Ervaringen met datingsites?

26-05-2009 20:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste ...,

Wat is jouw ervaring met datingsites? Ik sta er nog niet zo lang op maar merk dat er behoorlijk wat mannen nogal drammerig en soms ronduit onbeschoft uit de hoek kunnen komen. Het lijkt zelfs wel of bepaalde types zonder foto er alleen maar op gericht zijn om je te schofferen. Wat is jullie ervaring of heb ik toevallig 'pech'?

Om even een voorbeeld te geven: je krijgt een berichtje van een man en neemt de moeite te laten weten dat je geen interesse hebt. Gewoon aardig, goed geformuleerd en dergelijke en dat je dan een pissige mail terugkrijgt van de 'heer' in kwestie.

Is het soms beter om mannen die je niet ziet zitten maar helemaal te negeren?

Hoor het graag, want ben nog niet zo thuis in deze datingwereld.

(heb overigens wel een paar dates gehad, maar vlinders ontbraken uiteindelijk, dus niet iedereen is zo onaardig) :-)
Tsja sommige mannen vinden het nou eenmaal niet zo leuk om afgewezen te worden. Ik zou er niet mee zitten als ik jou was want dat zijn ook niet de mannen die je wil hebben.
Ik heb mijn huidige partner via internet leren kennen. Ook via een datingsite.

Ik ging zelf altijd behoorlijk kieskeurig te werk. Ik reageerde alleen op serieuze reacties die me echt aanspraken. Bij voorbaat al niet op bijv. interesseberichtjes waar niet de moeite was genomen even een persoonlijk berichtje te typen.

Verder gaf ik zelf ook heel specifiek aan waarnaar ik op "zoek" was, naar wat niet, wat voor persoon ik zelf ben etc

Beter minder reacties dan het soort reacties dat je beschrijft was mijn instelling!
In mijn datingsite fase heb ik dat wel geleerd, ik wilde in het begin iedereen braaf een reactie sturen. Het kost a) te veel werk en b) er zijn er te veel gepikeerde types bij, die je een virtuele grote bek geven. Dan maar niet...
Ik sta op meerdere sites ingeschreven maar mijn ervaringen zijn beperkt. Ik heb nog geen dates gehad, met een paar mannen gemaild maar dat is uiteindelijk op niets uitgelopen. Op berichtjes van mensen waar ik niet geinteresseerd ben reageer ik meestal niet. Misschien lullig, maar het is idd maar net wat harder aankomt: reageren dat je niet geinteresseerd bent of niet reageren en mensen zelf de conclusie laten trekken. Ik kies voor het laatste, heb ook al vaak interesse berichtjes verstuurd waar ik geen reactie op heb gehad en dat vind ik dan ook prima.
Vervelende mensen heb je overal .. ook op datingsites. Ik heb weinig ervaring met vervelende opmerkingen ;hooguit dames die in discussie gaan terwijl over sommige dingen niet valt te discussieren. Misschien zijn vrouwen in deze wat serieuzer. Over welke datingsite gaat het ?
Trek het je niet aan, het is t niet waard om je druk te maken om mannen die denken dat ze nog een keer op jouw afwijzing moeten reageren.. Het beste is of niet reageren op hun interesse in jou, of gewoon het standaard afwijzingsbericht gebruiken die de datingsite bied..

En m'n vriend heb ik ook leren kennen via een datingsite, dus t kan gewoon hoor, niks mis mee.

Je hebt er altijd mannen bij die het om de sex gaat, of zich totaal anders voordoen dan dat ze zijn.. Kom je meestal tijdens het chatten wel achter, geef het een kans, en sommige zien ze er wel wat anders uit dan hun foto aan geeft...

Maar jij zet er waars ook een foto op waar je er op je best uit ziet tenslotte...

Succes!
Dank jullie wel! Gewoon specifiek zijn in wat je zoekt en niet iedereen braaf een mailtje terugsturen dus. En geduld hebben ....
En niet te veel verwachten
Frankly my dear, I don"t give a damn
Goh, maar het aanbod echt leuke kerels is toch niet echt dat je zegt van een overdonderende hoeveelheid...

Wat zijn nog meer opties om leukerds tegen te komen als je niet van de kroeg houdt?
www.nmlk.nl (nieuwemensenlerenkennen)

Het lijkt wel alsof ik om de haverklap deze website noem hier... Nee ik heb geen aandelen!!

En dat terwijl ik zelf nog nooit aan een activiteit heb deelgenomen... Eigenlijk durf ik niet zo goed alleen te gaan (wat een scheiterd he).

(is schijtert nou met d of t? En met korte of lange ij/ei??)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven