Date neemt afstand ?

08-06-2021 20:44 368 berichten
Hoi,

Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.

Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.

De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.

Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.

Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.

Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu

We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.

Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
Chienandalou schreef:
09-06-2021 10:23
Jij stuurde hem: ‘oké als je er zo in staat duidelijk dan.’ Dit heeft hij wss als afwijzing gezien en weet daarom niet meer zeker of jij nu wel of niet de date door wilde laten gaan.
De enige die hier wispelturig en onduidelijk is, ben jij.
Ik stuurde dat op reactie van hem. Als iemand appt : jammer dan, fijne dag nog is dat niet heel positief.
Alle reacties Link kopieren
communicatiekind schreef:
09-06-2021 10:22
Ik heb zijn nummer verwijderd omdat ik niet in de verleiding wilde komen nog contact op te kunnen nemen. Normaal gesproken ziet een persoon niet eens dat je z’n nummer verwijderd. Het was al afgesloten in m’n hoofd, teveel gedoe en wilde het laten gaan. Geen tijd/ energie meer in steken. En daarna appte hij dus weer ....maja het hoeft voor mij allemaal niet meer. Als hij nu al geen tijd/ enthousiasme heeft dan zal het niet gaan komen
Dat ligt toch echt aan jouw WhatsApp instellingen. Dus dat had je kunnen weten dat hij dat zou zien.
09-06-2021 10:25
Dat heb ik vanochtend gestuurd. Maar zal wel na 12 uur lang weer een reactie krijgen. Want hij kan overdag blijkbaar niet appen.
De meeste mensen reageren niet als ze aan het werk zijn...
Oemayra schreef:
09-06-2021 10:29
De meeste mensen reageren niet als ze aan het werk zijn...
Grappig dat hij tot 11 uur in de avond werkt, en geen lunchpauze heeft. Nog grappiger dat hij voor dit gebeuren meerdere keren op een dag en verschillende tijdstippen appte, maar toen was hij vast werkloos.

Geen tijd voor spelletjes.
09-06-2021 10:19
Er zijn genoeg mannen die eerlijk en open vertellen dat ze avontuurtje zoeken, en geen relatie. Als de persoon daar eerlijk over is dan besluit ik niet te daten...want dat is niet wat ik zoek. Waarom niet gelijk vragen en het tijdens de date moeten horen..nogmaals : zonde van de tijd.

Ik dwing niks af, maar ik mag aangeven/ duidelijk maken wat ik wel of niet zoek in een contact.
Oké. Dus als jij seksuele toespelingen maakt, zegt dat niks.
Als hij vervolgens ook seksuele toespelingen maakt, is hij alleen uit op seks.

Er stond een date.
Jij mag aan hem vragen of die date nog doorgaat.
Maar als hij vervolgens aan jou vraagt wat jij wil, vind je dat raar. Want waarom vragen als de date al vast stond?

:nut:

Snap je werkelijk niet dat het probleem eerder bij jou dan bij hem ligt?
Dat heb ik vanochtend gestuurd. Maar zal wel na 12 uur lang weer een reactie krijgen. Want hij kan overdag blijkbaar niet appen.
Hè, waarom nou zo zuur?
't Is al met al een heel gedoe
09-06-2021 10:33
Grappig dat hij tot 11 uur in de avond werkt, en geen lunchpauze heeft. Nog grappiger dat hij voor dit gebeuren meerdere keren op een dag en verschillende tijdstippen appte, maar toen was hij vast werkloos.

Geen tijd voor spelletjes.
Want hij is verplicht om snel te reageren als jij appt?
Dwaler schreef:
09-06-2021 10:35
Want hij is verplicht om snel te reageren als jij appt?
Nee hij is niks verplicht. Net zoals ik niet verplicht ben m’n interesse in hem te behouden.
Rosalind schreef:
09-06-2021 10:33
Oké. Dus als jij seksuele toespelingen maakt, zegt dat niks.
Als hij vervolgens ook seksuele toespelingen maakt, is hij alleen uit op seks.

Er stond een date.
Jij mag aan hem vragen of die date nog doorgaat.
Maar als hij vervolgens aan jou vraagt wat jij wil, vind je dat raar. Want waarom vragen als de date al vast stond?

:nut:

Snap je werkelijk niet dat het probleem eerder bij jou dan bij hem ligt?
Enige reden dat ik seksuele opmerkingen heb gemaakt is omdat ik dronken was, zou ik nuchter nooit gedaan hebben in deze fase.
Ik denk dat je ons voor de gek zit te houden.
Kan me niet voorstellen dat een volwassen vrouw serieus zo denkt aals jij doet.
Dwaler schreef:
09-06-2021 10:37
Ik denk dat je ons voor de gek zit te houden.
Kan me niet voorstellen dat een volwassen vrouw serieus zo denkt aals jij doet.
Mag je denken.
09-06-2021 10:38
Mag je denken.
Klopt.
Enige reden dat ik seksuele opmerkingen heb gemaakt is omdat ik dronken was, zou ik nuchter nooit gedaan hebben in deze fase.
Maar het is wel gebeurd.
Volgende keer wat beter nadenken.
Laat dat communicatie in je naam maar weg, kind.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
09-06-2021 10:48
Laat dat communicatie in je naam maar weg, kind.
Netjes. Kon 'm zelf niet maken zonder zwaar denigrerend over te komen. :mrgreen:
Wat een soep, wat een soep...

