Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 21:41
Hoe hij in het contact staat....mag hopen dat je het wat luchtiger verwoord hebt... maak gewoon een leuke grapje of toespeling en zeg dat je ernaar uitkijkt om elkaar vrijdag te zien. Keep it easycommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:36Ik vind hem zeker leuk, ik heb geappt hoe hij in het contact staat en of hij vrijdag nog wil afspreken
dinsdag 8 juni 2021 om 21:42
Daar is het nu te laat voor. Bedoel meer hoe hij in het contact staat wel/ geen contact meer.staples399 schreef: ↑08-06-2021 21:41Hoe hij in het contact staat....mag hopen dat je het wat luchtiger verwoord hebt... maak gewoon een leuke grapje of toespeling en zeg dat je ernaar uitkijkt om elkaar vrijdag te zien. Keep it easy
Haat daten grrrrrrrrrrr
dinsdag 8 juni 2021 om 21:45
Ja, dat begrijp ik. Als ik niks meer hoor block ik hem en move onviva-amber schreef: ↑08-06-2021 21:44Wanneer je niets hoort, dan weet jij dat hij geen contact wil.
Geen antwoord is ook een antwoord.
Ja, maak het dan zelf niet raar.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:42Daar is het nu te laat voor. Bedoel meer hoe hij in het contact staat wel/ geen contact meer.
Haat daten grrrrrrrrrrr
Je ziet niet, dat je je eigen glazen ingegooid hebt?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:42Daar is het nu te laat voor. Bedoel meer hoe hij in het contact staat wel/ geen contact meer.
Haat daten grrrrrrrrrrr
Ligt niet aan daten, ligt aan jouw gedrag
Leer van je fouten en op naar een geslaagde date!
Dit heb je zelf afgesloten door een vreemde reactie.
Als je niet wilde dat hij denkt dat je aan sex denkt, had je ook met een smiley kunnen reageren over zijn naakt in bed opmerking en vervolgens over andere dingen appen. Opgelost.
Je hebt er nu wel een heel groot ding van gemaakt en als ik heel eerlijk ben vind ik je laatste reactie echt heel zeikerig.
Als je niet wilde dat hij denkt dat je aan sex denkt, had je ook met een smiley kunnen reageren over zijn naakt in bed opmerking en vervolgens over andere dingen appen. Opgelost.
Je hebt er nu wel een heel groot ding van gemaakt en als ik heel eerlijk ben vind ik je laatste reactie echt heel zeikerig.
-
dinsdag 8 juni 2021 om 21:47
Vind ik het als enige ironisch dat je nickname heel ironisch is in deze situatie?
On topic: ik kan absoluut begrijpen dat je liever een kans op iets serieus wilt en denm persoonlijk dat een man oprecht niet meteen uit is op een "fling" / ons, wanneer hij seksueel terugflirt richting jou. Wie weet is het wel een geweldige package deal? En heerlijke seksuele spanning én een serieuze insteek?
On topic: ik kan absoluut begrijpen dat je liever een kans op iets serieus wilt en denm persoonlijk dat een man oprecht niet meteen uit is op een "fling" / ons, wanneer hij seksueel terugflirt richting jou. Wie weet is het wel een geweldige package deal? En heerlijke seksuele spanning én een serieuze insteek?
dinsdag 8 juni 2021 om 21:53
Mskindyetfeisty schreef: ↑08-06-2021 21:47Vind ik het als enige ironisch dat je nickname heel ironisch is in deze situatie?
dinsdag 8 juni 2021 om 22:03
Wat heeft je reactie voor toegevoegde waarde ?EsterInside schreef: ↑08-06-2021 21:59Jij gaat hem blocken?!![]()
![]()
Als ik hem was zou ik je keihard uitlachen met je “nou fred, gaan we nog iets doen op vrijdag of niet?!”
Echt. Man man man…
Weet je zeker dat je op de terugreis niet in Oslo geland bent??
En inderdaad, als iemand niet het fatsoen heeft te reageren en mij negeert ga ik inderdaad blocken.
Alsof het zo bizar is dat ik vraag of hij een verkeerd beeld van mij heeft. Nou wat vreselijk zeg
dinsdag 8 juni 2021 om 22:05
Hoe lang ga je hem de tijd geven om te reageren voor de block erop gaat?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:03Wat heeft je reactie voor toegevoegde waarde ?
En inderdaad, als iemand niet het fatsoen heeft te reageren en mij negeert ga ik inderdaad blocken.
Alsof het zo bizar is dat ik vraag of hij een verkeerd beeld van mij heeft. Nou wat vreselijk zeg
dinsdag 8 juni 2021 om 22:08
communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:26Haha ja. Schaam me echt want heel kinderachtig Maja kan niet zo tegen drank
Maar je zit toch niet meer op de kleuterschool? Beetje gek als je zelf aangeschoten of niet zo'n berichtje stuurt en een foto krijgt en de volgende dag nuchter ineens kinderachtig gaat zeggen je hebt een verkeerd beeld van mij?
Tja ik zou ook wel zoiets hebben van dan niet... op naar de volgende.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:10
Dat is de mentaliteit tegenwoordig (helaas ) wel ja. Bij elk dingetje op naar de volgende gelijk.Zowizo schreef: ↑08-06-2021 22:08Maar je zit toch niet meer op de kleuterschool? Beetje gek als je zelf aangeschoten of niet zo'n berichtje stuurt en een foto krijgt en de volgende dag nuchter ineens kinderachtig gaat zeggen je hebt een verkeerd beeld van mij?
Tja ik zou ook wel zoiets hebben van dan niet... op naar de volgende.
dinsdag 8 juni 2021 om 22:10
Jij misdraagt jecommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:45Ja, dat begrijp ik. Als ik niks meer hoor block ik hem en move on
dinsdag 8 juni 2021 om 22:16
Je wil hem alleen maar blocken omdat je ego her niet kan hebben dat je het verkloot hebtcommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:14Moet ik dan wanhopig blijven wachten en hopen? Als hij niet reageert is toch duidelijk en dan kan ik blocken zodat het afgesloten is.
Door hem te blocken maak je jezelf wijs, dat jij de stekker uit deze date trok
Newsflash! Je hebt inderdaad zelf de date verkloot!
dinsdag 8 juni 2021 om 22:17
Jij vroeg hem om een foto van zijn lulcommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:15En ik misdraag me niet. Als een man appt
Dat hij volledig naakt in bed ligt hoef ik daar niet mee in te stemmen. Ik heb het recht dat respectloos te vinden.
Jij begon
dinsdag 8 juni 2021 om 22:18
Blinde vlek much.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 22:15En ik misdraag me niet. Als een man appt
Dat hij volledig naakt in bed ligt hoef ik daar niet mee in te stemmen. Ik heb het recht dat respectloos te vinden.