Uitgerekend tweede helft december

vrijdag 9 april 2021 om 12:49
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Viviette 
Mevrouw_Pluis
Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.
Naam | Leeftijd | Kind# | UD | Echo | Afspraken | Bijzonderheden |
Ronja | 30 | 2 | 17-12 | 30 juli termijnecho | begin augustus vk | ![]() |
Wolkje84 | 37 | 2 | 20-12 | ? | - | ![]() Ivf1.0 |
Preggie90 | 30 | 2 | 16-12/17-12 | 26-05 | - | termijnecho 26-05/15:30 - mk '19 |
Boterbloem30 | 29 | 1 | 31-12 | 22-07 pretecho. 12-08 20 weken echo | 30-7 hartje luisteren | - |
Miesje93 | 27 | 1 | 25-12 | 02-07 | 24-06 | mk okt '20 |
Selin26 | 31 | #2 | 26-12 | 16/06 NIPT en termijnecho | - | ![]() |
Burg23 | 34 | #1 | 14-12 | 31-05 | - | ![]() |
momoff3 | 32 | 4 | 28-12 | 3-06 termijnecho | - | mk dec '20 |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |
Naam | xx/xx | # | xx-xx | xx-xx | - | - |

Mevrouw_Pluis

anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd

maandag 31 mei 2021 om 16:54
Bedankt allemaal. Het voelt heel onwerkelijk.
Ik heb het gevoel dat het niet spontaan op gang gaat komen, anders was dat afgelopen weken wel gebeurd denk ik. Ik wil het het zo snel mogelijk achter de rug hebben en vind het heel zwaar om te wachten totdat het vanzelf gebeurd.
Gelukkig kunnen we morgenochtend al terecht in het ziekenhuis.
Ik hoop dat jij een goede echo hebt gehad, Burg23!
(wil iemand mij uit de tabel halen? dat is een beetje confronterend).
Ik heb het gevoel dat het niet spontaan op gang gaat komen, anders was dat afgelopen weken wel gebeurd denk ik. Ik wil het het zo snel mogelijk achter de rug hebben en vind het heel zwaar om te wachten totdat het vanzelf gebeurd.
Gelukkig kunnen we morgenochtend al terecht in het ziekenhuis.
Ik hoop dat jij een goede echo hebt gehad, Burg23!
(wil iemand mij uit de tabel halen? dat is een beetje confronterend).
maandag 31 mei 2021 om 17:02
Mevrouw Pluis wat een verschrikkelijk nieuws.
Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven. Ik denk aan jullie
Edit: ik heb je op jouw verzoek uit de tabel gehaald. Wil je helemaal niet dat jouw nick hier genoemd wordt? Of mogen we een
achter je naam zetten?
Hier zojuist een goede echo gehad, maar voelt misplaatst nu.

Edit: ik heb je op jouw verzoek uit de tabel gehaald. Wil je helemaal niet dat jouw nick hier genoemd wordt? Of mogen we een

Hier zojuist een goede echo gehad, maar voelt misplaatst nu.
burg23 wijzigde dit bericht op 31-05-2021 18:00
29.96% gewijzigd

dinsdag 1 juni 2021 om 16:48
Oh nee mevrouw_pluis dit vind ik echt heel erg verdrietig
. Je schreef dat je wel een voorgevoel had, hoezo dan?
Heel erg veel sterkte, neem je tijd om dit verlies te verwerken en een plekje te geven maar schrijf zeker nog van je af hier als je daar nood aan hebt, altijd welkom <3
Burg, voor jou goed nieuws, dat is fijn! Snap dat het even dubbel is na mevrouw_pluis haar berichtje
! Fijn dat je zoveel afspraken hebt deze week, gaat lekker snel zo!
Ik heb vanmorgen ook nog eens het hartje geluisterd uitwendig bij de huisarts. Heel stom maar ik ben vanmorgen héél hard gevallen op mijn buik met de fiets. Dus wilde voor de zekerheid toch even controleren of alles oké was.

