Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
woensdag 9 juni 2021 om 13:17
Die opmerking gewoon negeren.
Het heeft geen zin om hard to get te spelen als je niet gepakt wil worden... dus bedenk zelf nu eens even goed of je deze man überhaupt wel wil daten?
Ik maak er namelijk uit op dat hij je irriteert op zijn manier van appen na jouw opmerking over wat hij wel niet van je denkt.
Het heeft geen zin om hard to get te spelen als je niet gepakt wil worden... dus bedenk zelf nu eens even goed of je deze man überhaupt wel wil daten?
Ik maak er namelijk uit op dat hij je irriteert op zijn manier van appen na jouw opmerking over wat hij wel niet van je denkt.
woensdag 9 juni 2021 om 13:21
communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:16Ik appte terug ;
Oh verkeerd knopje denk ik.
Toen appte hij :
Haha zo makkelijk gaat dat volgend mij nietje was gewoon boos en daarom had je mij verwijderd
![]()
De man heeft wel humor dat geef ik hem na... en ook verstand... bijzonder wel dat hij niet de handdoek in de ring heeft gegooid.
woensdag 9 juni 2021 om 13:25
Haha ga je nu bij elk appje op een internetforum vragen wat je erop terug moet sturen? Maak anders gewoon even een groep aan in WhatsApp met ons allemaal, dat is net wat efficiënter.
woensdag 9 juni 2021 om 13:26
Loekie12345 schreef: ↑09-06-2021 13:25Haha ga je nu bij elk appje op een internetforum vragen wat je erop terug moet sturen? Maak anders gewoon even een groep aan in WhatsApp met ons allemaal, dat is net wat efficiënter.
Haha en zet je datemeneer er ook gelijk bij in! Dan wordt het helemaal leuk!
woensdag 9 juni 2021 om 13:28
Ik begrijp niet dat mensen blijkbaar denken dat andere mensen achterlijk zijn. Natuurlijk heb je zijn nummer niet per ongeluk verwijderd, en dat zul je hem ook echt niet kunnen wijsmaken. Hij is toch hopelijk niet achterlijk. Jammer dat je ervoor gekozen hebt om daarover te liegen. Ik weet dat sommige mensen dat geadviseerd hebben, maar dat zou ik echt zelf nooit gedaan hebben. Je liegt tegen hem, en trekt bovendien zijn intelligentie nogal in kwestie als je werkelijk verwacht dat hij dat gelooft. Hij lijkt het in ieder geval sportief op te nemen.
Ik heb eens iemand gehad (familie) die uit de familie-app is gestapt. Ik heb, toen we elkaar toevallig zagen, gevraagd waarom ze dat deed. Zei ze: dat was per ongeluk, want ze liet haar telefoon vallen, en toen ze hem weer oppakte deed hij het nog wel, maar blablabla. Dat heeft me zó doen afknappen. Zij was mij geen enkele uitleg verschuldigd, maar het was een schoonzus, dus mijn vraag vond ik niet zo gek. Als ze geen antwoord had willen geven, oke. Dat mag. Maar me zo belachelijk voorliegen....Tja, dan houdt alles op, daar kun je niks mee.
Ik heb eens iemand gehad (familie) die uit de familie-app is gestapt. Ik heb, toen we elkaar toevallig zagen, gevraagd waarom ze dat deed. Zei ze: dat was per ongeluk, want ze liet haar telefoon vallen, en toen ze hem weer oppakte deed hij het nog wel, maar blablabla. Dat heeft me zó doen afknappen. Zij was mij geen enkele uitleg verschuldigd, maar het was een schoonzus, dus mijn vraag vond ik niet zo gek. Als ze geen antwoord had willen geven, oke. Dat mag. Maar me zo belachelijk voorliegen....Tja, dan houdt alles op, daar kun je niks mee.
woensdag 9 juni 2021 om 13:28
Gewoon een smiley en doorrrr....
woensdag 9 juni 2021 om 13:30
"Busted. En op mezelf omdat ik af en toe een ontzettende oen ben en dit snel wilde vergeten. [insert aapje met handen voor de ogen]"
woensdag 9 juni 2021 om 13:35
Jufjoke schreef: ↑09-06-2021 13:28Ik begrijp niet dat mensen blijkbaar denken dat andere mensen achterlijk zijn. Natuurlijk heb je zijn nummer niet per ongeluk verwijderd, en dat zul je hem ook echt niet kunnen wijsmaken. Hij is toch hopelijk niet achterlijk. Jammer dat je ervoor gekozen hebt om daarover te liegen. Ik weet dat sommige mensen dat geadviseerd hebben, maar dat zou ik echt zelf nooit gedaan hebben. Je liegt tegen hem, en trekt bovendien zijn intelligentie nogal in kwestie als je werkelijk verwacht dat hij dat gelooft. Hij lijkt het in ieder geval sportief op te nemen.
Dit ja, je gaat toch niet zoiets schrijven terwijl ieder kind zelfs weet dat je niet door enkel 1 knopje een nummer verwijderd?
Wordt het je nu niet steeds duidelijker dat voor jij zorgt voor deze rare communicatie steeds? En hoezo denken dat hij door te schrijven dat het hectisch is op het werk hij de afspraak wil verzetten/cancellen? Hij kent je iig al beter dan jij jezelf kent, hij meldt dat met een reden, nl dat het best normaal is dat hij niet binnen 5 tellen kan terug reageren en je dat wél verwacht!
woensdag 9 juni 2021 om 13:35
Er is nog genoeg tijd om de rest ook te verknallen hoor.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:32Ik heb dit gestuurd :
Dat liegen had ik niet moeten nee.
Maar goed het is al half kapot voor er een date komt.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
woensdag 9 juni 2021 om 13:37
Jullie hebben zelf ze tip gegeven hier dat te sturen haha.loisnvt schreef: ↑09-06-2021 13:35Dit ja, je gaat toch niet zoiets schrijven terwijl ieder kind zelfs weet dat je niet door enkel 1 knopje een nummer verwijderd?
Wordt het je nu niet steeds duidelijker dat voor jij zorgt voor deze rare communicatie steeds? En hoezo denken dat hij door te schrijven dat het hectisch is op het werk hij de afspraak wil verzetten/cancellen? Hij kent je iig al beter dan jij jezelf kent, hij meldt dat met een reden, nl dat het best normaal is dat hij niet binnen 5 tellen kan terug reageren en je dat wél verwacht!
En zoals ik eerder schreef had er zelf ook een dubbel gevoel bij te liegen.
Ik verwacht niks binnen 5 tellen.
woensdag 9 juni 2021 om 13:38
Ineens 'druk met werk' betekent meestal dat de interesse weg is.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 12:51En bedoelt hij nou met hectisch op het werk dat hij de afspraak wil verplaatsen ?
Geloof me.
I wanna live my life with the volume full!
woensdag 9 juni 2021 om 13:38
Reageer jij in het dagelijkse leven ook zo passief-agressief?communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:37Jullie hebben zelf ze tip gegeven hier dat te sturen haha.
woensdag 9 juni 2021 om 13:40
Zou kunnen, kom ik dan vanzelf achter. Maar ik vraag me af als je ziet/ weet dat ik je nummer hebt verwijderd..waarom dan gewoon niet stil blijven en dood laten bloeden als je toch geen interesse meer hebt.
woensdag 9 juni 2021 om 13:41
Nee hoor, dat zei maar 1 iemand. De rest adviseerde juist niet te liegen.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:37Jullie hebben zelf ze tip gegeven hier dat te sturen haha.
Maar ja, je weet toch hopelijk zelf wel hoe je moet comuniceren?
Of wil je dat wij allemaal op jouw datr night hier advies gaan zitten geven wat je moeten zeggen?
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
woensdag 9 juni 2021 om 13:42
Gewoon, daarom niet.communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:40Zou kunnen, kom ik dan vanzelf achter. Maar ik vraag me af als je ziet/ weet dat ik je nummer hebt verwijderd..waarom dan gewoon niet stil blijven en dood laten bloeden als je toch geen interesse meer hebt.
woensdag 9 juni 2021 om 13:44
communicatiekind schreef: ↑09-06-2021 13:40Zou kunnen, kom ik dan vanzelf achter. Maar ik vraag me af als je ziet/ weet dat ik je nummer hebt verwijderd..waarom dan gewoon niet stil blijven en dood laten bloeden als je toch geen interesse meer hebt.
Jij denkt dat hij alleen op seks uit is, hij reageert niet snel genoeg dus zal wel geen interesse meer hebben,
Ik vraag me af waarom je niet gewoon stil blijft en het dood laten bloeden.