Lang geleden... deel 2

18-03-2009 17:01 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar is ineens besloten dat topics met meer dan 5000 berichten gesloten worden.

Dus bij deze dan maar het vervolg op Lang geleden verkracht, nooit behandeld.
Haaaai trouwens.

Gezellig zooitje hier!
Nou, zeg, onderschat het niet, ik moet ze dalijk nog wel snijden he!

En dan de sla erdoor husselen enzo. T wordt uiteindelijk een ceasar salade.

Maar ik vertoon wel een beetje uitstelgedrag met de rest van de salade.

En Ster, jij BENT natuurlijk ook woest aantrekkelijk! Duuh!

Hoewel ik wel even een klacht in wil dienen.

Nou heb ik bier en tieten in mn hoofd.... Door die rare liedjes van jou.
Ik ben ook woest aantrekkelijk, helemaal tijdens Zumba

Wat ga jij koken Ier? ook aan de eieren? Heb ik namelijk ook gegeten.

En Ster heb jij al gegeten? En wat? je klinkt zo energiek

Dat wil ik ook!!!
Hé Iry, kijk jij ook naar Draadstaal? Keigoed, die cursus Brabants van ze.

Zo, en nu heb ik voor vandaag wel weer genoeg gezegd en geschreven. Jullie zijn er nu wel genoeg van doordrongen dat EV weer online is.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hahahaha Wurm.

Misschien is wijn en tieten beter te behappen voor je?

Wauw... EV.

*serieuze modus gaat voor jou speciaal even aan*

Wat een belangrijk moment is dit geweest! Wat helder. Vind het fijn voor je, dat je gewoon kan ervaren wat je ervaart. Je gevoel uitspreken, zonder je te verliezen in de ander.

Wat ben jij hard aan het werk. Respect hoor!

*hij gaat weer uit*

Woehaaa Claire! Zumba lijkt me gaaf!

Haha nou ehh. Anders lees je effe terug wat ik ga eten. Kom kom, blijf niet aan de gang.
Tataaa tadada. Menamenam.

Tataa dataa. Menamenam.

Tataa tadada tadada tadada dadadadamdamdadadam.

Das ook een leuke om in je hoofd te hebben.

Succes met de melodie.
Goed hoor EV!

Dat uitspreken, maar vooral het gevoel en besef dat dat mag, en dat het eigenlijk niet belangrijk is wat de ander ervan vind.

Dat heeft mij een half jaar pmt gekost om dat te begrijpen haha.

Speciaal voor jou doe ik een dansje! Omdat ik je zo dapper vind, zo fijn vind dat je dit met ons deelt, en omdat het afgelopen dagen zo heftig zwaar was voor je.

*danst de vogeltjesdans*
Zo zeg, ik lees het idd nu pas. Man man man...het helpt bij mij dus geen klote, die eieren. Maar ik had ze natuurlijk moeten koken!! Stom van me
Zumba? Help?!

Wat is Zumba nou weer?

Ga toch maar wat dingen door de eieren gooien zodat het een salade gaat worden!

Misschien tot vanaaf lieffeis.

Moeilijk hoor, dat losrukken hier!
Ev bij jezelf blijven is iets wat absoluut heel waardevol is om te leren. Het is mijn werk doel en ik heb er overal wat aan. In elke situatie, interactie met mensen is het fijn om dat te kunnen.

Naast grenzen aangeven is dit ook een hele belangrijke! Ik denk zelfs de belangrijkste zodát je ook grenzen kunt voelen, en die dan weer kunt aangeven.

Top dat je het zo hebt ervaren!! En dat je het "gewoon" gedaan hebt. Je hebt jezelf serieus genomen. Jouw gevoel is jouw gevoel.
Eet smakelijk Wurm!

Tot de volgende keer!
quote:Wurmpje schreef op 26 mei 2009 @ 18:06:

Moeilijk hoor, dat losrukken hier!Dat heb ik dus heel duidelijk gevoeld. De tijd zonder internet was eigenlijk heel.... rustig. Gisteravond kwam ik weer online en voelde meteen de zuigende werking van internet. Dan wil ik alles lezen, alles zien, reageren, schrijven, alles tegelijk.. aaarghhh

en raak meteen weg van 'mezelf'.

Dat voel ik nu dus ook. Even kijken hier hoor, of er al iemand heeft gereageerd. Oh, en nog even kijken. Vermoeiend. Dáárom doe ik dus bewust niets met MSN!
Ik ben ook weg.

Genoeg geouwehoerrrrrT.
Dat kan ik me heel goed indenken EV!

Ik denk ook regelmatig 'alleen even kijken', en voor ik het weet zit ik weer een hele avond te verdoen achter de pjoeter.

Een verslavend medium is het.

Af en toe bewust een dagje/avondje zonder bevalt me dan ook prima.

-alweer klaar met eten, dus weer even aanwezig-
Wow Ev,ik zit hier gewoon even met trots op je!!

Goed gedaan wijffie!!!
Mooi beschreven ook,helder verhaal.....
En jaaaaa,draadstaal is leuk!! keileuk!!

Ik heb gekookt.

Aardappeltjes.

Varkenshaasje met champignonsausje.

Vallesburger en groenteballetjes

sperciebonenslade met tomaat en bosui.

Gemengde salade met komkommer,tomaat en kaasblokjes.

Appelmoes...uit pot!!!!!!!

Omdat ik zo recalcitrant ben.
En dankzij jonge god zit ik in mijn hoofd met:

Je denkt maar dat je alles mag van mij

Ik zit hier in een kooi en jij bent vrij.

De leugen heeft gewonnen van de trouw

Wat ben jij voor een vrooouuwww!!

Ik wens geen commentaar,dit is al pijnlijk genoeg.
Sjonge ik lig helemaal dubbel hier. Wát een gezellige boel

Ook hier eieren maar dan gebakken. Ook lekker. Niemand tijd om te koken, nou dan maar brood met ei.

EV, super dat je je gevoel hebt uitgesproken! Nu ligt het daar en is het aan hun wat ze er mee doen. Jij bent het kwijt en kunt weer verder. Vasthouden dit gevoel!

En hier ook een stijgende computerverslaving. Zoveel te lezen, te zoeken, hyves bekijken, en tussendoor hier weer aanschuiven.

Msn doe ik ook bijna niet, ik word zo onrustig als er meerdere mensen beginnen te kletsen. Ben ik meteen het spoor kwijt..

(Zal de leeftijd wel zijn... )

Ga zo weer de deur uit, drukke dag..

Misschien tot later!
Ben ik even werken, gaan jullie ineens heel gezellig doen hier...

Ik leef een beetje in een luchtbel, nog steeds wazig in mijn hoofd, alsof ik stoned ben ofzo.

Kan nog niet zeggen dat ik blij ben met die medicatie...

Appel, fijn om te lezen dat je het msn contact wel wil en ook eens wil meeten. Ik wist de laatste tijd niet zo goed wat ik ermee aan moest, dus goed om dit te lezen!

Wurm, ga je nou niet rot of verdrietig voelen over onze meeting.

Dat is heel jammer en vooral heel onterecht.

Het is juist zo bijzonder en waardevol dat er zo'n klik is. En daar zouden we ons niet schuldig over moeten voelen.

Ik denk dat we de gevoelens van de ander vaak herkennen en ons (daardoor?) te verantwoordelijk voelen voor de ander.

Ik merk aan mezelf dat ik moet waken daar niet teveel in door te draven. Ik bén namelijk niet verantwoordelijk voor de ander.

Ik heb enorm genoten van meeting, van jullie gezelschap. Ook ik vind het dan vervelend om te lezen dat anderen daar op een of andere manier wat moeite mee hebben gehad. Maar ik wil me dat niet teveel aantrekken en zo het plezier laten ontnemen.

Daar heeft niemand aan en ik ben ervan overtuigd dat het ook niemands bedoeling is.
Niet normaal he Saar?

Jij werken, ik sportief bezig en de rest maar gezellig doen zonder ons... tsssss....

En nu is er zeker niemand meer?
Inderdaad niet normaal Appel.

Nou houd ik gelukkig toch niet zo van geouwehoer, dus ben blij dat dit aan mij voorbij is gegaan

EV, wat goed gedaan zeg gister!
Hey Saar, wat vervelend dat de medicatie je dat gevoel geeft. Wel herkenbaar en dat hoort er in het begin toch een beetje bij. (ten minste bij mij altijd). Maar daarom zeker niet minder vervelend. Sta je verder eigenlijk nog onder controle bij een arts?

Ik hoop dat je goed kunt slapen!

Trusten voor iedereen!
Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen met je medicatie, Saartje. Even ingelogd hier om mijn eerdere post aan te passen, want ik was toch bang voor herkenning. Je weet het maar nooit, misschien lezen die therapeutes hier ook wel, het zijn jonge meiden (niet dat hier alleen maar jonge meiden zitten trouwens, maar toch) en ik zou niet willen dat ze dit lezen.

Verder niets meer vandaag, want ik voel weer lichte hoofdpijn. Teveel, vandaag. Dus ik ga weer terug op de bank met mijn dekentje, in de bejaardenmodus. Haha.

Ik hoop dat jullie allemaal, inclusief ikzelf trouwens (want ze zijn erg onrustig, de laatste tijd, die nachten) goed slapen vannacht. VF werkt trouwens echt niet optimaal hier!
Mooie inzichten heb je opgedaan EV!

Met mij gaat het een 8 vandaag.Ben voor het eerst naar het vrouwenathelier geweest waar andere vrouwen ook komen en we dingen gaanh uitbeelden-soort theater en met afsluitend een lunch,ik ben er dus heen gegaan.Ik was opzich optijd maar ik zou eerder komen om even elkaar tespreken maar ik was een half uur telaat maar optijd voor de groep zelf.Dus hebben we afsluitend elkaar alleen gesproken,maar het iswel bevallen;dus volgende week weer!

Sorrym dat ik niet op iedereen reageer maar ik wens jullie weltrusten voor zo

Groet,

Spongebabe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven