Entertainment alle pijlers

Roddel mee over het wel en wee van onze Dré

25-05-2021 19:14 4761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .

Deel 1

entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206

Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
Gelukkig luister ik altijd naar 3fm. Ik ben benieuwd naar alle smeuiige en domme uitspraken van hem. Hij flapt er van alles uit.
Dus, ze gaan in de zomer verhuizen en dus samenwonen, maar dan moet hij ook werken. Dat zal Sarah gezellig vinden!
nerdopviva schreef:
06-06-2021 10:33
Ja: https://www.superguide.nl/nieuws/column ... cht-column

:rofl:

Die hele column hangt van onzin aan elkaar. De zogenaamde opgespoten lippen, de droom van de chique wijk, de verhuiswagen (welke dan, hij ging weg met alleen "een koffertje kleren" en zij woont nog thuis). Ik ben ook wel benieuwd welkec goede investering hij bedoelt als je op het hoogtepunt van de huizenmarkt een appartement koopt.

Net een opstel van een twaalfjarige voor Nederlandse les ofzo. Beschrijf wat je dit weekend hebt gedaan.
fruityjuice schreef:
06-06-2021 05:41
Yup, die Mo gebruikt zeker fotofilters. Ze is niet dik, maar ook niet zo slank zoals op de foto's die ze plaatst. Deze week staat ze in de Story met een foto waarop ze niet bewerkt en opgesmukt is. Donkere wijde bloemetjesjurk aan, een papieren mondkapje op. Viel me op dat ze veel voller was op die foto, ook in haar gezicht. Het blijft een knappe vrouw met een leuke stralende lach, maar ze zag er 'normaal' uit. Ook wel eens verfrissend om te zien.
Misschien heeft de Story er wel 100 fillers over heen geplaatst om haar voller te laten lijken. Net zoals ze bij Sarah dat gedaan hebben om haar zachter te laten lijken
Zou er dan niemand die column even overlezen en zeggen, joh Dré, misschien niet handig om dit zo te schrijven over de chique buurt en dat je daar altijd van heb gedroomd, terwijl je opgegroeid bent in een enorme villa met zwembad.

Of, bespreek niet die 'zogenaamd opgespoten lippen' niet, want een blinde kan nog zien dat dit niet puur natuur is.

Vragen, vragen, vragen :@@:
Stressed is just desserts spelled backwards
rosanna08 schreef:
05-06-2021 18:50
dat mag, ik vind het vreemd dat men het raar vindt dat zij die foto's er nog op heeft staan. Die mening mag ik ook hebben.
Dan vind ik het wel wat aanmatigend om ervan te maken dat het 'moet' en 'moet het kind ook maar weg'. Dat werd helemaal niet gezegd en dan sla je de (nogmaals: on topic) discussie wel dood m.i. Ik begrijp niet goed waar dat voor nodig is.
Maleficent schreef:
06-06-2021 11:00
Zou er dan niemand die column even overlezen en zeggen, joh Dré, misschien niet handig om dit zo te schrijven over de chique buurt en dat je daar altijd van heb gedroomd, terwijl je opgegroeid bent in een enorme villa met zwembad.

Of, bespreek niet die 'zogenaamd opgespoten lippen' niet, want een blinde kan nog zien dat dit niet puur natuur is.

Nee, want het levert aandacht op voor ze. Meer lezers.
Maleficent schreef:

Ja, erg bijzonder. Vraag ik me ook steeds af.
https://www.youtube.com/watch?v=_pbxEF9Wu4g
Maak er een mooie zomerdag van!

:cheer2: :hello: :daisy: :daisy: :daisy:
https://www.youtube.com/watch?v=iAr83SRsgTo
anoniem_402172 wijzigde dit bericht op 06-06-2021 13:14
23.60% gewijzigd
..
Maleficent schreef:

Nee, want dat is Guido den Aantrekker en die zal beslist meehuilen met Andre en niet iets zeggen dat hem boos kan stemmen....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
koreana schreef:
06-06-2021 13:37
Nee, want dat is Guido den Aantrekker en die zal beslist meehuilen met Andre en niet iets zeggen dat hem boos kan stemmen....
Ik heb ergens gelezen dat ze in shownieuws voor hun doen vrij kritisch waren over het interview bij 538.
Anouk Smulders had gezegd dat ze de rekeningen thuis niet ziet over een opmerking van A2 dat journalisten hem achtervolgen op d snelweg :rofl:

Ik vind de videoclip echt totaal niet passen bij een EK en ook geen reclame voor het kruidvat. Het is voor allebei niks. En het nummer is meer een nummer voor als ze een wedstrijd verloren hebben. Dit ga je toch niet zingen voor, tijdens, na een wedstrijd !
Het lijkt er meer op dat ze dachten we moeten nog even snel iet doen voor het EK en snel iets in elkaar hebben geflanst.
Zonde , zijn imago is al erg beroerd. Zijn muziek helpt niet mee om het beter te krijgen
solinge102 schreef:
06-06-2021 13:47
Ik vind de videoclip echt totaal niet passen bij een EK en ook geen reclame voor het kruidvat. Het is voor allebei niks. En het nummer is meer een nummer voor als ze een wedstrijd verloren hebben. Dit ga je toch niet zingen voor, tijdens, na een wedstrijd !

Ik vind het een beetje dezelfde stijl als Wij houden van Oranje, ook een rustig nummer. Hij doet zijn vader na.
sakamanga schreef:
06-06-2021 10:48
Net een opstel van een twaalfjarige voor Nederlandse les ofzo. Beschrijf wat je dit weekend hebt gedaan.
https://www.mediacourant.nl/2021/06/rob ... niet-zelf/

Schrijft ie ze wel zelf ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
06-06-2021 14:15

[/quot

De opzet of inhoud zal van hem komen, maar columns worden neem ik aan ook geredigeerd. Er zal flink met de rode pen gestreept zijn.
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... rslavingen

HIerin vertelt Sarah dat haar ouders het niet doorhadden.
Verder geeft zij met haar stiefvader een interview in Story over haar verslavingen.

Het lijkt me dan toch wel moeilijk met iemand als A2 die cheat days heeft of naar de fles grijpt als hij het moeilijk heeft.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... westenberg

Foto van Monique met twee ezeltjes en 'mijn droom' erbij op Instagram.
Shownieuws doet er verslag van.

Iemand op haar IG: Nog meer ezels in je leven na je exen?

Oeps.
blijfgewoonbianca schreef:
06-06-2021 14:15

Of samen met Saar en Djarno.
Ik voel een Pulitzerprijs aankomen.
koreana schreef:
06-06-2021 15:27
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... rslavingen

HIerin vertelt Sarah dat haar ouders het niet doorhadden.
Verder geeft zij met haar stiefvader een interview in Story over haar verslavingen.

Het lijkt me dan toch wel moeilijk met iemand als A2 die cheat days heeft of naar de fles grijpt als hij het moeilijk heeft.
Ik vind dit toch apart. En de hele familie en A2 zaten tijdens hun vakantie of uitjes voortdurend met een drankje in de hand. Maar misschien alcoholvrij, is een optie.
Ze komen aardig in de schijnwerpers te staan. Nu dus al in de Story. Daarna een reality serie? Elke week een kijkje in het leven van de van Soelens en Dre. Dat zal me niks verbazen. Als die relatie dan uit gaat staat Sarah op de kaart.
Julus schreef:
06-06-2021 16:00
Dat zal me niks verbazen. Als die relatie dan uit gaat staat Sarah op de kaart.
Niet om lullig te doen maar ik heb niet het idee dat zij nou zoveel kan.
Dan is het snel over met de aandacht.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
06-06-2021 16:08
Niet om lullig te doen maar ik heb niet het idee dat zij nou zoveel kan.
Dan is het snel over met de aandacht.
Mee eens. Maar als zij eenmaal een soort van reality programma zou krijgen dan heeft ze iig haar portie bekendheid gekregen. Hoe lang dat duurt weet niemand. Als ze na Dre met een andere bekende naam gaat, kan die aandacht best lang duren.
Na Dre zal ze echt niet met Jan om de hoek aanpappen. Het moet altijd een treetje hoger.
Ik ben vanmiddag bij Chicas geweest. Ik woon in de buurt en moest bij de mediamarkt zijn maar eigenlijk was ik die winkel al jaren niet meer binnen gelopen . En nieuwsgierig
Het zijn er twee. Een outlet en een chicas mode.
Het is een puinhoop. Heel erg veel rekken met heel veel kleding. Ik vond een paar dingen die ze aanhadden op de foto’s leuk.
In het echt is alles erg goedkope flodderstof
Het is echt marktkwaliteit. Niet meer en niet minder.
Maar moet wel zeggen op de foto’s krijg je echt een totaal ander beeld zowel van het model als van de kwaliteit.
Ik denk dat Sarah daar snel weggaat
Wat dapper dat Sarah dit zo in een interview gaat vertellen over verslavingen.
solinge102 schreef:
06-06-2021 16:21
Ik ben vanmiddag bij Chicas geweest. Ik woon in de buurt en moest bij de mediamarkt zijn maar eigenlijk was ik die winkel al jaren niet meer binnen gelopen . En nieuwsgierig
Het zijn er twee. Een outlet en een chicas mode.
Het is een puinhoop. Heel erg veel rekken met heel veel kleding. Ik vond een paar dingen die ze aanhadden op de foto’s leuk.
In het echt is alles erg goedkope flodderstof
Het is echt marktkwaliteit. Niet meer en niet minder.
Maar moet wel zeggen op de foto’s krijg je echt een totaal ander beeld zowel van het model als van de kwaliteit.
Ik denk dat Sarah daar snel weggaat
Komt zeker van Ali Epress 😏
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven