Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 23:16
Wat doe je ingewikkeld. Wat is er mis met een beetje (seksueel) flirten? Dat is toch ook een onderdeel van daten? Zolang het gesprek leuk verloopt en er ook andere interesses zijn lijkt me dit prima.
Ik zou me juist oncomfortabel voelen als een date zijn seksuele interesse totaal niet laat blijken. Wanneer je daadwerkelijk seks wil staat hier voor mij los van.
Ik zou me juist oncomfortabel voelen als een date zijn seksuele interesse totaal niet laat blijken. Wanneer je daadwerkelijk seks wil staat hier voor mij los van.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:26
Nou ik heb een update zojuist ontvangen :
Ik heb Z’n nummer verwijderd. Niet geblokkeerd maar gewoon verwijderd want zou toch niks meer gaan sturen. 2 minuten nadat ik z’n nummer had verwijderd appte hij op de vraag of we nog aan afspreken :
Hoi
geen idee eerlijk gezegd, wat wil jij? Je hebt m’n nummer al gewist zie ik. Ik kon niet eerder reageren vandaag. Slaap lekker
Ik heb Z’n nummer verwijderd. Niet geblokkeerd maar gewoon verwijderd want zou toch niks meer gaan sturen. 2 minuten nadat ik z’n nummer had verwijderd appte hij op de vraag of we nog aan afspreken :
Hoi
dinsdag 8 juni 2021 om 23:28
Strakke actiecommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:26Nou ik heb een update zojuist ontvangen :
Hoigeen idee eerlijk gezegd, wat wil jij? Je hebt m’n nummer al gewist zie ik. Ik kon niet eerder reageren vandaag. Slaap lekker
dinsdag 8 juni 2021 om 23:30
dinsdag 8 juni 2021 om 23:33
Hoe kan hij zien dat jij zijn nummer hebt gewist?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:26Nou ik heb een update zojuist ontvangen :
Hoigeen idee eerlijk gezegd, wat wil jij? Je hebt m’n nummer al gewist zie ik. Ik kon niet eerder reageren vandaag. Slaap lekker
Ik lees trouwens niet dat hij vraagt of jullie nog gaan afspreken.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:34
minnimouse schreef: ↑08-06-2021 23:33Hoe kan hij zien dat jij zijn nummer hebt gewist?
Dan heeft ze zelf bij WhatsApp ingesteld dat alleen haar contacten de foto kunnen zien.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:36
Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.minnimouse schreef: ↑08-06-2021 23:33Hoe kan hij zien dat jij zijn nummer hebt gewist?
dinsdag 8 juni 2021 om 23:37
Hij zegt dus niet dat hij nog wil. Erg enthousiast klinkt 'ie niet. Niet gek overigens.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:36Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.
En wie is er hier nu wispelturig?
dinsdag 8 juni 2021 om 23:37
Ah dankjewel, dat wist ik niet!vivapimpelmees schreef: ↑08-06-2021 23:34Dan heeft ze zelf bij WhatsApp ingesteld dat alleen haar contacten de foto kunnen zien.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:39
Ik vind hem wispelturig. Ook raar dat je tussen 08:00 in de ochtend en half 11 in de avond je telefoon niet checkt, terwijl hij daarvoor altijd wel appte. En zodra z’n nummer verwijderd is opeens wel appen haha. Wat een zielige spelletjesminnimouse schreef: ↑08-06-2021 23:37Hij zegt dus niet dat hij nog wil. Erg enthousiast klinkt 'ie niet. Niet gek overigens.
En wie is er hier nu wispelturig?
dinsdag 8 juni 2021 om 23:40
Eh...de enige wispelturige ben jij. Ik vind het helemaal geen rare vraag van hem. Hij houdt zich nu een beetje op de vlakte omdat jij vreemd doet. Ik zou appen: ‘ik zou graag met je afspreken, we hebben een beetje een gekke start gehad, maar ik zou je graag in het echt zien.’ Zoiets. Maar ik geef het allemaal weinig kans en dat komt door jouw houding.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:36Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.
't Is al met al een heel gedoe
dinsdag 8 juni 2021 om 23:41
Haha, je lijkt op een oude kennis/is even een soort van vriendin geweest. Die kwam hetzelfde over als jij. Als ik op app bijv. ergens mijn ongenoegen over uitsprak zei ze iets van: ok, fijne avond dan nog. Om weken later weer te appen en te willen afspreken alsof er niks raars was gebeurd. Heb het laten doodbloeden en nu heeft ze mn nr gewist (profielfoto is weg). Geen slecht mens verder, maar zo snel boos en onzeker. Heel vermoeiend.
Ik krijg de indruk dat het nog te redden is met deze gast, maar reageer dan please even leuk.
Ik krijg de indruk dat het nog te redden is met deze gast, maar reageer dan please even leuk.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
dinsdag 8 juni 2021 om 23:42
Tuurlijk.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:39Ik vind hem wispelturig. Ook raar dat je tussen 08:00 in de ochtend en half 11 in de avond je telefoon niet checkt, terwijl hij daarvoor altijd wel appte. En zodra z’n nummer verwijderd is opeens wel appen haha. Wat een zielige spelletjes
Hij had genoeg van je na je rare gedrag.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:42
En je houdt zeker ook niet van drama?communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:36Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:44
Jij bent degene die hem wil blocken en zn nr verwijdert. Je Zegt A, maar wil dan toch geen B. Of zegt C te willen terwijl je eigenlijk B wil.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:39Ik vind hem wispelturig. Ook raar dat je tussen 08:00 in de ochtend en half 11 in de avond je telefoon niet checkt, terwijl hij daarvoor altijd wel appte. En zodra z’n nummer verwijderd is opeens wel appen haha. Wat een zielige spelletjes
Dit gaat met geen enkele man iets worden, als je op deze manier verdergaat met je communicatie. Dus ik zou zeggen trek er lering uit
phloxx wijzigde dit bericht op 08-06-2021 23:46
3.85% gewijzigd
-
dinsdag 8 juni 2021 om 23:44
Wat zouden jullie aanraden te appen dan ?
Wat ik op m’n tong heb liggen, maar natuurlijk niet ga doen is :
Ik dacht dat je niet van spelletjes hield, ik ook niet. We hebben een afspraak staan, dus waarom weet je het niet als ik vragen mag ? Vind je een leuke man en ontmoet je graag, als je interesse hebt leuk, zo niet hoor ik dat ook graag eerlijk
Wat ik op m’n tong heb liggen, maar natuurlijk niet ga doen is :
Ik dacht dat je niet van spelletjes hield, ik ook niet. We hebben een afspraak staan, dus waarom weet je het niet als ik vragen mag ? Vind je een leuke man en ontmoet je graag, als je interesse hebt leuk, zo niet hoor ik dat ook graag eerlijk
dinsdag 8 juni 2021 om 23:45
Waarom appt hij dan nog? Laat dan helemaal
Niks meer horen.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:46
Zoals de waard is...communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:39Ik vind hem wispelturig. Ook raar dat je tussen 08:00 in de ochtend en half 11 in de avond je telefoon niet checkt, terwijl hij daarvoor altijd wel appte. En zodra z’n nummer verwijderd is opeens wel appen haha. Wat een zielige spelletjes
Echt wat een sneu gedoe van jou.