NIET groepje
woensdag 27 mei 2009 om 19:23
Wat goed van Itsman!
Ik snap ook echt niet dat je zomaar een beetje ramptoeristje gaat spelen en toe gaat kijken.
Ik zat er net de hele tijd mee in m'n hoofd en heb toch maar even op AT5.nl gekeken om te zien hoe het nu met de motoragent gaat. Hij ligt nu in het ziekenhuis, en leeft nog godzijdank!
De automobilist hebben ze uit de auto moeten zagen.
Ik snap ook echt niet dat je zomaar een beetje ramptoeristje gaat spelen en toe gaat kijken.
Ik zat er net de hele tijd mee in m'n hoofd en heb toch maar even op AT5.nl gekeken om te zien hoe het nu met de motoragent gaat. Hij ligt nu in het ziekenhuis, en leeft nog godzijdank!
De automobilist hebben ze uit de auto moeten zagen.
woensdag 27 mei 2009 om 21:36
Jeetje Age, klinkt niet best dat ongeluk. Ik vind het altijd zo erg als mensen zich keren tegen de hulpverleners. Ja en die filmpjes zijn ook irritant. Staan ze de hulp nog in de weg ook.
Ja Mamzie, kadootje had ik net laatst gegeven aan buuf. Ben er wel pissig om eigenlijk. In mijn gezicht heel schijnheilig doen en ondertussen. Die voorzitter zei het ook al voor ik erover begon, dat het een bemoeial is en achter de ellebogen. Wel aardig hoor maar ondertussen.
Heb net een uur vertraging gehad in totaal omdat ze bij Ranzijn alle aanbiedingen van k.voer en grit niet goed stonden in de kassa. Ik haal altijd een hoop gelijk als het in de aanbieding is. Dus ik had alles al ingepakt maar vond het zo duur. Ik narekenen, had ze over al die artikelen meer dan 10 euro teveel gerekend. Dus iemand erbij, naar de andere kant van de winkel het nakijken, toen weer iemand halen die erover ging, nou uiteindelijk was ik om kwart over 8 thuis en had geen zin en tijd meer om te koken. En bedankt.
Ja Mamzie, kadootje had ik net laatst gegeven aan buuf. Ben er wel pissig om eigenlijk. In mijn gezicht heel schijnheilig doen en ondertussen. Die voorzitter zei het ook al voor ik erover begon, dat het een bemoeial is en achter de ellebogen. Wel aardig hoor maar ondertussen.
Heb net een uur vertraging gehad in totaal omdat ze bij Ranzijn alle aanbiedingen van k.voer en grit niet goed stonden in de kassa. Ik haal altijd een hoop gelijk als het in de aanbieding is. Dus ik had alles al ingepakt maar vond het zo duur. Ik narekenen, had ze over al die artikelen meer dan 10 euro teveel gerekend. Dus iemand erbij, naar de andere kant van de winkel het nakijken, toen weer iemand halen die erover ging, nou uiteindelijk was ik om kwart over 8 thuis en had geen zin en tijd meer om te koken. En bedankt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
woensdag 27 mei 2009 om 22:06
Ik kom even afleiding zoeken hier. Ben de examens een beetje zat. Ik droom er zelfs over.
Vanmiddag een bespreking van 3 uur gehad met collega's uit het land. Wel zinnig. En wel leuk om al die vakgenoten te zien. Zitten rare mensen tussen.
Heb een pitabroodje falafel gegeten. Ze hebben nu extra pittige falafel bij de AH. Wel lekkerder dan de gewone.
MV, rare buuf heb je.
Vanmiddag een bespreking van 3 uur gehad met collega's uit het land. Wel zinnig. En wel leuk om al die vakgenoten te zien. Zitten rare mensen tussen.
Heb een pitabroodje falafel gegeten. Ze hebben nu extra pittige falafel bij de AH. Wel lekkerder dan de gewone.
MV, rare buuf heb je.
Everytime you make a typo, the errorists win.
woensdag 27 mei 2009 om 22:18
Het is redelijk goed na te kijken, de vragen in elk geval. De helft is een vertaling (La-NL), dat is lastiger nakijken.
Trusten, Mamz!
Ik ga even in de woonkamer kijken hoe de Chamions League finale is afgelopen. Ik had gezegd dat Man. United zou winnen.
Trusten, Mamz!
Ik ga even in de woonkamer kijken hoe de Chamions League finale is afgelopen. Ik had gezegd dat Man. United zou winnen.
Everytime you make a typo, the errorists win.
donderdag 28 mei 2009 om 01:12
Geen van beide. Ontstoken gebit en vorige behandeling was nog niet klaar. Morgen heb ik 2 afspraken achter elkaar, moet een uur in die stoel zitten. Hoop dat ik dan klaar ben maar dat is nog niet zeker. En ik ben al zo bang voor de tandarts. Kan nu niet slapen van de hoofdpijn.
donderdag 28 mei 2009 om 01:17
zo lang in een tandarts stoel zitten is niet fijn, herinner me dat nog van toen ik een beugel had vroeger, nou had ik wel geluk dat mijn tandarts altijd een tv of de radio aan had staan, voor wat afleiding.
je moet maar proberen positief te blijven denken, dat het na dat uur allemaal over is en dat je dan geen pijn meer hebt en voorlopig niet meer naar de tandarts hoeft.
misschien moet je gewoon de hele nacht niet slapen, dan ben je morgen zo moe dat je in de stoel in slaap val, en dat je dus niet veel merkt?
je moet maar proberen positief te blijven denken, dat het na dat uur allemaal over is en dat je dan geen pijn meer hebt en voorlopig niet meer naar de tandarts hoeft.
misschien moet je gewoon de hele nacht niet slapen, dan ben je morgen zo moe dat je in de stoel in slaap val, en dat je dus niet veel merkt?
donderdag 28 mei 2009 om 01:22
Grapjas . Nou was het dan erna maar over maar dat is nog niet zeker. En poeren in een ontstoken gebit, geloof mij maar, daar heb je erna ook nog last van. Ik had al weken geleden terug gemoeten maar de laatste keer deed zo'n pijn dat ik mij heb ziekgemeld laatst. Dus kan het nu niet maken om mij morgen weer ziek te melden. Ik zal wel vragen of ik onder algehele narcose mag hahahah.
donderdag 28 mei 2009 om 01:31
even "door bijten" ooit zal het toch wel over gaan? als je tenminste naar de tandarts gaat. k zal aan je denken morgen ochtend (of van je dromen, aangezien ik op dat tijdstip waarschijnlijk nog slaap )
ibuprofen (ofzo) helpt trouwens bij tand/ontstekings pijn enzo, misschien handig om even te halen voor als je terug komt van de tandarts
ibuprofen (ofzo) helpt trouwens bij tand/ontstekings pijn enzo, misschien handig om even te halen voor als je terug komt van de tandarts

donderdag 28 mei 2009 om 14:52
Zo ladies, ben ik weer. Kan bijna niet meer lopen van de pijn in mijn voeten maar pijn uit mijn bekkie is weg. Kreeg 3 gruwelijk pijnlijke prikken in mijn mond, heb maar snel mijn ogen dicht gedaan tot hij klaar was. Alles is weer gerepareerd. Als het nu weer fout gaat dan moet er er een soort plaat op mijn tanden komen dus ik hoop dat het zo blijft.
Verder is het prachtig weer hier. Heb net toen de verdoving bijna
weg was mezelf getrakteerd op een patatje oorlog. Had ik wel verdient vond ik.
Verder is het prachtig weer hier. Heb net toen de verdoving bijna
weg was mezelf getrakteerd op een patatje oorlog. Had ik wel verdient vond ik.