* dat je spijt hebt van je seksuele gedrag, tot daar toe. Dat is nu gebeurd.
* dat een afspraak sowieso staat, is natuurlijk niet zo. Als je intussentijd besluit het contact te verbreken (zo lees ik jullie appjes), vervalt die afspraak uiteraard. Dat zou anders toch een totale tijdverspilling zijn? Raar dat jij het logisch vindt dat dit zo blijft.
* wispelturig?
1. seksueel contact (zij het virtueel)
2. toch geen verkeerd beeld?
3. Duidelijk dan (=einde contact?)
4. Duidelijkheid vragen (hoezo, het was toch duidelijk?) aangeven hem leuk te vinden en toch nog contact te willen
5. Nummer verwijderen
6. Een geïrriteerd bericht willen sturen (wat meteen game over zou betekenen!)
7. Toch maar sturen dat je hem graag wil zien
8. Het hoeft allemaal niet meer

Er zit vast wat onzekerheid en zelfbescherming onder, ook schaamte wellicht omwille van je seksuele gedrag.

Maar als lezer van dit topic komt dit wel erg wispelturig over. En dat lees ik bij hem eigenljk niet. Natuurlijk wordt een man blij van seksueel contact. Daar is niks mis mee. Het hoeft een relatie ook niet in de weg te staan. Maar als jij vervolgens aangeeft zo helemaal niet te zijn, dan wordt dat wel een afknapper, vrees ik. Je kan zoiets ook speels oplossen. Je hoeft niet gelijk 'ieuw, seks' te roepen.
Die dronken vrouw was geen andere vrouw. Dat was gewoon jij. Uitgaan met vriendinnen en dan te veel drinken is wie jij bent.

Dat jij dan seksuele opmerkingen maakt is
wie jij bent.

Dat je er nuchter anders over denkt is wie jij bent.

Die man ziet dit als wie jij bent.

Het is voor hem echt niet te doen om in te moeten schatten wat je wel of niet meent als je dronken bent.

Als hij slim is ziet hij van een date af. Jij bent vast ook het type dat dronken seks heeft met een man en daar eenmaal nuchter spijt van krijgt en dan gaat roepen dat ze verkracht is.

Die man kan dus maar beter uit je buurt blijven als hij niet vals beschuldigd wil worden.
Ik krijg hier een klein beetje buikpijn van, laat die arme man met rust!
kindrebel schreef:
08-06-2021 21:00
Zit je eerst de ontdeugende vrouw uit te hangen en als hij daar met een knipoog op inhaakt, ga jij ineens moeilijk doen. Omdat hij jou als een seksueel wezen ziet? Hello. Het is de kantklosclub niet. Denk dat je date weer aan het swipen is.
hahaha, goed verwoord!!!
Waarom vindt jij het wel normaal dat jij (in dronken toestand) seksuele toespelingen maakt maar wanneer hij dat doet is het ongepast en gaat hij een grens over.

Wat als hij had gevonden dat jij al een grens over was gegaan toen je seksuele toespelingen maakte? Was het dan een zacht gekookt eitje geweest die nergens tegen kan?
sugarmiss schreef:
09-06-2021 11:47
Die dronken vrouw was geen andere vrouw. Dat was gewoon jij. Uitgaan met vriendinnen en dan te veel drinken is wie jij bent.

wie jij bent.

Het is voor hem echt niet te doen om in te moeten schatten wat je wel of niet meent als je dronken bent.

Als hij slim is ziet hij van een date af. Jij bent vast ook het type dat dronken seks heeft met een man en daar eenmaal nuchter spijt van krijgt en dan gaat roepen dat ze verkracht is.
Eens.

Je weet nu hoe je bent met te veel alcohol op, beter nuchter blijven.
Dit lijkt erg op het gedrag van een 15 jarige... kom op zeg.

Als iemand aan het werk is hoeft hij toch niet de hele tijd op zijn telefon te kijken of je geaoot hebt? Lekker ook zo'n werknemer die onder werktijd beetje zit te appen met potentiële dates..

Je reageert echt als door een wesp gestoken op iets wat je zelf veroorzaakt hebt. Ik denk, nee ik weet eigenlijk wel zeker, dat deze beste man beter af is zonder date met jou. En dat jij even goed in de spiegel moet kijken wat voor contact je dan eigenlijk wel zou willen. Als je 4 uur lang dronken appt of belt met iemand en de volgende dag wordt er een seksuele toespeling gemaakt en dat vind je dan niet kunnen dan begrijp je er volgens mij ook niet veel van...
Maar waarom stuur je nog dit
appje? Je had hem toch al afgekeurd?
Wat wil je eigenlijk precies?

Je bent erg passief agressief. Ook in dit topic. Wat maakt dat je zo negatief bent? ( over mannen) Dit is voor mannen niet uitnodigend om jou beter te leren kennen. Ze staan 10-0 achter en moeten zich bewijzen dat ze te vertrouwen zijn terwijl je ze nog niet kent!
Mensen zijn jou niet verschuldigd. Jij moet jezelf kunnen dragen en vertrouwen. Vertrouwen dat je bij jezelf kunt blijven en ook teleurstellingen kunt verdragen. Dit negatieve, starre en wispelturig gedrag gaat je niks brengen. Je zal steeds bevestigd worden waar je bang voor bent.

Probeer dichter bij je jezelf te blijven.
anoniem_366979 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 12:19
0.22% gewijzigd
08-06-2021 20:52
Ja, dat kwam omdat ik aangeschoten was. Had ik nuchter echt nooit gedaan...heb ik hem ook verteld.
In de wijn ligt de waarheid....

Maar drank maakt meer kapot dan je lief is!
sugarmiss schreef:
09-06-2021 11:47

wie jij bent.

Die man kan dus maar beter uit je buurt blijven als hij niet vals beschuldigd wil worden.
Glashelder!
Nog geen relatie, zelfs nog geen eerste date en nu al gezeik.
Een mooi voorproefje voor wat hem allemaal nog te wachten staat. En dit is nog maar het begin.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven