef: ↑30-05-2021 08:34Ik vind Bondi veeeels te veel gedoe.
Kan je Collistar ook op armen en benen gebruiken ja? Ik geuibrk het eigenlijk enkel in mijn gelaat.
zondag 30 mei 2021 om 10:03
Ik kleed me gewoon aan na 10min. Meestal trek ik voor de luiheid iets zwarts aan. Wit kan echter ook wel.
Dan komen er wel vlekken op je witte kleding aan de binnenkant, maar dat was je er heel makkelijk uit.
Als ik zo de andere reacties lees denk ik wel dat ik een heel makkelijke huid heb; ik scrub nooit vantevoren (heb al een droge huid) en smeer ook niet vantevoren met creme ofzo in. Ik doe gewoon een klodder op de handschoen, wrijf het in cirkelbewegingen heel goed uit en heb nooit rare vlekken of bruine ophopingen op 'dikke huid locaties' (knieen, hielen, knokkels)
phloxx wijzigde dit bericht op 30-05-2021 10:06
32.92% gewijzigd
-
zondag 30 mei 2021 om 10:09
zondag 30 mei 2021 om 10:29
He, handig topic.
Gisteravond voor het eerst een doekje van het kruidvat gebruikt..net met scrub en schuursponsje inde weer geweest want er zaten vlekken op mijn voeten.
Normaal gebruik ik altijd een willekeurig bekend merk. De laatste was van Vision en die beviel eigenlijk goed. Geen doekjes meer dus voor mij. Heb het idee dat ik lotion beter kan verdelen.
Gisteravond voor het eerst een doekje van het kruidvat gebruikt..net met scrub en schuursponsje inde weer geweest want er zaten vlekken op mijn voeten.
Normaal gebruik ik altijd een willekeurig bekend merk. De laatste was van Vision en die beviel eigenlijk goed. Geen doekjes meer dus voor mij. Heb het idee dat ik lotion beter kan verdelen.
zondag 30 mei 2021 om 10:35
Ik zit dus net te kijken maar ik zie dat je die er idd na zes uur max vanaf moet halen
Nou ja, dat doe ik dus niet maar is tot op heden altijd goed gegaan haha
zondag 30 mei 2021 om 10:37
Ik las zoveel goede berichten over Collistar, ben benieuwd! Sowieso is dat een heel goed merk.Liptonicetea schreef: ↑30-05-2021 09:26Ik gebruik Bondi Sands: dag 1 scheren en dag 2 zelfbruiner. Ik spoel het ook niet af, pas bij de volgende douchebeurt. Ik vind de geur heel erg lekker ruiken? Lekker zomers. Op m'n gezicht Collistar, werkt heel goed!
zondag 30 mei 2021 om 11:16
Dit is goed om te weten. Dus eerst een klein beetje bij bruinen in de zon.Superhuisvrouw schreef: ↑30-05-2021 10:50Marc Inbane , of Clarins selftanning gel die is ook niet vettig .
Als je een hele bleke huid hebt vind ik Collistar nauwelijks effect geven.
zondag 30 mei 2021 om 11:18
Zou het ook zo werken met Collistar, dus dat je alleen die druppels gebruikt zonder eerst een dagcreme te gebruiken?
zondag 30 mei 2021 om 12:38
zondag 30 mei 2021 om 12:38
Thnx! Ik heb nu ook de body besteld.fluttershy schreef: ↑30-05-2021 10:00Je hebt gezichtsdruppels en druppels voor je lichaam (ik gebruik de body gewoon op mijn gezicht trouwens)
Una noche loca
zondag 30 mei 2021 om 12:44
Oké bedankt voor t uitzoeken! Heb m net besteld. M’n benen doen nu pijn aan m’n ogen
zondag 30 mei 2021 om 13:04
zondag 30 mei 2021 om 13:08
Jouw mening. Mijn Lancaster Sun 365 zonder zelfbruiner overigens stinkt niet.Jufjoke schreef: ↑29-05-2021 22:48Die bestaat niet. De geur komt van het werkzame bestanddeel, dihydroyacetone. Dat reageert met je huid en geeft de verkleuring, maar dus ook de geur. Ook zelfbruiner die aangenaam ruikt geeft die geur af als na verloop van tijd het stofje begint te werken. Dat hoort er bij. Ik vind dat ook een heel onaangenaam luchtje, maar het gaat niet zonder.