Uitgerekend tweede helft december

09-04-2021 12:49 473 berichten
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!

Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.

NaamLeeftijdKind#UDEchoAfsprakenBijzonderheden
Ronja30217-1230 juli termijnechobegin augustus vk :heart: mk okt '20, 3 cp's '21
Wolkje8437220-12?- :heart:
Ivf1.0
Preggie9030216-12/17-1226-05- termijnecho 26-05/15:30 - mk '19
Boterbloem3029131-1222-07 pretecho. 12-08 20 weken echo30-7 hartje luisteren-
Miesje9327125-1202-0724-06mk okt '20
Selin2631#226-1216/06 NIPT en termijnecho- :heart: ronde 4 cryo tp IVF
Burg2334#114-1231-05- :heart: ISCI 2.1 (biochemische jan '21 ICSCI 1.1)
momoff332428-123-06 termijnecho- mk dec '20
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Viviette :rose:
Mevrouw_Pluis :rose:
anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd
Bedankt allemaal. Het voelt heel onwerkelijk.

Ik heb het gevoel dat het niet spontaan op gang gaat komen, anders was dat afgelopen weken wel gebeurd denk ik. Ik wil het het zo snel mogelijk achter de rug hebben en vind het heel zwaar om te wachten totdat het vanzelf gebeurd.

Gelukkig kunnen we morgenochtend al terecht in het ziekenhuis.

Ik hoop dat jij een goede echo hebt gehad, Burg23!

(wil iemand mij uit de tabel halen? dat is een beetje confronterend).
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw Pluis wat een verschrikkelijk nieuws. :hug: Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven. Ik denk aan jullie :heart:

Edit: ik heb je op jouw verzoek uit de tabel gehaald. Wil je helemaal niet dat jouw nick hier genoemd wordt? Of mogen we een :rose: achter je naam zetten?

Hier zojuist een goede echo gehad, maar voelt misplaatst nu.
burg23 wijzigde dit bericht op 31-05-2021 18:00
29.96% gewijzigd
Wat een nieuws na elkaar :(
Mevrouw_pluis wat enorm verdrietig! Neem de tijd en de rust om dit te verwerken. Sterkte :( Hoop je snel weer in een topic te zien!

Burg23 wat fijn een goede echo! Voel je je nog goed?
mw pluis wat heftig! Heel veel sterkte voor jullie!
Ik denk aan jullie :(
Ik ben er ook beetje stil van. Zo verdrietig nieuws.

burg23 wat fijn voor jullie!
Dank je burg23. Je mag mijn naam wel laten staan met een roos erachter.
Ik ben blij dat jij een goede echo hebt gehad! Gun jullie allemaal nog een prachtige zwangerschap. :heart:

Ik zal later deze week nog een update plaatsen, als dat voor jullie niet vervelend is natuurlijk.
Zeker niet mevrouw_pluis! Hopelijk gaat je afspraak morgen voorspoedig! :heart:
Tuurlijk niet vervelend Mevrouw Pluis. Succes morgen bij de gyn. Ga je voor medicatieconsult? Als je nog dingen wilt weten over miskraam oid hoe ik dat ervaren heb vraag gerust.
Mevrouw_pluis Houd ons op de hoogte :hug:

Ik heb morgen nog een echo bij de vk. Hopelijk mijn eerste uitwendige echo. Donderdag nipt gesprek en bloedprikken schildklier, vrijdag intake vk. Druk weekje.
Fijn dat jij wel een goede echo had Burg! Waarvoor heb je morgen weer een echo? Omdat je over gaat naar VK?
Oh nee mevrouw_pluis dit vind ik echt heel erg verdrietig :( . Je schreef dat je wel een voorgevoel had, hoezo dan?
Heel erg veel sterkte, neem je tijd om dit verlies te verwerken en een plekje te geven maar schrijf zeker nog van je af hier als je daar nood aan hebt, altijd welkom <3

Burg, voor jou goed nieuws, dat is fijn! Snap dat het even dubbel is na mevrouw_pluis haar berichtje :( ! Fijn dat je zoveel afspraken hebt deze week, gaat lekker snel zo!

