Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
woensdag 27 mei 2009 om 10:55
woensdag 27 mei 2009 om 10:57
En ironisch genoeg heb ik 'm dus met de antieke versie van IE 6.0 zonder de update met de tabbladen (geen idee welke versie van flash) dus níet. Daar had ik gister voor het eerst wel ander gedoe mee (vastlopers, geen reactie op aanklikken topic), maar verder doet daar "alleen maar" het uitklapvenster het niet. Voor de rest deed alles het daar gewoon prima tot gisteren.
woensdag 27 mei 2009 om 10:57
quote:Hemera schreef op 27 mei 2009 @ 10:51:
Met IE en Flash10 heb ik de foutmeldingen ook nog. Ik werk op Vista.
Op Chrome vandaag nog geen foutmeldingen.,
Hm, wij hebben alleen het probleem met niet-flash-10 kunnen krijgen.
Ik zou het erg waarderen als jullie Flash (tijdelijk) uit zouden willen zetten om te zien of het dan weggaat (het probleem). Dit kan je in IE7 doen door onder Tools > Manage Add-ons > Enable or disable add-ons... de "Shockwave Flash" add-on te disablen.
Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.
Met IE en Flash10 heb ik de foutmeldingen ook nog. Ik werk op Vista.
Op Chrome vandaag nog geen foutmeldingen.,
Ik zou het erg waarderen als jullie Flash (tijdelijk) uit zouden willen zetten om te zien of het dan weggaat (het probleem). Dit kan je in IE7 doen door onder Tools > Manage Add-ons > Enable or disable add-ons... de "Shockwave Flash" add-on te disablen.
Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.
woensdag 27 mei 2009 om 11:05
woensdag 27 mei 2009 om 11:14
quote:Hemera schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:
Ik heb Flash uitgezet, dan heb ik de foutmelding ook.
Hm, dat is vreemd.
Kan je me vertellen welke IE en windows je gebruikt? Het liefst een zo nauwkeurig mogelijk omschrijving.
quote:Viva Angel5 schreef op 27 mei 2009 @ 11:10:
Hoe werkt het forum eigenlijk onder Windows 7 Michiel?
Geen idee
Ook IE8 bestond nog niet toen dit forum online ging, daar is dus ook niet mee getest
quote:floor72 schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:
Godsamme... moet ik echt dat soort ingewikkelde toestanden uit gaan halen om een beetje lollig te kunnen forummen? Daar heb ik echt geen trek in hoor. Er wordt met termen gesmeten waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb
Vind 't echt vreselijk suf dit.Het is zeker suf, maar op dit moment weten we niet waar het aan ligt. Behalve dat IE (as usual) weer eens problemen heeft terwijl er niks veranderd is
Ik heb Flash uitgezet, dan heb ik de foutmelding ook.
Hm, dat is vreemd.
Kan je me vertellen welke IE en windows je gebruikt? Het liefst een zo nauwkeurig mogelijk omschrijving.
quote:Viva Angel5 schreef op 27 mei 2009 @ 11:10:
Hoe werkt het forum eigenlijk onder Windows 7 Michiel?
Geen idee
Ook IE8 bestond nog niet toen dit forum online ging, daar is dus ook niet mee getest
quote:floor72 schreef op 27 mei 2009 @ 11:05:
Godsamme... moet ik echt dat soort ingewikkelde toestanden uit gaan halen om een beetje lollig te kunnen forummen? Daar heb ik echt geen trek in hoor. Er wordt met termen gesmeten waar ik zelfs nog nooit van gehoord heb
Vind 't echt vreselijk suf dit.Het is zeker suf, maar op dit moment weten we niet waar het aan ligt. Behalve dat IE (as usual) weer eens problemen heeft terwijl er niks veranderd is
woensdag 27 mei 2009 om 12:10
Bullshit MissC. Boos op een niet-werkend forum mag uiteraard! Ben ik ook, want modereren wordt er ook niet makkelijker op. "Even iemand bannen" kost me nu 10 minuten ipv 1 minuut. Daar ben ik net zo min blij mee. Maar ik ga niet mijn ergernis daarover bij iemand anders haar voeten neergooien dan bij degene die er verantwoordelijk voor is.
woensdag 27 mei 2009 om 12:15
quote:MichielR schreef op 27 mei 2009 @ 10:57:
[...]
Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.Nope, foutmelding is er nog steeds...
[...]
Je kan hem later gewoon weer aanzetten, je hoeft geen her-installatie uit te voeren.Nope, foutmelding is er nog steeds...