Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 20:49
Jouw eigen laatste reactie lijkt op een afsluiting. Wellicht dat hij daarom denkt dat het wel klaar is. Of hij was er zelf klaar mee. Of hij is er helemaal niet klaar mee en vindt dat er niets aan de hand is behalve een misverstand. Vragen dus.
Maar eigenlijk denk ik ook: jullie begrijpen elkaar nu al behoorlijk verkeerd, en lijken beide geïrriteerd, en dan heb je elkaar nog niet eens gezien.
Heeft dat eigenlijk wel zin dan nog?
Maar goed, vragen stellen om misverstanden opgehelderd te krijgen is altijd een goed idee.
Maar eigenlijk denk ik ook: jullie begrijpen elkaar nu al behoorlijk verkeerd, en lijken beide geïrriteerd, en dan heb je elkaar nog niet eens gezien.
Maar goed, vragen stellen om misverstanden opgehelderd te krijgen is altijd een goed idee.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:52
Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 20:50'Als je er zo instaat'? Je begint zelf met het gesprek een bepaalde richting in te sturen, hij haakt daar soort van op in en dan ga jij ineens roepen dat je bang bent dat hij een bepaald beeld van je heeft?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:52
Ik ben op zich niet geïrriteerd maar onzeker waarom hij afstand lijkt te nemen.Jufjoke schreef: ↑08-06-2021 20:49Jouw eigen laatste reactie lijkt op een afsluiting. Wellicht dat hij daarom denkt dat het wel klaar is. Of hij was er zelf klaar mee. Of hij is er helemaal niet klaar mee en vindt dat er niets aan de hand is behalve een misverstand. Vragen dus.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:54
Je zit aangeschoten te facetimen en seksuele opmerkingen te maken.
Als hij dat dan later ook doet reageer je alsof je dat niks vind en zelf zo niet bent.
Ik denk dat je nogal tegenstrijdige signalen afgeeft. Kan me wel voorstellen dat hij denkt "laat maar".
Maar goed, de enige manier om hier duidelijkheid over te krijgen is door er met hem over te praten.
Als hij dat dan later ook doet reageer je alsof je dat niks vind en zelf zo niet bent.
Ik denk dat je nogal tegenstrijdige signalen afgeeft. Kan me wel voorstellen dat hij denkt "laat maar".
Maar goed, de enige manier om hier duidelijkheid over te krijgen is door er met hem over te praten.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:56
Waarom stuur je niet een berichtje (of bel je) waarin je aangeeft dat je een vervelend gevoel hebt gekregen bij jullie laatste appcontact en dat het je nu niet duidelijk is hoe de vork in de steel zit.
Als je überhaupt nog wilt afspreken met hem, kan me voorstellen dat je geen zin in dit soort gezeik hebt bij iemand die je amper kent.
Edit: even daargelaten door wie dat gezeik nou komt.
Als je überhaupt nog wilt afspreken met hem, kan me voorstellen dat je geen zin in dit soort gezeik hebt bij iemand die je amper kent.
salopette wijzigde dit bericht op 08-06-2021 20:57
7.27% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 20:56
Feit is dat jullie allebei seksuele opmerkingen maakten. Is dat nou zo erg? Jullie zijn volwassen toch? Als je daar geen zin in hebt op dat moment, prima. Maar je doet net alsof er iets heel ergs gebeurd is.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:52Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.
Je maakt er wel een beetje drama van. Denk dat hij daar geen zin in heeft.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:57
Meen je dit nou?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:52Ik ben op zich niet geïrriteerd maar onzeker waarom hij afstand lijkt te nemen.
Jij zegt: als je er zo in staat... jammer dan. Fijne dag nog.
En dan vraag je je af waarom hij afstand lijkt te nemen?
Oké, ik kop hem er wel even voor je in, dan: ehh... omdat hij denkt dat je hem afgewezen hebt met deze opmerking?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:57
Ik heb geen interesse in een scharrel relatie of avontuurtje, zoek wel echt iets serieus. Daarom gaf ik aan dat hij een verkeerd beeld kan hebben. De focus zou in dit stadium niet op sexuele moeten liggen, en uiteraard ben ik begonnen maar daar is niks meer aan te doen.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 20:56Feit is dat jullie allebei seksuele opmerkingen maakten. Is dat nou zo erg? Jullie zijn volwassen toch? Als je daar geen zin in hebt op dat moment, prima. Maar je doet net alsof er iets heel ergs gebeurd is.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:58
En dit inderdaad ook.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 20:56Feit is dat jullie allebei seksuele opmerkingen maakten. Is dat nou zo erg? Jullie zijn volwassen toch? Als je daar geen zin in hebt op dat moment, prima. Maar je doet net alsof er iets heel ergs gebeurd is.
We zijn het vaak eens, Minni.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:58
Nee dat appte hij. Jammer dan en fijne dag nog.
M’n reactie was oké als je er zo in staat duidelijk. Omdat bovenstaande op afsluiting leek.
dinsdag 8 juni 2021 om 20:59
Ja, ik ben ook van plan om nog even te appen hoe hij nu in het contact staat en nog wil afsprekenSalopette schreef: ↑08-06-2021 20:56Waarom stuur je niet een berichtje (of bel je) waarin je aangeeft dat je een vervelend gevoel hebt gekregen bij jullie laatste appcontact en dat het je nu niet duidelijk is hoe de vork in de steel zit.
dinsdag 8 juni 2021 om 21:00
Zit je eerst de ontdeugende vrouw uit te hangen en als hij daar met een knipoog op inhaakt, ga jij ineens moeilijk doen. Omdat hij jou als een seksueel wezen ziet? Hello. Het is de kantklosclub niet. Denk dat je date weer aan het swipen is.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 08-06-2021 21:02
18.05% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 21:01
Dan zijn we er!communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:59Ja, ik ben ook van plan om nog even te appen hoe hij nu in het contact staat en nog wil afspreken
Beetje raar gesprek hebben jullie, lijkt me geen goed begin van een prille weg naar een date/relatie. Je zou nog eenmaal vanuit jouw kant kunnen appen dat het allemaal niet zo bedoelt was omdat je aangeschoten was, meer kan je niet doen. Wellicht dat ie door wilt op het punt waar jullie waren gebleven of dat hij is afgeknapt. Je weet het pas als je het vraagt.
Oh zo. Dat begreep ik even verkeerd.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:58Nee dat appte hij. Jammer dan en fijne dag nog.
M’n reactie was oké als je er zo in staat duidelijk. Omdat bovenstaande op afsluiting leek.
Niet zo handige communicatie allemaal. Ik zou het toch vragen, alleen al om te voorkomen dat het aan je gaat knagen, maar ik geef het niet veel kans meer eerlijk gezegd.
dinsdag 8 juni 2021 om 21:03
Dronken, aangeschoten of niet, het spijt me zeer, maar dat vind ik best wel hypocriet.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:57Ik heb geen interesse in een scharrel relatie of avontuurtje, zoek wel echt iets serieus. Daarom gaf ik aan dat hij een verkeerd beeld kan hebben. De focus zou in dit stadium niet op sexuele moeten liggen, en uiteraard ben ik begonnen maar daar is niks meer aan te doen.
dinsdag 8 juni 2021 om 21:09
Wat kinderachtig.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 20:52Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.