Ik heb vanmorgen ook nog eens het hartje geluisterd uitwendig bij de huisarts. Heel stom maar ik ben vanmorgen héél hard gevallen op mijn buik met de fiets. Dus wilde voor de zekerheid toch even controleren of alles oké was.
@Selin, jeetje! Dat is vast even schrikken geweest! Gelukkig is alles goed! Met jou verder ook? Of heb je je erg bezeerd?
Boterbloem30, haha ja heb mezelf wel erg bezeerd, ben recht op mijn kin gevallen dus die ligt helemaal open en mijn knie ook. Mijn schouder doet ook pijn en ik voel gewoon overal spierpijn vandaag, stom hé. Gelukkig baby oké dus ik neem het maar voor lief :D
Wat naar Selin! Gelukkig zit de baby zeker nu nog heel goed verstopt!

Hier net een goede termijnecho gehad. Erg opgelucht. Was heel gespannen na de MA van de vorige keer.
saga gefeliciteerd met de goede termijnecho, heel fijn zeker na jou eerdere MA. Weet jou (volgens mij heb ik ergens gelezen dat het een jongen is) zoontje al dat hij grote broer wordt?

selin wat heb je een nare val gemaakt, gelukkig met de baby alles goed.
@Selin, die spierpijn zal nog wel aanhouden denk ik. Door de val zijn natuurlijk al je spieren ineens aangespannen. Hopelijk kun je het een beetje rustig aan doen.

@Sága, wat ontzettend fijn dat je een goede echo hebt gehad!
Selin wat een rot val! Gelukkig zat de baby veilig in jouw buik, wat goed dat je check hebt gedaan. Hopelijk herstel je zelf snel!

Saga Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een goed nieuws.

Wij hebben vandaag de mooiste echo gehad. Met een beamer op de muur. De echoscopiste was ook zo geïnteresseerd en lief. Ze wilden zelfs een foto van ons embryo zien, dat deed me wel wat. Ook werd mijn biochemische zwangerschap in januari erkend als mijn 1ste zwangerschap.
Onze baby loopt paar dagen voor en heeft echt lange armen en benen (niet vreemd met een moeder van 1.81 en vader van 1.93). De nekplooi was ook goed.
Ik ben de hele dag al in extase, na die vervelende jaren schijnt de zon weer volop.
Oh wat is dat schrikken Selin! Gelukkig alles goed met de baby en hopelijk ook snel weer met jou

Wat mooi Burg van de echo, klinkt echt heel fijn om het op zo'n groot scherm te zien. Geniet ervan :heart:

Hier weer even een update. Gisteren bij de gynaecoloog de bevestiging gehad dat het kindje idd al vroeg gestopt is met groeien. Ongeveer bij 7/8 weken. Er was niks te zien, alleen wat weefsel. Ik vraag me echt af of de eerste echo wel goed is gedaan bij de verloskundige. Ze kon het al zo moeilijk vinden toen en lastig meten...

Maargoed, ik heb medicatie meegekregen (misopostrol) om het in gang te zetten. Gisteren de eerste pil genomen die het m'n baarmoedermond open zet. En morgenochtend 4 pillen vaginaal inbrengen en dan afwachten. Ik hoop dat het een beetje snel gebeurd en dat alles daarna weg is. 14 juni terug voor controle.

Het gaat redelijk met ons. Wel verdrietig maar we kunnen het relativeren en staan er positief in wat betreft de toekomst.
Mijn zoontje hadden we het wel al verteld, maar als je hem vroeg wat er in mijn buik zat zei hij altijd eten hahaha. Nu vanmiddag vroeg de echoscopist het aan hem en toen zei hij baby. En later dat hij een broertje krijgt. En toen of de baby er dan nu uit kon komen om te spelen ;)

Wat super fijn voor je Burg! Mooi, ben blij voor je.