Heel erg veel sterkte, neem je tijd om dit verlies te verwerken en een plekje te geven maar schrijf zeker nog van je af hier als je daar nood aan hebt, altijd welkom <3
Burg, voor jou goed nieuws, dat is fijn! Snap dat het even dubbel is na mevrouw_pluis haar berichtje

Ik heb vanmorgen ook nog eens het hartje geluisterd uitwendig bij de huisarts. Heel stom maar ik ben vanmorgen héél hard gevallen op mijn buik met de fiets. Dus wilde voor de zekerheid toch even controleren of alles oké was.
woensdag 2 juni 2021 om 13:00

woensdag 2 juni 2021 om 15:28
woensdag 2 juni 2021 om 16:58
Selin wat een rot val! Gelukkig zat de baby veilig in jouw buik, wat goed dat je check hebt gedaan. Hopelijk herstel je zelf snel!
Saga Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een goed nieuws.
Wij hebben vandaag de mooiste echo gehad. Met een beamer op de muur. De echoscopiste was ook zo geïnteresseerd en lief. Ze wilden zelfs een foto van ons embryo zien, dat deed me wel wat. Ook werd mijn biochemische zwangerschap in januari erkend als mijn 1ste zwangerschap.
Onze baby loopt paar dagen voor en heeft echt lange armen en benen (niet vreemd met een moeder van 1.81 en vader van 1.93). De nekplooi was ook goed.
Ik ben de hele dag al in extase, na die vervelende jaren schijnt de zon weer volop.
Saga Gefeliciteerd met de goede echo! Wat een goed nieuws.
Wij hebben vandaag de mooiste echo gehad. Met een beamer op de muur. De echoscopiste was ook zo geïnteresseerd en lief. Ze wilden zelfs een foto van ons embryo zien, dat deed me wel wat. Ook werd mijn biochemische zwangerschap in januari erkend als mijn 1ste zwangerschap.
Onze baby loopt paar dagen voor en heeft echt lange armen en benen (niet vreemd met een moeder van 1.81 en vader van 1.93). De nekplooi was ook goed.
Ik ben de hele dag al in extase, na die vervelende jaren schijnt de zon weer volop.

woensdag 2 juni 2021 om 17:35
Oh wat is dat schrikken Selin! Gelukkig alles goed met de baby en hopelijk ook snel weer met jou
Wat mooi Burg van de echo, klinkt echt heel fijn om het op zo'n groot scherm te zien. Geniet ervan
Hier weer even een update. Gisteren bij de gynaecoloog de bevestiging gehad dat het kindje idd al vroeg gestopt is met groeien. Ongeveer bij 7/8 weken. Er was niks te zien, alleen wat weefsel. Ik vraag me echt af of de eerste echo wel goed is gedaan bij de verloskundige. Ze kon het al zo moeilijk vinden toen en lastig meten...
Maargoed, ik heb medicatie meegekregen (misopostrol) om het in gang te zetten. Gisteren de eerste pil genomen die het m'n baarmoedermond open zet. En morgenochtend 4 pillen vaginaal inbrengen en dan afwachten. Ik hoop dat het een beetje snel gebeurd en dat alles daarna weg is. 14 juni terug voor controle.
Het gaat redelijk met ons. Wel verdrietig maar we kunnen het relativeren en staan er positief in wat betreft de toekomst.
Wat mooi Burg van de echo, klinkt echt heel fijn om het op zo'n groot scherm te zien. Geniet ervan

Hier weer even een update. Gisteren bij de gynaecoloog de bevestiging gehad dat het kindje idd al vroeg gestopt is met groeien. Ongeveer bij 7/8 weken. Er was niks te zien, alleen wat weefsel. Ik vraag me echt af of de eerste echo wel goed is gedaan bij de verloskundige. Ze kon het al zo moeilijk vinden toen en lastig meten...
Maargoed, ik heb medicatie meegekregen (misopostrol) om het in gang te zetten. Gisteren de eerste pil genomen die het m'n baarmoedermond open zet. En morgenochtend 4 pillen vaginaal inbrengen en dan afwachten. Ik hoop dat het een beetje snel gebeurd en dat alles daarna weg is. 14 juni terug voor controle.
Het gaat redelijk met ons. Wel verdrietig maar we kunnen het relativeren en staan er positief in wat betreft de toekomst.

woensdag 2 juni 2021 om 19:57
Mijn zoontje hadden we het wel al verteld, maar als je hem vroeg wat er in mijn buik zat zei hij altijd eten hahaha. Nu vanmiddag vroeg de echoscopist het aan hem en toen zei hij baby. En later dat hij een broertje krijgt. En toen of de baby er dan nu uit kon komen om te spelen 
Wat super fijn voor je Burg! Mooi, ben blij voor je.
Sterkte mevrouw pluis! Ik hoop dat het snel doorzet en goed verloopt voor jullie. Vergeet niet je fysieke herstel en je bekkenbodem, er is al in het eerste trimester wat verweking dus bekkenbodem trainen kan geen kwaad. Ik kreeg zelf wat klachten met bekkenbodem na de miskraam, gelukkig wel hersteld, maar had me zelf toen niet gerealiseerd dat het al invloed heeft.

