Bh bij zomerkleding
maandag 14 juni 2021 om 10:21
Ik heb een aantal jurkjes en hemdjes in de kast liggen die ik niet draag omdat ik het niet mooi vind staan dat de bh er onderuit komt. Denk aan off-shoulder-jurken of hemdjes met dunne bandjes. Ik heb een zware boezem en daardoor ook stevige bh's nodig.
Nu vraag ik me af of het de moeite waard is om te investeren in een strapless BH. Voor mijn maat kom ik dan al snel uit op een bedrag van 80 a 100 euro. Is dit iets (als het goed past) wat je dagelijks in de zomer kan dragen of is het toch meer voor één avondje?
Graag hoor ik jullie tips en ervaringen.
Nu vraag ik me af of het de moeite waard is om te investeren in een strapless BH. Voor mijn maat kom ik dan al snel uit op een bedrag van 80 a 100 euro. Is dit iets (als het goed past) wat je dagelijks in de zomer kan dragen of is het toch meer voor één avondje?
Graag hoor ik jullie tips en ervaringen.
dinsdag 15 juni 2021 om 14:40
Doorzichtige bandjes zie je altijd. Het staat lelijk én goedkoop.Mar1980 schreef: ↑15-06-2021 14:30Bedankt voor alle inhoudelijke (en inderdaad eensgezinde) reacties. Fijn. Erg jammer dat een strapless bh niet lijkt te werken, al ben ik blij dat ik het lees voordat ik een grote uitgave doe.
Ik ga eens kijken naar de alternatieven, eventueel inderdaad zichtbare bandjes. Ik was er niet zo'n voorstander van, want het haalt het effect van een blote schouder weg, maar misschien geeft het juiste en leuk extra effect.
Voor degenen die doorzichtige bandjes noemden: is jullie ervaring dat ze niet zo zichtbaar zijn als je ze draagt?
dinsdag 15 juni 2021 om 15:24
Ik heb een goede strapless beha van Wonderbra (die met de 'handjes') en van Lively. Voor een middag/avond zitten ze bij mij goed, omdat de band onder de borsten op mijn ribben rust en daardoor goed op zijn plek blijft. Maar omdat het ook redelijk strak zit, heb ik er vaak na 5 uur dragen of zo wel genoeg van. (maat 70E)
vrijdag 18 juni 2021 om 10:24
Ik draag gewoon een bh (geen verwassen was ooit witte bh en nu grijs haha) met een jurk oid die dan niet strapless is. Ik heb geen enorme borsten (meer) maar draag wel graag een goede bh met steun. Ik heb bh's verkocht en zoveel mensen dragen een bh bijv veel te hoog op de rug (veel te wijd) en dat staat eigenlijk armoediger vind ik dan een bh een beetje zien.
vrijdag 18 juni 2021 om 11:06
Ben ik eerlijk gezegd niet met je eens. Ligt naar mijn mening aan wat je voor de rest voor kleding draagt. Ikzelf heb wel plastic bandjes gehad lang geleden maar vond ik ook niet fijn zitten.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
zondag 20 juni 2021 om 15:43
Helemaal geen BH. Ik enorme borsten, H/I maar kan de moed bij dit soort dagen niet meer opbrengen om nog zo'n onding aan te trekken.
Ik draag eigenlijk alleen nog BH's bij het sporten, maar dat moet ooknqel, en af en toe bij sommige kledingstukken. Zelfs naar kantoor droeg ik al vaak geen BH meer, wat me ook al eens op commentaar kwam te staan.
Ik draag eigenlijk alleen nog BH's bij het sporten, maar dat moet ooknqel, en af en toe bij sommige kledingstukken. Zelfs naar kantoor droeg ik al vaak geen BH meer, wat me ook al eens op commentaar kwam te staan.
zaterdag 3 juli 2021 om 23:09
Nee hoor, juist omdat ie zo strak
moet zitten is het oké voorheen paar uurtjes. Ik had zo’n strapless korset onder mijn trouwjurk, paste perfect, maar ie wat fijn om het weer uit te trekken.
Ik heb wel een bh met afneembare bandjes in diverse kleuren, die ik dan soms als halter bh draag, maar ook dat wordt snel oncomfortabel. Dus vooral koop ik geen tops of jurkjes met spaghettibandjes. En dan met een stukje fashiontape bh- bandje vast aan bandje van bivenkleding.
moet zitten is het oké voorheen paar uurtjes. Ik had zo’n strapless korset onder mijn trouwjurk, paste perfect, maar ie wat fijn om het weer uit te trekken.
Ik heb wel een bh met afneembare bandjes in diverse kleuren, die ik dan soms als halter bh draag, maar ook dat wordt snel oncomfortabel. Dus vooral koop ik geen tops of jurkjes met spaghettibandjes. En dan met een stukje fashiontape bh- bandje vast aan bandje van bivenkleding.
zondag 4 juli 2021 om 06:56
Nee dat is gewoon ordinair.Ladida1981 schreef: ↑14-06-2021 10:36Ik heb zelf cup 75G en ook strapless BH's geprobeerd, maar het is mij nooit gelukt er 1 te vinden die ik niet na 2 uur dragen wil verbanden.
Is het een optie om BH's te zoeken met mooi versierde bandjes in bijpassende kleur? Dat kan juist heel sexy zijn.