Sterkte mevrouw pluis! Ik hoop dat het snel doorzet en goed verloopt voor jullie. Vergeet niet je fysieke herstel en je bekkenbodem, er is al in het eerste trimester wat verweking dus bekkenbodem trainen kan geen kwaad. Ik kreeg zelf wat klachten met bekkenbodem na de miskraam, gelukkig wel hersteld, maar had me zelf toen niet gerealiseerd dat het al invloed heeft.
Gefeliciteerd met de mooie echo’s, wat een goed nieuws saga en burg!! Top dag zo hè!

Mevrouw_pluis Even gaan liggen na inbrengen kan ervoor zorgen dat ze beter blijven zitten. Ik heb ze toen ook gehad en ik merkte het verschil met bezig blijven! Hopelijk is dit snel voorbij! Sterkte!
Saga gefeliciteerd met de goede termijnecho!!

Burg wat fijn dat je zo'n uitgebreide echo gehad hebt, daar kan je weer een tijdje op verder met je hoofd in de wolken 😊!

Mevrouwpluis, dikke knuffel.. Hoop dat het jullie snel weer gegund is :redrose:

Bedankt voor de beterschapswensen, ik heb blijkbaar ook nog een gebroken of gekneusde rib aan mijn val overgehouden dus top dit >:-(

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes verder?
Heb het gevoel dat mijn misselijkheid eindelijk mindert maar mijn hongergevoel wordt groter :-D
Net al om 11.45u geluncht met omelet en hamreepjes en champignons met 2 sneetjes brood en nu nog 2 pannenkoeken als soort van tussendoortje gegeten o_o
Hopelijk mindert dat snel of ze kunnen me straks rollen!
Selin oeps auw dat doet pijn. Maar gelukkig is alles goed! Wel erg schikken zeg

En saga en burg wat fijn die goede echo's :heart:

mw pluis heel veel sterkte
Doe vooral wat voor jou fijn voelt :rose:

Hier net een mooie termijn echo gehad.
Ukkie goed gegroeid en ze liet het hartje ook al horen
@Burg wat heerlijk dat je zo'n mooie echo hebt gehad!

@Mevrouw_pluis, heel veel sterkte! Hopelijk is het snel gebeurd en ook in één keer leeg.

@Selin, auw! Ook dat nog! :( Bij mij gaat het eigenlijk hetzelfde. Misselijkheid wordt minder erg, maar hongergevoel groter. Ze kunnen mij ook al bijna gaan rollen (voor mijn gevoel dan :p ). Het lastige is wel dat ik het ene moment enorme honger heb en het andere moment weer heel misselijk ben. Probeer in elk geval elke 2 uren iets te eten. Verder nog wel steeds pijnlijke borsten en 's avonds erg moe. Dus ik ga op tijd naar bed.
Volgende week donderdag de termijnecho. Kan niet wachten. Wil graag weten of alles nog steeds goed gaat daarbinnen.
Ik ben ook echt kapot s avonds! En mij buik is al dikker en nu lijkt het meer alsof ik teveel buikvet heb dan zwanger. Irritant stadium qua kleding vind ik. Ik word ook misselijk als ik niet op tijd eet en als ik te weinig of teveel eet, ook lastig ;)

Fijn momoff3!

Balen Selin! Is dat een beetje te doen ook qua benauwdheid of heb je daar geen last van?
Ik heb gisteren ook een goede termijnecho gehad. Ons kleine draaikontje was lastig te meten, maar uiteindelijk is het gelukt en is de datum 25 december geworden. Nu dus 10+6.
miesje wat fijn!
Kerst kindje ;-)
Hier staan we nog op 28dec.

saga heel herkenbaar die misselijkheid.
Hebben jullie het ook met tandenpoetsen?
Ik sta echt te kokhalzen dan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven