Lang geleden... deel 2

dinsdag 26 mei 2009 om 16:28
quote:Elmervrouw schreef op 26 mei 2009 @ 16:23:
[...]
Nee, dat vind ik helemaal geen goeie. Noem het dan eigenzinnig! Of wat hier eerder gezegd werd: het maak van je hart geen moordkuil topic.
Ik vind ons niet moeilijk.
Ik vind ons dapper, en stoer. Hard bezig met leven. Met leren leven. En dat is heel wat anders dan dat sudderen wat heel veel mensen doen. Hun tijd uitzitten. Of zoiets. Ik heb 't genoeg gezien om heel zeker te weten dat ik dat niet, nooit wil. Kwaliteit moet het zijn. Lef om te leven. Zo!Je hebt gelijk EV....
[...]
Nee, dat vind ik helemaal geen goeie. Noem het dan eigenzinnig! Of wat hier eerder gezegd werd: het maak van je hart geen moordkuil topic.
Ik vind ons dapper, en stoer. Hard bezig met leven. Met leren leven. En dat is heel wat anders dan dat sudderen wat heel veel mensen doen. Hun tijd uitzitten. Of zoiets. Ik heb 't genoeg gezien om heel zeker te weten dat ik dat niet, nooit wil. Kwaliteit moet het zijn. Lef om te leven. Zo!Je hebt gelijk EV....
dinsdag 26 mei 2009 om 16:28
[...]
Ik vind ons dapper, en stoer. Hard bezig met leven. Met leren leven. En dat is heel wat anders dan dat sudderen wat heel veel mensen doen. Hun tijd uitzitten. Of zoiets. Ik heb 't genoeg gezien om heel zeker te weten dat ik dat niet, nooit wil. Kwaliteit moet het zijn. Lef om te leven. Zo!
Helemaal mee eens!
Sarcastische humor kan ik meestal wel waarderen. Heeft idd met timing te maken. Maarrrr moeilijke mensen topic?
Nope daar ben ik het ook niet mee eens. Vind ik wel eens (best vaak) van mezelf maar absoluut nooit van jullie, dus dan kan een topic gewoon niet zo genoemd worden.
Zo even een smiley erbij, ter verduidelijking...
[...]
Ik vind ons dapper, en stoer. Hard bezig met leven. Met leren leven. En dat is heel wat anders dan dat sudderen wat heel veel mensen doen. Hun tijd uitzitten. Of zoiets. Ik heb 't genoeg gezien om heel zeker te weten dat ik dat niet, nooit wil. Kwaliteit moet het zijn. Lef om te leven. Zo!
Helemaal mee eens!
Sarcastische humor kan ik meestal wel waarderen. Heeft idd met timing te maken. Maarrrr moeilijke mensen topic?
Nope daar ben ik het ook niet mee eens. Vind ik wel eens (best vaak) van mezelf maar absoluut nooit van jullie, dus dan kan een topic gewoon niet zo genoemd worden.
Zo even een smiley erbij, ter verduidelijking...

dinsdag 26 mei 2009 om 16:33
dinsdag 26 mei 2009 om 16:34
[...]
Zeg, ik vind mezelf rete-moeilijk hoor. Pff. Je zou eens een dag mij moeten zijn.
Maar wel eens met het nooit meer mn leven maar een beetje op zijn beloop laten.
Als ik dan toch mn tijd hier uitzit, dan maar het zo inrichten dat de resterende jaren prettig zijn zodat ik een fijn vooruitzicht heb.
En als naam stem ik voor
1) de huilies
2) de droeftoeters
3) Een hart zonder moordkuil
4) Wurmpje en haar trouwe fans
Goh Claire, je wijze posten werken inspirerend.
Ik geloof dat ik ook melig begin te worden.
Je moet ook wat he, met dit weer.
Ik denk dat ik ook maar een motto ga verzinnen. En misschien een nieuw plaatje zoeken. Ofzo.
[...]
Zeg, ik vind mezelf rete-moeilijk hoor. Pff. Je zou eens een dag mij moeten zijn.
Maar wel eens met het nooit meer mn leven maar een beetje op zijn beloop laten.
Als ik dan toch mn tijd hier uitzit, dan maar het zo inrichten dat de resterende jaren prettig zijn zodat ik een fijn vooruitzicht heb.
En als naam stem ik voor
1) de huilies
2) de droeftoeters
3) Een hart zonder moordkuil
4) Wurmpje en haar trouwe fans
Goh Claire, je wijze posten werken inspirerend.
Ik geloof dat ik ook melig begin te worden.
Je moet ook wat he, met dit weer.
Ik denk dat ik ook maar een motto ga verzinnen. En misschien een nieuw plaatje zoeken. Ofzo.
dinsdag 26 mei 2009 om 16:37
Ik stem voor 3!!!
En natuurlijk niet voor 4, dat snap je wel toch, wurm. Ik heb je tenslotte nog niet irl ontmoet
Toevoeging: En als je een echte fan bent dan moet dat natuurlijk..
Hebben jullie het programma Fans wel eens gezien?
Ga jij een plaatje zoeken, ga ik even paffen, mag hier niet op mijn moeders kantoor.
En natuurlijk niet voor 4, dat snap je wel toch, wurm. Ik heb je tenslotte nog niet irl ontmoet
Toevoeging: En als je een echte fan bent dan moet dat natuurlijk..
Hebben jullie het programma Fans wel eens gezien?
Ga jij een plaatje zoeken, ga ik even paffen, mag hier niet op mijn moeders kantoor.

dinsdag 26 mei 2009 om 16:59
Hoi Lynn! *zwaait*
Ik heb nog een paar voorstellen, al steekt mijn humor wel schril af tegen de jouwe Wurm:
5. waarom zouden we makkelijk doen als het ook moeilijk kan clubje
6. de megamutsen
7. geef mijn maar kaas bij de mosterd groep (aangeboden door campina)
Zoeken we eigenlijk nog een sponsor? Geen club kan meer zonder in deze moeilijke tijden.
Ik heb nog een paar voorstellen, al steekt mijn humor wel schril af tegen de jouwe Wurm:
5. waarom zouden we makkelijk doen als het ook moeilijk kan clubje
6. de megamutsen
7. geef mijn maar kaas bij de mosterd groep (aangeboden door campina)
Zoeken we eigenlijk nog een sponsor? Geen club kan meer zonder in deze moeilijke tijden.
dinsdag 26 mei 2009 om 17:19
En het niveau stijgt per minuut.
Ik vind 5 ook een mooie.
En toch een beeeetje jammer hoor Claire. Ik zat nog wel te overwegen om je in de titel erbij te noemen dan. Je snapt dat dat nu van de baan is he?
Het programma Fans nooit gezien. En ik gruw al als ik eraan denk, dus ga ik denk ik nooit zien ook. Hoezo, vertel? Is het toch stiekum wel leuk?
Ik vind 5 ook een mooie.
En toch een beeeetje jammer hoor Claire. Ik zat nog wel te overwegen om je in de titel erbij te noemen dan. Je snapt dat dat nu van de baan is he?
Het programma Fans nooit gezien. En ik gruw al als ik eraan denk, dus ga ik denk ik nooit zien ook. Hoezo, vertel? Is het toch stiekum wel leuk?
dinsdag 26 mei 2009 om 17:22
Nou ik stem absoluut niet voor 4!!!
Tss....wat denkt die wurm wel zeg,dat alles om haar draait?
Maar Ev heeft gelijk,we zijn niet allemaal moeilijke mensen. (was ook maar een grapje, hoewel...ik vind wel dat we het ons af en toe te moeilijk maken).
Ik ga voor het ikvoelmekeigoedtopic!!!
In het kader van:
Ja ik eh, ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil nie zegge da'k nie net zoveel rechten heb als jullie! En ik voel m'n eigen keigoed!
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en jullie kunnen mij niks maken,
ik voel me keigoed, ik voel me keigoed,
en ik schreeuw het van de daken.
de wereld is te gek en ik okee............
(gejat van Hans teeuwen maar mooi lijflied als je recalcitrant bent)
Maar Ev heeft gelijk,we zijn niet allemaal moeilijke mensen. (was ook maar een grapje, hoewel...ik vind wel dat we het ons af en toe te moeilijk maken).
Ik ga voor het ikvoelmekeigoedtopic!!!
In het kader van:
Ja ik eh, ik kom dan misschien wel uit Brabant, maar dat wil nie zegge da'k nie net zoveel rechten heb als jullie! En ik voel m'n eigen keigoed!
dinsdag 26 mei 2009 om 17:25
quote:claire123 schreef op 26 mei 2009 @ 17:16:
[...]
Ik ook, ik proest het soms echt uit! Jammer dat we elkaar dan niet kunnen zien. Zou wel komisch zijn...
Werk ze!
Zit ook regelmatig te snuiven of grinnikken hier.
Vrees regelmatig voor m'n beeldscherm, want het gaat me nog een keer gebeuren dat ik mn cola niet binnen kan houden...
[...]
Ik ook, ik proest het soms echt uit! Jammer dat we elkaar dan niet kunnen zien. Zou wel komisch zijn...
Werk ze!
Zit ook regelmatig te snuiven of grinnikken hier.
Vrees regelmatig voor m'n beeldscherm, want het gaat me nog een keer gebeuren dat ik mn cola niet binnen kan houden...
dinsdag 26 mei 2009 om 17:29
quote:iry schreef op 26 mei 2009 @ 17:22:
Niet?
dus waarom zou ik zeuren,
wat gebeurt da moet gebeuren,
en ook al gaat het niet zo als ik wil,
Ik zit niet bij de pakken neer,
ik steek mn kin omhoog,
en ik stop een lekker haantje in de grill.
Niet?
dus waarom zou ik zeuren,
wat gebeurt da moet gebeuren,
en ook al gaat het niet zo als ik wil,
Ik zit niet bij de pakken neer,
ik steek mn kin omhoog,
en ik stop een lekker haantje in de grill.
dinsdag 26 mei 2009 om 17:29
quote:Wurmpje schreef op 26 mei 2009 @ 17:19:
ja dat snap ik!
Dat programma is zoooo vreselijk, dat ik het af en toe gewoon errug leuk vind. En ik voel me dan een stuk normaler. Sorry voor alle Fans van Fans
ja dat snap ik!
Dat programma is zoooo vreselijk, dat ik het af en toe gewoon errug leuk vind. En ik voel me dan een stuk normaler. Sorry voor alle Fans van Fans