Wat super fijn voor je Burg! Mooi, ben blij voor je.
Sterkte mevrouw pluis! Ik hoop dat het snel doorzet en goed verloopt voor jullie. Vergeet niet je fysieke herstel en je bekkenbodem, er is al in het eerste trimester wat verweking dus bekkenbodem trainen kan geen kwaad. Ik kreeg zelf wat klachten met bekkenbodem na de miskraam, gelukkig wel hersteld, maar had me zelf toen niet gerealiseerd dat het al invloed heeft.
woensdag 2 juni 2021 om 20:08
donderdag 3 juni 2021 om 13:57
Saga gefeliciteerd met de goede termijnecho!!
Burg wat fijn dat je zo'n uitgebreide echo gehad hebt, daar kan je weer een tijdje op verder met je hoofd in de wolken
!
Mevrouwpluis, dikke knuffel.. Hoop dat het jullie snel weer gegund is
Bedankt voor de beterschapswensen, ik heb blijkbaar ook nog een gebroken of gekneusde rib aan mijn val overgehouden dus top dit
Hoe gaat het met jullie kwaaltjes verder?
Heb het gevoel dat mijn misselijkheid eindelijk mindert maar mijn hongergevoel wordt groter
Net al om 11.45u geluncht met omelet en hamreepjes en champignons met 2 sneetjes brood en nu nog 2 pannenkoeken als soort van tussendoortje gegeten
Hopelijk mindert dat snel of ze kunnen me straks rollen!
Burg wat fijn dat je zo'n uitgebreide echo gehad hebt, daar kan je weer een tijdje op verder met je hoofd in de wolken
Mevrouwpluis, dikke knuffel.. Hoop dat het jullie snel weer gegund is

Bedankt voor de beterschapswensen, ik heb blijkbaar ook nog een gebroken of gekneusde rib aan mijn val overgehouden dus top dit

Hoe gaat het met jullie kwaaltjes verder?
Heb het gevoel dat mijn misselijkheid eindelijk mindert maar mijn hongergevoel wordt groter

Net al om 11.45u geluncht met omelet en hamreepjes en champignons met 2 sneetjes brood en nu nog 2 pannenkoeken als soort van tussendoortje gegeten

Hopelijk mindert dat snel of ze kunnen me straks rollen!

donderdag 3 juni 2021 om 15:17
donderdag 3 juni 2021 om 15:24
@Burg wat heerlijk dat je zo'n mooie echo hebt gehad!
@Mevrouw_pluis, heel veel sterkte! Hopelijk is het snel gebeurd en ook in één keer leeg.
@Selin, auw! Ook dat nog!
Bij mij gaat het eigenlijk hetzelfde. Misselijkheid wordt minder erg, maar hongergevoel groter. Ze kunnen mij ook al bijna gaan rollen (voor mijn gevoel dan :p ). Het lastige is wel dat ik het ene moment enorme honger heb en het andere moment weer heel misselijk ben. Probeer in elk geval elke 2 uren iets te eten. Verder nog wel steeds pijnlijke borsten en 's avonds erg moe. Dus ik ga op tijd naar bed.
Volgende week donderdag de termijnecho. Kan niet wachten. Wil graag weten of alles nog steeds goed gaat daarbinnen.
@Mevrouw_pluis, heel veel sterkte! Hopelijk is het snel gebeurd en ook in één keer leeg.
@Selin, auw! Ook dat nog!

Volgende week donderdag de termijnecho. Kan niet wachten. Wil graag weten of alles nog steeds goed gaat daarbinnen.

donderdag 3 juni 2021 om 20:22
Ik ben ook echt kapot s avonds! En mij buik is al dikker en nu lijkt het meer alsof ik teveel buikvet heb dan zwanger. Irritant stadium qua kleding vind ik. Ik word ook misselijk als ik niet op tijd eet en als ik te weinig of teveel eet, ook lastig 
Fijn momoff3!
Balen Selin! Is dat een beetje te doen ook qua benauwdheid of heb je daar geen last van?

Fijn momoff3!
Balen Selin! Is dat een beetje te doen ook qua benauwdheid of heb je daar geen last van?